Материалдар / Коучинг "Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
337
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Психологиялық тренинг Амандасу: бір күн танысқа қырық күн сәлем демекші,қазір бір-бірімізбен әр ұлттың амандасу дәстүрімен ама

1 слайд
Психологиялық тренинг Амандасу: бір күн танысқа қырық күн сәлем демекші,қазір бір-бірімізбен әр ұлттың амандасу дәстүрімен амандасайық. Топқа бөлу Зергерлік әшекей бұйым түрлері бойынша топқа бөліну

Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың тиімділігі

2 слайд
Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың тиімділігі

Мақсаты * Қалыптастырушы бағалау жайлы мұғалімдердің түсініктерін кеңейту. * Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың

3 слайд
Мақсаты * Қалыптастырушы бағалау жайлы мұғалімдердің түсініктерін кеңейту. * Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың түрлерімен таныстырып,тиімділігін ашу. * Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланысты ұйымдастыру жолдарын анықтау. Негізгі идеялар Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс мұғалімнің тәжірибесін және оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.

Қанша білсең,ізден тағы, тағы да, Білікті адам жетер тілек бағына... Жүсіп

4 слайд
Қанша білсең,ізден тағы, тағы да, Білікті адам жетер тілек бағына... Жүсіп Баласұғұн

Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: * Мектепте оқыту сапасын жоғарлату. * Мектеп оқушыларының білімін халықаралық станд

5 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: * Мектепте оқыту сапасын жоғарлату. * Мектеп оқушыларының білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

Қалыптастырушы (Формативті бағалау

6 слайд
Қалыптастырушы (Формативті бағалау, оқу үшін бағалау) Жиынтық бағалау (Сумативті бағалау, оқыту үшін бағалау) Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Мұғалімнің бағалауы Кері байланыс Балл,баға қойылмайды Балдар Жылдық баға Балл,баға қойыладыКритериалды бағалау

7 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: * Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы * Анық, айқындылығы * Бағаның әділдігі * Өзін

8 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: * Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы * Анық, айқындылығы * Бағаның әділдігі * Өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Топтық жұмыс «Постер қорғау» І топ Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты

9 слайд
Топтық жұмыс «Постер қорғау» І топ Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты ІІІ топ Қалыптастырушы бағалау негізінде берілетін кері байланыс түрлері

Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізілі

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады. Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушы бағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар. Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға, оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетуге мүмкіндік береді.  

Кері байланыс Ауызша Бұл ойға қонымды,ойыңыздың бағыты дұрыс! Тағы бір рет жасап көр.Осы жолы ... өзгертіңіз. Б

11 слайд
Кері байланыс Ауызша Бұл ойға қонымды,ойыңыздың бағыты дұрыс! Тағы бір рет жасап көр.Осы жолы ... өзгертіңіз. Бұл зерттеуді,дәлелді одан әрі қалай қарастырар едіңіз. Графикалық Жазбаша Бес саусақ ББББағдаршам Смайликтер Тазалық

Екі жұлдыз , бір тілек Білім ағашы 6 қаллпақ Түсіндім Жартылай түсіндім Ештеңе түсінбедім “Бағдаршам ”әдісімен өзін

12 слайд
Екі жұлдыз , бір тілек Білім ағашы 6 қаллпақ Түсіндім Жартылай түсіндім Ештеңе түсінбедім “Бағдаршам ”әдісімен өзін -өзі бағалау Кері байланыс Оқушылардан оқу жылы соңында алған кері байлныс

Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де ңгейдегі тапсырмалар Дескриптор

13 слайд
Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де ңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де ңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар

ҚБ тапсырмасын орындау

14 слайд
ҚБ тапсырмасын орындау

15 слайд

16 слайд

17 слайд

18 слайд

Топтық жұмыс І топ Қалыптастырушы бағалаудағы жазбаша кері байланысты ұйымдастыр. ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы ауызша

19 слайд
Топтық жұмыс І топ Қалыптастырушы бағалаудағы жазбаша кері байланысты ұйымдастыр. ІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы ауызша кері байланыс бер. ІІІ топ Қалыптастырушы бағалаудағы графикалық кері байланысты ұйымдастыр.

Рефлексия Тілек ағашы

20 слайд
Рефлексия Тілек ағашы

Назарларыңызға рахмет

21 слайд
Назарларыңызға рахмет