Материалдар / Критериалды бағалау сапалы сабақ негізі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Критериалды бағалау сапалы сабақ негізі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау арқылы сапалы, нәтижелі, мақсатқа жететін сабақ өткізуге болатындығы айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
348
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
40-55; 55-70; 70

1 слайд
40-55; 55-70; 70

Қош келдіңіздер!

2 слайд
Қош келдіңіздер!

3 слайд

Коучинг тақырыбы: Критериалды бағалау- сапалы сабақ негізі.

4 слайд
Коучинг тақырыбы: Критериалды бағалау- сапалы сабақ негізі.

 Мектепте оқыту сапасын жоғарлату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у. Критериа

5 слайд
 Мектепте оқыту сапасын жоғарлату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

Топтық жұмыс . Шығармашылық тапсырма. Тапсырманы бірлесіп орындайды. Постерге өздері математика кабинетінің жобасын салу. К

6 слайд
Топтық жұмыс . Шығармашылық тапсырма. Тапсырманы бірлесіп орындайды. Постерге өздері математика кабинетінің жобасын салу. Критерий 1.Қазіргі заманға сай математика кабинетінің жобасын салу.

Дискриптор: 1.Кабинет үлкен, кең, жарық. -----1ұпай 2.Қабырғасы биік, таза, ақ түсті.----1 ұпай 3.Пердесі жалюзиден,терезе алд

7 слайд
Дискриптор: 1.Кабинет үлкен, кең, жарық. -----1ұпай 2.Қабырғасы биік, таза, ақ түсті.----1 ұпай 3.Пердесі жалюзиден,терезе алдында гүл. -----2 ұпай 4.Кітап сөрелері,парта,тақта және жүрмелі тақта жаңадан жабдықталған. ------5 ұпай 5 .Сабаққа қажетті оқу құралдар. (А3, А4, маркер, түрлі-түсті қағаздар, т.б).--------5 6. Интерактивті тақта,компьютер, ксерокс, принтр. ------- 10 ұпай 7.Қыс-жаз конденционері. -----5 ұпай

Топтық жұмыс. Кластер құру. 1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? 2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады

8 слайд
Топтық жұмыс. Кластер құру. 1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? 2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? 3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма?

1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? - Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін

9 слайд
1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? - Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды. - Өз жұмысына сараптама жасауға үйренеді. - Өзінің білім деңгейін алдын-ала болжайды. - Өзінің және сыныптастарының білім деңгейіне сын көзімен қарауға үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. - Критерийдің көмегімен өз білімін бағалауға мүмкіндік алады.

2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? - Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері

10 слайд
2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? - Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланыс орнайды. - Оқушының кемшіліктеріне назар аударта отырып, оның дамуына бағыт береді. - Оқушыға оқудың қай тұсы қиындық туғызатынын анықтайды. - Әр оқушының мүмкіндік деңгейін біліп отырады. - Оқушының білім деңгейін анықтайды, дамуын қадағалайды.

3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? - Ата-ана мен мек

11 слайд
3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? - Ата-ана мен мектеп арасында кері байланыс орнайды. - Баласының не үшін баға алғанын біліп отырады. - Критерий көмегімен баласына оқуда қолдау көрсете алады. - Баласының оқудағы жетістіктерін, оның дамуын қадағалайды, біліп отырады. - Баласының білім деңгейі жайлы объективті дәлелдеме алады.

Кері байланыс «Попс» әдісі «Менің ойымша:….. .….» «Себебі: ……………..….» «Мысалы:………….…..» «Сондықтан: (деп с

12 слайд
Кері байланыс «Попс» әдісі «Менің ойымша:….. .….» «Себебі: ……………..….» «Мысалы:………….…..» «Сондықтан: (деп санаймын) ………… .…»

13 слайд