Материалдар / көпбұрыштар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
көпбұрыш ұғымын меңгеру ашық сабағына слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
38
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қош келдіңіздер

1 слайд
Қош келдіңіздер

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ «Көршімде қалай?» әдісі арқылы оқушылар бір - бірінің тапсырмаларын тексереді. Шарты: Шаршы сызып оны оны б

2 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ «Көршімде қалай?» әдісі арқылы оқушылар бір - бірінің тапсырмаларын тексереді. Шарты: Шаршы сызып оны оны бірдей 16 шаршыға бөліңіз. Әр шаршының қабырғасы 2 см. Үлкен шаршының ауданы мен периметірін табыңыз. Қанша шаршы құрастыруға болады? Шешуі: а =2*4=8 S= 8*8=64 P=8*4=32 30 шаршы бар

Оқу мақсаты: 5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын меңгеру. Ба ғалау критерийі 1.Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың түрлерін,диогнальдарын

3 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын меңгеру. Ба ғалау критерийі 1.Көпбұрыш ұғымын біледі. 2.Көпбұрыштың түрлерін,диогнальдарын салуды біледі. 3.Көпбұрыштың периметрлерін және ауданын есептей алады Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыштар

Оқы және еске түсір! Көпбұрыш – жазық фигура. Оны қағаздан қиюға болады. Кез келген көпбұрыштың ауданын және периметрін таб

4 слайд
Оқы және еске түсір! Көпбұрыш – жазық фигура. Оны қағаздан қиюға болады. Кез келген көпбұрыштың ауданын және периметрін табуға болады.Көпбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы оның периметрі деп аталады.

5 слайд

Топтық жұмыс

6 слайд
Топтық жұмыс

Топтық жұмыс Дескриптор: Бағалау: 1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл 3-4 сұраққа дұрыс жауап береді

7 слайд
Топтық жұмыс Дескриптор: Бағалау: 1-2 сұраққа дұрыс жауап береді 1балл 3-4 сұраққа дұрыс жауап береді 2балл 5 сұраққа дұрыс жауап береді 3 балл

1 топ үшбұрыш 1.13 2. P=36,5 см 3.1/9 4.1/3 5.65,65,50 2 топ тіктөртбұрыш 1. 12 2. P=70 c м 3. S=300 4. 1/8 5. АБ менБС және БС

8 слайд
1 топ үшбұрыш 1.13 2. P=36,5 см 3.1/9 4.1/3 5.65,65,50 2 топ тіктөртбұрыш 1. 12 2. P=70 c м 3. S=300 4. 1/8 5. АБ менБС және БС менСД

Жұптық жұмыс

9 слайд
Жұптық жұмыс

Жұптық жұмыс « Көпбұрыштар сөйлейд і» Дескриптор: Көпбұрыштың түрін анықтайды. Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың

10 слайд
Жұптық жұмыс « Көпбұрыштар сөйлейд і» Дескриптор: Көпбұрыштың түрін анықтайды. Бұрыштарын транспортир көмегімен өлшеп бұрыштың түрін анықтайды Көпбұрыштың қанша диагоналі бар екенін анықтайды Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Сиқырлы ұяшық Дескрипторы: Үшбұрыш ( Жеңіл сұрақтар ) 1балл Төртбұрыш ( есептер ) 2 балл

11 слайд
Сиқырлы ұяшық Дескрипторы: Үшбұрыш ( Жеңіл сұрақтар ) 1балл Төртбұрыш ( есептер ) 2 балл Бесбұрыш ( күрделі есептер ) 3 балл1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5

3 қабырғасы, 4 қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай аталады?.( үшбұрыш, төртбұрыш,алтыбұрыш )

12 слайд
3 қабырғасы, 4 қабырғасы, 6 қабырғасы бар көпбұрыш қалай аталады?.( үшбұрыш, төртбұрыш,алтыбұрыш )

2.Тіктөртбұрыш және шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар? ( қарама-қарсы қабырғалары тең )

