Көру қабілеті бұзылған балалар
Көру қабілеті бұзылған балалар

#1 слайд
Көру қабілеті бұзылған балалар
Дайындаған : Тынышбай Жарқынай
Тексерген : Арайлым Асқарқызы
1 слайд
Көру қабілеті бұзылған балалар Дайындаған : Тынышбай Жарқынай Тексерген : Арайлым Асқарқызы
#2 слайд
Инклюзивтік білім беру - барлық балаларды жалпы білім
процесіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге,
жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай,
балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата - аналарын
белсенділікке шақыруға, баланың түзеу - педагогикалық және
әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның
балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік
қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни,
жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға
бағытталған мемлекеттік саясат болып табылады.
Инклюзивті білім беру
2 слайд
Инклюзивтік білім беру - барлық балаларды жалпы білім процесіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата - аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат болып табылады. Инклюзивті білім беру
#3 слайд
Көру қабілеті бұзылған балалар
•Көру қабілеті бұзылған балаларға оқу
процесін қабылдау және танымдық
қабілеттерінің қалыптасу қиындығы
тән құбылыс, өйткені дені сау бала,
мүмкіндігі шектеулі балаларға
қарағанда қоршаған ортаны 83% көру
жүйесі арқылы, 11% есту арқылы,
3,5% мұрын арқылы, 1,5 сипап сезу
арқылы, 1% дәм сезу ақылы танып
біледі.
3 слайд
Көру қабілеті бұзылған балалар •Көру қабілеті бұзылған балаларға оқу процесін қабылдау және танымдық қабілеттерінің қалыптасу қиындығы тән құбылыс, өйткені дені сау бала, мүмкіндігі шектеулі балаларға қарағанда қоршаған ортаны 83% көру жүйесі арқылы, 11% есту арқылы, 3,5% мұрын арқылы, 1,5 сипап сезу арқылы, 1% дәм сезу ақылы танып біледі.
#4 слайд
Логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Логопедиялық сабақ барысында нашар көретін
балалардың сақталған көру мүмкіндіктерін
пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Ол үшін
рельефті суреттер, «сиқырлы қапшық»,
дыбысты, буынды, сөзді белгілеуге қажет
кубиктер, т.б. көренкіліктер пайдаланады.
4 слайд
Логопедиялық жұмысты ұйымдастыру Логопедиялық сабақ барысында нашар көретін балалардың сақталған көру мүмкіндіктерін пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Ол үшін рельефті суреттер, «сиқырлы қапшық», дыбысты, буынды, сөзді белгілеуге қажет кубиктер, т.б. көренкіліктер пайдаланады.
#5 слайд
Түзету жұмысында мына бағыттар қарастырылады:
•есту зейінін дамыту;
•сөз қорын дамыту және молайту, сөздің мағынасын анықтау;
•тиісті ұғымдар мен түсініктерін қалыптастыруға байланысты сөйлеу-
қимыл дағдыларын, координациясын, кеңістікті бағдарлауын жетілдіру;
•жалпылама түсініктерін қалыптастыру;
• сөйлеу тілінің грамматикалық жағын меңгеру;
• байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру;
• дыбыс айтуын және фонематикалық талдау және жинақтау дағдыларын
қалыптастыру.
5 слайд
Түзету жұмысында мына бағыттар қарастырылады: •есту зейінін дамыту; •сөз қорын дамыту және молайту, сөздің мағынасын анықтау; •тиісті ұғымдар мен түсініктерін қалыптастыруға байланысты сөйлеу- қимыл дағдыларын, координациясын, кеңістікті бағдарлауын жетілдіру; •жалпылама түсініктерін қалыптастыру; • сөйлеу тілінің грамматикалық жағын меңгеру; • байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру; • дыбыс айтуын және фонематикалық талдау және жинақтау дағдыларын қалыптастыру.
#6 слайд
Көру қабілеті бұзылған балаларға білім беру
бағдарламасының ерекшеліктері былайша анықталады:
•дайындық сыныбының ұзартылуы (бастауыш
сыныптарда);
•нашар көретін балаларды бастауыш сыныпта оқытуда
көру қабілетінің жұмысын қалыптастыру, заттың кӛрнекі
образы мен сөз арасындағы сәйкестікті қалыптастыру,
жазуға дайындау;
•соқырларға арналған Брайльдік жүйе бойынша оқыту;
•рельефті дидактикалық материалдармен жұмыс жасау
дағдысын қалыптастыру.
6 слайд
Көру қабілеті бұзылған балаларға білім беру бағдарламасының ерекшеліктері былайша анықталады: •дайындық сыныбының ұзартылуы (бастауыш сыныптарда); •нашар көретін балаларды бастауыш сыныпта оқытуда көру қабілетінің жұмысын қалыптастыру, заттың кӛрнекі образы мен сөз арасындағы сәйкестікті қалыптастыру, жазуға дайындау; •соқырларға арналған Брайльдік жүйе бойынша оқыту; •рельефті дидактикалық материалдармен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
#7 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













