Критериады бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Критериады бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу және оқыту үдерісінде критериалды бағалаудың тиімділігі туралы коучинг өткізуге арналған слайд-презентация. Мұнда бағалау, критериалды бағалау терминдеріне түсінік беріледі. Критериалды бағалау басқа оқушылардың жетістіктіктерін салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзіреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.Таныстырылымда критериалды бағалаудың түрлері, оқу және оқыту үдерісіндегі маңыздылығы туралы мәлімет беріледі.. Жаңартылған бағдарлама бойынша қалыптастырушы, жиынтық бағалауды қолдану тәртібі айтылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Критериалды бағалау”

#1 слайд
“Критериалды бағалау”

1 слайд

“Критериалды бағалау”

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылд

#2 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. 4543 54

2 слайд

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. 4543 54

Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қол

#3 слайд
Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

3 слайд

Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Глейзер /1963/ қолданған және бұл термин оқушылардың оқу жетістіктерінің қол

#4 слайд
«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Глейзер /1963/ қолданған және бұл термин оқушылардың оқу жетістіктерінің қол жеткізген және потенциалды деңгейлері арасындағы сәйкестікті анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті сипаттайды. Критериалды бағалау басқа оқушылардың жетістіктіктерін салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзіреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.

4 слайд

«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Глейзер /1963/ қолданған және бұл термин оқушылардың оқу жетістіктерінің қол жеткізген және потенциалды деңгейлері арасындағы сәйкестікті анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті сипаттайды. Критериалды бағалау басқа оқушылардың жетістіктіктерін салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзіреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.

Критериалдық бағалау дегеніміз не? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негіз

#5 слайд
Критериалдық бағалау дегеніміз не? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .

5 слайд

Критериалдық бағалау дегеніміз не? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .

Критериалды бағалау: Мектепте оқыту сапасын жоғарлатады. Мектеп оқушыларының білімін дескрипторлар арқылы бағалайды

#6 слайд
Критериалды бағалау: Мектепте оқыту сапасын жоғарлатады. Мектеп оқушыларының білімін дескрипторлар арқылы бағалайды

6 слайд

Критериалды бағалау: Мектепте оқыту сапасын жоғарлатады. Мектеп оқушыларының білімін дескрипторлар арқылы бағалайды

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі : алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі; 

#7 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі : алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

7 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі : алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Критериалдық бағалаудың түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) ЖИЫНТЫҚ S

#8 слайд
Критериалдық бағалаудың түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) ЖИЫНТЫҚ Summative (итоговое) Оқыту барысында Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді

8 слайд

Критериалдық бағалаудың түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) ЖИЫНТЫҚ Summative (итоговое) Оқыту барысында Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді

Критериалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері 4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды бағалау

#9 слайд
Критериалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері 4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау 1 ҚАДАМ

9 слайд

Критериалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері 4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау 1 ҚАДАМ

Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқу

#10 слайд
Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

10 слайд

Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
653
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі