Материалдар / Көпмүшелер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көпмүшелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2019
359
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Көпмүшелер Пән мұғалімі: Жауынкулов Е.Е. Сыныбы: 7 “В”

1 слайд
Көпмүшелер Пән мұғалімі: Жауынкулов Е.Е. Сыныбы: 7 “В”

Жоспар Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсрымасы Сергіту сәті Негізгі бөлім Қорытынды

2 слайд
Жоспар Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсрымасы Сергіту сәті Негізгі бөлім Қорытынды

Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды үш топқа бөлу арқылы, топтық жұмыс жасаймызСәлемдесу Топтармен танысып аламыз Сабақтың тақыр

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды үш топқа бөлу арқылы, топтық жұмыс жасаймызСәлемдесу Топтармен танысып аламыз Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау

Сабақтың мақсаты: Көпмүшенің анықтамасын қосу, азайту және көбейту амалдарына қолдана білу. Білімділік: Оқушылардың ойлау қа

4 слайд
Сабақтың мақсаты: Көпмүшенің анықтамасын қосу, азайту және көбейту амалдарына қолдана білу. Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу. Сабақ түрі : Білім мен дағдыны пысықтау, есептер шығару. Көрнекілігі: Безендірілген зал, карточкалық тапсырмалар, әр топқа даярланған үстел.

Сергіту сәті Су астына саяхат Ойша суасты патшалығына саяхат жасау. (Оқушыларды түзу отырып, қолдарын тізесіне қойсын,

5 слайд
Сергіту сәті Су астына саяхат Ойша суасты патшалығына саяхат жасау. (Оқушыларды түзу отырып, қолдарын тізесіне қойсын, аяқты айқастыруға болмайды. Жайлы, баяу музыканы қою).

Негізгі бөлім  Қайталау – оқу анасы  Біліміңді сынап көр  Білгенге маржан  Мергендер сайысы  Сөз жұмбақ

6 слайд
Негізгі бөлім  Қайталау – оқу анасы  Біліміңді сынап көр  Білгенге маржан  Мергендер сайысы  Сөз жұмбақ

Қайталау - оқу анасы Сабаққа дайындық (формулаларды, ережелерді еске түсіру). Әр топ тез тұрып жауап беру арқылы балл жинайды.

7 слайд
Қайталау - оқу анасы Сабаққа дайындық (формулаларды, ережелерді еске түсіру). Әр топ тез тұрып жауап беру арқылы балл жинайды. 1. Сандардан, айнымалылардан және олардың дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнекті ....... д.а. 2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның .......... д.а. 3. Бірмүшелердің қосындысы .......... д.а. 4. Егер көпмүше екі мүшеден құралған болса, оны ....... д.а. 5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді ........... д.а. 6. Айнымалылардың барлық дәреже көрсеткіштерінің қосындысы......... д.а.

Қайталау - оқу анасы 1. Бірмүше 2. Коэффициенті 3. Көпмүше 4. Екі мүше 5. Ұқсас мүшелер

8 слайд
Қайталау - оқу анасы 1. Бірмүше 2. Коэффициенті 3. Көпмүше 4. Екі мүше 5. Ұқсас мүшелер

Біліміңді сынап көр 1. 5 x-7xy+4xy; 2. 2xy-7xy+6y²; 3. 4mn-n²+m²-2mn; 4. 8px+p²-x²+4p²; 5. 5x+7x+3; 6. -7x²+x+(x+6x²); 7. x+y-(2

9 слайд
Біліміңді сынап көр 1. 5 x-7xy+4xy; 2. 2xy-7xy+6y²; 3. 4mn-n²+m²-2mn; 4. 8px+p²-x²+4p²; 5. 5x+7x+3; 6. -7x²+x+(x+6x²); 7. x+y-(2x+2y); 8. 4x+2-x-1; 9. 8y+(3x+5y); 10. 1.5a²+2b²+2a²-b²; 11. -5m-m-n; 12. 8a+1-3a; 13. 0.4b+(1.2b-0.1); 14. -y+y-1; 15. 5a²b-5ab²-ab-2a²b+10ab²; 16. (4a+2)+(-a-1); 17. (x²+x-1)-(x²-x+1); 18. 2x-3y+(-y-x); 19. 5b²-9-4b²+b-5 20. b²-8+(-b²-8); 21. x²-y²+x²+y²; 22. 2ax-x²+3ax-y²+2x²; 23. 3a²+3ab-2a²-7ab; 24. 5xy-4y²+y².Оқушылар орындарында отырып есеп шығарады, болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.

Біліміңді сынап көр 1. 5 x-3xy 2. -5xy+6y²; 3. 2mn-n²+m² 4. 8px-x²+5p²; 5. 12x+3; 6. -x²+2x 7. -x-y 8. 3x+1; 9. 13y+3x 10. 3.5a²

10 слайд
Біліміңді сынап көр 1. 5 x-3xy 2. -5xy+6y²; 3. 2mn-n²+m² 4. 8px-x²+5p²; 5. 12x+3; 6. -x²+2x 7. -x-y 8. 3x+1; 9. 13y+3x 10. 3.5a²+b² 11. -6m-n; 12. 5a+1 13. 1.6b-0.1 14. -1 15. 3a²b+5ab²-ab 16. 3a+1 17. 2x-2 18. x-4y 19. b²-14+b 20. -16 21. 2x² 22. 5ax+x²-y² 23. a²-4ab; 24. 5xy-3y²

Білгенге маржан  Теңдігін тап  (x-2)(x+3)=  Теңдеуді шеш  (2-x)(3-x)= (x+2)(x-5)  Көпмүше түріне келтір  1-(2y-3)(y+2)=

11 слайд
Білгенге маржан  Теңдігін тап  (x-2)(x+3)=  Теңдеуді шеш  (2-x)(3-x)= (x+2)(x-5)  Көпмүше түріне келтір  1-(2y-3)(y+2)= x²+x-6 x=8 -2y²-y+7

Мергендер сайысы“ Мергеннің көзі де мерген, ойы да мерген болуы керек” дегендей мергендер сайысын бастаймыз. Мұнда оқушылар шар

12 слайд
Мергендер сайысы“ Мергеннің көзі де мерген, ойы да мерген болуы керек” дегендей мергендер сайысын бастаймыз. Мұнда оқушылар шардың ішіндегі сұрақтарға жауап береді.  Жоқ өзін де баста, қаста, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында.  Алды – артымыз шексіз де, Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді, Шыққан тегім білсе де.  Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан, Жан – жағыңа қарамай.

 Қара ағаш басында бес алма өсіп тұр. Біреуі түсіп қалды, нешеуі тал басында қалды?  Екі қарғаның

13 слайд
 Қара ағаш басында бес алма өсіп тұр. Біреуі түсіп қалды, нешеуі тал басында қалды?  Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, біреуі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне – бірі: -Достым, мен сені көріп отырмын, - дейді. Олар бірін - бірі қалай көреді?  Жыл он екі ай ішінде 30 жіне 31 сандарып ауысып отырады, ал 28 саны қай айда кездеседі?

Сөз жұмбақ М А Т Е М А Т И К А

14 слайд
Сөз жұмбақ   М А Т   Е М А Т   И   К     А  

1. Сандардан, айнымалылардан және оның дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнек? 2. Кеміту сөзіне синоним сөз? 3

15 слайд
1. Сандардан, айнымалылардан және оның дәрежелерінен көбейту амалы арқылы құрастырылған өрнек? 2. Кеміту сөзіне синоним сөз? 3. Абсалюттік қателіктің жуық мән модуліне қатынасы жуық мәннің қандай қателігі деп аталады? 4. Егер көпмүше екі мүшеден құралған болса, оны .... мүше деп атаймыз. 5. Бірмүшелердің қосындысы? 6. Санның екінші дәрежесін сол санның несі деп атайды? 7. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу түрі? 8. Бірмүшенің сан көбейткіші дегеніміз оның.... 9. -3xy² бірмүшесінің дәрежесі 10. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді .... мүшелер деп атаймыз.

Қорытынды Осы сабақта нені білгендерін естеріне түсіре отырып сабақты қорытындылау.  Бүгінгі сабақтан не үйрендің....  Бүгінг

16 слайд
Қорытынды Осы сабақта нені білгендерін естеріне түсіре отырып сабақты қорытындылау.  Бүгінгі сабақтан не үйрендің....  Бүгінгі сабақ несімен қызық болды....  Бүгінгі сабақта түсініксіз есеп болды ма....  Келесі сабақта не үйренгің келеді....

Бағалау Бағалау критерийлері Дескриптор Балл Білім алушы Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы н шығарған 2 Қайталау - оқу анасы Жылдам

17 слайд
Бағалау Бағалау критерийлері Дескриптор Балл Білім алушы Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы н шығарған 2 Қайталау - оқу анасы Жылдам жауап береді 1 Біліміңді сынап көр Шешімін табады 1 Білгенге маржан Теңдігін табады 1 Теңдеуді шешеді 1 Көпмүше түріне келтіреді 1 Мергендер сайысы Дұрыс жауап береді 2 Сөз жұмбақ Сөз жұмбақты шешеді 2 Барлығы 11

Қонақ болғандарыңызға рахмет !!!

18 слайд
Қонақ болғандарыңызға рахмет !!!