13 слайд
2.Тіктөртбұрыш және шаршының қарама-қарсы қабырғаларының қандай қасиеті бар? ( қарама-қарсы қабырғалары тең )

3.Тіктөртбұрыш және шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар? ( шаршының көршілес қабырғалары тең ал төртбұр

14 слайд
3.Тіктөртбұрыш және шаршының көршілес қабырғаларының қандай қасиеттері бар? ( шаршының көршілес қабырғалары тең ал төртбұрыштың көршілес қабырғалары әртүрлі )

4. «Шаршы дегеніміз көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс па? (дұрыс)

15 слайд
4. «Шаршы дегеніміз көршілес қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш» деген тұжырым дұрыс па? (дұрыс)

5. Қандай көпбұрыштың диагоналы болмайды? (үшбұрыш)

16 слайд
5. Қандай көпбұрыштың диагоналы болмайды? (үшбұрыш)

6. Бір диагоналы бар көпбұрыш бар ма? (жоқ)

17 слайд
6. Бір диагоналы бар көпбұрыш бар ма? (жоқ)

7. Шаршының, тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар? (Жауабы:шаршы 2, тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта 5)

18 слайд
7. Шаршының, тіктөртбұрыштың, бесбұрыштың қанша диагоналі бар? (Жауабы:шаршы 2, тіктөртбұрышта 2, бесбұрышта 5)

1. Ұзындығы 10 см, ал ені ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. (Жауабы:30 см)

19 слайд
1. Ұзындығы 10 см, ал ені ұзындығынан екі есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. (Жауабы:30 см)

2. Периметрі 12-ге тең тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(

20 слайд
2. Периметрі 12-ге тең тіктөртбұрыштың периметрінен 8 см артық болатын шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар. (Жауабы:(12+8)/4=5см)

3. Периметрі 20 см-ге тең шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)

21 слайд
3. Периметрі 20 см-ге тең шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:25 см2)

4. Ауданы 45 см2-қа тең шаршының ауданынан 20 см2 – қа кем шаршының қабырғасын тап. . (Жауабы:5см)

22 слайд
4. Ауданы 45 см2-қа тең шаршының ауданынан 20 см2 – қа кем шаршының қабырғасын тап. . (Жауабы:5см)

5. Қабырғасы 5 см болатын шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрі

23 слайд
5. Қабырғасы 5 см болатын шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрі қандай? . (Жауабы:25 см)

6. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының а

24 слайд
6. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар. . (Жауабы:4 см)

7. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының

25 слайд
7. Шаршы салыңдар және оны 4 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болатын болса, онда берілген шаршының периметрін табыңдар. (4 см)

1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар.

26 слайд
1.Тіктөртбұрыш 3 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. (48 см2, 32 см)

2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар.

27 слайд
2.Тіктөртбұрыш 4 тең шаршыға бөлінген. Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см. Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табыңдар. Жауабы:ауданы 100 см2, периметірі 50 см

3.Жұлдыз шаршы пішінді дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы осы дастарханның ауданынан 9 есе арт

28 слайд
3.Жұлдыз шаршы пішінді дастарханның шетін тоқыма жіппен 30 минутта көмкереді. Ол ауданы осы дастарханның ауданынан 9 есе артық пішінді дастарханды қанша сағатта көмкереді? (90)

4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзы

29 слайд
4.Қабырғасы 2 см болатын 6 шаршыдан құрастырылған бір қабырғасы еіншісінен 3 есе үлкен болатын төртбұрыш қабырғаларының ұзындығы қандай? (2,12)

5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табы

30 слайд
5.Шаршының қабырғасының ұзындығы периметрі 40 см, ал ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршының ауданын табыңыз. (49)

Рефлексия;” « Бес саусақ ” әдісі. Үй жұмысы: Дискриптор: Боялған бөліктің ауданын табады

31 слайд
Рефлексия;” « Бес саусақ ” әдісі. Үй жұмысы: Дискриптор: Боялған бөліктің ауданын табады