Материалдар / Коучинг тақырыбы:Рефлексивті қызмет- уәждемені арттыру құралы.

Коучинг тақырыбы:Рефлексивті қызмет- уәждемені арттыру құралы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім мен оқушының уәждесемін арттыру үшін рефлексивті қызметтің тиімділігіне сенім қалыптастыруға ықпал ету.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер! Добро пожаловать! Welcome!

1 слайд
Қош келдіңіздер! Добро пожаловать! Welcome!

1 слайд

Қош келдіңіздер! Добро пожаловать! Welcome!

Коучинг тақырыбы: Рефлексивті қызмет- уәждемені арттыру құралы.

2 слайд
Коучинг тақырыбы: Рефлексивті қызмет- уәждемені арттыру құралы.

2 слайд

Коучинг тақырыбы: Рефлексивті қызмет- уәждемені арттыру құралы.

Мақсаты: Мұғалім мен оқушының уәждесемін арттыру үшін рефлексивті қызметтің тиімділігіне сенім қалыптастыруға ықпал ету.

3 слайд
Мақсаты: Мұғалім мен оқушының уәждесемін арттыру үшін рефлексивті қызметтің тиімділігіне сенім қалыптастыруға ықпал ету.

3 слайд

Мақсаты: Мұғалім мен оқушының уәждесемін арттыру үшін рефлексивті қызметтің тиімділігіне сенім қалыптастыруға ықпал ету.

4 слайд

4 слайд

Топқа бөлу: Ұлттық киім спорттық киім мектеп формасы сәнді киім

5 слайд
Топқа бөлу: Ұлттық киім спорттық киім мектеп формасы сәнді киім

5 слайд

Топқа бөлу: Ұлттық киім спорттық киім мектеп формасы сәнді киім

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

БЕЛСЕНДІ ЕМЕС сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып БЕЛСЕНДІ сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып Мұғалім сө

21 слайд
БЕЛСЕНДІ ЕМЕС сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып БЕЛСЕНДІ сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып Мұғалім сөйлейді Оқушылар бір-бірімен сөйлеседі Сұрақты мұғалім қояды Оқушылар мұғалімге және сыныптастарына сұрақ қояды Мұғалім бөлме ішінде қозғалады Оқушылар басқа оқушылармен жұмыс істеу үшін бөлме ішінде қозғалады Мұғалім сыныпқа нұсқау беру үшін тақтаға жазады Оқушылар басқалармен бөлісу үшін жазады Мұғалім түсіндіреді Оқушылар түсіндіреді Мұғалім көрсетеді Оқушылар көрсетеді Мұғалім оқып тұрып , оқушылар жазады Оқушылар бір-бірінен жазбалар жасайды Оқушылар тыныш тыңдайды Мұғалім мұқият тыңдайды Оқушылар мұғалімге бетпе-бет отырады Оқушылар бір-біріне бетпе-бет отырады Мұғалім тыныштықты талап етеді Оқушылар өздерін еркін ұстайды және бір- бірімен бөліседі

21 слайд

БЕЛСЕНДІ ЕМЕС сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып БЕЛСЕНДІ сынып-бұл төмендегілер көрініс табатын сынып Мұғалім сөйлейді Оқушылар бір-бірімен сөйлеседі Сұрақты мұғалім қояды Оқушылар мұғалімге және сыныптастарына сұрақ қояды Мұғалім бөлме ішінде қозғалады Оқушылар басқа оқушылармен жұмыс істеу үшін бөлме ішінде қозғалады Мұғалім сыныпқа нұсқау беру үшін тақтаға жазады Оқушылар басқалармен бөлісу үшін жазады Мұғалім түсіндіреді Оқушылар түсіндіреді Мұғалім көрсетеді Оқушылар көрсетеді Мұғалім оқып тұрып , оқушылар жазады Оқушылар бір-бірінен жазбалар жасайды Оқушылар тыныш тыңдайды Мұғалім мұқият тыңдайды Оқушылар мұғалімге бетпе-бет отырады Оқушылар бір-біріне бетпе-бет отырады Мұғалім тыныштықты талап етеді Оқушылар өздерін еркін ұстайды және бір- бірімен бөліседі

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

Өз жұмысыңыздағы қажеттілігінізді көрсетіңіз

24 слайд
Өз жұмысыңыздағы қажеттілігінізді көрсетіңіз

24 слайд

Өз жұмысыңыздағы қажеттілігінізді көрсетіңіз

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі