Коучинг «Мұғалім-оқушы» жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас
1 слайд
Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас
2 слайд
Мұғалімдер қауымын
баланың жан-дүниесін
түсініп, өзіне тән кілтін
табуға бағыттау.
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
3.Топтарға бөлу,
топ ережесін білу
4.Сабақтың мақсатымен
таңыстыру,слайд
бойынша
5.Тапсырма беру:
1.Әрбір топқа сұрақ беру
2.Флипчарт тарату
3.Постерлар құрғызу
6.Видео көрсету
1.Көрсетілген видео
бойынша әр топқа сұрақ
беру,эссе жазу.
2.Жазған эсселерің қорғау
7.Кері байланыс. 1.Берілген сұрақтармен
таңысу
2.Талқылап, өз ой-пікірлерін
ортаға салу
3.Топтың бір қорытындыға
келіп, ойды түйіндеуі
4.Постерге жинақталған
идеяларын түсіру
5.Топтың өз жұмысын
қорғауы
6.Видеода көрсетілген
мұғалімнің іс-әрекетіне
байланысты,
өз ой-пікірлерін ортаға
салып,топпен эссе жазуы.
7.Жазған эсселерін қорғауы.
8.Кері байланыс: Екі жұлдыз,
бір тілек. 1.Топта жұмыс істеуге үйренеді
2.Басқаны тындай білуге,өз ойын
тұжырымдап жеткізе білуге
ұмтылады
3.Қисынды ойлау қабілеті дамиды.
4.Бір шешімге ойларын жинақтайды
5.Мұғалімдердің оқушылармен
жұмыс жүргізу мәдениетің
қалыптастырады (сабақ
өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс-
тұрысы) 1.Түсіндірмелі
2.Іздену
3.Сұрақ-жауап
4.Баяндау
5.Диологтік оқыту
6.СТО
7.АКТ
Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас
Коучинг сабағының мақсаты: Жоғары сынып оқушылары мен ұстаздар арасындағы
түсініспеушілікті болдырмау жолдарын
Мұғалімдер
қауымын
баланың жан-
дүниесін
түсініп, өзіне
тән кілтін
табуға бағыттау. 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
3. Топтарға бөлу,
топ ережесін білу
4. Сабақтың мақсатымен
таңыстыру,слайд
бойынша
5. Тапсырма беру:
1.Әрбір топқа сұрақ
беру
2.Флипчарт тарату
3.Постерлар құрғызу
6. Видео көрсету
1.Көрсетілген видео
бойынша әр топқа сұрақ
беру,эссе жазу.
2.Жазған эсселерің
қорғау
7. Кері байланыс. 1. Берілген сұрақтармен таңысу
2. Талқылап, өз ой-пікірлерін
ортаға салу
3. Топтың бір қорытындыға
келіп, ойды түйіндеуі
4. Постерге жинақталған
идеяларын түсіру
5. Топтың өз жұмысын қорғауы
6. Видеода көрсетілген
мұғалімнің іс-әрекетіне
байланысты,
өз ой-пікірлерін ортаға
салып,топпен эссе жазуы.
7. Жазған эсселерін қорғауы.
8 .Кері байланыс: Екі жұлдыз,
бір тілек. 1. Топта жұмыс істеуге
үйренеді
2 .Басқаны тындай
білуге,өз ойын
тұжырымдап жеткізе
білуге ұмтылады
3 .Қисынды ойлау
қабілеті дамиды.
4 .Бір шешімге ойларын
жинақтайды
5 .Мұғалімдердің
оқушылармен жұмыс
жүргізу мәдениетің
қалыптастырады (сабақ
өткізу,сөйлеу,сырт
келбеті,жүріс-тұрысы) 1.Түсіндірмелі
2.Іздену
3.Сұрақ-жауап
4.Баяндау
5.Диологтік оқыту
6.СТО
7.АКТ
Рефлексия/
Екі жұлдыз,
бір тілекКоучинг
сабағының
міндеті Коучтің
іс-әрекеті Мұғалімдердің
іс-әрекеті Күтілетін
нәтиже Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
2 слайд
Мұғалімдер қауымын баланың жан-дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3.Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4.Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5.Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6.Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7.Кері байланыс. 1.Берілген сұрақтармен таңысу 2.Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3.Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4.Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5.Топтың өз жұмысын қорғауы 6.Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7.Жазған эсселерін қорғауы. 8.Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1.Топта жұмыс істеуге үйренеді 2.Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3.Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4.Бір шешімге ойларын жинақтайды 5.Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс- тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Өткізген: Латипова Ж.К КОУЧИНГ: « Мұғалім-оқушы » жүйесіндегі кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас Коучинг сабағының мақсаты: Жоғары сынып оқушылары мен ұстаздар арасындағы түсініспеушілікті болдырмау жолдарын Мұғалімдер қауымын баланың жан- дүниесін түсініп, өзіне тән кілтін табуға бағыттау. 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3. Топтарға бөлу, топ ережесін білу 4. Сабақтың мақсатымен таңыстыру,слайд бойынша 5. Тапсырма беру: 1.Әрбір топқа сұрақ беру 2.Флипчарт тарату 3.Постерлар құрғызу 6. Видео көрсету 1.Көрсетілген видео бойынша әр топқа сұрақ беру,эссе жазу. 2.Жазған эсселерің қорғау 7. Кері байланыс. 1. Берілген сұрақтармен таңысу 2. Талқылап, өз ой-пікірлерін ортаға салу 3. Топтың бір қорытындыға келіп, ойды түйіндеуі 4. Постерге жинақталған идеяларын түсіру 5. Топтың өз жұмысын қорғауы 6. Видеода көрсетілген мұғалімнің іс-әрекетіне байланысты, өз ой-пікірлерін ортаға салып,топпен эссе жазуы. 7. Жазған эсселерін қорғауы. 8 .Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек. 1. Топта жұмыс істеуге үйренеді 2 .Басқаны тындай білуге,өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге ұмтылады 3 .Қисынды ойлау қабілеті дамиды. 4 .Бір шешімге ойларын жинақтайды 5 .Мұғалімдердің оқушылармен жұмыс жүргізу мәдениетің қалыптастырады (сабақ өткізу,сөйлеу,сырт келбеті,жүріс-тұрысы) 1.Түсіндірмелі 2.Іздену 3.Сұрақ-жауап 4.Баяндау 5.Диологтік оқыту 6.СТО 7.АКТ Рефлексия/ Екі жұлдыз, бір тілекКоучинг сабағының міндеті Коучтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Қолданылатын әдіс-тәсілдер