Материалдар / Көркем еңбек, қолөнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көркем еңбек, қолөнер

Материал туралы қысқаша түсінік
қолөнер туралы түсінік қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2020
679
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ҚАЛАЙ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК?

1 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ҚАЛАЙ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК?

1 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ҚАЛАЙ ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК?

 Мектеп қабырғасындағы «ата-аналар жиналысы» деген ұғым әрбір оқушы мен ата- ана үшін жақсы таныс. Дегенмен қазір ата- аналар

2 слайд
 Мектеп қабырғасындағы «ата-аналар жиналысы» деген ұғым әрбір оқушы мен ата- ана үшін жақсы таныс. Дегенмен қазір ата- аналар жиналысы десе, үйдегілердің шеке басы тырысып, қаша бастайды. Ол ата-ананың баласына деген селқостығы емес, мектептегі жиналыстың өз деңгейінде өтпеуі.

2 слайд

 Мектеп қабырғасындағы «ата-аналар жиналысы» деген ұғым әрбір оқушы мен ата- ана үшін жақсы таныс. Дегенмен қазір ата- аналар жиналысы десе, үйдегілердің шеке басы тырысып, қаша бастайды. Ол ата-ананың баласына деген селқостығы емес, мектептегі жиналыстың өз деңгейінде өтпеуі.

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ НЕ ҮШІН КЕРЕК?  – балалар туралы қысқа әрі нақты ақпарат алу үшін;

3 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ НЕ ҮШІН КЕРЕК?  – балалар туралы қысқа әрі нақты ақпарат алу үшін;  – сынып ішімен таныстыру, оқушылардың қандай кеңістікте білім алатынан көрсету – ата-аналарға балалары туралы толық ақпарат беру. Оның ішінде денсаулығы турасында, тәртібі, білім сапасы, сөйлеу мәдениеті мен өзін ұстау дағдысын айту үшін – демалыс кезінде бос уақытты тиімді пайдалану үшін пайдалы кеңестер алу үшін – балалардың жетістігі мен шығармашылығы туралы айту   – психологиялық тренинг ретінде өткізе отырып, ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты нығайту үшін; 

3 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ НЕ ҮШІН КЕРЕК?  – балалар туралы қысқа әрі нақты ақпарат алу үшін;  – сынып ішімен таныстыру, оқушылардың қандай кеңістікте білім алатынан көрсету – ата-аналарға балалары туралы толық ақпарат беру. Оның ішінде денсаулығы турасында, тәртібі, білім сапасы, сөйлеу мәдениеті мен өзін ұстау дағдысын айту үшін – демалыс кезінде бос уақытты тиімді пайдалану үшін пайдалы кеңестер алу үшін – балалардың жетістігі мен шығармашылығы туралы айту   – психологиялық тренинг ретінде өткізе отырып, ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынасты нығайту үшін; 

ЖИНАЛЫСҚА ДАЙЫНДАЛУ:  – негізгі тақырыпты белгілеу, күн тәртібіндегі басты мәселені анықтау

4 слайд
ЖИНАЛЫСҚА ДАЙЫНДАЛУ:    – негізгі тақырыпты белгілеу, күн тәртібіндегі басты мәселені анықтау – уақыттың тиімділігін пайдалану – ата-аналарға шақырту жасау – ата-аналар келген кезде күтіп алу және олардың сырт киімдерін ілуге дейін дайындап қою;  – ақпараттық материалдарды дайындау;  – жиналыстың өту барысына қарай арнайы мамандар шақыру;  – ата-аналардың алдында өзіңізді жақсы жағыңыздан көрсету үшін, өзіңіздің сырт киіміңізге мән беріңіз

4 слайд

ЖИНАЛЫСҚА ДАЙЫНДАЛУ:    – негізгі тақырыпты белгілеу, күн тәртібіндегі басты мәселені анықтау – уақыттың тиімділігін пайдалану – ата-аналарға шақырту жасау – ата-аналар келген кезде күтіп алу және олардың сырт киімдерін ілуге дейін дайындап қою;  – ақпараттық материалдарды дайындау;  – жиналыстың өту барысына қарай арнайы мамандар шақыру;  – ата-аналардың алдында өзіңізді жақсы жағыңыздан көрсету үшін, өзіңіздің сырт киіміңізге мән беріңіз

