Материалдар / "Күй аңызы" әңгімесі Тахауи Ахтанов
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Күй аңызы" әңгімесі Тахауи Ахтанов

Материал туралы қысқаша түсінік
Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2023
465
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі

Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан

2 слайд
Сабақтың мақсаты 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау

Тыңдалым

3 слайд
Тыңдалым

«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді

4 слайд
«Ол кім? Бұл не?» әдісі Дескриптор: 1 балл -сұрақтарға жауап береді

1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кей

5 слайд
1-тапсырма.Топтық жұмыс І топ: «Күй аңызы» әңгімесінің авторы, тақырыбы, эпикалық жанр түрі, әңгіменің негізгі идеясы мен кейіпкерлер бейнесіне тоқталады. ІІ топ: Шығарманың композициялық құрылысына талдап, әңгімені қысқаша мазмұндау. Әңгіменің тәрбиелік мәнін ашу. Шығарманың композициялық құрылысы: ІІІ топ: Шығарманың көркемдік әдісі мен әдеби теориялық ұғымдармен жұмыс. Диалог Монолог Теңеу Эпитет Дескриптор : 3 балл - әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды -әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, композициялық талдау жасайды -шығарманың көркемдік әдісі мен теориялық ұғымдарын анықтайды.

І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайд

6 слайд
І топ: « GROW » әдісі бойынша Естемес бейнесіне талдау жасаңыз G - мақсат: Естеместің алдына қойған мақсаты қандай? R -жағдайдан шығу: Ситуациядан шығу үшін қандай амал жасады? O -қолдағы мүмкіндіктер: Қолдағы қандай мүмкіндікті пайдаланды? W - іс - әрекет: Адамгершілік тұрғыда қандай әрекет жасады? ІІ топ: « FILA » әдісі бойынша Оразымбек бейнесіне талдау жасаңыз. F- факт(дерек): Оразымбек туралы мәтіннен дерек келтіріңіз I- идея: Оразымбет әрекетіндегі идеяны анықтаңыз L- зерттеу: Күйдің шығуына Оразымбеттің қандай қатысы бар? A- шешім: Оразымбеттің шешімі қандай болды? ІІІ топ: « SWOT » әдісі бойынша Жаңыл бейнесіне талдау жасаңыз. S- күшті жақтары: Жаңылдың күшті жағын сипаттаңыз W- әлсіз жақтары: Жаңылдың әлсіз жағын сипаттаңыз O- мүмкіндіктер: Жаңылдың қолда бар мүмкіндігін көрсетіңіз T- қауіптер: Жаңылға төнген қауіпті көрсетіңіз. Дескриптор: кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды. 2 балл

«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиет

7 слайд
«Фрайер» әдісі бойынша кейіпкерлерге баға беру Концептуалдық кесте № Кейіпкерле р Өмірге қызығушылығ ы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерг е баға 1 Естемес 2 Оразымбет 3 Жаңыл 4 Қарт Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлерді адамгершілік тұрғыдан талдайды -баға береді

Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі кү

8 слайд
Сабақты бекіту « Интервью» әдісі Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай? Жаңылдың мінезі ұнады ма? Несімен ұнады? «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырын аш. Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсың? Оқиғаның шешімі сені қандай ойға жетеледі? Дескриптор: 2 балл -кейіпкерлердің іс әрекеттерін анықтайды -сұрақтарға жауап береді

Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді

9 слайд
Рефлексия БББ кестесі Білдім Білемін Білгім келеді

Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.

10 слайд
Үйге тапсырма “ Қазақтың күй өнері” деген тақырыпқа эссе жазып келу.