Материалдар / Коучинг"Білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып сабақты жоспарлаудың тиімділігі" презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг"Білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып сабақты жоспарлаудың тиімділігі" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл өткізілген коучинг сабақтың презентациясы жоспарға сәйкес өткізілді.Жас мамандарға және деңгейлік курс бітірген әріптесетеріме көмегі тиер деген мақсатта жіберіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
790
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Тренинг «Сәттілік» Мен сізден білім алушының қажеттілігіне қарай жоспар құрып, тиімді стратегияларды қолданып, өзг

1 слайд
LOGO Тренинг «Сәттілік» Мен сізден білім алушының қажеттілігіне қарай жоспар құрып, тиімді стратегияларды қолданып, өзгеруге дайын деп сенетін Гулжазирамын. Тренинг «Сәттілік» Мен сізден білім алушының қажеттілігіне қарай жоспар құрып, тиімді стратегияларды қолданып, өзгеруге дайын деп сенетін Гулжазирамын.

1 слайд

LOGO Тренинг «Сәттілік» Мен сізден білім алушының қажеттілігіне қарай жоспар құрып, тиімді стратегияларды қолданып, өзгеруге дайын деп сенетін Гулжазирамын. Тренинг «Сәттілік» Мен сізден білім алушының қажеттілігіне қарай жоспар құрып, тиімді стратегияларды қолданып, өзгеруге дайын деп сенетін Гулжазирамын.

Ментальды карта

2 слайд
Ментальды карта

2 слайд

Ментальды карта

Тақырыбы «Білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып сабақты жоспарлаудың тиімділігі» 1 топ Мақсатқа жеткісі келген адам

3 слайд
Тақырыбы «Білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып сабақты жоспарлаудың тиімділігі» 1 топ Мақсатқа жеткісі келген адам оны жақсы білуі керек. 2 топ Өлшенетін нәрсе ғана өнімдірек жасалады. 3 топ Жоспарлаған адам ғана жақсы ұйымдастыра алады 4 топ Мұхитты жүзіп өту үшін кемені өзің жасауың керек

3 слайд

Тақырыбы «Білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып сабақты жоспарлаудың тиімділігі» 1 топ Мақсатқа жеткісі келген адам оны жақсы білуі керек. 2 топ Өлшенетін нәрсе ғана өнімдірек жасалады. 3 топ Жоспарлаған адам ғана жақсы ұйымдастыра алады 4 топ Мұхитты жүзіп өту үшін кемені өзің жасауың керек

ББҮ әдісі Білемін Білгім келедіҮйрендім 1.Осы тақырып бойынша не білесіздер? 2.Нені білгіңіз келеді

4 слайд
ББҮ әдісі Білемін Білгім келедіҮйрендім 1.Осы тақырып бойынша не білесіздер? 2.Нені білгіңіз келеді

4 слайд

ББҮ әдісі Білемін Білгім келедіҮйрендім 1.Осы тақырып бойынша не білесіздер? 2.Нені білгіңіз келеді

Сабақтың мақсаты дегеніміз не?

5 слайд
Сабақтың мақсаты дегеніміз не?

5 слайд

Сабақтың мақсаты дегеніміз не?

1-тапсырма Сабақтың жоспарын құру үшін қолымызда қандай оқыту құралдары мен жұмыс әдістері болуы керек? Ойлау жолдарын қ

6 слайд
1-тапсырма Сабақтың жоспарын құру үшін қолымызда қандай оқыту құралдары мен жұмыс әдістері болуы керек? Ойлау жолдарын қалай дамытамыз?

6 слайд

1-тапсырма Сабақтың жоспарын құру үшін қолымызда қандай оқыту құралдары мен жұмыс әдістері болуы керек? Ойлау жолдарын қалай дамытамыз?

Есіңе сақта! Бағдарлама – оқу мақсаттары берілген.Оларды өзгертуге болмайды!Оқу мақсатынан сабақтың мақсаты шығады.CMART

7 слайд
Есіңе сақта! Бағдарлама – оқу мақсаттары берілген.Оларды өзгертуге болмайды!Оқу мақсатынан сабақтың мақсаты шығады.CMART форматында жазылады.Сабақ мақсатынан бағалау критерилері шығады. Оқу жоспарлары: ОМЖ,ҚМЖ/ білім алушы қажеттілігі ескеріліп құрылады/

7 слайд

Есіңе сақта! Бағдарлама – оқу мақсаттары берілген.Оларды өзгертуге болмайды!Оқу мақсатынан сабақтың мақсаты шығады.CMART форматында жазылады.Сабақ мақсатынан бағалау критерилері шығады. Оқу жоспарлары: ОМЖ,ҚМЖ/ білім алушы қажеттілігі ескеріліп құрылады/

2-тапсырма Ассосация жасау

8 слайд
2-тапсырма Ассосация жасау

8 слайд

2-тапсырма Ассосация жасау

Сабақтың мақсаты бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы. - Білім алушы нені үйренеді? -Білім алушы жұм

9 слайд
Сабақтың мақсаты бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы. - Білім алушы нені үйренеді? -Білім алушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Сабақтың мақсаты білім алушыға бағытталуы керек!

9 слайд

Сабақтың мақсаты бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы. - Білім алушы нені үйренеді? -Білім алушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Сабақтың мақсаты білім алушыға бағытталуы керек!

S-specific- арнайы, нақты (нақтылық не нәрсеге қол жеткізу қажеттігін білдіреді) M-measurable- өлшемді (өлшемділік мақсат

10 слайд
S-specific- арнайы, нақты (нақтылық не нәрсеге қол жеткізу қажеттігін білдіреді) M-measurable- өлшемді (өлшемділік мақсатқа жету дәрежесін айқындауға мүмкіндік беретін критерийлердің болуын қарастырады) A-attainable- қолжетімді (қолжетімділік қолдағы бар ресурстар, мүмкіндіктер мен шектеулер ескерілген жеке тәжірибе негізінде айқындалады) R-esult-oriented, relevant-- маңызды, релевантты( анағұрлым жоғары деңгейдегі мақсатқа қол жеткізуде маңызды ма?) T-time-bound- белгілі бір уақыт аралығымен шектелген (мақсатты нақты жүзеге асырылу мерзімімен сәйкестендіру)

10 слайд

S-specific- арнайы, нақты (нақтылық не нәрсеге қол жеткізу қажеттігін білдіреді) M-measurable- өлшемді (өлшемділік мақсатқа жету дәрежесін айқындауға мүмкіндік беретін критерийлердің болуын қарастырады) A-attainable- қолжетімді (қолжетімділік қолдағы бар ресурстар, мүмкіндіктер мен шектеулер ескерілген жеке тәжірибе негізінде айқындалады) R-esult-oriented, relevant-- маңызды, релевантты( анағұрлым жоғары деңгейдегі мақсатқа қол жеткізуде маңызды ма?) T-time-bound- белгілі бір уақыт аралығымен шектелген (мақсатты нақты жүзеге асырылу мерзімімен сәйкестендіру)

Топтық жұмыс 1 топ Оқу мақсатына жеткенімізді қалай білеміз? 2 топ Бағалау критерилері немесе күтілетін нәтижелер 3 топ Мақса

11 слайд
Топтық жұмыс 1 топ Оқу мақсатына жеткенімізді қалай білеміз? 2 топ Бағалау критерилері немесе күтілетін нәтижелер 3 топ Мақсат қою үдерісіне білім алушыны қалай тартуға болады? 4 топ Құндылықтарға баулуды сабаққа қалай кірістіреміз?

11 слайд

Топтық жұмыс 1 топ Оқу мақсатына жеткенімізді қалай білеміз? 2 топ Бағалау критерилері немесе күтілетін нәтижелер 3 топ Мақсат қою үдерісіне білім алушыны қалай тартуға болады? 4 топ Құндылықтарға баулуды сабаққа қалай кірістіреміз?

«Гауһартас» әдісі 1.Күтілетін нәтиже 2.Білімді жетік меңгеру үшін оқыту 3.Үй тапсырмасы 4.Мақсат қою 5.Кері байланыс 6.Мект

12 слайд
«Гауһартас» әдісі 1.Күтілетін нәтиже 2.Білімді жетік меңгеру үшін оқыту 3.Үй тапсырмасы 4.Мақсат қою 5.Кері байланыс 6.Мектептің мақсаты мен саясаты 7.Қабілеттері бойынша бөлу 8.Құрдастарының оқытуы 9.Мұғалім-оқушы. Өзара қарым-қатынасы

12 слайд

«Гауһартас» әдісі 1.Күтілетін нәтиже 2.Білімді жетік меңгеру үшін оқыту 3.Үй тапсырмасы 4.Мақсат қою 5.Кері байланыс 6.Мектептің мақсаты мен саясаты 7.Қабілеттері бойынша бөлу 8.Құрдастарының оқытуы 9.Мұғалім-оқушы. Өзара қарым-қатынасы

Блум таксономиясы Бенджамин Блум (1913-1999) Литература: Bloom B.S. (ed.). Taxonomy of Educational Objectives: The Classif

13 слайд
Блум таксономиясы Бенджамин Блум (1913-1999) Литература: Bloom B.S. (ed.). Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals. Handbook 1: Cognitive Domain. N.Y.. David McKey Co. 1956.

13 слайд

Блум таксономиясы Бенджамин Блум (1913-1999) Литература: Bloom B.S. (ed.). Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals. Handbook 1: Cognitive Domain. N.Y.. David McKey Co. 1956.

Блум таксономиясы Білімді игеруге бағытталған 6 қадам Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

14 слайд
Блум таксономиясы Білімді игеруге бағытталған 6 қадам Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

14 слайд

Блум таксономиясы Білімді игеруге бағытталған 6 қадам Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

Етістіктер Мақсаттар Пайдаланылатын етістіктер Білімеске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, та

15 слайд
Етістіктер Мақсаттар Пайдаланылатын етістіктер Білімеске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу Түсінуқайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарту, мойындау, қайта қарау, түсіндіру, әңгімелеу, айқындау Қолданукөрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу Талдауажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу Жинақтаутұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау Бағалаужорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу, айыптау

15 слайд

Етістіктер Мақсаттар Пайдаланылатын етістіктер Білімеске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу Түсінуқайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарту, мойындау, қайта қарау, түсіндіру, әңгімелеу, айқындау Қолданукөрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу Талдауажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу Жинақтаутұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау Бағалаужорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу, айыптау

Сұрақтар Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері Білу және түсіну Не? Кім? Қашан? Не …. үлгісі болып табылады? …. не тұспалданады?

16 слайд
Сұрақтар Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері Білу және түсіну Не? Кім? Қашан? Не …. үлгісі болып табылады? …. не тұспалданады? …. басқаша қалай түсіндіруге болады? …. бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен сипаттай алам ба? Қолдану Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты? … қандай жағдайларда? Талдау Неге? Қалай? …. себебі не болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? ...себебі қандай? … бір-бірімен қалай үйлеседі? Жинақтау Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты? Бағалау Бұл жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және не себепті? Маңызды ма? Дұрыс па, Бұрыс па? Келісесіз бе , келіспейсіз бе? Пайдалы ма, жоқ па?

16 слайд

Сұрақтар Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері Білу және түсіну Не? Кім? Қашан? Не …. үлгісі болып табылады? …. не тұспалданады? …. басқаша қалай түсіндіруге болады? …. бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен сипаттай алам ба? Қолдану Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты? … қандай жағдайларда? Талдау Неге? Қалай? …. себебі не болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? ...себебі қандай? … бір-бірімен қалай үйлеседі? Жинақтау Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты? Бағалау Бұл жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және не себепті? Маңызды ма? Дұрыс па, Бұрыс па? Келісесіз бе , келіспейсіз бе? Пайдалы ма, жоқ па?

Тапсырмалар БілуҚай жылы болды? Қайда болды? Қалай болды? Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. ТүсінуСөйлемді аяқтаңыз. Не

17 слайд
Тапсырмалар БілуҚай жылы болды? Қайда болды? Қалай болды? Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. ТүсінуСөйлемді аяқтаңыз. Не білдіңіз? Неліктен? Сөйлемді өзгертіңіз. Өзара байланысын түсіндіріңіз. Өз сөзіңізбен айтыңыз. ҚолдануБірнеше тәсілмен шешіңіз. Құбылыстың негізін түсіндіріңіз. Жорамалды тексеріңіз. Қорытынды жасаңыз. ТалдауҚұрылымы қандай? Топтастырыңыз. Салдары не? Салыстырыңыз. Бөліктерге бөліңіз. Себебін талдаңыз. ТоптауӨз шешеміңізді көрсетіңіз. Алгоритм ұсыныңыз. Баламасын табыңыз. Бөліктерден құраңыз. Жүйелеңіз. Зерттеңіз. Білімді бағалау Қосынды ойды бағалаңыз. Жетістіктерін атаңыз. Өлшемдерін көрсетіңіз. Сәйкестігі қандай? Қаншалықты дұрыс? Өз ойыңыз?

17 слайд

Тапсырмалар БілуҚай жылы болды? Қайда болды? Қалай болды? Формуласын жазыңыз. Атап көрсетіңіз. ТүсінуСөйлемді аяқтаңыз. Не білдіңіз? Неліктен? Сөйлемді өзгертіңіз. Өзара байланысын түсіндіріңіз. Өз сөзіңізбен айтыңыз. ҚолдануБірнеше тәсілмен шешіңіз. Құбылыстың негізін түсіндіріңіз. Жорамалды тексеріңіз. Қорытынды жасаңыз. ТалдауҚұрылымы қандай? Топтастырыңыз. Салдары не? Салыстырыңыз. Бөліктерге бөліңіз. Себебін талдаңыз. ТоптауӨз шешеміңізді көрсетіңіз. Алгоритм ұсыныңыз. Баламасын табыңыз. Бөліктерден құраңыз. Жүйелеңіз. Зерттеңіз. Білімді бағалау Қосынды ойды бағалаңыз. Жетістіктерін атаңыз. Өлшемдерін көрсетіңіз. Сәйкестігі қандай? Қаншалықты дұрыс? Өз ойыңыз?

Диагностикалық кесте

18 слайд
Диагностикалық кесте

18 слайд

Диагностикалық кесте

Есте сақтау қажет Сабақ жоспары СМАРТ мақсаттар мен САБАҚ міндеттерінен тұрады САБАҚТА болуы қажет: оқушыларды сабақ мақсат

19 слайд
Есте сақтау қажет Сабақ жоспары СМАРТ мақсаттар мен САБАҚ міндеттерінен тұрады САБАҚТА болуы қажет: оқушыларды сабақ мақсаттарымен таныстыру немесе оқушыларды мақсат қоюға тарту оқушылардың сабақ мақсатын түсінгенін нақтылау және оған жетудің қадамдарын анықтау. Мақсаттардың орындалғанына қорытынды жасау

19 слайд

Есте сақтау қажет Сабақ жоспары СМАРТ мақсаттар мен САБАҚ міндеттерінен тұрады САБАҚТА болуы қажет: оқушыларды сабақ мақсаттарымен таныстыру немесе оқушыларды мақсат қоюға тарту оқушылардың сабақ мақсатын түсінгенін нақтылау және оған жетудің қадамдарын анықтау. Мақсаттардың орындалғанына қорытынды жасау

Мақсат қою – оқу үшін бағалаудың маңызды әрі ажырамас бөлігі

20 слайд
Мақсат қою – оқу үшін бағалаудың маңызды әрі ажырамас бөлігі

20 слайд

Мақсат қою – оқу үшін бағалаудың маңызды әрі ажырамас бөлігі

Білгенім – бір тоғыз, білмейтінім – тоқсан тоғыз. Қорытынды Менің ертең жасайтыным Жақын арада жасайтыным Ары қарай жа

21 слайд
Білгенім – бір тоғыз, білмейтінім – тоқсан тоғыз. Қорытынды Менің ертең жасайтыным Жақын арада жасайтыным Ары қарай жасайтыным Менің бүгін жасағаным

21 слайд

Білгенім – бір тоғыз, білмейтінім – тоқсан тоғыз. Қорытынды Менің ертең жасайтыным Жақын арада жасайтыным Ары қарай жасайтыным Менің бүгін жасағаным

Назарларыңызға рахмет!

22 слайд
Назарларыңызға рахмет!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет!