Материалдар / Коучинг сабақ Жаңартылған бағдарламаға -жаңаша көзқарас
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг сабақ Жаңартылған бағдарламаға -жаңаша көзқарас

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
538
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жаңартылған білімге – жаңаша көзқарас Коучинг – саба қ

1 слайд
Жаңартылған білімге – жаңаша көзқарас Коучинг – саба қ

Мақсаты: • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы тиімді әдіс-тәсілдер меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту; • Өзінің

2 слайд
Мақсаты: • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы тиімді әдіс-тәсілдер меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту; • Өзінің тәжірибесі туралы ойлтуралы түсінік беру; • Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді ану;• Жаңартылған білім беру мазмұнындағы тиімді әдіс-тәсілдер меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту; • Өзінің тәжірибесі туралы ойлтуралы түсінік беру; • Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдерді ану;

“ Білім депозиті” Бағалау Әдіс- тәсілдер Өз ойыңыз қ андай? Суретке ат қойыңыздар Тарихқа үңілсек Рефлексия Қазақ математик

3 слайд
“ Білім депозиті” Бағалау Әдіс- тәсілдер Өз ойыңыз қ андай? Суретке ат қойыңыздар Тарихқа үңілсек Рефлексия Қазақ математик- тері

“ Шахмат” әдісі “ Эйлер шеңбері” әдісі “ Эмоция мишені” әдісі Дифференцияцалау тапсырмалары

4 слайд
“ Шахмат” әдісі “ Эйлер шеңбері” әдісі “ Эмоция мишені” әдісі Дифференцияцалау тапсырмалары

“ Тарсия” ойыны

5 слайд
“ Тарсия” ойыны

Сергіту сәті

6 слайд
Сергіту сәті

7 слайд

Шығармашылық жұмыс

8 слайд
Шығармашылық жұмыс

“ Бәрі ойдағыдай” әдісі

9 слайд
“ Бәрі ойдағыдай” әдісі

Рефлексия

10 слайд
Рефлексия

11 слайд

Бұл кім?

12 слайд
Бұл кім?

Мектебіміз қай жылы, қанша оқушымен, неше сынып болып ашылды?

13 слайд
Мектебіміз қай жылы, қанша оқушымен, неше сынып болып ашылды?