Көздің құрылысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы.
Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы. Зертханалық жұмыс «Көру жітілігі мен көру
аймағының шегін зерттеу»
Оқу мақсаты:
8.1.7.1 Көруді қабылдаудың
ерекшеліктерін зерттеу
және көру гигиенасы ережесін сипаттау
Барлық оқушылар:
Сурет арқылы оқушылар
көздің құрылысының атауы
мен қызметін сипаттау Оқушылардың басым
көпшілігі:
Жарық қарқындылығының
көз қарашығына әсерін және
қарашықтың рефлексі көзді
қалай қорғайтынын
түсіндіру . Кейбір оқушылар:
Көру қызметінің
бұзылу себептерін
сипаттау .Сабақтың
мақсаты
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы. Зертханалық жұмыс «Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу» Оқу мақсаты: 8.1.7.1 Көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және көру гигиенасы ережесін сипаттау Барлық оқушылар: Сурет арқылы оқушылар көздің құрылысының атауы мен қызметін сипаттау Оқушылардың басым көпшілігі: Жарық қарқындылығының көз қарашығына әсерін және қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын түсіндіру . Кейбір оқушылар: Көру қызметінің бұзылу себептерін сипаттау .Сабақтың мақсаты
2 слайд
МАҚСАТТАР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫНАДАЙ
ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН
1. Сурет арқылы оқушылар көздің
құрылысының атауы мен
қызметін сипаттау.
2. Жарық қарқындылығының көз
қарашығына әсерін және
қарашықтың рефлексі көзді қалай
қорғайтынын түсіндіру .
3. Көру қызметінің бұзылу
себептерін сипаттау . 1- тапсырманы орындау барысында:
Көздің құрылысының атау мен
қызметін сипаттай отырып кестені
толтыру барысында оқылым,жазылым
және сын тұрғысынан ойлау дағдылары
дамиды .
2-тапсырманы орындау барысында:
Жарық қарқындылыығының көз
қарашығына әсерін және
қарашықтың рефлексі көзді қалай
қорғайтынын түсінідіріп,
оқылым,тыңдалым және өзара
қарым-қатынас орнату дағдылары
дамиды.
3-тапсырманы орындау барысында:
Көру қызметінің бұзылу себептерін
сипаттап,оқылым,тыңдалым және
проблемаларды шешу дағдылары
дамиды
2 слайд
МАҚСАТТАР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША МЫНАДАЙ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН 1. Сурет арқылы оқушылар көздің құрылысының атауы мен қызметін сипаттау. 2. Жарық қарқындылығының көз қарашығына әсерін және қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын түсіндіру . 3. Көру қызметінің бұзылу себептерін сипаттау . 1- тапсырманы орындау барысында: Көздің құрылысының атау мен қызметін сипаттай отырып кестені толтыру барысында оқылым,жазылым және сын тұрғысынан ойлау дағдылары дамиды . 2-тапсырманы орындау барысында: Жарық қарқындылыығының көз қарашығына әсерін және қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын түсінідіріп, оқылым,тыңдалым және өзара қарым-қатынас орнату дағдылары дамиды. 3-тапсырманы орындау барысында: Көру қызметінің бұзылу себептерін сипаттап,оқылым,тыңдалым және проблемаларды шешу дағдылары дамиды
3 слайд
Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере
отырып SMART форматында құрастырылған
1-тапсырма
(ТЖ) 8 мин 2 -тапсырма
(ЖЖ) 10 мин 3-тапсырма
(Ж) 12 мин
1.Суретке назар
аудырып,
көздің құрылысының
атауы мен қызметін
жазыңыз Адамның көзіне түрлі жарық
қарқындылығының түсуі бейнеленген.
А дан С ға дейінгі жарық
қарқындылығының көз қарашығына
қалай әсер ететіндігін түсіндіріңіз.
Қарашықтың рефлексі көзді қалай
қорғайтынын ұсыныңыз.
________________ Көру қызметінің бұзылу
себептерін түсіндіріңіз
Көздің құрылысының
атауын жазыңыз Қызметін
жазыңыз
Рефлекция: «Ай» әдісі
Толық ай – сабақты толық түсіндім;
Жарты ай - мен жартылай түсіндім;
- Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.
Өз-өзін бағалату.
Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін
қорытынды жасау үшін «ай» әдісін ұсынамын.
Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой
қозғалысын саралау мақсатында қолданамын Ширату жаттығуы. Жабық сұрақтар
әдісін қолданамын.
1. Біз қоршаған ортаны қалай сеземіз?
2.Көзілдіріктің адам денсаулығына
пайдасы мен зияны?
3. Көздің түсі неге байланысты?
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында
Оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау
критерийімен таныстыру.
3 слайд
Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған 1-тапсырма (ТЖ) 8 мин 2 -тапсырма (ЖЖ) 10 мин 3-тапсырма (Ж) 12 мин 1.Суретке назар аудырып, көздің құрылысының атауы мен қызметін жазыңыз Адамның көзіне түрлі жарық қарқындылығының түсуі бейнеленген. А дан С ға дейінгі жарық қарқындылығының көз қарашығына қалай әсер ететіндігін түсіндіріңіз. Қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын ұсыныңыз. ________________ Көру қызметінің бұзылу себептерін түсіндіріңіз Көздің құрылысының атауын жазыңыз Қызметін жазыңыз Рефлекция: «Ай» әдісі Толық ай – сабақты толық түсіндім; Жарты ай - мен жартылай түсіндім; - Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды. Өз-өзін бағалату. Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін қорытынды жасау үшін «ай» әдісін ұсынамын. Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын Ширату жаттығуы. Жабық сұрақтар әдісін қолданамын. 1. Біз қоршаған ортаны қалай сеземіз? 2.Көзілдіріктің адам денсаулығына пайдасы мен зияны? 3. Көздің түсі неге байланысты? Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Оқушыларды оқу мақсатымен,бағалау критерийімен таныстыру.
4 слайд
Белсенді оқу әдістемелері
«Орнын тап »
әдістемесі
(топтық
жұмыс) «Суретен
сөйлем,
сөйлемнен
мәтін» (жұптық
жұмыс) «Суретт сөйлем,
сөлемнен мәтін»
(жеке жұмыс)
Топта бірлесе жұмыс
жасауға,басқа топтың
жұмысын бағалауға
үйренуге
тапқырлықтарын
бақылау ға,өз ойларын
біріктіруге үйренеді.
Кестеге көздің
құрылысымен,қызметін
сипаттап жазу кезінде осы
әдіс тиімді Оқушының шапщаң ойлауы арқылы
жылдам шешім қабылдауына ықпал
болады. Оқушылардың ойлау
қабілеті дамиды жазылым,оқылым,
тыңдалым, айтылым дағдылары
қалыптасады. Көздің бұзылу
себептері мен жарық
қарқындылығының көзге әсерін
анықтау барысында осы әдісті
пайдалану арқылы оқу мақсатына
қол жеткізеді.
4 слайд
Белсенді оқу әдістемелері «Орнын тап » әдістемесі (топтық жұмыс) «Суретен сөйлем, сөйлемнен мәтін» (жұптық жұмыс) «Суретт сөйлем, сөлемнен мәтін» (жеке жұмыс) Топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топтың жұмысын бағалауға үйренуге тапқырлықтарын бақылау ға,өз ойларын біріктіруге үйренеді. Кестеге көздің құрылысымен,қызметін сипаттап жазу кезінде осы әдіс тиімді Оқушының шапщаң ойлауы арқылы жылдам шешім қабылдауына ықпал болады. Оқушылардың ойлау қабілеті дамиды жазылым,оқылым, тыңдалым, айтылым дағдылары қалыптасады. Көздің бұзылу себептері мен жарық қарқындылығының көзге әсерін анықтау барысында осы әдісті пайдалану арқылы оқу мақсатына қол жеткізеді.
5 слайд
Тап
сыр
ма
бой
ын
ша •
Қабілеті төмен оқушылар «Орнын тап » әдісінің тиімділігі арқылы көздің құрылысы
мен қызметін кестеге жазу кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырамын
және қолдау көрсетемін.
•
Қабілеті орта оқушылар «Суретпен сөйлем,сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы оқушылар
суретке қарап,жарық қарқыныдылығының көзге әсерін және одан көзді қалай
қорғайтынын мәтін құру арқылы оқушылардың жазылым ,айтылым дағдыларын дамытуға
орташа қолдау көрсетемін
•
Қабілеті жоғары оқушылар «Суретпен сөйлем,сөйлемнен мәтін» әдісі бойынша
оқушылар топта ұйымдастыруын қабілеттерін дамытып,талқылау жүргізгенде ой
пікірлерін қорғауға,сыни тұрғыда ойлауға,шығармашылық тапсырма беремін
Дер
екк
өзде
р
бой
ын
ша •
Оқушылар ауқымды талқылауға негіз бола алатын мәтіндермен күрделі
дереккөздермен жұмыс жасай алады, бұл материалдар пайдаланудың
анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді . Оқулық пен суреттер,
материалдар да ресурс болып саналады.
Тап
сыр
ма
бой
ын
ша •
Оқушылардың білім деңгейіне байланысты спиральділік қағидатқа
сүйене отырып, қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмаларды,
кестелерді, тапсырмаларды саралап беремін. Саралау тәсілдері
5 слайд
Тап сыр ма бой ын ша • Қабілеті төмен оқушылар «Орнын тап » әдісінің тиімділігі арқылы көздің құрылысы мен қызметін кестеге жазу кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырамын және қолдау көрсетемін. • Қабілеті орта оқушылар «Суретпен сөйлем,сөйлемнен мәтін» әдісі арқылы оқушылар суретке қарап,жарық қарқыныдылығының көзге әсерін және одан көзді қалай қорғайтынын мәтін құру арқылы оқушылардың жазылым ,айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін • Қабілеті жоғары оқушылар «Суретпен сөйлем,сөйлемнен мәтін» әдісі бойынша оқушылар топта ұйымдастыруын қабілеттерін дамытып,талқылау жүргізгенде ой пікірлерін қорғауға,сыни тұрғыда ойлауға,шығармашылық тапсырма беремін Дер екк өзде р бой ын ша • Оқушылар ауқымды талқылауға негіз бола алатын мәтіндермен күрделі дереккөздермен жұмыс жасай алады, бұл материалдар пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетеді . Оқулық пен суреттер, материалдар да ресурс болып саналады. Тап сыр ма бой ын ша • Оқушылардың білім деңгейіне байланысты спиральділік қағидатқа сүйене отырып, қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмаларды, кестелерді, тапсырмаларды саралап беремін. Саралау тәсілдері
6 слайд
Критериалды бағалау
Дескриптор
Суретке назар
аударып,көздің
құрылысының атауын
сипаттайды.
Көз құрылысының
қызметін сиаттайды.
Жарық
қарқындылығының көз
қарашығына қалай әсер
ететінін түсіндіреді.
Қарашықтың рефлексі
көзді қалай қорғайтынын
ұсынады.
Көз қызметінің бұзылу
себебін сипаттай алады Бағалау критерийлері
. Көздің құрылысының
атаулары мен
қызметін сипаттайды
. Жарық
қарқындылығының
көз қарашығына
әсерін және
қарашықтың рефлексі
көзді қалай
қорғайтынын
түсіндіреді
. Көру қызметінің
бұзылу себептерін
сипаттайды Қалыптастырушы
бағалау :
Берілген тапсырманы
орындауына қарай
оқушылардың оқу жетістігін
арттыру мақсатында
оқушыларды пікір алмасу
арқылы кері байланыс
орнатамын.
Әрбір топ тақырыпқа
қатысты 5 сұрақ
дайындайды.Әрбір сұрақты
стикердің бірінші бетіне
жазып,жауабын екінші бетіне
түсіру арқылы келесі топпен
алмасады.
Топ басшысы стикердегі
сұрақтарды оқиды,топ
мүшелері жауаптарын жазып
дайындайды. Көшбасшы
белгі бергенде,барлығы өз
жауабын
ашып,талқылайды,дұрыс
жауабын талқылатамын .
6 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор Суретке назар аударып,көздің құрылысының атауын сипаттайды. Көз құрылысының қызметін сиаттайды. Жарық қарқындылығының көз қарашығына қалай әсер ететінін түсіндіреді. Қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын ұсынады. Көз қызметінің бұзылу себебін сипаттай алады Бағалау критерийлері . Көздің құрылысының атаулары мен қызметін сипаттайды . Жарық қарқындылығының көз қарашығына әсерін және қарашықтың рефлексі көзді қалай қорғайтынын түсіндіреді . Көру қызметінің бұзылу себептерін сипаттайды Қалыптастырушы бағалау : Берілген тапсырманы орындауына қарай оқушылардың оқу жетістігін арттыру мақсатында оқушыларды пікір алмасу арқылы кері байланыс орнатамын. Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды.Әрбір сұрақты стикердің бірінші бетіне жазып,жауабын екінші бетіне түсіру арқылы келесі топпен алмасады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды,топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашып,талқылайды,дұрыс жауабын талқылатамын .