Материалдар / Коучинг: "Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффектік теориясы" презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: "Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффектік теориясы" презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг: "Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффектік теориясы" презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2019
1398
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг тақырыбы: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффекттік теориясы. Орында ға н : Сапарханова К. С.

1 слайд
Коучинг тақырыбы: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффекттік теориясы. Орында ға н : Сапарханова К. С.

1 слайд

Коучинг тақырыбы: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффекттік теориясы. Орында ға н : Сапарханова К. С.

Жалпы мақсаты: Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын с

2 слайд
Жалпы мақсаты: Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды.

2 слайд

Жалпы мақсаты: Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды.

Түйінді идеялар: Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жина

3 слайд
Түйінді идеялар: Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Болашақты болжауға болмайды, бірақ оның қалыптасу белсенділігі қазірден басталады және қазіргі кезде не істеліп жатса да, жастардың қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

3 слайд

Түйінді идеялар: Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Болашақты болжауға болмайды, бірақ оның қалыптасу белсенділігі қазірден басталады және қазіргі кезде не істеліп жатса да, жастардың қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

Топқа бөлу «Коучинг кассасы» Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады.

4 слайд
Топқа бөлу «Коучинг кассасы» Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады.

4 слайд

Топқа бөлу «Коучинг кассасы» Мұғалімдерді коучинг кассасынан билеттер алуға шақырады.

О қу нәтижесі : Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық),

5 слайд
О қу нәтижесі : Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық), оқытудың ынталандыру теорияларын, «қиын» оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді.

5 слайд

О қу нәтижесі : Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық), оқытудың ынталандыру теорияларын, «қиын» оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді.

Ой шақыру «кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді? (ассоциация) Бүгін біз не жайлы айтамыз деп

6 слайд
Ой шақыру «кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді? (ассоциация) Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар?

6 слайд

Ой шақыру «кедергі» деген сөзді естігенде сіздердің ойларыңызға бірден не келеді? (ассоциация) Бүгін біз не жайлы айтамыз деп ойлайсыздар?

Негізгі бөлім Постермен жұмыс 1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдары

7 слайд
Негізгі бөлім Постермен жұмыс 1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 2 топ. Ата - аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады? Постерге жазу 3 топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдарын постерге жазып көрсету.

7 слайд

Негізгі бөлім Постермен жұмыс 1 топ. Білім сапасын арттыруда оқушылар тарапынан кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдарын постерге жазу. Әр кедергіге екі шығу жолын жазу керек. 2 топ. Ата - аналар тарапынан қандай кедергілер бар оларды қалай жоюға болады? Постерге жазу 3 топ. Мұғалім тарапынан кездесетін кедергілермен олардан шығу жолдарын постерге жазып көрсету.

Жаттығу "Кездескенше" (Барлық қатысушылар шеңбер жасап түргеп тұрады) - Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сізде

8 слайд
Жаттығу "Кездескенше" (Барлық қатысушылар шеңбер жасап түргеп тұрады) - Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қуаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлады. Оны сіздер бір - біріңізге бере отырып, коучинг туралы өз әсерлеріңізді, қалай болғаны жайлы айтып, пікірлеріңізді білдіресіздер, әрине, осымен бірге әріптестеріңіздің атына өз тілектеріңізді жолдайсыздар.

8 слайд

Жаттығу "Кездескенше" (Барлық қатысушылар шеңбер жасап түргеп тұрады) - Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қуаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлады. Оны сіздер бір - біріңізге бере отырып, коучинг туралы өз әсерлеріңізді, қалай болғаны жайлы айтып, пікірлеріңізді білдіресіздер, әрине, осымен бірге әріптестеріңіздің атына өз тілектеріңізді жолдайсыздар.