Материалдар / Коучинг: Білім беру мазмұнын жаңартуда пәндерді оқытудың ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: Білім беру мазмұнын жаңартуда пәндерді оқытудың ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойыншы курстан өтпеген әріптестеріме және жас мамандарға көмегі болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2019
665
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
КОУЧИНГКЕ ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

1 слайд
КОУЧИНГКЕ ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

1 слайд

КОУЧИНГКЕ ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

КОУЧНГ: БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖА ҢАРТУДА ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

2 слайд
КОУЧНГ: БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖА ҢАРТУДА ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

2 слайд

КОУЧНГ: БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖА ҢАРТУДА ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

ОЙ ТҮРТКІ Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясында жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларын даярлауға

3 слайд
ОЙ ТҮРТКІ Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясында жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларын даярлауға және енгізуге не себеп болды?

3 слайд

ОЙ ТҮРТКІ Қазақстан мектептерінде орта білім мазмұнын жаңарту аясында жаңартылған жалпы білім беру бағдарламаларын даярлауға және енгізуге не себеп болды?

Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. Осыған ора

4 слайд
Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. Осыған орай; 2016-2017 оқу жылында 1-сынып, 2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7-сыныптар, 2018-2019 оқу жылында 3,6,8 - сыныптар, 2019-2020 оқу жылында 4, 9-сыныптар. 2020-2021 оқу жылында 10-сынып 2021 -2022 оқу жылынан бастап Қазақстандағы мектептер түгелдей жаңартылған білім мазмұнына көшеді.

4 слайд

Жаһандық өзгерістер мен әлемдік трендтер мектептегі білім беру мазмұнының жылдам қарқында жаңаруын талап етеді. Осыған орай; 2016-2017 оқу жылында 1-сынып, 2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7-сыныптар, 2018-2019 оқу жылында 3,6,8 - сыныптар, 2019-2020 оқу жылында 4, 9-сыныптар. 2020-2021 оқу жылында 10-сынып 2021 -2022 оқу жылынан бастап Қазақстандағы мектептер түгелдей жаңартылған білім мазмұнына көшеді.

 1-топ: Белсенді білім алу  2-топ: Бейнелік білім алу  3-топ: Таңбалық білім алу дегенді қалай түсінетіндіктерін жазып, пос

5 слайд
 1-топ: Белсенді білім алу  2-топ: Бейнелік білім алу  3-топ: Таңбалық білім алу дегенді қалай түсінетіндіктерін жазып, постер қорғайды.

5 слайд

 1-топ: Белсенді білім алу  2-топ: Бейнелік білім алу  3-топ: Таңбалық білім алу дегенді қалай түсінетіндіктерін жазып, постер қорғайды.

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің « Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде

6 слайд
Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің « Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады . Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

6 слайд

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің « Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады . Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

ОЙЛАН, ЖҰПТАС, ТАЛҚЫЛА 3-топ: Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған ? 2-топ: «Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не ? 1-т

7 слайд
ОЙЛАН, ЖҰПТАС, ТАЛҚЫЛА 3-топ: Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған ? 2-топ: «Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не ? 1-топ: Олар өзара қалай байланысты ?

7 слайд

ОЙЛАН, ЖҰПТАС, ТАЛҚЫЛА 3-топ: Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған ? 2-топ: «Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не ? 1-топ: Олар өзара қалай байланысты ?

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлау

8 слайд
-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда».  Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы  Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

8 слайд

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда».  Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы  Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

СПИРАЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:  Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет

9 слайд
СПИРАЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:  Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды:  Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі;  Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады .

9 слайд

СПИРАЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:  Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды:  Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі;  Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады .

ОҚУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші жән

10 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 7.2.1.2 кодировкасында: “7”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “ 2”- оқу мақсатының реттік саны .

10 слайд

ОҚУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 7.2.1.2 кодировкасында: “7”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “ 2”- оқу мақсатының реттік саны .

РЕФЛЕКСИЯ: КЕЛІСУ –КЕЛІСПЕУ ЭССЕСІ Пәндерд

11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ: КЕЛІСУ –КЕЛІСПЕУ ЭССЕСІ Пәндерді жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сай оқытуға келісемін немесе келіспеймін. Неге? Бүгінгі коучингтен алған әсерін де келтіріп жазады.

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ: КЕЛІСУ –КЕЛІСПЕУ ЭССЕСІ Пәндерді жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сай оқытуға келісемін немесе келіспеймін. Неге? Бүгінгі коучингтен алған әсерін де келтіріп жазады.

Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша пәндерді оқытудың ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытуды

12 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша пәндерді оқытудың ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы;- оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 12

12 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша пәндерді оқытудың ерекшеліктері - Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру; - Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы; - білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы;- оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу) 12

ТАБЫСТЫ КЕЛЕШЕККЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУ

13 слайд
ТАБЫСТЫ КЕЛЕШЕККЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУ

13 слайд

ТАБЫСТЫ КЕЛЕШЕККЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУ

14 слайд

14 слайд