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ШАҒЫН ЖОСПАР:  Жиналыс белгіленген уақытта басталуы керек. Ата-аналарды кешікпеуге үй

5 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ШАҒЫН ЖОСПАР:   Жиналыс белгіленген уақытта басталуы керек. Ата-аналарды кешікпеуге үйрету. Жиналыстың өту ұзақтығы – 1 не 1,5 сағат.  – Сынып жетекшісінің сөйлеу уақыты – 5 мин.  – ата- аналарға арналған сауалнама жүргізу – 5-7 минут.  – тақырып бойынша сөйлеу, ұстаз немесе маман – 10-20 минут  – негізгі тақырыпты талдау – 20 минут. 

5 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ШАҒЫН ЖОСПАР:   Жиналыс белгіленген уақытта басталуы керек. Ата-аналарды кешікпеуге үйрету. Жиналыстың өту ұзақтығы – 1 не 1,5 сағат.  – Сынып жетекшісінің сөйлеу уақыты – 5 мин.  – ата- аналарға арналған сауалнама жүргізу – 5-7 минут.  – тақырып бойынша сөйлеу, ұстаз немесе маман – 10-20 минут  – негізгі тақырыпты талдау – 20 минут. 

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІС:  – үстелдерді жинап, орындықтарды шеңбер түрінде орналастыру. Бұл ата-аналардың

6 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІС:   – үстелдерді жинап, орындықтарды шеңбер түрінде орналастыру. Бұл ата-аналардың бір-бірін көріп, танысып отыруына жақсы; – ата- аналардың аты жазылған парақша дайындау. Оны бір- біріне беріп танысу бұрышын жасау; – ата-аналарды міндетті түрде аты және тегімен атаңыз. «Арманның анасы» деу сыйластық емес; – ең дұрысы жиналысты бір кесе шаймен бастаған дұрыс; – ата-аналармен топтық және жеке дара ойындар ұйымдастыру; – жиналыс болатын күнді есептеп барып қою. Сізге де ата-аналарға да ыңғайлы уақытқа табу керек; – уақытпен жұмыс істеуді ұмытпаңыз; жиналысты керемет сөздермен және нәтижелі жағымен аяқтау міндетті. 

6 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫН ӨТКІЗУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІС:   – үстелдерді жинап, орындықтарды шеңбер түрінде орналастыру. Бұл ата-аналардың бір-бірін көріп, танысып отыруына жақсы; – ата- аналардың аты жазылған парақша дайындау. Оны бір- біріне беріп танысу бұрышын жасау; – ата-аналарды міндетті түрде аты және тегімен атаңыз. «Арманның анасы» деу сыйластық емес; – ең дұрысы жиналысты бір кесе шаймен бастаған дұрыс; – ата-аналармен топтық және жеке дара ойындар ұйымдастыру; – жиналыс болатын күнді есептеп барып қою. Сізге де ата-аналарға да ыңғайлы уақытқа табу керек; – уақытпен жұмыс істеуді ұмытпаңыз; жиналысты керемет сөздермен және нәтижелі жағымен аяқтау міндетті. 

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ДАЙЫНДАЛУ БІРНЕШЕ КЕЗЕҢНЕН ТҰРАДЫ.  1-кезең. Ата-аналар жиналысын ұйымдастыру.  Бұл кезең күн тәртібін

7 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ДАЙЫНДАЛУ БІРНЕШЕ КЕЗЕҢНЕН ТҰРАДЫ.  1-кезең. Ата-аналар жиналысын ұйымдастыру.  Бұл кезең күн тәртібін анықтау және барлық қатысушыларды шақырудан басталады. Бұдан әрі сынып жетекшінің пән мұғалімдерімен әңгімелесу өзкізген жөн.  Бұл кездесудің мақсаты – оқушылардың оқу жетістіктері мен мінез-құлық ерекшеліктерін оңаша талқыға салу. Ата-аналарды балаларының оқуы барысындағы егжей-тегжейлі нәтижелері қызықтыратыны сөзсіз, сондықтан да, біздің ойымызша, әр балаға жеке-жеке үлгерім парағы толтырылуы тиіс. 

