1 слайд
Көпмүшелер
Пән мұғалімі: Жауынкулов Е.Е.
Сыныбы: 7 “В”
2 слайд
Жоспар
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсрымасы
Сергіту сәті
Негізгі бөлім
Қорытынды
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды
үш топқа бөлу
арқылы, топтық
жұмыс
жасаймызСәлемдесу
Топтармен
танысып аламыз Сабақтың
тақырыбын,
жүргізу
формасын және
мақсатын
хабарлау
4 слайд
Сабақтың мақсаты: Көпмүшенің
анықтамасын қосу, азайту және көбейту
амалдарына қолдана білу.
Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой
ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру.
Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа,
нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке,
өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі : Білім мен дағдыны пысықтау, есептер
шығару.
Көрнекілігі: Безендірілген зал, карточкалық
тапсырмалар, әр топқа даярланған үстел.
5 слайд
Сергіту сәті
Су астына саяхат
Ойша суасты патшалығына саяхат жасау.
(Оқушыларды түзу отырып, қолдарын
тізесіне қойсын, аяқты айқастыруға
болмайды. Жайлы, баяу музыканы қою).
6 слайд
Негізгі бөлім
Қайталау – оқу анасы
Біліміңді сынап көр
Білгенге маржан
Мергендер сайысы
Сөз жұмбақ
7 слайд
Қайталау - оқу анасы
Сабаққа дайындық (формулаларды, ережелерді
еске түсіру).
Әр топ тез тұрып жауап беру арқылы балл
жинайды.
1. Сандардан, айнымалылардан және
олардың дәрежелерінен көбейту амалы
арқылы құрастырылған өрнекті ....... д.а.
2. Бірмүшенің сан көбейткіші оның .......... д.а.
3. Бірмүшелердің қосындысы .......... д.а.
4. Егер көпмүше екі мүшеден құралған болса,
оны ....... д.а.
5. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше
бірмүшелерді ........... д.а.
6. Айнымалылардың барлық дәреже
көрсеткіштерінің қосындысы......... д.а.
8 слайд
Қайталау - оқу анасы
1. Бірмүше
2. Коэффициенті
3. Көпмүше
4. Екі мүше
5. Ұқсас мүшелер
9 слайд
Біліміңді сынап көр
1. 5 x-7xy+4xy;
2. 2xy-7xy+6y²;
3. 4mn-n²+m²-2mn;
4. 8px+p²-x²+4p²;
5. 5x+7x+3;
6. -7x²+x+(x+6x²);
7. x+y-(2x+2y);
8. 4x+2-x-1;
9. 8y+(3x+5y);
10. 1.5a²+2b²+2a²-b²;
11. -5m-m-n;
12. 8a+1-3a;
13. 0.4b+(1.2b-0.1); 14. -y+y-1;
15. 5a²b-5ab²-ab-2a²b+10ab²;
16. (4a+2)+(-a-1);
17. (x²+x-1)-(x²-x+1);
18. 2x-3y+(-y-x);
19. 5b²-9-4b²+b-5
20. b²-8+(-b²-8);
21. x²-y²+x²+y²;
22. 2ax-x²+3ax-y²+2x²;
23. 3a²+3ab-2a²-7ab;
24. 5xy-4y²+y².Оқушылар орындарында отырып есеп шығарады,
болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.
10 слайд
Біліміңді сынап көр
1. 5 x-3xy
2. -5xy+6y²;
3. 2mn-n²+m²
4. 8px-x²+5p²;
5. 12x+3;
6. -x²+2x
7. -x-y
8. 3x+1;
9. 13y+3x
10. 3.5a²+b²
11. -6m-n;
12. 5a+1
13. 1.6b-0.1 14. -1
15. 3a²b+5ab²-ab
16. 3a+1
17. 2x-2
18. x-4y
19. b²-14+b
20. -16
21. 2x²
22. 5ax+x²-y²
23. a²-4ab;
24. 5xy-3y²
11 слайд
Білгенге маржан
Теңдігін тап
(x-2)(x+3)=
Теңдеуді шеш
(2-x)(3-x)= (x+2)(x-5)
Көпмүше түріне келтір
1-(2y-3)(y+2)= x²+x-6
x=8
-2y²-y+7
12 слайд
Мергендер сайысы“ Мергеннің көзі де мерген, ойы да мерген болуы керек” дегендей мергендер
сайысын бастаймыз. Мұнда оқушылар шардың ішіндегі сұрақтарға жауап
береді.
Жоқ өзін де баста, қаста, мойында,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
Алды – артымыз шексіз де,
Жете алмайсың біздерге.
Сәуле менен кесінді,
Шыққан тегім білсе де.
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан – жағыңа қарамай.
13 слайд
Қара ағаш басында бес алма өсіп тұр. Біреуі түсіп
қалды, нешеуі тал басында қалды?
Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, біреуі солтүстікке
қарап отыр. Олар біріне – бірі: -Достым, мен сені
көріп отырмын, - дейді.
Олар бірін - бірі қалай көреді?
Жыл он екі ай ішінде 30 жіне 31 сандарып ауысып
отырады, ал 28 саны қай айда кездеседі?
14 слайд
Сөз жұмбақ
М
А
Т
Е
М
А
Т
И
К
А
15 слайд
1. Сандардан, айнымалылардан және оның
дәрежелерінен көбейту амалы арқылы
құрастырылған өрнек?
2. Кеміту сөзіне синоним сөз?
3. Абсалюттік қателіктің жуық мән модуліне қатынасы
жуық мәннің қандай қателігі деп аталады?
4. Егер көпмүше екі мүшеден құралған болса, оны ....
мүше деп атаймыз.
5. Бірмүшелердің қосындысы?
6. Санның екінші дәрежесін сол санның несі деп
атайды?
7. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу түрі?
8. Бірмүшенің сан көбейткіші дегеніміз оның....
9. -3xy² бірмүшесінің дәрежесі
10. Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше
бірмүшелерді .... мүшелер деп атаймыз.
16 слайд
Қорытынды
Осы сабақта нені білгендерін естеріне түсіре отырып
сабақты қорытындылау.
Бүгінгі сабақтан не үйрендің....
Бүгінгі сабақ несімен қызық болды....
Бүгінгі сабақта түсініксіз есеп болды ма....
Келесі сабақта не үйренгің келеді....
17 слайд
Бағалау
Бағалау
критерийлері Дескриптор Балл
Білім алушы
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы н шығарған 2
Қайталау - оқу
анасы Жылдам жауап береді 1
Біліміңді сынап көр Шешімін табады 1
Білгенге маржан Теңдігін табады 1
Теңдеуді шешеді 1
Көпмүше түріне келтіреді 1
Мергендер сайысы Дұрыс жауап береді 2
Сөз жұмбақ Сөз жұмбақты шешеді 2
Барлығы 11
18 слайд
Қонақ
болғандарыңызға
рахмет !!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз