“Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGO
““
Критериалды бағалау жүйесін Критериалды бағалау жүйесін
физика пәнін оқытуда қолдану”физика пәнін оқытуда қолдану”
1 слайд
LOGO ““ Критериалды бағалау жүйесін Критериалды бағалау жүйесін физика пәнін оқытуда қолдану”физика пәнін оқытуда қолдану”
2 слайд
Оқушылардың білім Оқушылардың білім
жетістіктерін бағалауда жетістіктерін бағалауда
критериалдық жүйені критериалдық жүйені
қолдану.қолдану.
2 слайд
Оқушылардың білім Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауда жетістіктерін бағалауда критериалдық жүйені критериалдық жүйені қолдану.қолдану.
3 слайд
Анықтамасы:
Критериалды бағалау-
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген
оқушының оқу- танымдық
құзырлығын қалыптастыруда
алдын-ала белгіленген
жетістіктермен салыстыру
үрдісі .
3 слайд
Анықтамасы: Критериалды бағалау- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі .
4 слайд
Мектепте оқыту сапасын Мектепте оқыту сапасын
жоғарлатужоғарлату
Мектеп Мектеп
бітірушілердің білімін бітірушілердің білімін
халықаралық стандартқа халықаралық стандартқа
сәйкестендіру.сәйкестендіру.
Критериалды бағалауды Критериалды бағалауды
енгізудің мақсаты: енгізудің мақсаты:
4 слайд
Мектепте оқыту сапасын Мектепте оқыту сапасын жоғарлатужоғарлату Мектеп Мектеп бітірушілердің білімін бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа халықаралық стандартқа сәйкестендіру.сәйкестендіру. Критериалды бағалауды Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: енгізудің мақсаты:
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Ұстанымдар негіздері:
1
. Бағамен оқушының жұмысы . Бағамен оқушының жұмысы
бағаланады.бағаланады.
2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала
белгілі болуы шарт.белгілі болуы шарт.
3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай
алуы қажет.алуы қажет.
4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы
қажет.қажет.
6 слайд
Ұстанымдар негіздері: 1 . Бағамен оқушының жұмысы . Бағамен оқушының жұмысы бағаланады.бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт.белгілі болуы шарт. 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет.алуы қажет. 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қажет.қажет.
7 слайд
Критериалды Критериалды
бағалаудың басты бағалаудың басты
ерекшелігі:ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуі
7 слайд
Критериалды Критериалды бағалаудың басты бағалаудың басты ерекшелігі:ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
8 слайд
Бағалау Бағалау
функцияларфункциялар
ыы
ПринциптерПринциптер
ііКритериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың
функциялары:функциялары:
ЫнталандырЫнталандыр
уу
БелсенділіБелсенділі
кк Түзету
ӘділдікӘділдікНақтылықНақтылық ДамытушДамытуш
ыы
ЖүйелікЖүйелік Бағалау Бағалау
функцияларфункциялар
ыы ПринциптерПринциптер
іі
8 слайд
Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер ііКритериалды бағалаудың Критериалды бағалаудың функциялары:функциялары: ЫнталандырЫнталандыр уу БелсенділіБелсенділі кк Түзету ӘділдікӘділдікНақтылықНақтылық ДамытушДамытуш ыы ЖүйелікЖүйелік Бағалау Бағалау функцияларфункциялар ыы ПринциптерПринциптер іі
9 слайд
Кри териалды оқытудың
маңыздылығы:
Мұғалім үшін:
Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра
жеке білім алу траекториясын құру .
Оқушы үшін:
Берілген бағалау критерийлерін
түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі.
Ата-ана үшін:
Баланың білім алуындағы өсу деңгейін
қадағалауы.
9 слайд
Кри териалды оқытудың маңыздылығы: Мұғалім үшін: Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу траекториясын құру . Оқушы үшін: Берілген бағалау критерийлерін түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі. Ата-ана үшін: Баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.
10 слайд
Критериалды жүйе арқылы
бағаның қойылуы:
10 слайд
Критериалды жүйе арқылы бағаның қойылуы:
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау
::
12 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау ::
13 слайд
Күнделікті алған білімініңКүнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды.
Негізгі бақылау жұмысына Негізгі бақылау жұмысына
дейін білімін жүйелейді.дейін білімін жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын Кездескен қиыншылықтарын
қалыпқа келтіруге оқушыға қалыпқа келтіруге оқушыға
мүмкіндік бередімүмкіндік береді
..
Қалыптастырушы Қалыптастырушы
бағалау:бағалау:
13 слайд
Күнделікті алған білімініңКүнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.дейін білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік бередімүмкіндік береді .. Қалыптастырушы Қалыптастырушы бағалау:бағалау:
14 слайд
Негізгі бағалау белгілі бір
тақырыпты қорытындылау
мақсатында орындалады.
Мазмұны оқылған Мазмұны оқылған
материалды қамтуы керек.материалды қамтуы керек.
Негізгі бағалаудағы Негізгі бағалаудағы
оқушының алған бағасы оқушының алған бағасы
тоқсандық баға болып тоқсандық баға болып
табыладытабылады
. . Негізгі бағалау:
14 слайд
Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады. Мазмұны оқылған Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.материалды қамтуы керек. Негізгі бағалаудағы Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып тоқсандық баға болып табыладытабылады . . Негізгі бағалау:
15 слайд
«Физика» пәнінен оқушыларды
бағалаудың критериалды шкаласы
Критерий Дескрипторлар
А
( max 6 ) Оқушылар физика тілін, заңдарын, заңдылықтарын,
терминдерін және ұғымдарын қолдана алады;
Оқушылар ғылыми ақпаратты түсіндіре алады;
Оқушылар ақпаратты таныс және
дәстүрлі емес проблемаларды шешуге қолданады.
В
( max 6 ) Оқушылар физикалық білімдерін, біліктерін және
дағдыларын таңдайды және оны қолданады;
Оқушылар есептерді шешудің тиімді әдістерін таба алады;
Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады;
Оқушылар нақты математикалық дәлелдеулер
орындайды;
Оқушылар нәтижені сауатты жаза алады;
Оқушылар есептің нәтижесін бағалай алады;
Оқушылар нәтижені қортындылай алады.
15 слайд
«Физика» пәнінен оқушыларды бағалаудың критериалды шкаласы Критерий Дескрипторлар А ( max 6 ) Оқушылар физика тілін, заңдарын, заңдылықтарын, терминдерін және ұғымдарын қолдана алады; Оқушылар ғылыми ақпаратты түсіндіре алады; Оқушылар ақпаратты таныс және дәстүрлі емес проблемаларды шешуге қолданады. В ( max 6 ) Оқушылар физикалық білімдерін, біліктерін және дағдыларын таңдайды және оны қолданады; Оқушылар есептерді шешудің тиімді әдістерін таба алады; Оқушылар дұрыс шешім қабылдай алады; Оқушылар нақты математикалық дәлелдеулер орындайды; Оқушылар нәтижені сауатты жаза алады; Оқушылар есептің нәтижесін бағалай алады; Оқушылар нәтижені қортындылай алады.
16 слайд
С
( max 6 ) Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады;
Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді;
Оқушылар ақпаратты және есптің шешімін анық және түсінікті
формада береді;
Оқушылар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және
көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуд і жоспарлаудың, жүргізудің
және зерттеудің нәтижелері туралы ақпаратты математикалық
сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және
қабілетті екнін көрсете алады.
D
( max 4 ) Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны
тұжырымдау үшін берілген шамаларға сараптама жасай алады ;
Оқушылар физикалық аппаратты қолданып практикалық
жағдайларды модельдейді және құрылған модельді зерттейді;
Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер
тұрғысынан сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым?
Күнделікті өмірде нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің
дұрыстығын тексерудің қандай әдіс-тәсілдері бар?
Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.
16 слайд
С ( max 6 ) Оқушылар ғылыми ақпаратты жүйелі түрде жеткізе алады; Оқушылар терминдер мен үғымдарға түсінікті анықтама береді; Оқушылар ақпаратты және есптің шешімін анық және түсінікті формада береді; Оқушылар ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және көрнекіліктерді пайдаланып зерттеуд і жоспарлаудың, жүргізудің және зерттеудің нәтижелері туралы ақпаратты математикалық сауатты түрде ауызша және жазбаша жеткізе білуге дайын және қабілетті екнін көрсете алады. D ( max 4 ) Оқушылар қойылған мәселелерді шешу үшін және қорытындыны тұжырымдау үшін берілген шамаларға сараптама жасай алады ; Оқушылар физикалық аппаратты қолданып практикалық жағдайларды модельдейді және құрылған модельді зерттейді; Оқушылар тапсырмаларды орындауды келесі аспектілер тұрғысынан сараптайды: не білгім келді? не істедім? не алдым? Күнделікті өмірде нәтиженің маңызы қандай? Нәтиженің дұрыстығын тексерудің қандай әдіс-тәсілдері бар? Бар болса пәнаралық байланысты көрсетеді.
17 слайд
«Физика» пәні бойынша оқушылардың
жетістіктерін бағалаудың жалпы
критерийлері
Критерии Оқушылар
жетістіктерінің ең
жоғарғы деңгейі
А Ғылыми білу және
түсіну 6
B Ғылыми зерттеу 6
C Коммуникация/
Презентация 6
D Рефлексия 4
ҚОРЫТЫНДЫ 22
17 слайд
«Физика» пәні бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлері Критерии Оқушылар жетістіктерінің ең жоғарғы деңгейі А Ғылыми білу және түсіну 6 B Ғылыми зерттеу 6 C Коммуникация/ Презентация 6 D Рефлексия 4 ҚОРЫТЫНДЫ 22
18 слайд
Ұпайды бағаға айналдыру
шкаласы
0-59% - баға «2»
60-74 % - баға«3»
75-88 % - баға «4»
89-100 % - баға «5»
0-13 ұпай– баға «2»
14-16 ұпай – баға «3»
17-19 ұпай – баға «4»
20-22 ұпай– баға «5»
18 слайд
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы 0-59% - баға «2» 60-74 % - баға«3» 75-88 % - баға «4» 89-100 % - баға «5» 0-13 ұпай– баға «2» 14-16 ұпай – баға «3» 17-19 ұпай – баға «4» 20-22 ұпай– баға «5»
19 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
19 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
20 слайд
Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын
терминдер :
Критерий - оқу мақсатының нақты тұжырымы .
Рубрикатор – оқушылардың әрбір критерий бойынша
жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар
саны.
Дескриптор – нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы
түсіндірме.
(форм ативті ) Қалыптастырушы бағалар – оқушы өзінің
жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат
алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы
бағалар.
(сумативті) Не гізгі бағалар- тарау немесе модуль бойынша
бақылау жұмысына қойылған бағалар.
Қорытынды бағалар – Негізгі бағалар негізінде қойылған
бағалар.
20 слайд
Критериалды бағалау жүйесінде қолданылатын терминдер : Критерий - оқу мақсатының нақты тұжырымы . Рубрикатор – оқушылардың әрбір критерий бойынша жетістіктерінің толық түсіндірмесі және оларға сәйкес ұпайлар саны. Дескриптор – нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме. (форм ативті ) Қалыптастырушы бағалар – оқушы өзінің жетістіктері немесе біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар. (сумативті) Не гізгі бағалар- тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар. Қорытынды бағалар – Негізгі бағалар негізінде қойылған бағалар.
21 слайд
21 слайд