Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инновациялық оқу жұмысы оқу процесіне нәтижелі білім алуға бейімдейтін, жаңа технологияларды орынды енгізумен тұжырымдалады. Бұлар – кабельдік және спутниктік теледидарлар, бейнеконференциялар, телефорумдар, телемарафондар, партфолио сияқты инновациялық технологиялар, оқудағы және тәрбиелеудегі, өмірлік дағдыларды қалыптастыру жөніндегі тренингтер, соның ішінде әлеуметтік тәлімдегі және т.б. жеке-дара жетістіктер. Инновациялық тәсіл оқу процесіне – тіршілік және әрекет етудің даму динамикасы ерекшелігіне, дистанциялық оқудың өзгешелігіне және жеке тұлғалардың, қоғамның және мемлекеттің талаптары мен әлеуметтік пайдалы білім алуына, сеніміне, мінез-құлықтың сапасы мен өзгешелігіне, тәлім тәжірибесі мен қатынасына негізделген жаңалық енгізуге бағыттайды. Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму процесін басқару қажеттігі айқындалып отыр.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып

#1 слайд
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып Пән мұғалімі: Асылханова Нургуль Бекмуханбетовна

1 слайд

Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы әкімдігінің “№42 орта мектебі” КММ Көпмүше. Көпмүшенің стандарт түрі. Алгебра 7 сынып Пән мұғалімі: Асылханова Нургуль Бекмуханбетовна

БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы қ

#2 слайд
БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды. 2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның коэффициенті деп аталады. 3. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. 4. Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. 5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. 6. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. 7. Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады.

2 слайд

БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕРДІ ЖАЗЫҢЫЗДАР: 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды. 2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның коэффициенті деп аталады. 3. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. 4. Бірмүшелердің қосындысы көпмүше деп аталады. 5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. 6. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. 7. Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады.

1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын

#3 слайд
1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сонымен, ұқсас мүшелерді біріктіру теңбе – тең түрлендіру болады. 3. Көпмүшені стандарт түрінде жазу үшін: Көпмүше құрамындағы ұқсас мүшелерді біріктіру керек; Көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазу керек. 4. Екімүшелер – бином деп те аталады. 1. БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ ЖАЗ

3 слайд

1. Көпмүшені құрайтын бірмүшелердің әрқайсысын көпмүшенің мүшелері деп атайды. 2. Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сонымен, ұқсас мүшелерді біріктіру теңбе – тең түрлендіру болады. 3. Көпмүшені стандарт түрінде жазу үшін: Көпмүше құрамындағы ұқсас мүшелерді біріктіру керек; Көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазу керек. 4. Екімүшелер – бином деп те аталады. 1. БОС ОРЫНҒА ҚАЖЕТТІ СӨЗДІ ЖАЗ

Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәре

#4 слайд
Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәрежелі көпмүше, ал 5х 4 – 3 у 4 +2х 2 у 3 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 көпмүшесінің дәрежесі 5 –ке тең, себебі оның құрамындағы 2х 2 у 3 бірмүшесінің дәрежесі ең үлкені 2+3 =5 осы көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазайық:   2х 2 у 3 + 5х 4 – 3 у 4 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 Мұндай көпмүшені стандарт түрдегі көпмүше дейді. Бұл көпмүшенің ұқсас мүшелері жоқ. СЕБЕБІН ТҮСІНДІРІП ЖАЗ::

4 слайд

Көпмүшенің дәрежесі деп оның құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін айтады. 2 а 2 х+5 ах 2 -5 көпмүшесін – үшінші дәрежелі көпмүше, ал 5х 4 – 3 у 4 +2х 2 у 3 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 көпмүшесінің дәрежесі 5 –ке тең, себебі оның құрамындағы 2х 2 у 3 бірмүшесінің дәрежесі ең үлкені 2+3 =5 осы көпмүшені дәрежесінің кему ретімен жазайық:   2х 2 у 3 + 5х 4 – 3 у 4 - 3х 3 -4ух 2 +5ху+7у-9 Мұндай көпмүшені стандарт түрдегі көпмүше дейді. Бұл көпмүшенің ұқсас мүшелері жоқ. СЕБЕБІН ТҮСІНДІРІП ЖАЗ::

ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

#5 слайд
ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

5 слайд

ВЕНН ДИАГРАММАСЫН ТОЛТЫР : Бірмүше Екімүше - БИНОМ Үшмүше Тақырыптың басты идеясын жаз:

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амал

#6 слайд
СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды аталады. Екі бірмүшеден тұратын көпмүшені екімүше – бином деп атаймыз. Үш бірмүшеден тұратын көпмүше үшмүше деп аталады

6 слайд

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС : ҰҒЫМДАРДЫ ЖИНАҚТА: КӨПМҮШЕ: Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті бірмүше деп атайды аталады. Екі бірмүшеден тұратын көпмүшені екімүше – бином деп атаймыз. Үш бірмүшеден тұратын көпмүше үшмүше деп аталады

ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәреж

#7 слайд
ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәрежесі       ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

7 слайд

ЖАЗЫЛҒАН ӨРНЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНЫП КЕСТЕНІ ТОЛТЫР: Көпмүше Көпмүшенің стандарт түрі Көпмүшенің коэффициенті Көпмүшенің дәрежесі       ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ

#8 слайд
КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ КЕЛЕДІ? ЖАУАБЫ: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сен қалай ойлайсың? Менің ойымша ...

