Критериалды бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Күнделікті тәжірибеде білім алушылардың ілгерілеуін,
меңгеру деңгейін өлшеу үшін қалыптастырушы
бағалаудың түрлі әдістерін қолдануға болады: «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс», «Қолмен белгі беру»,
«Бағдаршам», «Смайликтер», «Бес саусақ», «Бағалау
ағашы», «Мадақтау сэндвичі», «Бір минуттық эссе»,
«Ауызша бағалау», викториналар, сұрақтар және т.б.
7 слайд
Күнделікті тәжірибеде білім алушылардың ілгерілеуін, меңгеру деңгейін өлшеу үшін қалыптастырушы бағалаудың түрлі әдістерін қолдануға болады: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Қолмен белгі беру», «Бағдаршам», «Смайликтер», «Бес саусақ», «Бағалау ағашы», «Мадақтау сэндвичі», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау», викториналар, сұрақтар және т.б.
8 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың әдістерін оқу
әрекеттерін ұйымдастырудың әр кезеңінде, тақырыпты
түсіндіру, тапсырма орындау, білім алушыларға кері
байланыс беру кезінде қолдануға болады.
Қалыптастырушы бағалаудың әдістерін жеке, жұптық
және топтық жұмыстарды ұйымдастыру кезінде де
қолдануға болады.
8 слайд
Қалыптастырушы бағалаудың әдістерін оқу әрекеттерін ұйымдастырудың әр кезеңінде, тақырыпты түсіндіру, тапсырма орындау, білім алушыларға кері байланыс беру кезінде қолдануға болады. Қалыптастырушы бағалаудың әдістерін жеке, жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру кезінде де қолдануға болады.
9 слайд
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалаудың тағы бір маңызды
компоненттерінің бірі - кері байланыс әрекеті.
Сабақты жоспарлау сатысында мұғалім
қалыптастырушы тапсырма түрлерін, кері байланысты
ұсыну нысандарын алдын ала айқындады.
Мұғалім қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
нәтижесінде алған ақпаратты уақытымен тексеріп,
талдап, оқушыларға кері байланыс ретінде жеткізіп,
оларды белсенді оқытуға ынталандырады.
Кері байланыс әрекеті ауызша, жазбаша, графикалық
немесе кез келген басқа түрде жүзеге асырылады.
9 слайд
Кері байланыс Қалыптастырушы бағалаудың тағы бір маңызды компоненттерінің бірі - кері байланыс әрекеті. Сабақты жоспарлау сатысында мұғалім қалыптастырушы тапсырма түрлерін, кері байланысты ұсыну нысандарын алдын ала айқындады. Мұғалім қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру нәтижесінде алған ақпаратты уақытымен тексеріп, талдап, оқушыларға кері байланыс ретінде жеткізіп, оларды белсенді оқытуға ынталандырады. Кері байланыс әрекеті ауызша, жазбаша, графикалық немесе кез келген басқа түрде жүзеге асырылады.
10 слайд
Әртүрлі мақсаттарға
бағытталған ауызша
кері байланыс түрлері
Реплика үлгілері
Түзету Жақсы талпыныс, бірақ бұл дұрыс емес, іс жүзінде бұл …
Таныстыру Иә, Сіз айтып отырған нәрсе … деп аталады.
Бағалау,
мадақтау
Бұл ойға қонымды, ойыңыздың бағыты дұрыс!
Басқаларың осыған ұқсас шара қабылдап көрдіңдер ме?
Түрткі болу Тағы бір рет жасап көр. Осы жолы … қосыңыз/өзгертіңіз.
Іздестіру Түсіндіру көптеген элеметтерді талап етеді дегенде, Сіз не айтпақ
болдыңыз?
Ынталандыру Бұл зерттеуді, дәлелді одан әрі қалай қарастырар едіңіз?
Әзірлеу және дамыту Не ... жақсырақ болар еді?
Қайта бағыттау Бұл – мұқият зерделеу немесе иллюстрация. Енді түсіндіруге
көшіңіз, өйткені бұл да маңызды.
Назар аударту немесе
оқуға бағыттау
Осының бәрі маңызды, бірақ Сізге ... пайдалану қажет.
Бұл Сіздің жұмысыңызды шын мәнінде жақсартады.
Әртүрлі мақсаттарға бағытталған ауызша кері
байланыс
10 слайд
Әртүрлі мақсаттарға бағытталған ауызша кері байланыс түрлері Реплика үлгілері Түзету Жақсы талпыныс, бірақ бұл дұрыс емес, іс жүзінде бұл … Таныстыру Иә, Сіз айтып отырған нәрсе … деп аталады. Бағалау, мадақтау Бұл ойға қонымды, ойыңыздың бағыты дұрыс! Басқаларың осыған ұқсас шара қабылдап көрдіңдер ме? Түрткі болу Тағы бір рет жасап көр. Осы жолы … қосыңыз/өзгертіңіз. Іздестіру Түсіндіру көптеген элеметтерді талап етеді дегенде, Сіз не айтпақ болдыңыз? Ынталандыру Бұл зерттеуді, дәлелді одан әрі қалай қарастырар едіңіз? Әзірлеу және дамыту Не ... жақсырақ болар еді? Қайта бағыттау Бұл – мұқият зерделеу немесе иллюстрация. Енді түсіндіруге көшіңіз, өйткені бұл да маңызды. Назар аударту немесе оқуға бағыттау Осының бәрі маңызды, бірақ Сізге ... пайдалану қажет. Бұл Сіздің жұмысыңызды шын мәнінде жақсартады. Әртүрлі мақсаттарға бағытталған ауызша кері байланыс
11 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар:
Оқушының өзі емес, жұмысы бағаланады.
- Қателігін емес, дұрыс орындалғанын
айтыңыз.
- Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары
немесе жауаптарын қалай жақсартуға
болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз.
11 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар: Оқушының өзі емес, жұмысы бағаланады. - Қателігін емес, дұрыс орындалғанын айтыңыз. - Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары немесе жауаптарын қалай жақсартуға болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз.
12 слайд
Кері байланыс беру кезінде мұғалімге де, білім алушыға
да кестеде ұсынылған сұрақтарды негізге алған дұрыс.
Мұғалім Оқушы
Оқушы оқытудың қай
сатысында?
Олар білім алуда неге
талпынады?
Бұған жетуге көмектесу
үшін не істеу керек?
Мен оқытудың қай
сатысында тұрмын?
Нәтижеге қалай қол
жеткіземін?
Кемшіліктерді жою
үшін не істеуім керек?
12 слайд
Кері байланыс беру кезінде мұғалімге де, білім алушыға да кестеде ұсынылған сұрақтарды негізге алған дұрыс. Мұғалім Оқушы Оқушы оқытудың қай сатысында? Олар білім алуда неге талпынады? Бұған жетуге көмектесу үшін не істеу керек? Мен оқытудың қай сатысында тұрмын? Нәтижеге қалай қол жеткіземін? Кемшіліктерді жою үшін не істеуім керек?
13 слайд
13 слайд