Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім беру




1 слайд
Көру қабілеті бұзылған балаларға
инклюзивті білім беру
1 слайд
Көру қабілеті бұзылған балаларға инклюзивті білім беру

2 слайд
•1-топ мүлдем көрмейтін
балалар;
•2-топ көру деңгейі төмен
балалар;
•3-топ көру деңгейі
функционалдық бұзылған
балалар. (қыли,
амблиопия)
Көру бұзылыстары бар балалар
2 слайд
•1-топ мүлдем көрмейтін балалар; •2-топ көру деңгейі төмен балалар; •3-топ көру деңгейі функционалдық бұзылған балалар. (қыли, амблиопия) Көру бұзылыстары бар балалар

3 слайд
Көру бұзылыстары бар
балалардың оқыту
ерекшеліктері
•Орта білім алуы төмендегі себептерге: көрмейтін және нашар
көретін оқушылардың танымдық қызметінің ерекшелігіне; оқу
қарқынының баяулығы және жалпы білім беру пәндеріне
елестету олқылықтарын толтыру мен оқушылардың қоршаған
орта туралы білімдеріне мүмкіндік беретін пропедевтикалық
бөлімдерді қосу қажеттілігіне; көрмейтіндермен ақпарат алудың
сукцессивті тәсілін пайдалануына (ұстап көру арқылы ақпарат
алуды пайдалану); Брайль жүйесі бойынша жазу мен оқуға
үйретудің ерекшеліктеріне; рельефті суреттер және сызбаларды
оқуға; тифлоприборларды және бақылау, тәжірибелік және
лабораториялық жұмыстар жүргізу барысында кеңістікте
бағдарлай алуға арналған құралдарды пайдалану қажеттілігіне
байланысты.
3 слайд
Көру бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері •Орта білім алуы төмендегі себептерге: көрмейтін және нашар көретін оқушылардың танымдық қызметінің ерекшелігіне; оқу қарқынының баяулығы және жалпы білім беру пәндеріне елестету олқылықтарын толтыру мен оқушылардың қоршаған орта туралы білімдеріне мүмкіндік беретін пропедевтикалық бөлімдерді қосу қажеттілігіне; көрмейтіндермен ақпарат алудың сукцессивті тәсілін пайдалануына (ұстап көру арқылы ақпарат алуды пайдалану); Брайль жүйесі бойынша жазу мен оқуға үйретудің ерекшеліктеріне; рельефті суреттер және сызбаларды оқуға; тифлоприборларды және бақылау, тәжірибелік және лабораториялық жұмыстар жүргізу барысында кеңістікте бағдарлай алуға арналған құралдарды пайдалану қажеттілігіне байланысты.

4 слайд
Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларға арналған арнайы
жалпы білім беру ұйымының міндеттері алғашқы ауытқушылықтар, қимыл-
қозғалыс аясының бұзылыстарының, кеңістікте бағдарлауының орнын толтыру,
ұғымдар мен түсініктер жүйесін қалыптастыру, заттық-практикалық қызметін,
әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Көрмейтін және нашар көретін оқушыларды оқыту негізгі мектептегі оқыту мерзімі
ұлғаюына байланысты оқу материалын өзгерту және қайта қарастыру ескерілген
жалпы білім беру мектебінің бағдарламалары бойынша іске асырылады.
Көрмейтін оқушыларды оқыту процесінде Брайль жүйесі бойынша рельефті-нүктелік
қаріппен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары, оқу құралдары мен
әдебиеттері қолданылады
Нашар көретін оқушыларды оқыту көру арқылы қабылдауы үшін қолжетімді ірі
қаріппен және арнайы дайындалған суреттермен басылған жалпы білім беру
мектебінің оқулықтары бойынша жүргізіледі.
Күрделі бұзылыстары бар көрмейтін және нашар көретін оқушылар барлық оқу
жылдарында арнайы оқу жоспарлары мен бағдарламалар бойынша білім алады.
Көру бұзылыстары бар балалармен
коррекциялық-педагогикалық
жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу
жолдары
4 слайд
Көрмейтін, нашар көретін және кейіннен көрмей қалған балаларға арналған арнайы жалпы білім беру ұйымының міндеттері алғашқы ауытқушылықтар, қимыл- қозғалыс аясының бұзылыстарының, кеңістікте бағдарлауының орнын толтыру, ұғымдар мен түсініктер жүйесін қалыптастыру, заттық-практикалық қызметін, әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Көрмейтін және нашар көретін оқушыларды оқыту негізгі мектептегі оқыту мерзімі ұлғаюына байланысты оқу материалын өзгерту және қайта қарастыру ескерілген жалпы білім беру мектебінің бағдарламалары бойынша іске асырылады. Көрмейтін оқушыларды оқыту процесінде Брайль жүйесі бойынша рельефті-нүктелік қаріппен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары, оқу құралдары мен әдебиеттері қолданылады Нашар көретін оқушыларды оқыту көру арқылы қабылдауы үшін қолжетімді ірі қаріппен және арнайы дайындалған суреттермен басылған жалпы білім беру мектебінің оқулықтары бойынша жүргізіледі. Күрделі бұзылыстары бар көрмейтін және нашар көретін оқушылар барлық оқу жылдарында арнайы оқу жоспарлары мен бағдарламалар бойынша білім алады. Көру бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу жолдары

5 слайд
5 слайд

6 слайд
6 слайд

7 слайд
1. Қыстырғыштардың көмегімен кірпіге инелерін, күнге оның сәулелерін,
ағашқа жапырақтарын қыстырып көр.
Ұсақ қол моторикасын дамытуға
арналған тапсырмалар
7 слайд
1. Қыстырғыштардың көмегімен кірпіге инелерін, күнге оның сәулелерін, ағашқа жапырақтарын қыстырып көр. Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған тапсырмалар

8 слайд
2. Құм терапиясы. «Бұл құмда не тығылған?»
Құмға қолын түсіріп, тығылған геометриялық пішіндерді тауып
көр.
Ал енді үлгіге қарап, осы пішіндерден үйді құрастыр.
Үлгі:
8 слайд
2. Құм терапиясы. «Бұл құмда не тығылған?» Құмға қолын түсіріп, тығылған геометриялық пішіндерді тауып көр. Ал енді үлгіге қарап, осы пішіндерден үйді құрастыр. Үлгі:

9 слайд
1 кезең: Сұрақ-жауап
9 слайд
1 кезең: Сұрақ-жауап

10 слайд
2 кезең: Көз жаңарын тексеру
10 слайд
2 кезең: Көз жаңарын тексеру

11 слайд
3 кезең: Сезу қабілеті
11 слайд
3 кезең: Сезу қабілеті

12 слайд
4 кезең: Саусақ маторикасы
12 слайд
4 кезең: Саусақ маторикасы

13 слайд
5 кезең: Белгісіз сурет
13 слайд
5 кезең: Белгісіз сурет

14 слайд
14 слайд

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!
15 слайд
Назарларыңызға рахмет!