Коучинг "Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық тренинг
Амандасу: бір күн танысқа қырық күн сәлем демекші,қазір
бір-бірімізбен әр ұлттың амандасу дәстүрімен амандасайық.
Топқа бөлу
Зергерлік әшекей бұйым түрлері бойынша топқа бөліну
1 слайд
Психологиялық тренинг Амандасу: бір күн танысқа қырық күн сәлем демекші,қазір бір-бірімізбен әр ұлттың амандасу дәстүрімен амандасайық. Топқа бөлу Зергерлік әшекей бұйым түрлері бойынша топқа бөліну
2 слайд
Коучинг тақырыбы:
Қалыптастырушы
бағалаудағы кері
байланыстың тиімділігі
2 слайд
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың тиімділігі
3 слайд
Мақсаты
* Қалыптастырушы бағалау жайлы мұғалімдердің түсініктерін кеңейту.
* Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың түрлерімен
таныстырып,тиімділігін ашу.
* Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланысты ұйымдастыру жолдарын
анықтау.
Негізгі идеялар
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс мұғалімнің тәжірибесін және
оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.
3 слайд
Мақсаты * Қалыптастырушы бағалау жайлы мұғалімдердің түсініктерін кеңейту. * Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың түрлерімен таныстырып,тиімділігін ашу. * Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланысты ұйымдастыру жолдарын анықтау. Негізгі идеялар Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс мұғалімнің тәжірибесін және оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.
4 слайд
Қанша білсең,ізден тағы, тағы
да,
Білікті адам жетер тілек
бағына...
Жүсіп Баласұғұн
4 слайд
Қанша білсең,ізден тағы, тағы да, Білікті адам жетер тілек бағына... Жүсіп Баласұғұн
5 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің
мақсаты:
* Мектепте оқыту сапасын жоғарлату.
* Мектеп оқушыларының білімін
халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
5 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: * Мектепте оқыту сапасын жоғарлату. * Мектеп оқушыларының білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.
6 слайд
Қалыптастырушы
(Формативті бағалау,
оқу үшін бағалау)
Жиынтық бағалау
(Сумативті бағалау,
оқыту үшін бағалау)
Өзін-өзі
бағалау Өзара
бағалау Бөлім бойынша
жиынтық бағалау Тоқсандық
жиынтық бағалау
Мұғалімнің
бағалауы
Кері байланыс
Балл,баға
қойылмайды Балдар
Жылдық баға
Балл,баға қойыладыКритериалды бағалау
6 слайд
Қалыптастырушы (Формативті бағалау, оқу үшін бағалау) Жиынтық бағалау (Сумативті бағалау, оқыту үшін бағалау) Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Мұғалімнің бағалауы Кері байланыс Балл,баға қойылмайды Балдар Жылдық баға Балл,баға қойыладыКритериалды бағалау
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Критериалды бағалаудың басты
ерекшелігі:
* Алдын ала ұсынылған бағалау
шкаласы
* Анық, айқындылығы
* Бағаның әділдігі
* Өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
8 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: * Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы * Анық, айқындылығы * Бағаның әділдігі * Өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
9 слайд
Топтық жұмыс «Постер қорғау»
І топ Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не?
ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты
ІІІ топ Қалыптастырушы бағалау негізінде
берілетін кері байланыс түрлері
9 слайд
Топтық жұмыс «Постер қорғау» І топ Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты ІІІ топ Қалыптастырушы бағалау негізінде берілетін кері байланыс түрлері
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір
бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім
тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы
бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы
арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі.
Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың
қателесуге, оны түзетуге құқығы бар. Бұл білім
алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын
табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде
оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар. Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді.
11 слайд
Кері байланыс
Ауызша
Бұл ойға
қонымды,ойыңыздың
бағыты дұрыс!
Тағы бір рет жасап
көр.Осы жолы ...
өзгертіңіз.
Бұл зерттеуді,дәлелді
одан әрі қалай
қарастырар едіңіз. Графикалық
Жазбаша
Бес саусақ
ББББағдаршам
Смайликтер
Тазалық
11 слайд
Кері байланыс Ауызша Бұл ойға қонымды,ойыңыздың бағыты дұрыс! Тағы бір рет жасап көр.Осы жолы ... өзгертіңіз. Бұл зерттеуді,дәлелді одан әрі қалай қарастырар едіңіз. Графикалық Жазбаша Бес саусақ ББББағдаршам Смайликтер Тазалық
12 слайд
Екі жұлдыз ,
бір тілек
Білім ағашы
6 қаллпақ Түсіндім
Жартылай түсіндім
Ештеңе түсінбедім
“Бағдаршам ”әдісімен
өзін -өзі бағалау
Кері байланыс
Оқушылардан оқу жылы соңында алған кері байлныс
12 слайд
Екі жұлдыз , бір тілек Білім ағашы 6 қаллпақ Түсіндім Жартылай түсіндім Ештеңе түсінбедім “Бағдаршам ”әдісімен өзін -өзі бағалау Кері байланыс Оқушылардан оқу жылы соңында алған кері байлныс
13 слайд
Оқу мақсаттары Бағалау
критерийлері Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Түрлі де ңгейдегі
тапсырмалар
Дескрипторлар
Оқу мақсаттары Бағалау
критерийлері Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Түрлі де ңгейдегі
тапсырмалар
Дескрипторлар
13 слайд
Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де ңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де ңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар
14 слайд
ҚБ тапсырмасын
орындау
14 слайд
ҚБ тапсырмасын орындау
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Топтық жұмыс
І топ Қалыптастырушы бағалаудағы жазбаша кері
байланысты ұйымдастыр.
ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы ауызша кері
байланыс бер.
ІІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы графикалық
кері байланысты ұйымдастыр.
19 слайд
Топтық жұмыс І топ Қалыптастырушы бағалаудағы жазбаша кері байланысты ұйымдастыр. ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы ауызша кері байланыс бер. ІІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы графикалық кері байланысты ұйымдастыр.
20 слайд
Рефлексия
Тілек ағашы
20 слайд
Рефлексия Тілек ағашы
21 слайд
Назарларыңызға рахмет
21 слайд
Назарларыңызға рахмет