Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы:
Критериалды баКритериалды ба
ғалау ғалау
арқылы оқушы білімін арқылы оқушы білімін
бағалаубағалау
1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: Критериалды баКритериалды ба ғалау ғалау арқылы оқушы білімін арқылы оқушы білімін бағалаубағалау
2 слайд
Мақсаты:Мақсаты:
Критериалды бағалауды сабаққа Критериалды бағалауды сабаққа
ендіру, бағалаудың түрлері ендіру, бағалаудың түрлері
қалыптастыру шы және жиынтық қалыптастыру шы және жиынтық
бағалау туралы түсінік беру, бағалау бағалау туралы түсінік беру, бағалау
үдерісін жақсартуды ұғындыру үдерісін жақсартуды ұғындыру
2 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Критериалды бағалауды сабаққа Критериалды бағалауды сабаққа ендіру, бағалаудың түрлері ендіру, бағалаудың түрлері қалыптастыру шы және жиынтық қалыптастыру шы және жиынтық бағалау туралы түсінік беру, бағалау бағалау туралы түсінік беру, бағалау үдерісін жақсартуды ұғындыру үдерісін жақсартуды ұғындыру
3 слайд
Күнделікті сабақтағы бағалау:Күнделікті сабақтағы бағалау:
Осы бағалау дұрыс па? Осы бағалау дұрыс па? ““
5”-деген баға 5”-деген баға
“4”-деген баға “4”-деген баға
“3”деген баға“3”деген баға
3 слайд
Күнделікті сабақтағы бағалау:Күнделікті сабақтағы бағалау: Осы бағалау дұрыс па? Осы бағалау дұрыс па? ““ 5”-деген баға 5”-деген баға “4”-деген баға “4”-деген баға “3”деген баға“3”деген баға
4 слайд
Критериалдық бағалауКритериалдық бағалау
-бұл үдеріске -бұл үдеріске
қатысушылардың барлығына (оқушылар, қатысушылардың барлығына (оқушылар,
мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа
заңды өкілдер)нақты белгіленген заңды өкілдер)нақты белгіленген
оқушылардың танымдық құзіреттілігін оқушылардың танымдық құзіреттілігін
қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің
мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері
бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға
негізделген үдеріс.негізделген үдеріс.
4 слайд
Критериалдық бағалауКритериалдық бағалау -бұл үдеріске -бұл үдеріске қатысушылардың барлығына (оқушылар, қатысушылардың барлығына (оқушылар, мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа мектеп әкімшілігі,ата-аналар және басқа заңды өкілдер)нақты белгіленген заңды өкілдер)нақты белгіленген оқушылардың танымдық құзіреттілігін оқушылардың танымдық құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері мақсаты мен мазмұнын сәйкес критерийлері бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға бар оқушылардың жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс.негізделген үдеріс.
5 слайд
Критерий –бұл бағалаудың маңызды Критерий –бұл бағалаудың маңызды
құралы.құралы.
Критериалды бағалаудың басты Критериалды бағалаудың басты
ерекшелігіерекшелігі :
алдын-ала ұсынылған алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;бағаның әділдігі;
өзін бағалауға өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуімүмкіндіктің берілуі
5 слайд
Критерий –бұл бағалаудың маңызды Критерий –бұл бағалаудың маңызды құралы.құралы. Критериалды бағалаудың басты Критериалды бағалаудың басты ерекшелігіерекшелігі : алдын-ала ұсынылған алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;бағалау шкаласы; анық, айқындылығы;анық, айқындылығы; бағаның әділдігі;бағаның әділдігі; өзін бағалауға өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуімүмкіндіктің берілуі
6 слайд
Киім Киім
үлгілері:үлгілері:
Киім таңдағанда
белгілі критерийлерді
басшылыққа аламыз. Оқушыларды бағалағанда
қолжетімді,түсінікті ,бірге
жасалған критерийлерді
басшылыққа алуымыз
керек.
6 слайд
Киім Киім үлгілері:үлгілері: Киім таңдағанда белгілі критерийлерді басшылыққа аламыз. Оқушыларды бағалағанда қолжетімді,түсінікті ,бірге жасалған критерийлерді басшылыққа алуымыз керек.
7 слайд
9 9
“Б” “Б”
сыныбындағы сыныбындағы
қазақ тілі қазақ тілі
сабағынан үзіндісабағынан үзінді
7 слайд
9 9 “Б” “Б” сыныбындағы сыныбындағы қазақ тілі қазақ тілі сабағынан үзіндісабағынан үзінді
8 слайд
10 “Б”сынып 10 “Б”сынып
оқушылары оқушылары “ Сөз қасиеті”
тақырыбындағы
эссені оқу
сәтінен
Эссе жазуға қойылатын Эссе жазуға қойылатын
талаптар:талаптар:
1.Белгілі мәселе бойынша өз 1.Белгілі мәселе бойынша өз
пікірін айту және дәлелдеупікірін айту және дәлелдеу
2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін 2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін
жеткізе білужеткізе білу
3.Жүйелі,сауатты жазу3.Жүйелі,сауатты жазу
8 слайд
10 “Б”сынып 10 “Б”сынып оқушылары оқушылары “ Сөз қасиеті” тақырыбындағы эссені оқу сәтінен Эссе жазуға қойылатын Эссе жазуға қойылатын талаптар:талаптар: 1.Белгілі мәселе бойынша өз 1.Белгілі мәселе бойынша өз пікірін айту және дәлелдеупікірін айту және дәлелдеу 2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін 2.Сұрақ бойынша ойын,түсінігін жеткізе білужеткізе білу 3.Жүйелі,сауатты жазу3.Жүйелі,сауатты жазу
9 слайд
Критериалды бағалау :
9 слайд
Критериалды бағалау :
10 слайд
1.Күнделікті алған білімінің1.Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.
2.2.
Кері байланысты қамтамасыз етеді.Кері байланысты қамтамасыз етеді.
3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін 3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін
анықтайды.анықтайды.
4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа 4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа
келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы бағалау:Қалыптастырушы бағалау:
10 слайд
1.Күнделікті алған білімінің1.Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды. 2.2. Кері байланысты қамтамасыз етеді.Кері байланысты қамтамасыз етеді. 3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін 3.Ағымдағы оқу үлгерімінің көрсеткішін анықтайды.анықтайды. 4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа 4.Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.келтіруге оқушыға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау:Қалыптастырушы бағалау:
11 слайд
1.Жиынтық бағалау белгілі бір 1.Жиынтық бағалау белгілі бір
тақырыпты қорытындылау мақсатында тақырыпты қорытындылау мақсатында
орындалады.орындалады.
2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы 2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы
керек.керек.
3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған 3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған
бағасы тоқсандық баға болып табылады. бағасы тоқсандық баға болып табылады. Жиынтық бағалау: Жиынтық бағалау:
11 слайд
1.Жиынтық бағалау белгілі бір 1.Жиынтық бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.орындалады. 2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы 2.Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.керек. 3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған 3.Жиынтық бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады. бағасы тоқсандық баға болып табылады. Жиынтық бағалау: Жиынтық бағалау:
12 слайд
1
2
3
4
5Критериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың
пайдасы.пайдасы.
5
12 слайд
1 2 3 4 5Критериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың пайдасы.пайдасы. 5
13 слайд
Қалыптастырушы және
жиынтық бағалаудың
қарапайым мысалы
13 слайд
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың қарапайым мысалы
14 слайд
Өзін-өзі бағалау және Өзін-өзі бағалау және
сыныптастарының бағалау сыныптастарының бағалау
стратегиясыстратегиясы
1.1.
Өзін-өзі бағалау.Өзін-өзі бағалау.
2.2.
Жұптық бағалау.Жұптық бағалау.
3.3.
Топтық бағалау.Топтық бағалау.
4.4.
Бағдаршам.Бағдаршам.
5.5.
Соңғы бес минут.Соңғы бес минут.
14 слайд
Өзін-өзі бағалау және Өзін-өзі бағалау және сыныптастарының бағалау сыныптастарының бағалау стратегиясыстратегиясы 1.1. Өзін-өзі бағалау.Өзін-өзі бағалау. 2.2. Жұптық бағалау.Жұптық бағалау. 3.3. Топтық бағалау.Топтық бағалау. 4.4. Бағдаршам.Бағдаршам. 5.5. Соңғы бес минут.Соңғы бес минут.
15 слайд
Түсініктеме:Түсініктеме:
•
Бағалау критерийі –ұсынылған Бағалау критерийі –ұсынылған
талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау
бойынша шешім қабылдау ережесі, бойынша шешім қабылдау ережесі,
негіздемесі.негіздемесі.
•
Дескриптор –оқушының белгілі бір Дескриптор –оқушының белгілі бір
тапсырма бойынша орындаған тапсырма бойынша орындаған
жұмысының деңгейін немесе сапасын жұмысының деңгейін немесе сапасын
сипаттайтын тұжырым.сипаттайтын тұжырым.
15 слайд
Түсініктеме:Түсініктеме: • Бағалау критерийі –ұсынылған Бағалау критерийі –ұсынылған талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау талаптарға сәйкес бір нәрсені бағалау бойынша шешім қабылдау ережесі, бойынша шешім қабылдау ережесі, негіздемесі.негіздемесі. • Дескриптор –оқушының белгілі бір Дескриптор –оқушының белгілі бір тапсырма бойынша орындаған тапсырма бойынша орындаған жұмысының деңгейін немесе сапасын жұмысының деңгейін немесе сапасын сипаттайтын тұжырым.сипаттайтын тұжырым.
16 слайд
Кері байланыс:
“ “
Тәлімгерге хат”Тәлімгерге хат”
16 слайд
Кері байланыс: “ “ Тәлімгерге хат”Тәлімгерге хат”