Коучинг «Мұғалім-оқушы» жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг «Мұғалім-оқушы» жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

#1 слайд
Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

1 слайд

Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

Мұғалімдер қауымын баланың жан-дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық а

#2 слайд
Мұғалімдер қауымын баланың жан-дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3.Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4.Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5.Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6.Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7.Кері байланыс. 1.Берілген сұрақтармен таңысу 2.Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3.Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4.Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5.Топтың өз жұмысын қорғауы 6.Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7.Жазған эсселерін қорғауы. 8.Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1.Топта жұмыс істеуге үйренеді 2.Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3.Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4.Бір шешімге ойларын жинақтайды 5.Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс- тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас Коучинг сабағының мақсаты: Жоғары сынып оқушылары мен ұстаздар арасындағы түсініспеушілікті болдырмау жолдарын Мұғалімдер қауымын баланың жан- дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3. Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4. Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5. Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6. Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7. Кері байланыс. 1. Берілген сұрақтармен таңысу 2. Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3. Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4. Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5. Топтың өз жұмысын қорғауы 6. Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7. Жазған эсселерін қорғауы. 8 .Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1. Топта жұмыс істеуге үйренеді 2 .Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3 .Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4 .Бір шешімге ойларын жинақтайды 5 .Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс-тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Рефлексия/ Екі жұлдыз, бір тілекКоучинг сабағының міндеті Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Қолданылатын әдіс-тәсілдер

2 слайд

Мұғалімдер қауымын баланың жан-дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3.Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4.Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5.Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6.Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7.Кері байланыс. 1.Берілген сұрақтармен таңысу 2.Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3.Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4.Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5.Топтың өз жұмысын қорғауы 6.Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7.Жазған эсселерін қорғауы. 8.Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1.Топта жұмыс істеуге үйренеді 2.Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3.Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4.Бір шешімге ойларын жинақтайды 5.Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс- тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас Коучинг сабағының мақсаты: Жоғары сынып оқушылары мен ұстаздар арасындағы түсініспеушілікті болдырмау жолдарын Мұғалімдер қауымын баланың жан- дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3. Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4. Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5. Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6. Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7. Кері байланыс. 1. Берілген сұрақтармен таңысу 2. Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3. Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4. Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5. Топтың өз жұмысын қорғауы 6. Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7. Жазған эсселерін қорғауы. 8 .Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1. Топта жұмыс істеуге үйренеді 2 .Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3 .Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4 .Бір шешімге ойларын жинақтайды 5 .Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс-тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Рефлексия/ Екі жұлдыз, бір тілекКоучинг сабағының міндеті Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Файл форматы:
pptx
17.03.2019
490
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі