Материалдар / Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2020
327
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы:Тақырыбы: Критериалды баКритериалды ба ғалау ғалау арқылы оқушы білімін арқылы оқушы білімін бағалаубағалау

1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: Критериалды баКритериалды ба ғалау ғалау арқылы оқушы білімін арқылы оқушы білімін бағалаубағалау

Мақсаты:Мақсаты: Критериалды бағалауды сабаққа Критериалды бағалауды сабаққа ендіру, бағалаудың түрлері ендіру, бағалаудың түрл

2 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Критериалды бағалауды сабаққа Критериалды бағалауды сабаққа ендіру, бағалаудың түрлері ендіру, бағалаудың түрлері қалыптастыру шы және жиынтық қалыптастыру шы және жиынтық бағалау туралы түсінік беру, бағалау бағалау туралы түсінік беру, бағалау үдерісін жақсартуды ұғындыру үдерісін жақсартуды ұғындыру

Күнделікті сабақтағы бағалау:Күнделікті сабақтағы бағалау: Осы бағалау дұрыс па? Осы бағалау дұр

3 слайд
Күнделікті сабақтағы бағалау:Күнделікті сабақтағы бағалау: Осы бағалау дұрыс па? Осы бағалау дұрыс па? ““ 5”-деген баға 5”-деген баға “4”-деген баға “4”-деген баға “3”деген баға“3”деген баға

Критериалдық бағалауКритериалдық бағалау -бұл үдеріске -бұл үдеріске қатысушылардың барлығына (оқушылар, қатысушылардың барлығы

4 слайд
Критериалдық бағалауКритериалдық бағалау -бұл үдеріске -бұл үдеріске қатысушылардың барлығына (оқушылар, қатысушылардың барлығына (оқушылар, мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа заңды өкілдер)нақты белгіленген заңды өкілдер)нақты белгіленген оқушылардың танымдық құзіреттілігін оқушылардың танымдық құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс.негізделген үдеріс.

Критерий –бұл бағалаудың маңызды Критерий –бұл бағалаудың маңызды құралы.құралы. Критериалды бағалаудың басты Критериалды ба

5 слайд
Критерий –бұл бағалаудың маңызды Критерий –бұл бағалаудың маңызды құралы.құралы. Критериалды бағалаудың басты Критериалды бағалаудың басты ерекшелігіерекшелігі :  алдын-ала ұсынылған алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;бағаның әділдігі;  өзін бағалауға өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуімүмкіндіктің берілуі

Киім Киім үлгілері:үлгілері: Киім таңдағанда белгілі критерийлерді басшылыққа аламыз. Оқушыларды бағалағанда қолжетімді,тү

6 слайд
Киім Киім үлгілері:үлгілері: Киім таңдағанда белгілі критерийлерді басшылыққа аламыз. Оқушыларды бағалағанда қолжетімді,түсінікті ,бірге жасалған критерийлерді басшылыққа алуымыз керек.

9 9 “Б” “Б” сыныбындағы сыныбындағы қазақ тілі қазақ тілі сабағынан үзіндісабағынан үзінді

7 слайд
9 9 “Б” “Б” сыныбындағы сыныбындағы қазақ тілі қазақ тілі сабағынан үзіндісабағынан үзінді

10 “Б”сынып 10 “Б”сынып оқушылары оқушылары “ Сөз қасиеті” тақырыбындағы эссені оқу сәтінен Эссе жазуға қойылатын Эссе жа

8 слайд
10 “Б”сынып 10 “Б”сынып оқушылары оқушылары “ Сөз қасиеті” тақырыбындағы эссені оқу сәтінен Эссе жазуға қойылатын Эссе жазуға қойылатын талаптар:талаптар: 1.Белгілі мәселе бойынша өз 1.Белгілі мәселе бойынша өз пікірін айту және дәлелдеупікірін айту және дәлелдеу 2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін 2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін жеткізе білужеткізе білу 3.Жүйелі,сауатты жазу3.Жүйелі,сауатты жазу

Критериалды бағалау :

9 слайд
Критериалды бағалау :

1.Күнделікті алған білімінің1.Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.

10 слайд
1.Күнделікті алған білімінің1.Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды. 2.2. Кері байланысты қамтамасыз етеді.Кері байланысты қамтамасыз етеді. 3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін 3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін анықтайды.анықтайды. 4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа 4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау:Қалыптастырушы бағалау:

1.Жиынтық бағалау белгілі бір 1.Жиынтық бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында тақырыпты қорытындылау мақсатын

11 слайд
1.Жиынтық бағалау белгілі бір 1.Жиынтық бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.орындалады. 2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы 2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.керек. 3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған 3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады. бағасы тоқсандық баға болып табылады. Жиынтық бағалау: Жиынтық бағалау:

1 2 3 4 5Критериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың пайдасы.пайдасы. 5

12 слайд
1 2 3 4 5Критериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың пайдасы.пайдасы. 5

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың қарапайым мысалы

13 слайд
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың қарапайым мысалы

Өзін-өзі бағалау және Өзін-өзі бағалау және сыныптастарының бағалау сыныптастарының бағалау стратегиясыстратегиясы 1.1.

14 слайд
Өзін-өзі бағалау және Өзін-өзі бағалау және сыныптастарының бағалау сыныптастарының бағалау стратегиясыстратегиясы 1.1. Өзін-өзі бағалау.Өзін-өзі бағалау. 2.2. Жұптық бағалау.Жұптық бағалау. 3.3. Топтық бағалау.Топтық бағалау. 4.4. Бағдаршам.Бағдаршам. 5.5. Соңғы бес минут.Соңғы бес минут.

Түсініктеме:Түсініктеме: • Бағалау критерийі –ұсынылған Бағалау критерийі –ұсынылған талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау тала

15 слайд
Түсініктеме:Түсініктеме: • Бағалау критерийі –ұсынылған Бағалау критерийі –ұсынылған талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау бойынша шешім қабылдау ережесі, бойынша шешім қабылдау ережесі, негіздемесі.негіздемесі. • Дескриптор –оқушының белгілі бір Дескриптор –оқушының белгілі бір тапсырма бойынша орындаған тапсырма бойынша орындаған жұмысының деңгейін немесе сапасын жұмысының деңгейін немесе сапасын сипаттайтын тұжырым.сипаттайтын тұжырым.

Кері байланыс: “ “ Тәлімгерге хат”Тәлімгерге хат”

16 слайд
Кері байланыс: “ “ Тәлімгерге хат”Тәлімгерге хат”