Коучинг «Білім мазмұнын жаңарту-болашаққа бағдарлану»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шаттық
шеңбер
Мен қандаймын?
1 слайд
Шаттық шеңбер Мен қандаймын?
2 слайд
2 слайд
3 слайд
І топ
Сары
жапырақ ІІ топ
Жасыл
жапырақ
3 слайд
І топ Сары жапырақ ІІ топ Жасыл жапырақ
4 слайд
Саба қтың тақырыбы:
«Білім мазмұнын жаңарту-
болашаққа бағдарлану»
4 слайд
Саба қтың тақырыбы: «Білім мазмұнын жаңарту- болашаққа бағдарлану»
5 слайд
Сабақтың
мақсаты:
Мұғалімдердің
әдіс-тәсілдерді
меңгеруіне ықпал
ету, жаңалыққа
құштарлығын
ояту.
5 слайд
Сабақтың мақсаты: Мұғалімдердің әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.
6 слайд
Оқыту
әдістері:
«Ойлан,бірік,бөліс
әдісі»
Рефлексия
«Ертегілер
елінде»
Пазл әдісіСергіту Тренинг
«Қарлы кесек»
6 слайд
Оқыту әдістері: «Ойлан,бірік,бөліс әдісі» Рефлексия «Ертегілер елінде» Пазл әдісіСергіту Тренинг «Қарлы кесек»
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Тиімді әдіс-тәсілдер
«Мюллердің ғажайып саны» тәсілі
7±2=5\9 ҚМЖ жазғанда сабақ
мақсатын нақты қою. 5-9 сөзден
аспау керек.SMART-мақсаттар
нақтыланады.
8 слайд
Тиімді әдіс-тәсілдер «Мюллердің ғажайып саны» тәсілі 7±2=5\9 ҚМЖ жазғанда сабақ мақсатын нақты қою. 5-9 сөзден аспау керек.SMART-мақсаттар нақтыланады.
9 слайд
* •
«Дауыстап ойлау» әдісі
* •
Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.
* •
Оқушыларды дұрыс тындауға
ынталандырады. Оқылым, тындалым
дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті
дамиды, сөздік қоры молаяды.
9 слайд
* • «Дауыстап ойлау» әдісі * • Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. * • Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды.
10 слайд
«Ашық микрофон»
әдісі
Оқушыны жылдам әрі
тұжырымды ойлауға
дағдыландыру.
Құнды ой жинақтап,
ойын ашық айтады
10 слайд
«Ашық микрофон» әдісі Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады
11 слайд
«Желпуіш» әдісі
(Веер)
Қағазды веер пішінде
бүктеп, бірінші оқушы
бір бөлігіне сабаққа
қатысты сұрақтар
жазып шығады, екінші
оқушы екінші бөлігіне
қысқаша жауап жазып
тапсырады. Идеялар
талқыланады,
жинақталады
11 слайд
«Желпуіш» әдісі (Веер) Қағазды веер пішінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. Идеялар талқыланады, жинақталады
12 слайд
«Бір қадам алға...»
әдісі
Мұғалім есіктен кіргеннен өткен
материалдарға байланысты сұрақтар
қояды.Жауап дұрыс болса, бір қадам
алға жылжиды, қате болса, бір қадам
артқа шегінеді.Мұғалім үстеліне
жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы
оқушылардың зейінін сабаққа
шоғырландырып алады.
12 слайд
«Бір қадам алға...» әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды.Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді.Мұғалім үстеліне жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.
13 слайд
«5-5-1»
әдісі
Оқушылар сабақ кезінде нені
меңгергендері жайлы 5 сөйлем
жазады.Одан кейін сол 5
сөйлемді 5 сөзге қысқартады.
Соңында 5 сөзді 1 сөзге
қысқартады. Оқушылар
өздерінің түйінді сөзін
сыныппен бөліседі. Эссе жазғанда
5-бала
5-идея
Үздік біреу
13 слайд
«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін сыныппен бөліседі. Эссе жазғанда 5-бала 5-идея Үздік біреу
14 слайд
«Көлеңке» бейнеролигі
көрсетіледі.
14 слайд
«Көлеңке» бейнеролигі көрсетіледі.
15 слайд
* •
Бұл әдіс те оқушыларды ұжым болып жұмыс
жасауға, ақпаратты өз бетінше меңгеруге жағдай
жасайды
* •
Сөз астарын, кұдіретін, сипаты мен табиғатын
ашып түсінуге бағыттайды
* •
Мұнда сабақтан тыс калатын оқушы болмайды,
оқыған мәтінді түсіну, оны түсінікті етіп айтып
беру, оған қатысты ойын, пікірін білдіру арқылы
оқушының тілі дамиды. «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі
15 слайд
* • Бұл әдіс те оқушыларды ұжым болып жұмыс жасауға, ақпаратты өз бетінше меңгеруге жағдай жасайды * • Сөз астарын, кұдіретін, сипаты мен табиғатын ашып түсінуге бағыттайды * • Мұнда сабақтан тыс калатын оқушы болмайды, оқыған мәтінді түсіну, оны түсінікті етіп айтып беру, оған қатысты ойын, пікірін білдіру арқылы оқушының тілі дамиды. «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі
16 слайд
« Пантамимо»
әдісі
Оқушыларының дене бітімін, ой
өрісін, миын тынықтыру, мүсінін
қалыптастыру, сымбаттау,
шаршағандықты басу т.б . Сергіту сәті
16 слайд
« Пантамимо» әдісі Оқушыларының дене бітімін, ой өрісін, миын тынықтыру, мүсінін қалыптастыру, сымбаттау, шаршағандықты басу т.б . Сергіту сәті
17 слайд
«Ертегілер елінде»
«Пазл» әдісі
Басқатырғыш,
адамды ұшқыр
ойлауға
үйрететін және
логикасын
дамытатын
ойын түрі. Әдістің ерекшелігі
арнайы
жалғастырушы
«кілттері»
құралған суреттің
бөлініп
кетуіне жол
бермейтіндігінде. Ойын үлкен
көлемдегі
біртұтас суреттің
жеке-жеке
бөлшектерін
жинап құрастыру
арқылы
жүргізіледі.
17 слайд
«Ертегілер елінде» «Пазл» әдісі Басқатырғыш, адамды ұшқыр ойлауға үйрететін және логикасын дамытатын ойын түрі. Әдістің ерекшелігі арнайы жалғастырушы «кілттері» құралған суреттің бөлініп кетуіне жол бермейтіндігінде. Ойын үлкен көлемдегі біртұтас суреттің жеке-жеке бөлшектерін жинап құрастыру арқылы жүргізіледі.
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд