"Күй аңызы" әңгімесі Тахауи Ахтанов
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы
Тахауи Ахтанов
«Күй аңызы» әңгімесі
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі
2 слайд
Сабақтың мақсаты
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының
тілдік көрінісін талдау
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен
тұтасқа қарай талдау
2 слайд
Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау
3 слайд
Тыңдалым
3 слайд
Тыңдалым
4 слайд
«Ол кім? Бұл не?» әдісі
Дескриптор: 1 балл
-сұрақтарға жауап береді
4 слайд
«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді
5 слайд
1-тапсырма.Топтық жұмыс
І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі,
әңгіменің негізгі идеясы мен кейіпкерлер бейнесіне тоқталады.
ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша
мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу.
Шығарманың композициялық құрылысы:
ІІІ топ: Шығарманың көркемдік әдісі мен әдеби теориялық ұғымдармен жұмыс.
Диалог
Монолог
Теңеу
Эпитет
Дескриптор : 3 балл
- әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды
-әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, композициялық талдау жасайды
-шығарманың көркемдік әдісі мен теориялық ұғымдарын анықтайды.
5 слайд
1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кейіпкерлер бейнесіне тоқталады. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Шығарманың композициялық құрылысы: ІІІ топ: Шығарманың көркемдік әдісі мен әдеби теориялық ұғымдармен жұмыс. Диалог Монолог Теңеу Эпитет Дескриптор : 3 балл - әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды -әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, композициялық талдау жасайды -шығарманың көркемдік әдісі мен теориялық ұғымдарын анықтайды.
6 слайд
І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз
G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай?
R -жағдайдан шығу: Ситуациядан шығу үшін қандай амал жасады?
O -қолдағы мүмкіндіктер: Қолдағы қандай мүмкіндікті пайдаланды?
W - іс - әрекет: Адамгершілік тұрғыда қандай әрекет жасады?
ІІ топ: « FILA » әдісі бойынша Оразымбек бейнесіне талдау жасаңыз.
F- факт(дерек): Оразымбек туралы мәтіннен дерек келтіріңіз
I- идея: Оразымбет әрекетіндегі идеяны анықтаңыз
L- зерттеу: Күйдің шығуына Оразымбеттің қандай қатысы бар?
A- шешім: Оразымбеттің шешімі қандай болды?
ІІІ топ: « SWOT » әдісі бойынша Жаңыл бейнесіне талдау жасаңыз.
S- күшті жақтары: Жаңылдың күшті жағын сипаттаңыз
W- әлсіз жақтары: Жаңылдың әлсіз жағын сипаттаңыз
O- мүмкіндіктер: Жаңылдың қолда бар мүмкіндігін көрсетіңіз
T- қауіптер: Жаңылға төнген қауіпті көрсетіңіз.
Дескриптор: кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды. 2 балл
6 слайд
І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайдан шығу: Ситуациядан шығу үшін қандай амал жасады? O -қолдағы мүмкіндіктер: Қолдағы қандай мүмкіндікті пайдаланды? W - іс - әрекет: Адамгершілік тұрғыда қандай әрекет жасады? ІІ топ: « FILA » әдісі бойынша Оразымбек бейнесіне талдау жасаңыз. F- факт(дерек): Оразымбек туралы мәтіннен дерек келтіріңіз I- идея: Оразымбет әрекетіндегі идеяны анықтаңыз L- зерттеу: Күйдің шығуына Оразымбеттің қандай қатысы бар? A- шешім: Оразымбеттің шешімі қандай болды? ІІІ топ: « SWOT » әдісі бойынша Жаңыл бейнесіне талдау жасаңыз. S- күшті жақтары: Жаңылдың күшті жағын сипаттаңыз W- әлсіз жақтары: Жаңылдың әлсіз жағын сипаттаңыз O- мүмкіндіктер: Жаңылдың қолда бар мүмкіндігін көрсетіңіз T- қауіптер: Жаңылға төнген қауіпті көрсетіңіз. Дескриптор: кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды. 2 балл
7 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру
Концептуалдық кесте
№ Кейіпкерле
р Өмірге
қызығушылығ
ы Адамгершілік
қасиеті Кейіпкерлерг
е баға
1
Естемес
2
Оразымбет
3
Жаңыл
4
Қарт
Дескриптор: 2 балл
-кейіпкерлерді адамгершілік тұрғыдан талдайды
-баға береді
7 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерг е баға 1 Естемес 2 Оразымбет 3 Жаңыл 4 Қарт Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлерді адамгершілік тұрғыдан талдайды -баға береді
8 слайд
Сабақты бекіту
« Интервью» әдісі
Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай?
Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады?
«Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырын аш.
Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсың?
Оқиғаның шешімі сені қандай ойға жетеледі?
Дескриптор: 2 балл
-кейіпкерлердің іс әрекеттерін анықтайды
-сұрақтарға жауап береді
8 слайд
Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырын аш. Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсың? Оқиғаның шешімі сені қандай ойға жетеледі? Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлердің іс әрекеттерін анықтайды -сұрақтарға жауап береді
9 слайд
Рефлексия
БББ кестесі
Білдім Білемін Білгім келеді
9 слайд
Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді
10 слайд
Үйге тапсырма
“ Қазақтың күй өнері”
деген тақырыпқа эссе жазып келу.
10 слайд
Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.