7 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ДАЙЫНДАЛУ БІРНЕШЕ КЕЗЕҢНЕН ТҰРАДЫ.  1-кезең. Ата-аналар жиналысын ұйымдастыру.  Бұл кезең күн тәртібін анықтау және барлық қатысушыларды шақырудан басталады. Бұдан әрі сынып жетекшінің пән мұғалімдерімен әңгімелесу өзкізген жөн.  Бұл кездесудің мақсаты – оқушылардың оқу жетістіктері мен мінез-құлық ерекшеліктерін оңаша талқыға салу. Ата-аналарды балаларының оқуы барысындағы егжей-тегжейлі нәтижелері қызықтыратыны сөзсіз, сондықтан да, біздің ойымызша, әр балаға жеке-жеке үлгерім парағы толтырылуы тиіс. 

2-КЕЗЕҢ. ЖИНАЛЫС СЦЕНАРИЙІН ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ.  Жиналыс сценарийң мен өткізу - педагог шығармашылығына байланысты.  Кез к

8 слайд
2-КЕЗЕҢ. ЖИНАЛЫС СЦЕНАРИЙІН ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ.  Жиналыс сценарийң мен өткізу  - педагог шығармашылығына байланысты.  Кез келген жиналысқа мыналар кіреді.  -         Сынып оқушыларының оқу жетістіктеріне талдау жасау.  -         Ата-аналарды сыныптың әлеуметтік эмоциялық ахуалымен таныстыру.  -         Психологиялық- педагогикалық ағарту.  -         Ұйымдастыру мәселелерін талқылау.  -         Ата-аналармен жеке сұхбаттасу.

8 слайд

2-КЕЗЕҢ. ЖИНАЛЫС СЦЕНАРИЙІН ДАЯРЛАУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ.  Жиналыс сценарийң мен өткізу  - педагог шығармашылығына байланысты.  Кез келген жиналысқа мыналар кіреді.  -         Сынып оқушыларының оқу жетістіктеріне талдау жасау.  -         Ата-аналарды сыныптың әлеуметтік эмоциялық ахуалымен таныстыру.  -         Психологиялық- педагогикалық ағарту.  -         Ұйымдастыру мәселелерін талқылау.  -         Ата-аналармен жеке сұхбаттасу.

3-КЕЗЕҢ. АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫН ШЫҒАРУ.  Жиналыс қорытындысын шығару жиналыстың өзінде-ақ басталады: қорытынды ш

9 слайд
3-КЕЗЕҢ. АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫН ШЫҒАРУ.  Жиналыс қорытындысын шығару жиналыстың өзінде-ақ басталады: қорытынды шығару, қажетті шешімдерді жинақтау, келесі жиналысты дайындауға ақпарат беру қажет. Ата-аналардың өткізілген жиналысқа көзқарасын білу, ата-аналардың бағасы мен тілектерінен білуге қажетті сауалнама парақтарын даярлау маңызды. Мұның барлығы кейін  сынып жетекші үшін ой жүгірту нәрсесіне айналады.

9 слайд

3-КЕЗЕҢ. АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫН ШЫҒАРУ.  Жиналыс қорытындысын шығару жиналыстың өзінде-ақ басталады: қорытынды шығару, қажетті шешімдерді жинақтау, келесі жиналысты дайындауға ақпарат беру қажет. Ата-аналардың өткізілген жиналысқа көзқарасын білу, ата-аналардың бағасы мен тілектерінен білуге қажетті сауалнама парақтарын даярлау маңызды. Мұның барлығы кейін  сынып жетекші үшін ой жүгірту нәрсесіне айналады.

ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Жаңа дәріспен танысу  Ата-аналар жиналысының жоспарын жаз (та қырыптар таблицаға )

10 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Жаңа дәріспен танысу  Ата-аналар жиналысының жоспарын жаз (та қырыптар таблицаға )

10 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Жаңа дәріспен танысу  Ата-аналар жиналысының жоспарын жаз (та қырыптар таблицаға )