Критериады бағалау
Критериады бағалау

#1 слайд
“Критериалды
бағалау”
1 слайд
“Критериалды бағалау”
#2 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру»
дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.
Бағалау – одан арғы білім алу туралы
шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың
нәтижелерін жүйелі түрде
жиынтықтауға бағытталған қызметті
белгілеу үшін қолданылатын термин.
4543
54
2 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. 4543 54
#3 слайд
Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана
емес. Мұғалімдер жазбаша немесе
ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар
қолданатын кез келген нысанның
артында тек қана объективті немесе жеткілікті
дәрежеде объективті емес нормалар мен
стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы,
оқуы және ынтасы туралы түсінік,
сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және
күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты
құндылықтар жатады.
Александер, 2001
3 слайд
Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001
#4 слайд
«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет
Роберт Глейзер /1963/ қолданған және бұл термин
оқушылардың оқу жетістіктерінің қол жеткізген және
потенциалды деңгейлері арасындағы сәйкестікті
анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті сипаттайды.
Критериалды бағалау басқа оқушылардың
жетістіктіктерін салыстырмайды және бір-біріне тәуелді
етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзіреттілік
деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.
4 слайд
«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Глейзер /1963/ қолданған және бұл термин оқушылардың оқу жетістіктерінің қол жеткізген және потенциалды деңгейлері арасындағы сәйкестікті анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті сипаттайды. Критериалды бағалау басқа оқушылардың жетістіктіктерін салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзіреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.
#5 слайд
Критериалдық
бағалау дегеніміз не?
Критериалды бағалау-
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген оқушының
оқу- танымдық құзырлығын
қалыптастыруда алдын-ала
белгіленген жетістіктермен
салыстыру үрдісі .
5 слайд
Критериалдық бағалау дегеніміз не? Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .
#6 слайд
Критериалды бағалау:
Мектепте оқыту сапасын
жоғарлатады.
Мектеп оқушыларының білімін
дескрипторлар арқылы бағалайды
6 слайд
Критериалды бағалау: Мектепте оқыту сапасын жоғарлатады. Мектеп оқушыларының білімін дескрипторлар арқылы бағалайды
#7 слайд
Критериалды
бағалаудың басты
ерекшелігі :
алдын-ала ұсынылған бағалау
шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
7 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі : алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
#8 слайд
Критериалдық бағалаудың
түрлері
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
Formative
(формирующее / текущее)
ЖИЫНТЫҚ
Summative (итоговое)
Оқыту барысында Әдетте тақырыптың, бөлімнің
соңында
Кері байланыс береді
Оқушыларға өз жұмыстарын
түзетуге көмектеседі
Мұғалімдерге өз жұмысын
жоспарлауға жәрдемдеседі
Қорытынды тұжырым береді
Оқушыларға нені үйренгендігін
көрсетуге мүмкіндік береді
8 слайд
Критериалдық бағалаудың түрлері ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) ЖИЫНТЫҚ Summative (итоговое) Оқыту барысында Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік береді
#9 слайд
Критериалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері
4 ҚАДАМ
3 ҚАДАМ
2 ҚАДАМ
Пәннің нақты тақырыптары
бойынша критериалды
бағалауды жүзеге асыру
Бағалаудың критериалды
шкаласын жасау
Оқушылардың оқу жетістіктерін
бағалаудың жалпы критерийлерін
әзірлеу
Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды
оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары
мен міндеттерін анықтау
1
ҚАДАМ
9 слайд
Критериалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері 4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау 1 ҚАДАМ
#10 слайд
Критериалды оқытудың
маңыздылығы:
Мұғалім үшін:
Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім
алу траекториясын құру.
Оқушы үшін:
Берілген бағалау критерийлерін
түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі.
Ата-ана үшін:
Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.
10 слайд
Критериалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру. Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.
#11 слайд
11 слайд
шағым қалдыра аласыз













