Материалдар / “Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”

“Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2020
764
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO ““ Критериалды бағалау жүйесін Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”физика пәнін оқытуда қолдану”

1 слайд
LOGO ““ Критериалды бағалау жүйесін Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”физика пәнін оқытуда қолдану”

1 слайд

LOGO ““ Критериалды бағалау жүйесін Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”физика пәнін оқытуда қолдану”

Оқушылардың білім Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауда жетістіктерін бағалауда критериалдық жүйені критериалдық жүйені қ

2 слайд
Оқушылардың білім Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауда жетістіктерін бағалауда критериалдық жүйені критериалдық жүйені қолдану.қолдану.

2 слайд

Оқушылардың білім Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауда жетістіктерін бағалауда критериалдық жүйені критериалдық жүйені қолдану.қолдану.

Анықтамасы: Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық

3 слайд
Анықтамасы: Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .

3 слайд

Анықтамасы: Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .

 Мектепте оқыту сапасын Мектепте оқыту сапасын жоғарлатужоғарлату  Мектеп Мектеп бітірушілердің білімін бітірушілердің б

4 слайд
 Мектепте оқыту сапасын Мектепте оқыту сапасын жоғарлатужоғарлату  Мектеп Мектеп бітірушілердің білімін бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа халықаралық стандартқа сәйкестендіру.сәйкестендіру. Критериалды бағалауды Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: енгізудің мақсаты:

4 слайд

 Мектепте оқыту сапасын Мектепте оқыту сапасын жоғарлатужоғарлату  Мектеп Мектеп бітірушілердің білімін бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа халықаралық стандартқа сәйкестендіру.сәйкестендіру. Критериалды бағалауды Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: енгізудің мақсаты:

5 слайд

5 слайд

Ұстанымдар негіздері: 1 . Бағамен оқушының жұмысы . Бағамен оқушының жұмысы бағаланады.бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға

6 слайд
Ұстанымдар негіздері: 1 . Бағамен оқушының жұмысы . Бағамен оқушының жұмысы бағаланады.бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт.белгілі болуы шарт. 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет.алуы қажет. 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қажет.қажет.

6 слайд

Ұстанымдар негіздері: 1 . Бағамен оқушының жұмысы . Бағамен оқушының жұмысы бағаланады.бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт.белгілі болуы шарт. 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет.алуы қажет. 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қажет.қажет.

Критериалды Критериалды бағалаудың басты бағалаудың басты ерекшелігі:ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; 

7 слайд
Критериалды Критериалды бағалаудың басты бағалаудың басты ерекшелігі:ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

7 слайд

Критериалды Критериалды бағалаудың басты бағалаудың басты ерекшелігі:ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер ііКритериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың функциялары:функц

8 слайд
Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер ііКритериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың функциялары:функциялары: ЫнталандырЫнталандыр уу БелсенділіБелсенділі кк Түзету ӘділдікӘділдікНақтылықНақтылық ДамытушДамытуш ыы ЖүйелікЖүйелік Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер іі

8 слайд

Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер ііКритериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың функциялары:функциялары: ЫнталандырЫнталандыр уу БелсенділіБелсенділі кк Түзету ӘділдікӘділдікНақтылықНақтылық ДамытушДамытуш ыы ЖүйелікЖүйелік Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер іі

Кри териалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін:  Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру

9 слайд
Кри териалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін:  Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру . Оқушы үшін:  Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

9 слайд

Кри териалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін:  Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру . Оқушы үшін:  Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін:  Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.

Критериалды жүйе арқылы бағаның қойылуы:

10 слайд
Критериалды жүйе арқылы бағаның қойылуы:

10 слайд

Критериалды жүйе арқылы бағаның қойылуы:

11 слайд

11 слайд

Критериалды бағалау Критериалды бағалау ::

12 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау ::

12 слайд

Критериалды бағалау Критериалды бағалау ::

 Күнделікті алған білімініңКүнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.  Н

13 слайд
 Күнделікті алған білімініңКүнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік бередімүмкіндік береді .. Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау:бағалау:

13 слайд

 Күнделікті алған білімініңКүнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік бередімүмкіндік береді .. Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау:бағалау:

 Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.  Мазмұны оқылған Мазмұны оқылған материалды

14 слайд
 Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.  Мазмұны оқылған Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.материалды қамтуы керек.  Негізгі бағалаудағы Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып тоқсандық баға болып табыладытабылады . . Негізгі бағалау:

14 слайд

 Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.  Мазмұны оқылған Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.материалды қамтуы керек.  Негізгі бағалаудағы Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып тоқсандық баға болып табыладытабылады . . Негізгі бағалау:

«Физика» пәнінен оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерий Дескрипторлар А ( max 6 ) Оқушылар физика тілін, заңд

15 слайд
«Физика» пәнінен оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерий Дескрипторлар А ( max 6 ) Оқушылар физика тілін, заңдарын, заңдылықтарын, терминдерін және ұғымдарын қолдана алады; Оқушылар ғылыми ақпаратты түсіндіре алады; Оқушылар ақпаратты таныс және дәстүрлі емес проблемаларды шешуге қолданады.    В ( max 6 ) Оқушылар физикалық білімдерін, біліктерін және дағдыларын таңдайды және оны қолданады; Оқушылар есептерді шешудің тиімді әдістерін таба алады; Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады; Оқушылар нақты математикалық дәлелдеулер орындайды; Оқушылар нәтижені сауатты жаза алады; Оқушылар есептің нәтижесін бағалай алады; Оқушылар нәтижені қортындылай алады.  

15 слайд

«Физика» пәнінен оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерий Дескрипторлар А ( max 6 ) Оқушылар физика тілін, заңдарын, заңдылықтарын, терминдерін және ұғымдарын қолдана алады; Оқушылар ғылыми ақпаратты түсіндіре алады; Оқушылар ақпаратты таныс және дәстүрлі емес проблемаларды шешуге қолданады.    В ( max 6 ) Оқушылар физикалық білімдерін, біліктерін және дағдыларын таңдайды және оны қолданады; Оқушылар есептерді шешудің тиімді әдістерін таба алады; Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады; Оқушылар нақты математикалық дәлелдеулер орындайды; Оқушылар нәтижені сауатты жаза алады; Оқушылар есептің нәтижесін бағалай алады; Оқушылар нәтижені қортындылай алады.  

С ( max 6 ) Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады; Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді; Оқ

16 слайд
С ( max 6 ) Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады; Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді; Оқушылар ақпаратты және есптің шешімін анық және түсінікті формада береді; Оқушылар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуд і жоспарлаудың, жүргізудің және зерттеудің нәтижелері туралы ақпаратты математикалық сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және қабілетті екнін көрсете алады.  D ( max 4 ) Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны тұжырымдау үшін берілген шамаларға сараптама жасай алады ; Оқушылар физикалық аппаратты қолданып практикалық жағдайларды модельдейді және құрылған модельді зерттейді; Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер тұрғысынан сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым? Күнделікті өмірде нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің дұрыстығын тексерудің қандай әдіс-тәсілдері бар? Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.

16 слайд

С ( max 6 ) Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады; Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді; Оқушылар ақпаратты және есптің шешімін анық және түсінікті формада береді; Оқушылар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуд і жоспарлаудың, жүргізудің және зерттеудің нәтижелері туралы ақпаратты математикалық сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және қабілетті екнін көрсете алады.  D ( max 4 ) Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны тұжырымдау үшін берілген шамаларға сараптама жасай алады ; Оқушылар физикалық аппаратты қолданып практикалық жағдайларды модельдейді және құрылған модельді зерттейді; Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер тұрғысынан сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым? Күнделікті өмірде нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің дұрыстығын тексерудің қандай әдіс-тәсілдері бар? Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.

«Физика» пәні бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері Критерии Оқушылар жетістіктерінің ең жоғарғы

17 слайд
«Физика» пәні бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері Критерии Оқушылар жетістіктерінің ең жоғарғы деңгейі А Ғылыми білу және түсіну 6 B Ғылыми зерттеу 6 C Коммуникация/ Презентация 6 D Рефлексия 4 ҚОРЫТЫНДЫ 22

17 слайд

«Физика» пәні бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері Критерии Оқушылар жетістіктерінің ең жоғарғы деңгейі А Ғылыми білу және түсіну 6 B Ғылыми зерттеу 6 C Коммуникация/ Презентация 6 D Рефлексия 4 ҚОРЫТЫНДЫ 22

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы 0-59% - баға «2» 60-74 % - баға«3» 75-88 % - баға «4» 89-100 % - баға «5» 0-13 ұпай– баға «2» 1

18 слайд
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы 0-59% - баға «2» 60-74 % - баға«3» 75-88 % - баға «4» 89-100 % - баға «5» 0-13 ұпай– баға «2» 14-16 ұпай – баға «3» 17-19 ұпай – баға «4» 20-22 ұпай– баға «5»

18 слайд

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы 0-59% - баға «2» 60-74 % - баға«3» 75-88 % - баға «4» 89-100 % - баға «5» 0-13 ұпай– баға «2» 14-16 ұпай – баға «3» 17-19 ұпай – баға «4» 20-22 ұпай– баға «5»

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

19 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:

19 слайд

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер :  Критерий - оқу мақсатының нақты тұжырымы .  Рубрикатор – оқушылард

20 слайд
Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер :  Критерий - оқу мақсатының нақты тұжырымы .  Рубрикатор – оқушылардың әрбір критерий бойынша жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар саны.  Дескриптор – нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме.  (форм ативті ) Қалыптастырушы бағалар – оқушы өзінің жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар.  (сумативті) Не гізгі бағалар- тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар.  Қорытынды бағалар – Негізгі бағалар негізінде қойылған бағалар.

20 слайд

Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер :  Критерий - оқу мақсатының нақты тұжырымы .  Рубрикатор – оқушылардың әрбір критерий бойынша жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар саны.  Дескриптор – нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме.  (форм ативті ) Қалыптастырушы бағалар – оқушы өзінің жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар.  (сумативті) Не гізгі бағалар- тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар.  Қорытынды бағалар – Негізгі бағалар негізінде қойылған бағалар.

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