Материалдар / Күн тәртібі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күн тәртібі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу Күн тәртібі 3 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

1 • Зиянды тағамдар; 2 • Пайдалы сусындар; 3 • Пайдалы тағамдар;Үй тапсырмасына шолу:

2 слайд
1 • Зиянды тағамдар; 2 • Пайдалы сусындар; 3 • Пайдалы тағамдар;Үй тапсырмасына шолу:

3 слайд

4 слайд

Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Күн тәртібі

Сабақтың мақсаты: Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ru3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерле

6 слайд
Сабақтың мақсаты: Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ru3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу; 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;

Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) Дескриптор: -Шығарманы көз жүгіртіп дауыстап түсініп оқиды. 1б. - Мәтін мазмұнын баяндайды. 1

7 слайд
Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) Дескриптор: -Шығарманы көз жүгіртіп дауыстап түсініп оқиды. 1б. - Мәтін мазмұнын баяндайды. 1б. - Рөлге бөліп мәнерлеп оқиды. 1б. - Түсініксіз сөздерді түртіп алады. 1б.

ТЫҢДАЛЫМ .

8 слайд
ТЫҢДАЛЫМ .

Жеке жұмыс Дескриптор: -Досалының іс –әрекетіне өз көзқарасын білдіреді 1б -Досалыға күн тәртібін құрады 1б -Досалының өмірі қа

9 слайд
Жеке жұмыс Дескриптор: -Досалының іс –әрекетіне өз көзқарасын білдіреді 1б -Досалыға күн тәртібін құрады 1б -Досалының өмірі қалай өзгеретіні жайлы пікір білдіреді 1б 7.00 ________________________________ 7 .15 ________________________________ 7.30________________________________ 8.00________________________________ 13.00_______________________________ 14.00_______________________________ 15.00_______________________________ 16.00_______________________________ 17.00_______________________________ 18.00_______________________________ 19.00_______________________________ 20.00_______________________________ 21.00_______________________________ 22.00_______________________________ Досанның күн тәртібі

СЕРГ ІТУ СӘТІ

10 слайд
СЕРГ ІТУ СӘТІ

Ж еке жұмыс (Ақиқат- жалған кестесі) Пікір Ақиқат Жалған Досалы үйіне көңілсіз келді. Ақшыбық апа Досалыны жұмысқа асыққандық

11 слайд
Ж еке жұмыс (Ақиқат- жалған кестесі) Пікір Ақиқат Жалған Досалы үйіне көңілсіз келді. Ақшыбық апа Досалыны жұмысқа асыққандықтан мазаламады. Досалының сыныптастары да оқу мен ойынға бірдей үлгермейді. Досалы Нәзтаймен достасқысы келді Досалы күн тәртібін жасауға бел буды. Дескриптор: - Мәтін мазмұнына сай бірінші ақиқат пікірді белгілейді 1б - Мәтін мазмұнына сай екінші ақиқат пікірді белгілейді 1б -Мәтін мазмұнына сай үшінші ақиқат пікірді белгілейді 1б

Ж еке жұмыс (Ақиқат кестесі) Пікір Ақиқат Жалған Досалы үйіне көңілсіз келді. Ақшыбық апа Досалыны жұмысқа асыққандықтан мазал

12 слайд
Ж еке жұмыс (Ақиқат кестесі) Пікір Ақиқат Жалған Досалы үйіне көңілсіз келді. Ақшыбық апа Досалыны жұмысқа асыққандықтан мазаламады. Досалының сыныптастарыда оқу мен ойынға бірдей үлгермейді. Досалы Нәзтаймен достасқысы келді Досалы күн тәртібін жасауға бел буды.

«Білім сандығы»РЕФЛЕКСИЯ

13 слайд
«Білім сандығы»РЕФЛЕКСИЯ