Көшбасшылық тақырыбында слайд презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ME OF
PRESENTATION Қожа-Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық
университеті
Экономика, басқару және құқық факультеті
Құқықтану кафедрасы
БӨЖ
Тақырыбы: Болашақ бейнесін жасау
және стратегияны құрастыру
Орындаған: Бақдәулетқызы Аружан
Тобы: ЗҚТ-012
1 слайд
ME OF PRESENTATION Қожа-Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық университеті Экономика, басқару және құқық факультеті Құқықтану кафедрасы БӨЖ Тақырыбы: Болашақ бейнесін жасау және стратегияны құрастыру Орындаған: Бақдәулетқызы Аружан Тобы: ЗҚТ-012
2 слайд
Мың шақырымдық жолдың өзі-
алғашқы қадамдардан
басталады...
2 слайд
Мың шақырымдық жолдың өзі- алғашқы қадамдардан басталады...
3 слайд
Стратегия “грек” тіліннең аударылғанда “генерал өнері немесе жетекшілік ету” денген мағынаны білдіреді.
Жалпы алғанда стратегия кез- келген әрекеттің қызметінің негізгі бағытын білдіреді.
Стратегиялық жоспарлау дегеніміз –бұл жоспарлау мен бақылау интегрициясы. Яғни белгіленген мақсатқа
қол жеткізу үшін қазіргі жағдайда басқаруға арналған құрал. Стратегиялық жоспарлау негізінде орта
мерзімді жоспар құралады. Ол нақты мақсаттарды жоспарлау үшін құралатың көлемін анықтауға мүмкіндік
береді. Сандық және сапалық көрсеткіштердің сипаттарын қамтиды.
Нарықтың болашақ конъектурасында кәсіпорын мақсатты орынға мақсаттарды тіркеу нәтижесінде ие
болады.
Мақсаттары - критерилердің нақты дәлме- дәл түсіндірілуі және оларға қол жеткізу керек. Бөлімше
жетекшілері мен олардын жұмысшылары мақсат пен критерилерді бірдей түсіндіріп, тұжырымдауы аса
манызды. Мақсаттарға жету белгіленген уақыт мерзімі мен ресурстық шешушілердегі белгілі бір
мақсаттарды іске асыру міндеттеріне бөлінеді. Міндеттерді орындау үшін құралдар қажет. Қандай құралдар
қолда бар екендігін және қандай құралдар жоқтығын түсіну аса манызды. Қолда жоқ құралдарды сатып алу
шараларын талдау қажет.
Кез-келген стратегия әсерлесуге ұшырауы мүмкін тәуелділік факторлары мен форс-мажор. Осы
факторлардын пайда болуы көздерін талдап олардың әсерлесуін бейтараптандыру шараларын жүргізу қажет
Факторлардың әсерлесуін бейтараптандыру шаралары міндетті түрде факторлардың өздерін
бейтараптандыру шаралары болуы қажет емес. Мысалы үйді өрттен сақтандыру, өрттен болатын шығында
бейтараптандыру шарасы болып есептеледі.
Кәсіпорын стратегиясының негізі.
Стратегияға көз қарастың екі қарама қайшы түрі бар.
3 слайд
Стратегия “грек” тіліннең аударылғанда “генерал өнері немесе жетекшілік ету” денген мағынаны білдіреді. Жалпы алғанда стратегия кез- келген әрекеттің қызметінің негізгі бағытын білдіреді. Стратегиялық жоспарлау дегеніміз –бұл жоспарлау мен бақылау интегрициясы. Яғни белгіленген мақсатқа қол жеткізу үшін қазіргі жағдайда басқаруға арналған құрал. Стратегиялық жоспарлау негізінде орта мерзімді жоспар құралады. Ол нақты мақсаттарды жоспарлау үшін құралатың көлемін анықтауға мүмкіндік береді. Сандық және сапалық көрсеткіштердің сипаттарын қамтиды. Нарықтың болашақ конъектурасында кәсіпорын мақсатты орынға мақсаттарды тіркеу нәтижесінде ие болады. Мақсаттары - критерилердің нақты дәлме- дәл түсіндірілуі және оларға қол жеткізу керек. Бөлімше жетекшілері мен олардын жұмысшылары мақсат пен критерилерді бірдей түсіндіріп, тұжырымдауы аса манызды. Мақсаттарға жету белгіленген уақыт мерзімі мен ресурстық шешушілердегі белгілі бір мақсаттарды іске асыру міндеттеріне бөлінеді. Міндеттерді орындау үшін құралдар қажет. Қандай құралдар қолда бар екендігін және қандай құралдар жоқтығын түсіну аса манызды. Қолда жоқ құралдарды сатып алу шараларын талдау қажет. Кез-келген стратегия әсерлесуге ұшырауы мүмкін тәуелділік факторлары мен форс-мажор. Осы факторлардын пайда болуы көздерін талдап олардың әсерлесуін бейтараптандыру шараларын жүргізу қажет Факторлардың әсерлесуін бейтараптандыру шаралары міндетті түрде факторлардың өздерін бейтараптандыру шаралары болуы қажет емес. Мысалы үйді өрттен сақтандыру, өрттен болатын шығында бейтараптандыру шарасы болып есептеледі. Кәсіпорын стратегиясының негізі. Стратегияға көз қарастың екі қарама қайшы түрі бар.
4 слайд
Free Powerpoint Templates1. Ұзақ уақыт мерзімі көлемінде қол жеткізілуі тиіс соңғы нәтижеге нақты
белгіленеді. Одан әрі қарай осы соңғы нәтижеге жету үшін не істеу керек
екендігі анықталады. Дәл анықталған соңғы нәтижеге алып келетің уақыт
интервалдарына (бес жылдық, жылдық, квартал) бөлінген іс- әрекеттер
жоспары жасалады. Орталықтандырылған жоспарлы экономикалық
жүйелерде стратегияның дәл осы ұғымы болатын. Мұндай түсініктегі
стратегия- бұл нақты ұзақ мерзімді мақсатқа қол жеткізудің нақты ұзақ
мерзімді жоспары. Ал стратегияны жасау - мақсатты табу мен ұзақ
мерзімді жоспарды құрастыру.
Соңғы жылдарда нарықтақ, экономикалық жүйелердін дамуы ортаның
өзгеруі үрдістері жоғары қарқын мен жүргізілуі мен осы өзгерістер
құрамындағы қосымша мүмкіндіктер көлеміннің өсуі үнемі артуда.
Сондықтан, кәсіпорын стратегиясы нарықтық экономикада өз құрамында
осы өзгеріс нәтижесінде басымдылықтарға ие болу мүмкіндігі болуы
қажет.
4 слайд
Free Powerpoint Templates1. Ұзақ уақыт мерзімі көлемінде қол жеткізілуі тиіс соңғы нәтижеге нақты белгіленеді. Одан әрі қарай осы соңғы нәтижеге жету үшін не істеу керек екендігі анықталады. Дәл анықталған соңғы нәтижеге алып келетің уақыт интервалдарына (бес жылдық, жылдық, квартал) бөлінген іс- әрекеттер жоспары жасалады. Орталықтандырылған жоспарлы экономикалық жүйелерде стратегияның дәл осы ұғымы болатын. Мұндай түсініктегі стратегия- бұл нақты ұзақ мерзімді мақсатқа қол жеткізудің нақты ұзақ мерзімді жоспары. Ал стратегияны жасау - мақсатты табу мен ұзақ мерзімді жоспарды құрастыру. Соңғы жылдарда нарықтақ, экономикалық жүйелердін дамуы ортаның өзгеруі үрдістері жоғары қарқын мен жүргізілуі мен осы өзгерістер құрамындағы қосымша мүмкіндіктер көлеміннің өсуі үнемі артуда. Сондықтан, кәсіпорын стратегиясы нарықтық экономикада өз құрамында осы өзгеріс нәтижесінде басымдылықтарға ие болу мүмкіндігі болуы қажет.