8 слайд

КӨПМҮШЕНІҢ ҰҚСАС МҮШЕЛЕРІН БІРІКТІРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? ҰҚСАС МҮШЕЛЕРДІ БІРІКТІРГЕН СОҢ КӨПМҮШЕ ҚАНДАЙ ТҮРГЕ КЕЛЕДІ? ЖАУАБЫ: Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды. Ұқсас мүшеледің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды ұқсас мүшелерді біріктіру деп атайды. Сен қалай ойлайсың? Менің ойымша ...

Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге? Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, н

#9 слайд
Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге?   Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, неге? (а 2 * а 3 ) 3 =а 15 Себебі: өрнекті ықшамдау арқылы теңдікті тексереміз. І кезең: “Тас қақпа” (5 балл) СЕБЕБІ: СЕБЕБІ:

9 слайд

Сұрақтарға жауап бер: 9а 4 + 2а 3 - а 18 - көпмүше неге?   Себебі: бірнеше бірмүшелер қосындысынан тұрады. Өрнектер тең, неге? (а 2 * а 3 ) 3 =а 15 Себебі: өрнекті ықшамдау арқылы теңдікті тексереміз. І кезең: “Тас қақпа” (5 балл) СЕБЕБІ: СЕБЕБІ:

Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

#10 слайд
Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

10 слайд

Оқулық :№ 105. Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:  3 х 2 -4х + 1 – х 2 +3х – 7  5+ 10 х – 6х 2 – 3х 2 + 10х - 4

ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының

#11 слайд
ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының арасында қандай байланыс бар? Көпмүшенің дәреже көрсеткіші қалай анықталады? Жақша ашу ережелерін еске түсірейік. Ол не үшін қажет? Бірнеше бірмүше қосындысы- ол көпмүше. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Жақша ашу ережелері: жақша алдынды “+” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба өзгермейді, “-” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба қарама қарсы таңбаға өзгереді. Жауабы:

11 слайд

ІІ деңгей “Күміс қақпа” (5 балл + 4 балл = 9 балл) СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, ТҮСІНДІР: Бірмүше мен көпмүше ұғымдарының арасында қандай байланыс бар? Көпмүшенің дәреже көрсеткіші қалай анықталады? Жақша ашу ережелерін еске түсірейік. Ол не үшін қажет? Бірнеше бірмүше қосындысы- ол көпмүше. Бірмүше құрамындағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы бірмүшенің дәрежесі деп аталады. Жақша ашу ережелері: жақша алдынды “+” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба өзгермейді, “-” таңбасы тұрса жақшаны ашқанда таңба қарама қарсы таңбаға өзгереді. Жауабы:

Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, т

#12 слайд
Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, тоқаштардың орналасу заңдылығын көпмүше түріндегі формуласы қалай жазылады? Тақырыптың басты идеясын жаз:

12 слайд

Табаққа тәтті тоқаштарды орналастырайық. Бірінші қабатқа 9 тоқаш, екінші қабатқа 4 тоқаш, үшінші қабатқа 1 тоқаш орналасса, тоқаштардың орналасу заңдылығын көпмүше түріндегі формуласы қалай жазылады? Тақырыптың басты идеясын жаз:

9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

#13 слайд
9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

13 слайд

9+4+1= 14 тоқашЖауабы:

Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 22

#14 слайд
Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 2222 yxyxxyyx    ;4865 babbab    .6837 22 ababbaab  ;9876 2 yxxxxy    ;9653 yxyx    .3182715 xyxyxy  ;17749 cabcabac    ;6441481 acababac    .5010473 abba  ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

14 слайд

Өзіндік жұмыстар. (Жұптық тексеру) Карточка 1. Ықшамда: Карточка 2. Ықшамда: Карточка 3. Ықшамда: Карточка 4. Ықшамда: ;7542 2222 yxyxxyyx    ;4865 babbab    .6837 22 ababbaab  ;9876 2 yxxxxy    ;9653 yxyx    .3182715 xyxyxy  ;17749 cabcabac    ;6441481 acababac    .5010473 abba  ;281167 2222 mnnmnmnm    ;314673 2222 xyxyxyxy    .19684225 abcaacab 

ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5

#15 слайд
ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5 + х + у 3 А. 3. Б. 2. В. 1ж/е З.   2. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) 4 + Зу - у 2 ; 2) (х + у):(х - у); 3) 7 - х. А. 2 мен 3. Б. 1 мен 3. В. 1, 3 және 4.   3. Өрнекті стандартты көпмүше түріне келтір 6* а* а* а* а * 1,5 + 0,4 * а 3 *5 - а 6* а 3 6а 4 +5а 3 . Б. - а 9 + 9а 4 + 20а 3 . B.- а 9 + 9а 4 + 2а 3 .

15 слайд

ІІІ деңгей “Алтын қақпа” (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) 1. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) х(5х + у 3 ); 2) 5ху 3 ; 3) 5 + х + у 3 А. 3. Б. 2. В. 1ж/е З.   2. Қай өрнек көпмүшеге жатады? 1) 4 + Зу - у 2 ; 2) (х + у):(х - у); 3) 7 - х. А. 2 мен 3. Б. 1 мен 3. В. 1, 3 және 4.   3. Өрнекті стандартты көпмүше түріне келтір 6* а* а* а* а * 1,5 + 0,4 * а 3 *5 - а 6* а 3 6а 4 +5а 3 . Б. - а 9 + 9а 4 + 20а 3 . B.- а 9 + 9а 4 + 2а 3 .

Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

#16 слайд
Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

16 слайд

Сен қалай ойлайсың? Сұраққа жауап бере отырып түсіндір: Алгебра пәні бізге керек бе?

Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС

#17 слайд
Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС

17 слайд

Үйге тапсырма  №102, 103 ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАП КЕЛУ;  6 – тақырып. АНЫҚТАМАЛАРМЕН ЖҰМЫС

Файл форматы:
pptx
01.06.2018
331
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі