Материалдар / Коучинг. Диалог
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг. Диалог

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды әріптестеріме тәжірибе алмасуға және жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде ұсынамын. Бұл сабағымды жаңартылған бағдарлама аясында өттім. Қалыптастырушы бағалаудың бірнеше түрін пайдаландым. Бұл сабағымдағы әдіс-тәсілдер жас мамандарға әдістемелік көмек болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
589
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Оқытудың жаңа әдіс-тәсіліндегі диалогтік оқытудың тиімділігі»

1 слайд
«Оқытудың жаңа әдіс-тәсіліндегі диалогтік оқытудың тиімділігі»

1 слайд

«Оқытудың жаңа әдіс-тәсіліндегі диалогтік оқытудың тиімділігі»

Мақсаты: Оқушылардың өзара сұхбаттасуы және “мұғалім мен оқушы”, “оқушы мен оқушы”, “оқушы өзімен-өзі” арасындағы

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың өзара сұхбаттасуы және “мұғалім мен оқушы”, “оқушы мен оқушы”, “оқушы өзімен-өзі” арасындағы диалогтің шәкірттердің өзіндік ой пікірін жүйелеуі мен дамытуына көмектесетін амал екенін меңзейді.

2 слайд

Мақсаты: Оқушылардың өзара сұхбаттасуы және “мұғалім мен оқушы”, “оқушы мен оқушы”, “оқушы өзімен-өзі” арасындағы диалогтің шәкірттердің өзіндік ой пікірін жүйелеуі мен дамытуына көмектесетін амал екенін меңзейді.

Оқушы - оқушы Мұғалім- оқушы Оқушы - өзімен өзі

3 слайд
Оқушы - оқушы Мұғалім- оқушы Оқушы - өзімен өзі

3 слайд

Оқушы - оқушы Мұғалім- оқушы Оқушы - өзімен өзі

Мерсер мен Литлтон (2007) өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейін

4 слайд
Мерсер мен Литлтон (2007) өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді.

4 слайд

Мерсер мен Литлтон (2007) өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді.

Оқушылардың бірлескен сұхбаты • оқушылырдың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік білдіреді. •

5 слайд
Оқушылардың бірлескен сұхбаты • оқушылырдың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік білдіреді. • басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығы оқушылардың түсінуіне көмектеседі. • оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі. • мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі.

5 слайд

Оқушылардың бірлескен сұхбаты • оқушылырдың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік білдіреді. • басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығы оқушылардың түсінуіне көмектеседі. • оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі. • мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі.

Әңгімелесудің үш түрі  Әңгіме – дебат  Топтық әңгіме  Зерттеушілік әңгіме

6 слайд
Әңгімелесудің үш түрі  Әңгіме – дебат  Топтық әңгіме  Зерттеушілік әңгіме

6 слайд

Әңгімелесудің үш түрі  Әңгіме – дебат  Топтық әңгіме  Зерттеушілік әңгіме

Сұрақ қою  Түрткі болу  Сынақтан өткізу  Қайта бағыттау

7 слайд
Сұрақ қою  Түрткі болу  Сынақтан өткізу  Қайта бағыттау

7 слайд

Сұрақ қою  Түрткі болу  Сынақтан өткізу  Қайта бағыттау

Диалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейтуСұрақ қою арқылы, сыни ойлайды Бірін бірі

8 слайд
Диалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейтуСұрақ қою арқылы, сыни ойлайды Бірін бірі оқытады Нәтижесінде Өз ойын ашық айтып, дәлелдейдіБілімін жетілдіреді пікір алмасады Өзін реттейдіДиалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейту Сұрақ қою арқылы, сыни ойлайды Бірін бірі оқытады Нәтижесінде Өз ойын ашық айтып, дәлелдейді Білімін жетілдіреді пікір алмасады Өзін реттейді

8 слайд

Диалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейтуСұрақ қою арқылы, сыни ойлайды Бірін бірі оқытады Нәтижесінде Өз ойын ашық айтып, дәлелдейдіБілімін жетілдіреді пікір алмасады Өзін реттейдіДиалогтік оқыту арқылы өтілген тақырыптардың мазмұнын игеру білімдерін кеңейту Сұрақ қою арқылы, сыни ойлайды Бірін бірі оқытады Нәтижесінде Өз ойын ашық айтып, дәлелдейді Білімін жетілдіреді пікір алмасады Өзін реттейді

Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін рахмет!

9 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін рахмет!

9 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін рахмет!