5 слайд
2. Стратегия бұл- қоршаған орта мен, оның қызмет нысандары мен
құрамдары, кәсіпорын ішіндегі қарым - қатынасына. Жүйелері мен
қоршаған ортаға кәсіпорын жайғасымдары мен байланысты ұзақ
мерзімді сапалы, анықталған кәсіпорынның дамуынның бағдары
стратегияның 2-ші типтегі. Мысалы нарықтағы сату көлеміннің
үлесін белгілі бір пайызға өсіру, бағаны төмендетпеген күйі бір өнім
өндірісін қысқартуы мен қатар, басқа бір өнім түрін өндіруді бастау.
Бәсекелес пен бақыланатын тарату желілеріне ену, еңбекті
ұйымдастырудың топталған нысанына көшіруді іске асыру.Фирма
үшін стратегияны анықтау негізінен ол фирманың қандай күшті
жақтарын пайдалануы, стратегияның шешімдер аумағында қандай
дәстүрлері бар екендігіне тәуелді. Нақты қанша фирма болса, сонша
стратегия болады. Бірақ стратегия құрасырудың жалпы тәсілдері
мен стратегия енетің жалпы шектеулері бар.
5 слайд
2. Стратегия бұл- қоршаған орта мен, оның қызмет нысандары мен құрамдары, кәсіпорын ішіндегі қарым - қатынасына. Жүйелері мен қоршаған ортаға кәсіпорын жайғасымдары мен байланысты ұзақ мерзімді сапалы, анықталған кәсіпорынның дамуынның бағдары стратегияның 2-ші типтегі. Мысалы нарықтағы сату көлеміннің үлесін белгілі бір пайызға өсіру, бағаны төмендетпеген күйі бір өнім өндірісін қысқартуы мен қатар, басқа бір өнім түрін өндіруді бастау. Бәсекелес пен бақыланатын тарату желілеріне ену, еңбекті ұйымдастырудың топталған нысанына көшіруді іске асыру.Фирма үшін стратегияны анықтау негізінен ол фирманың қандай күшті жақтарын пайдалануы, стратегияның шешімдер аумағында қандай дәстүрлері бар екендігіне тәуелді. Нақты қанша фирма болса, сонша стратегия болады. Бірақ стратегия құрасырудың жалпы тәсілдері мен стратегия енетің жалпы шектеулері бар.
6 слайд
Жалпы түрде стратегия кәсіпорын іс-әрекетінің ғажайып бағыты оған сүйене келсек ұзақ мерзімдегі
уақытта алға қойған мақсатқа алып келеді. Стратегияның мұндай ұғымы кәсіпорынды басқарудың ең
жоғарғы деңгейде ғана қарастырсақ әділ. Ұйымдастырушылық құрлымынаң төмен орналасқан денгейі
үшін жоғарғы денгей стратегиясы еңді, мақсатқа бағыталады. Алайда, аса жоғарғы деңгейде ол тек құрал
ретінде қарастырылады. Мысалы фирма үшін бір- тұтас жасалған нарықтағы қызмет стратегиясы осы
фирманың маркетингтік қызметі үшін мақсатты белгілер түрінде оның роліне ие болады. Кәсіпорын
стратегиясының анықтау кезінде оның негізгі 3 сұрағы мен кезігеміз.
1. Қандай бизнесті тоқтату.
2. Қандай бизнесті жалғастыру.
3. Қандай бизнеске көшу .
Осы жағдайда негізгі мән кәсіпорын не жасайды және не жасалмайды. Кәсіпорынның әрекет етуші
қызметіндегі не аса манызды және онша манызы жоқ орындарға беріледі.
Әдетте, эталондық (базистік) деп аталатың көп тараған стратегияны қарастырады. Олар кәсіпорының
өсуіне 4 әр- түрлі тәсілін бейнелейді және бір немесе бір неше қараушылардың жағдайының өзгеруіне
байланысты.
