"Күй аңызы" әңгімесі Тахауи Ахтанов

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Күй аңызы" әңгімесі Тахауи Ахтанов

Материал туралы қысқаша түсінік
Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан

#2 слайд
Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау

2 слайд

Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау

Тыңдалым

#3 слайд
Тыңдалым

3 слайд

Тыңдалым

«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді

#4 слайд
«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді

4 слайд

«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді

1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кей

#5 слайд
1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кейіпкерлер бейнесіне тоқталады. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Шығарманың композициялық құрылысы: ІІІ топ: Шығарманың көркемдік әдісі мен әдеби теориялық ұғымдармен жұмыс. Диалог Монолог Теңеу Эпитет Дескриптор : 3 балл - әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды -әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, композициялық талдау жасайды -шығарманың көркемдік әдісі мен теориялық ұғымдарын анықтайды.

5 слайд

1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кейіпкерлер бейнесіне тоқталады. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Шығарманың композициялық құрылысы: ІІІ топ: Шығарманың көркемдік әдісі мен әдеби теориялық ұғымдармен жұмыс. Диалог Монолог Теңеу Эпитет Дескриптор : 3 балл - әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды -әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, композициялық талдау жасайды -шығарманың көркемдік әдісі мен теориялық ұғымдарын анықтайды.

І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайд

#6 слайд
І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайдан шығу: Ситуациядан шығу үшін қандай амал жасады? O -қолдағы мүмкіндіктер: Қолдағы қандай мүмкіндікті пайдаланды? W - іс - әрекет: Адамгершілік тұрғыда қандай әрекет жасады? ІІ топ: « FILA » әдісі бойынша Оразымбек бейнесіне талдау жасаңыз. F- факт(дерек): Оразымбек туралы мәтіннен дерек келтіріңіз I- идея: Оразымбет әрекетіндегі идеяны анықтаңыз L- зерттеу: Күйдің шығуына Оразымбеттің қандай қатысы бар? A- шешім: Оразымбеттің шешімі қандай болды? ІІІ топ: « SWOT » әдісі бойынша Жаңыл бейнесіне талдау жасаңыз. S- күшті жақтары: Жаңылдың күшті жағын сипаттаңыз W- әлсіз жақтары: Жаңылдың әлсіз жағын сипаттаңыз O- мүмкіндіктер: Жаңылдың қолда бар мүмкіндігін көрсетіңіз T- қауіптер: Жаңылға төнген қауіпті көрсетіңіз. Дескриптор: кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды. 2 балл

6 слайд

І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайдан шығу: Ситуациядан шығу үшін қандай амал жасады? O -қолдағы мүмкіндіктер: Қолдағы қандай мүмкіндікті пайдаланды? W - іс - әрекет: Адамгершілік тұрғыда қандай әрекет жасады? ІІ топ: « FILA » әдісі бойынша Оразымбек бейнесіне талдау жасаңыз. F- факт(дерек): Оразымбек туралы мәтіннен дерек келтіріңіз I- идея: Оразымбет әрекетіндегі идеяны анықтаңыз L- зерттеу: Күйдің шығуына Оразымбеттің қандай қатысы бар? A- шешім: Оразымбеттің шешімі қандай болды? ІІІ топ: « SWOT » әдісі бойынша Жаңыл бейнесіне талдау жасаңыз. S- күшті жақтары: Жаңылдың күшті жағын сипаттаңыз W- әлсіз жақтары: Жаңылдың әлсіз жағын сипаттаңыз O- мүмкіндіктер: Жаңылдың қолда бар мүмкіндігін көрсетіңіз T- қауіптер: Жаңылға төнген қауіпті көрсетіңіз. Дескриптор: кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды. 2 балл

«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиет

#7 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерг е баға 1 Естемес 2 Оразымбет 3 Жаңыл 4 Қарт Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлерді адамгершілік тұрғыдан талдайды -баға береді

7 слайд

«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерг е баға 1 Естемес 2 Оразымбет 3 Жаңыл 4 Қарт Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлерді адамгершілік тұрғыдан талдайды -баға береді

Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі кү

#8 слайд
Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырын аш. Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсың? Оқиғаның шешімі сені қандай ойға жетеледі? Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлердің іс әрекеттерін анықтайды -сұрақтарға жауап береді

8 слайд

Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырын аш. Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсың? Оқиғаның шешімі сені қандай ойға жетеледі? Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлердің іс әрекеттерін анықтайды -сұрақтарға жауап береді

Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді

#9 слайд
Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді

9 слайд

Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді

Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.

#10 слайд
Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.

10 слайд

Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.

Файл форматы:
pptx
01.11.2023
883
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі