Материалдар / Коучинг «Білім мазмұнын жаңарту-болашаққа бағдарлану»

Коучинг «Білім мазмұнын жаңарту-болашаққа бағдарлану»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспар және презентация жас мұғалімдерге жаңа бағдарлама бойынша коучинг өткізу барысында көмегі тиер деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
552
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шаттық шеңбер Мен қандаймын?

1 слайд
Шаттық шеңбер Мен қандаймын?

1 слайд

Шаттық шеңбер Мен қандаймын?

2 слайд

2 слайд

І топ Сары жапырақ ІІ топ Жасыл жапырақ

3 слайд
І топ Сары жапырақ ІІ топ Жасыл жапырақ

3 слайд

І топ Сары жапырақ ІІ топ Жасыл жапырақ

Саба қтың тақырыбы: «Білім мазмұнын жаңарту- болашаққа бағдарлану»

4 слайд
Саба қтың тақырыбы: «Білім мазмұнын жаңарту- болашаққа бағдарлану»

4 слайд

Саба қтың тақырыбы: «Білім мазмұнын жаңарту- болашаққа бағдарлану»

Сабақтың мақсаты: Мұғалімдердің әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.

5 слайд
Сабақтың мақсаты: Мұғалімдердің әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.

5 слайд

Сабақтың мақсаты: Мұғалімдердің әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.

Оқыту әдістері: «Ойлан,бірік,бөліс әдісі» Рефлексия «Ертегілер елінде» Пазл әдісіСергіту Тренинг «Қарлы кесек»

6 слайд
Оқыту әдістері: «Ойлан,бірік,бөліс әдісі» Рефлексия «Ертегілер елінде» Пазл әдісіСергіту Тренинг «Қарлы кесек»

6 слайд

Оқыту әдістері: «Ойлан,бірік,бөліс әдісі» Рефлексия «Ертегілер елінде» Пазл әдісіСергіту Тренинг «Қарлы кесек»

7 слайд

7 слайд

Тиімді әдіс-тәсілдер «Мюллердің ғажайып саны» тәсілі 7±2=5\9 ҚМЖ жазғанда сабақ мақсатын нақты қою. 5-9 сөзден аспау керек.

8 слайд
Тиімді әдіс-тәсілдер «Мюллердің ғажайып саны» тәсілі 7±2=5\9 ҚМЖ жазғанда сабақ мақсатын нақты қою. 5-9 сөзден аспау керек.SMART-мақсаттар нақтыланады.

8 слайд

Тиімді әдіс-тәсілдер «Мюллердің ғажайып саны» тәсілі 7±2=5\9 ҚМЖ жазғанда сабақ мақсатын нақты қою. 5-9 сөзден аспау керек.SMART-мақсаттар нақтыланады.

* • «Дауыстап ойлау» әдісі * • Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. * • Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым д

9 слайд
* • «Дауыстап ойлау» әдісі * • Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. * • Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды.

9 слайд

* • «Дауыстап ойлау» әдісі * • Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. * • Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды.

«Ашық микрофон» әдісі Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады

10 слайд
«Ашық микрофон» әдісі Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады

10 слайд

«Ашық микрофон» әдісі Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады

«Желпуіш» әдісі (Веер) Қағазды веер пішінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінш

11 слайд
«Желпуіш» әдісі (Веер) Қағазды веер пішінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. Идеялар талқыланады, жинақталады

11 слайд

«Желпуіш» әдісі (Веер) Қағазды веер пішінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. Идеялар талқыланады, жинақталады

«Бір қадам алға...» әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды.Жауап дұрыс болса, бір қада

12 слайд
«Бір қадам алға...» әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды.Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді.Мұғалім үстеліне жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

12 слайд

«Бір қадам алға...» әдісі Мұғалім есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қояды.Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді.Мұғалім үстеліне жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып алады.

«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады.

13 слайд
«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін сыныппен бөліседі. Эссе жазғанда 5-бала 5-идея Үздік біреу

13 слайд

«5-5-1» әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін сыныппен бөліседі. Эссе жазғанда 5-бала 5-идея Үздік біреу

«Көлеңке» бейнеролигі көрсетіледі.

14 слайд
«Көлеңке» бейнеролигі көрсетіледі.

14 слайд

«Көлеңке» бейнеролигі көрсетіледі.

* • Бұл әдіс те оқушыларды ұжым болып жұмыс жасауға, ақпаратты өз бетінше меңгеруге жағдай жасайды * • Сөз астарын, кұдіретін,

15 слайд
* • Бұл әдіс те оқушыларды ұжым болып жұмыс жасауға, ақпаратты өз бетінше меңгеруге жағдай жасайды * • Сөз астарын, кұдіретін, сипаты мен табиғатын ашып түсінуге бағыттайды * • Мұнда сабақтан тыс калатын оқушы болмайды, оқыған мәтінді түсіну, оны түсінікті етіп айтып беру, оған қатысты ойын, пікірін білдіру арқылы оқушының тілі дамиды. «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

15 слайд

* • Бұл әдіс те оқушыларды ұжым болып жұмыс жасауға, ақпаратты өз бетінше меңгеруге жағдай жасайды * • Сөз астарын, кұдіретін, сипаты мен табиғатын ашып түсінуге бағыттайды * • Мұнда сабақтан тыс калатын оқушы болмайды, оқыған мәтінді түсіну, оны түсінікті етіп айтып беру, оған қатысты ойын, пікірін білдіру арқылы оқушының тілі дамиды. «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі

« Пантамимо» әдісі Оқушыларының дене бітімін, ой өрісін, миын тынықтыру, мүсінін қалыптастыру, сымбаттау, шаршағандықты басу

16 слайд
« Пантамимо» әдісі Оқушыларының дене бітімін, ой өрісін, миын тынықтыру, мүсінін қалыптастыру, сымбаттау, шаршағандықты басу т.б . Сергіту сәті

16 слайд

« Пантамимо» әдісі Оқушыларының дене бітімін, ой өрісін, миын тынықтыру, мүсінін қалыптастыру, сымбаттау, шаршағандықты басу т.б . Сергіту сәті

«Ертегілер елінде» «Пазл» әдісі Басқатырғыш, адамды ұшқыр ойлауға үйрететін және логикасын дамытатын ойын түрі. Әдістің е

17 слайд
«Ертегілер елінде» «Пазл» әдісі Басқатырғыш, адамды ұшқыр ойлауға үйрететін және логикасын дамытатын ойын түрі. Әдістің ерекшелігі арнайы жалғастырушы «кілттері» құралған суреттің бөлініп кетуіне жол  бермейтіндігінде. Ойын үлкен көлемдегі біртұтас суреттің жеке-жеке бөлшектерін жинап құрастыру арқылы жүргізіледі.

17 слайд

«Ертегілер елінде» «Пазл» әдісі Басқатырғыш, адамды ұшқыр ойлауға үйрететін және логикасын дамытатын ойын түрі. Әдістің ерекшелігі арнайы жалғастырушы «кілттері» құралған суреттің бөлініп кетуіне жол  бермейтіндігінде. Ойын үлкен көлемдегі біртұтас суреттің жеке-жеке бөлшектерін жинап құрастыру арқылы жүргізіледі.

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