1. Өнім
2. нарық
3. сала
4. сала ішілік кәсіпорынның жағдайы
5. технология.
6 слайд
Жалпы түрде стратегия кәсіпорын іс-әрекетінің ғажайып бағыты оған сүйене келсек ұзақ мерзімдегі уақытта алға қойған мақсатқа алып келеді. Стратегияның мұндай ұғымы кәсіпорынды басқарудың ең жоғарғы деңгейде ғана қарастырсақ әділ. Ұйымдастырушылық құрлымынаң төмен орналасқан денгейі үшін жоғарғы денгей стратегиясы еңді, мақсатқа бағыталады. Алайда, аса жоғарғы деңгейде ол тек құрал ретінде қарастырылады. Мысалы фирма үшін бір- тұтас жасалған нарықтағы қызмет стратегиясы осы фирманың маркетингтік қызметі үшін мақсатты белгілер түрінде оның роліне ие болады. Кәсіпорын стратегиясының анықтау кезінде оның негізгі 3 сұрағы мен кезігеміз. 1. Қандай бизнесті тоқтату. 2. Қандай бизнесті жалғастыру. 3. Қандай бизнеске көшу . Осы жағдайда негізгі мән кәсіпорын не жасайды және не жасалмайды. Кәсіпорынның әрекет етуші қызметіндегі не аса манызды және онша манызы жоқ орындарға беріледі. Әдетте, эталондық (базистік) деп аталатың көп тараған стратегияны қарастырады. Олар кәсіпорының өсуіне 4 әр- түрлі тәсілін бейнелейді және бір немесе бір неше қараушылардың жағдайының өзгеруіне байланысты. 1. Өнім 2. нарық 3. сала 4. сала ішілік кәсіпорынның жағдайы 5. технология.
7 слайд
Free Powerpoint TemplatesҚазіргі кезде қазақстандық кәсіпорындар негізінен стратегиялық
жоспарлауға қарағанда, жедел жоспарлауды көберек пайдаланады.
Стратегиялық жоспарлау нарықтағы бәсекелестік күрестің басты
факторы болып табылады.
Стратегиялық жоспарлаумен айналысатын фирмалардың жетістіктері
жоғары болғандығы зерттеулер нәтижесінде анықталған. Стратегиялық
жоспарлаудың мәні болашақта техналогиялық, экономикалық және
әлеуметтік – мәдени өзгерістерге байланысты өсіп отырады.
Маркетингтік жоспар корпарация және оның бөлімшелері
стратегиялық шаруашылық бөлімшелер \СШБ\, компания, өнім түрлері
және жеке өнім, жеке нарықтар және маркетинг кешенінің әрбір
элементі бойынша жасалынады.
- қамту ауқымы ;
- іс- әрекет ету мерзімі ;
- мәнділік ;
- әзірлеу әдістері.
7 слайд
Free Powerpoint TemplatesҚазіргі кезде қазақстандық кәсіпорындар негізінен стратегиялық жоспарлауға қарағанда, жедел жоспарлауды көберек пайдаланады. Стратегиялық жоспарлау нарықтағы бәсекелестік күрестің басты факторы болып табылады. Стратегиялық жоспарлаумен айналысатын фирмалардың жетістіктері жоғары болғандығы зерттеулер нәтижесінде анықталған. Стратегиялық жоспарлаудың мәні болашақта техналогиялық, экономикалық және әлеуметтік – мәдени өзгерістерге байланысты өсіп отырады. Маркетингтік жоспар корпарация және оның бөлімшелері стратегиялық шаруашылық бөлімшелер \СШБ\, компания, өнім түрлері және жеке өнім, жеке нарықтар және маркетинг кешенінің әрбір элементі бойынша жасалынады. - қамту ауқымы ; - іс- әрекет ету мерзімі ; - мәнділік ; - әзірлеу әдістері.
8 слайд
8 слайд