Материалдар / Көпшілік алдында сөйленетін сөз

Көпшілік алдында сөйленетін сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпшілік алдында сөйленетін сөз
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Көпшілік алдында сөйленетін сөз

1 слайд
Көпшілік алдында сөйленетін сөз

1 слайд

Көпшілік алдында сөйленетін сөз

Сабақ кезеңдері: •1. Сәлемдесу, түгелдеу •2. Сабаққа шолу •3. Билер алқасы (3 топқа бөлінеді) •4. Төрелігін айт •5. Билер сайы

2 слайд
Сабақ кезеңдері: •1. Сәлемдесу, түгелдеу •2. Сабаққа шолу •3. Билер алқасы (3 топқа бөлінеді) •4. Төрелігін айт •5. Билер сайысы •6. Топтық жарыс •7. Не білдім? •8. Үй тапсырмасы •9. Бағалау

2 слайд

Сабақ кезеңдері: •1. Сәлемдесу, түгелдеу •2. Сабаққа шолу •3. Билер алқасы (3 топқа бөлінеді) •4. Төрелігін айт •5. Билер сайысы •6. Топтық жарыс •7. Не білдім? •8. Үй тапсырмасы •9. Бағалау

3 слайд

3 слайд

Шешенге қойылатын талаптар

4 слайд
Шешенге қойылатын талаптар

4 слайд

Шешенге қойылатын талаптар

5 слайд

5 слайд

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы неше бөлімнен тұрады?

6 слайд
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы неше бөлімнен тұрады?

6 слайд

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы неше бөлімнен тұрады?

Көпшілік алдында сөйлеу үшін:

7 слайд
Көпшілік алдында сөйлеу үшін:

7 слайд

Көпшілік алдында сөйлеу үшін:

Психология лық дайындық керек Өзіне – өзі сену керек Қатты ойланбау керек Көпшілік алдында сөйлеу үшін: Көңіл-күйі мен с

8 слайд
Психология лық дайындық керек Өзіне – өзі сену керек Қатты ойланбау керек Көпшілік алдында сөйлеу үшін: Көңіл-күйі мен сезімін билей алуы керек

8 слайд

Психология лық дайындық керек Өзіне – өзі сену керек Қатты ойланбау керек Көпшілік алдында сөйлеу үшін: Көңіл-күйі мен сезімін билей алуы керек

Белгілі бір әлеуметтік мәні бар тақырыпты қозғайтын шаршы топ алдында сөйленетін сөз болу қажет; Әңгіме өзегінің дәлелі болу

9 слайд
Белгілі бір әлеуметтік мәні бар тақырыпты қозғайтын шаршы топ алдында сөйленетін сөз болу қажет; Әңгіме өзегінің дәлелі болу керек; Тыңдаушыларға түсіндіріп, ойлантып, харекетке жетелеу керек; Тыңдаушыларды сүйсіндіретін эстетикалық қасиеті болу керек; Шындықты, ақиқатты тануға ұмтылдыру керек; Көпшілік алдында шығып сөйлегенде қойылатын талаптар

9 слайд

Белгілі бір әлеуметтік мәні бар тақырыпты қозғайтын шаршы топ алдында сөйленетін сөз болу қажет; Әңгіме өзегінің дәлелі болу керек; Тыңдаушыларға түсіндіріп, ойлантып, харекетке жетелеу керек; Тыңдаушыларды сүйсіндіретін эстетикалық қасиеті болу керек; Шындықты, ақиқатты тануға ұмтылдыру керек; Көпшілік алдында шығып сөйлегенде қойылатын талаптар

•Төрелігін айт

10 слайд
•Төрелігін айт

10 слайд

•Төрелігін айт

Бұл кезеңде топқа белгілі бір даулы мәселелер немесе сұрақтар қойылып, билер өз тобымен ақылдасып, төрелігін жеткізіп отыр

11 слайд
Бұл кезеңде топқа белгілі бір даулы мәселелер немесе сұрақтар қойылып, билер өз тобымен ақылдасып, төрелігін жеткізіп отырады.

11 слайд

Бұл кезеңде топқа белгілі бір даулы мәселелер немесе сұрақтар қойылып, билер өз тобымен ақылдасып, төрелігін жеткізіп отырады.

Билер сайысы

12 слайд
Билер сайысы

12 слайд

Билер сайысы

Бұл кезеңде билер ортаға шығып берілген нақыл сөздерді мақамдап жалғастырады

13 слайд
Бұл кезеңде билер ортаға шығып берілген нақыл сөздерді мақамдап жалғастырады

13 слайд

Бұл кезеңде билер ортаға шығып берілген нақыл сөздерді мақамдап жалғастырады

Топтық жарыс

14 слайд
Топтық жарыс

14 слайд

Топтық жарыс

Бұл кезеңде топтарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар қол көтеру арқылы жауап береді

15 слайд
Бұл кезеңде топтарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар қол көтеру арқылы жауап береді

15 слайд

Бұл кезеңде топтарға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар қол көтеру арқылы жауап береді

Не білдім?

16 слайд
Не білдім?

16 слайд

Не білдім?

Бұл кезеңде оқушылар сабақтан алған әсерін, не біліп, түсінгендерін стикерлерге жазып, толтырып, тақтадағы плакатқа жабыс

17 слайд
Бұл кезеңде оқушылар сабақтан алған әсерін, не біліп, түсінгендерін стикерлерге жазып, толтырып, тақтадағы плакатқа жабыстырады

17 слайд

Бұл кезеңде оқушылар сабақтан алған әсерін, не біліп, түсінгендерін стикерлерге жазып, толтырып, тақтадағы плакатқа жабыстырады

Үй тапсырмасы: Эссе: “Ашу – дұшпан, нәпсі – жауың, Ақыл – тұрған асқар тауың”

18 слайд
Үй тапсырмасы: Эссе: “Ашу – дұшпан, нәпсі – жауың, Ақыл – тұрған асқар тауың”

18 слайд

Үй тапсырмасы: Эссе: “Ашу – дұшпан, нәпсі – жауың, Ақыл – тұрған асқар тауың”

19 Қаңтар 2019
844
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі