2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Критериалды бағалау сапалы сабақ негізі.

Критериалды бағалау сапалы сабақ негізі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау арқылы сапалы, нәтижелі, мақсатқа жететін сабақ өткізуге болатындығы айтылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
12 Қараша 2020
580
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
40-55; 55-70; 70

1 слайд
40-55; 55-70; 70

1 слайд

40-55; 55-70; 70

Қош келдіңіздер!

2 слайд
Қош келдіңіздер!

2 слайд

Қош келдіңіздер!

3 слайд

3 слайд

Коучинг тақырыбы: Критериалды бағалау- сапалы сабақ негізі.

4 слайд
Коучинг тақырыбы: Критериалды бағалау- сапалы сабақ негізі.

4 слайд

Коучинг тақырыбы: Критериалды бағалау- сапалы сабақ негізі.

 Мектепте оқыту сапасын жоғарлату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у. Критериа

5 слайд
 Мектепте оқыту сапасын жоғарлату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

5 слайд

 Мектепте оқыту сапасын жоғарлату  Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

Топтық жұмыс . Шығармашылық тапсырма. Тапсырманы бірлесіп орындайды. Постерге өздері математика кабинетінің жобасын салу. К

6 слайд
Топтық жұмыс . Шығармашылық тапсырма. Тапсырманы бірлесіп орындайды. Постерге өздері математика кабинетінің жобасын салу. Критерий 1.Қазіргі заманға сай математика кабинетінің жобасын салу.

6 слайд

Топтық жұмыс . Шығармашылық тапсырма. Тапсырманы бірлесіп орындайды. Постерге өздері математика кабинетінің жобасын салу. Критерий 1.Қазіргі заманға сай математика кабинетінің жобасын салу.

Дискриптор: 1.Кабинет үлкен, кең, жарық. -----1ұпай 2.Қабырғасы биік, таза, ақ түсті.----1 ұпай 3.Пердесі жалюзиден,терезе алд

7 слайд
Дискриптор: 1.Кабинет үлкен, кең, жарық. -----1ұпай 2.Қабырғасы биік, таза, ақ түсті.----1 ұпай 3.Пердесі жалюзиден,терезе алдында гүл. -----2 ұпай 4.Кітап сөрелері,парта,тақта және жүрмелі тақта жаңадан жабдықталған. ------5 ұпай 5 .Сабаққа қажетті оқу құралдар. (А3, А4, маркер, түрлі-түсті қағаздар, т.б).--------5 6. Интерактивті тақта,компьютер, ксерокс, принтр. ------- 10 ұпай 7.Қыс-жаз конденционері. -----5 ұпай

7 слайд

Дискриптор: 1.Кабинет үлкен, кең, жарық. -----1ұпай 2.Қабырғасы биік, таза, ақ түсті.----1 ұпай 3.Пердесі жалюзиден,терезе алдында гүл. -----2 ұпай 4.Кітап сөрелері,парта,тақта және жүрмелі тақта жаңадан жабдықталған. ------5 ұпай 5 .Сабаққа қажетті оқу құралдар. (А3, А4, маркер, түрлі-түсті қағаздар, т.б).--------5 6. Интерактивті тақта,компьютер, ксерокс, принтр. ------- 10 ұпай 7.Қыс-жаз конденционері. -----5 ұпай

Топтық жұмыс. Кластер құру. 1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? 2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады

8 слайд
Топтық жұмыс. Кластер құру. 1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? 2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? 3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма?

8 слайд

Топтық жұмыс. Кластер құру. 1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? 2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? 3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма?

1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? - Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін

9 слайд
1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? - Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды. - Өз жұмысына сараптама жасауға үйренеді. - Өзінің білім деңгейін алдын-ала болжайды. - Өзінің және сыныптастарының білім деңгейіне сын көзімен қарауға үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. - Критерийдің көмегімен өз білімін бағалауға мүмкіндік алады.

9 слайд

1. Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? - Өзінің тақырыпты меңгеру дәрежесін анықтайды. - Өз жұмысына сараптама жасауға үйренеді. - Өзінің білім деңгейін алдын-ала болжайды. - Өзінің және сыныптастарының білім деңгейіне сын көзімен қарауға үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. - Критерийдің көмегімен өз білімін бағалауға мүмкіндік алады.

2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? - Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері

10 слайд
2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? - Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланыс орнайды. - Оқушының кемшіліктеріне назар аударта отырып, оның дамуына бағыт береді. - Оқушыға оқудың қай тұсы қиындық туғызатынын анықтайды. - Әр оқушының мүмкіндік деңгейін біліп отырады. - Оқушының білім деңгейін анықтайды, дамуын қадағалайды.

10 слайд

2.Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады? - Мұғалім, оқушы және ата-ана арасында кері байланыс орнайды. - Оқушының кемшіліктеріне назар аударта отырып, оның дамуына бағыт береді. - Оқушыға оқудың қай тұсы қиындық туғызатынын анықтайды. - Әр оқушының мүмкіндік деңгейін біліп отырады. - Оқушының білім деңгейін анықтайды, дамуын қадағалайды.

3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? - Ата-ана мен мек

11 слайд
3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? - Ата-ана мен мектеп арасында кері байланыс орнайды. - Баласының не үшін баға алғанын біліп отырады. - Критерий көмегімен баласына оқуда қолдау көрсете алады. - Баласының оқудағы жетістіктерін, оның дамуын қадағалайды, біліп отырады. - Баласының білім деңгейі жайлы объективті дәлелдеме алады.

11 слайд

3.Критериалды бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? - Ата-ана мен мектеп арасында кері байланыс орнайды. - Баласының не үшін баға алғанын біліп отырады. - Критерий көмегімен баласына оқуда қолдау көрсете алады. - Баласының оқудағы жетістіктерін, оның дамуын қадағалайды, біліп отырады. - Баласының білім деңгейі жайлы объективті дәлелдеме алады.

Кері байланыс «Попс» әдісі «Менің ойымша:….. .….» «Себебі: ……………..….» «Мысалы:………….…..» «Сондықтан: (деп с

12 слайд
Кері байланыс «Попс» әдісі «Менің ойымша:….. .….» «Себебі: ……………..….» «Мысалы:………….…..» «Сондықтан: (деп санаймын) ………… .…»

12 слайд

Кері байланыс «Попс» әдісі «Менің ойымша:….. .….» «Себебі: ……………..….» «Мысалы:………….…..» «Сондықтан: (деп санаймын) ………… .…»

13 слайд

13 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі