Материалдар / «Күнделікті өмірдегі және мамандықтағы математика».

«Күнделікті өмірдегі және мамандықтағы математика».

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
831
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МатематикМатематик аа Орындағандар: Жанабылова Анель Жанабылова Жанель 6 сын. оқушылары К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ Жетекші

1 слайд
МатематикМатематик аа Орындағандар: Жанабылова Анель Жанабылова Жанель 6 сын. оқушылары К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ Жетекшісі: Алпысбаева Г.К. Математика,физика пәнінің мұғалімі.«« Күнделікті өмірдегі және Күнделікті өмірдегі және мамандықтағы математикамамандықтағы математика »» . .

1 слайд

МатематикМатематик аа Орындағандар: Жанабылова Анель Жанабылова Жанель 6 сын. оқушылары К.Мыңбаев атындағы ЖОББМ Жетекшісі: Алпысбаева Г.К. Математика,физика пәнінің мұғалімі.«« Күнделікті өмірдегі және Күнделікті өмірдегі және мамандықтағы математикамамандықтағы математика »» . .

Бұл жобамызда біз адам өмірінде және Бұл жобамызда біз адам өмірінде және мамандығында математиканың қаншалықты ма

2 слайд
Бұл жобамызда біз адам өмірінде және Бұл жобамызда біз адам өмірінде және мамандығында математиканың қаншалықты мамандығында математиканың қаншалықты қажет екенін зерттеп, оның өмірідегі қажет екенін зерттеп, оның өмірідегі маңыздылығын дәлелдейміз, сондай-ақ маңыздылығын дәлелдейміз, сондай-ақ қарапайым, күнделікті өмірде адам үшін қарапайым, күнделікті өмірде адам үшін математиканың не үшін қажеттілігі бар екенін математиканың не үшін қажеттілігі бар екенін білеміз.білеміз.

2 слайд

Бұл жобамызда біз адам өмірінде және Бұл жобамызда біз адам өмірінде және мамандығында математиканың қаншалықты мамандығында математиканың қаншалықты қажет екенін зерттеп, оның өмірідегі қажет екенін зерттеп, оның өмірідегі маңыздылығын дәлелдейміз, сондай-ақ маңыздылығын дәлелдейміз, сондай-ақ қарапайым, күнделікті өмірде адам үшін қарапайым, күнделікті өмірде адам үшін математиканың не үшін қажеттілігі бар екенін математиканың не үшін қажеттілігі бар екенін білеміз.білеміз.

Зерттеу жұмысының мақсатыЗерттеу жұмысының мақсаты Математика адамдар өмірінде қандай рөл атқарады , қосалқы білім бе

3 слайд
Зерттеу жұмысының мақсатыЗерттеу жұмысының мақсаты Математика адамдар өмірінде қандай рөл атқарады , қосалқы білім бе немесе адам үшін өмірдің ажырамас бөлігі ме? Адам өміріндегі математиканың маңыздылығын зерттеу, оның адамдық қасиеттерге әсері, өзіміз сияқты мектеп оқушыларының математикаға деген қызығушылығын арттыру және оны зерттеу. Міндеттері: Міндеттері: математика өмірде неге қажет? Математика әрбір жеке адамға не бере алады?Деген сұрақтарға жауап беру. • Математика мен өмір арасындағы қарым-қатынасты қарастыру • Математиканың өмірге қалай қатысы барын талдау • Математикасыз жұмыс жасай алмайтын қызметтің түрлерін (мамандығын) зерделеу.

3 слайд

Зерттеу жұмысының мақсатыЗерттеу жұмысының мақсаты Математика адамдар өмірінде қандай рөл атқарады , қосалқы білім бе немесе адам үшін өмірдің ажырамас бөлігі ме? Адам өміріндегі математиканың маңыздылығын зерттеу, оның адамдық қасиеттерге әсері, өзіміз сияқты мектеп оқушыларының математикаға деген қызығушылығын арттыру және оны зерттеу. Міндеттері: Міндеттері: математика өмірде неге қажет? Математика әрбір жеке адамға не бере алады?Деген сұрақтарға жауап беру. • Математика мен өмір арасындағы қарым-қатынасты қарастыру • Математиканың өмірге қалай қатысы барын талдау • Математикасыз жұмыс жасай алмайтын қызметтің түрлерін (мамандығын) зерделеу.

4 слайд

4 слайд

Зерттеудің әдістері:Зерттеудің әдістері: Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу, оны талдау Қоғамдық Қоғамдық пікір

5 слайд
Зерттеудің әдістері:Зерттеудің әдістері: Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу, оны талдау Қоғамдық Қоғамдық пікір жинау.пікір жинау. Мамандықтарда математиканы қолдану (сұхбат)Зерттеудің әдістері:Зерттеудің әдістері:

5 слайд

Зерттеудің әдістері:Зерттеудің әдістері: Осы тақырып бойынша әдебиеттерді зерттеу, оны талдау Қоғамдық Қоғамдық пікір жинау.пікір жинау. Мамандықтарда математиканы қолдану (сұхбат)Зерттеудің әдістері:Зерттеудің әдістері:

Күнделікті өмірде және Күнделікті өмірде және жұмыста математиканы жұмыста математиканы қолдану қолдану Математика біздің өмі

6 слайд
Күнделікті өмірде және Күнделікті өмірде және жұмыста математиканы жұмыста математиканы қолдану қолдану Математика біздің өмірімізде кез-келген жерде кездеседі және ол біз ойлағандай қиын, ауыр емсе , қызықты әрі көңілді. Математиканың арқасында күнделікті өмірде көптеген мәселелерді шешеміз. Математика өмірдің алғашқы күндерінен бастап бізді қоршап тұрған айналада кездеседі деп ойлаймын. Кез-келген бала фигуралармен бетпе-бет кездесті. Бала дүниеге келісімен оның асын, салмағын, бойын өлшейді. Күніне бір рет ол достарымен қарым-қатынас жасау үшін бөлмеде немесе далада йыншықтарын санап ойнайды. Осының бәрі математика.

6 слайд

Күнделікті өмірде және Күнделікті өмірде және жұмыста математиканы жұмыста математиканы қолдану қолдану Математика біздің өмірімізде кез-келген жерде кездеседі және ол біз ойлағандай қиын, ауыр емсе , қызықты әрі көңілді. Математиканың арқасында күнделікті өмірде көптеген мәселелерді шешеміз. Математика өмірдің алғашқы күндерінен бастап бізді қоршап тұрған айналада кездеседі деп ойлаймын. Кез-келген бала фигуралармен бетпе-бет кездесті. Бала дүниеге келісімен оның асын, салмағын, бойын өлшейді. Күніне бір рет ол достарымен қарым-қатынас жасау үшін бөлмеде немесе далада йыншықтарын санап ойнайды. Осының бәрі математика.

Күнделікті өмірде кездесетін есептер:Күнделікті өмірде кездесетін есептер: 1.Клиент банктен 30 000 тенге мөлшерінде несие алд

7 слайд
Күнделікті өмірде кездесетін есептер:Күнделікті өмірде кездесетін есептер: 1.Клиент банктен 30 000 тенге мөлшерінде несие алды, жылдық пайыздық мөлшерлемесі 14%. Ол несиені бір айда несиеге қабылданған соманы пайызбен бірге төлеп тұру үшін ай сайын банкке бірдей мөлшерде беру арқылы төлеуге міндетті. Ол ай сайын банкке қанша үлес қосуы керек? Шешімі: 30000 * 0.14 = 4200 - 14% 30000 + 4200 = 34200 (тенге) - жыл бойы 34200: 12 = 2850 (тенге) ай сайын 2.Пәтерге жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін Мараттың анасы 300 000 теңге несиені бір жылға 12%-тік өсіммен алды. Осы несиені төлеу барысында Мараттың анасы банкке өзі алғаннан қанша артық ақша төлейді? 300000* 0,12= 36 000 теңге Яғни, Мараттың анасы банкке өзі алғаннан 36 000 теңге артық төлейді.

7 слайд

Күнделікті өмірде кездесетін есептер:Күнделікті өмірде кездесетін есептер: 1.Клиент банктен 30 000 тенге мөлшерінде несие алды, жылдық пайыздық мөлшерлемесі 14%. Ол несиені бір айда несиеге қабылданған соманы пайызбен бірге төлеп тұру үшін ай сайын банкке бірдей мөлшерде беру арқылы төлеуге міндетті. Ол ай сайын банкке қанша үлес қосуы керек? Шешімі: 30000 * 0.14 = 4200 - 14% 30000 + 4200 = 34200 (тенге) - жыл бойы 34200: 12 = 2850 (тенге) ай сайын 2.Пәтерге жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін Мараттың анасы 300 000 теңге несиені бір жылға 12%-тік өсіммен алды. Осы несиені төлеу барысында Мараттың анасы банкке өзі алғаннан қанша артық ақша төлейді? 300000* 0,12= 36 000 теңге Яғни, Мараттың анасы банкке өзі алғаннан 36 000 теңге артық төлейді.

3. Тігіншінің 150 метр матасы болған. Ол 8 балалар костюмін және 6 үлкендер костюмін тікті. Балалар костюміне 5 метр мата

8 слайд
3. Тігіншінің 150 метр матасы болған. Ол 8 балалар костюмін және 6 үлкендер костюмін тікті. Балалар костюміне 5 метр мата, ал үлкендер костюміне 13 метр мата кетті. Тігіншінің қанша матасы қалды? Шешуі: 1)8*5=40 балалар костюміне кетті. 2) 6*13=78 м үлкендер костюміне кетті. 3) 150-(40+78)=32 метрі қалды. Жауабы: Тігіншіде 32 м мата қалды.

8 слайд

3. Тігіншінің 150 метр матасы болған. Ол 8 балалар костюмін және 6 үлкендер костюмін тікті. Балалар костюміне 5 метр мата, ал үлкендер костюміне 13 метр мата кетті. Тігіншінің қанша матасы қалды? Шешуі: 1)8*5=40 балалар костюміне кетті. 2) 6*13=78 м үлкендер костюміне кетті. 3) 150-(40+78)=32 метрі қалды. Жауабы: Тігіншіде 32 м мата қалды.

Құрылысшы Дүкенші Музыкант. Кәсіпкер Инжинер Имам Т.бМатематиканы Математиканы қажет ететін қажет ететін мамандықтар мамандықт

9 слайд
Құрылысшы Дүкенші Музыкант. Кәсіпкер Инжинер Имам Т.бМатематиканы Математиканы қажет ететін қажет ететін мамандықтар мамандықтар БухгалтерБухгалтер ТігіншіТігінші ДәрігерДәрігер Құрылысшы Дүкенші Музыкант. Кәсіпкер Инжинер Имам Т.б

9 слайд

Құрылысшы Дүкенші Музыкант. Кәсіпкер Инжинер Имам Т.бМатематиканы Математиканы қажет ететін қажет ететін мамандықтар мамандықтар БухгалтерБухгалтер ТігіншіТігінші ДәрігерДәрігер Құрылысшы Дүкенші Музыкант. Кәсіпкер Инжинер Имам Т.б

Жұмысты жазу барысында Жұмысты жазу барысында біз біразбіз біраз мамандықтағы адамдармен сұхбат мамандықтағы адамдармен сұхб

10 слайд
Жұмысты жазу барысында Жұмысты жазу барысында біз біразбіз біраз мамандықтағы адамдармен сұхбат мамандықтағы адамдармен сұхбат жүргізген едік жауабы осындай болды:жүргізген едік жауабы осындай болды: Ауыр атлетикада математиканы қай кездеАуыр атлетикада математиканы қай кезде қолданады? Математикадан ауыр атлеттерге қолданады? Математикадан ауыр атлеттерге керегі — арифметикалық прогрессия ғана.керегі — арифметикалық прогрессия ғана. Мысалы, бір жылда 20 келі қосу үшін Мысалы, бір жылда 20 келі қосу үшін аптасына қанша қосу керегін есептеу аптасына қанша қосу керегін есептеу керек болады. керек болады.

10 слайд

Жұмысты жазу барысында Жұмысты жазу барысында біз біразбіз біраз мамандықтағы адамдармен сұхбат мамандықтағы адамдармен сұхбат жүргізген едік жауабы осындай болды:жүргізген едік жауабы осындай болды: Ауыр атлетикада математиканы қай кездеАуыр атлетикада математиканы қай кезде қолданады? Математикадан ауыр атлеттерге қолданады? Математикадан ауыр атлеттерге керегі — арифметикалық прогрессия ғана.керегі — арифметикалық прогрессия ғана. Мысалы, бір жылда 20 келі қосу үшін Мысалы, бір жылда 20 келі қосу үшін аптасына қанша қосу керегін есептеу аптасына қанша қосу керегін есептеу керек болады. керек болады.

математика Тігінші апай: Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек.

11 слайд
математика Тігінші апай: Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек.Сантиметрлік өлшеммен оның иығын, ұзынды ғын,жеңінің ұзындығын,енін өлшейміз. Сосын фасонын таңдап, өлшеп алынған өлшемдер бойынша қиямыз. Математикалық есеп бойынша қайырғанда матадан қосымша қалдыру керек екенін ұмытпай бәрін дәптерге жазып отырамыз.Содан кейін барып тігуге кірісеміз.Дәл, өлшенген матадан сәнді де,әдемі көйлек тігіледі. Жеті рет өлшеп, бір рет кес демекші есеп дәлірек болғаны жөн.математика

11 слайд

математика Тігінші апай: Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек.Сантиметрлік өлшеммен оның иығын, ұзынды ғын,жеңінің ұзындығын,енін өлшейміз. Сосын фасонын таңдап, өлшеп алынған өлшемдер бойынша қиямыз. Математикалық есеп бойынша қайырғанда матадан қосымша қалдыру керек екенін ұмытпай бәрін дәптерге жазып отырамыз.Содан кейін барып тігуге кірісеміз.Дәл, өлшенген матадан сәнді де,әдемі көйлек тігіледі. Жеті рет өлшеп, бір рет кес демекші есеп дәлірек болғаны жөн.математика

математика Ауылымызда тұратын ірі кәсіпкер ағаймен кездестік: «Математика клиенттердің қалған уақытын есептеуге керек. Мысалы,

12 слайд
математика Ауылымызда тұратын ірі кәсіпкер ағаймен кездестік: «Математика клиенттердің қалған уақытын есептеуге керек. Мысалы, одан бөлек, кейбір мәселелердің логикалық шешімін табуға керек. Б ірақ логикалық ойлау, бірнеше қадам алға жоспарлау қабілеті жоғарғы сыныптардағы есептер арқылы жақсы жетілетін сияқты».математика

12 слайд

математика Ауылымызда тұратын ірі кәсіпкер ағаймен кездестік: «Математика клиенттердің қалған уақытын есептеуге керек. Мысалы, одан бөлек, кейбір мәселелердің логикалық шешімін табуға керек. Б ірақ логикалық ойлау, бірнеше қадам алға жоспарлау қабілеті жоғарғы сыныптардағы есептер арқылы жақсы жетілетін сияқты».математика

Ауылдық амбулатория дәрігері: « Біз, математиканы , көбінесе, дәрілік препараттардың қажетті мөлшерін өлшегенде, науқас салма

13 слайд
Ауылдық амбулатория дәрігері: « Біз, математиканы , көбінесе, дәрілік препараттардың қажетті мөлшерін өлшегенде, науқас салмағына шаққандағы пропорция, процент ұғымдарымен және статистикалық деректерді есептегенде қолданамыз. К.Мыңбаев ауылдық мешіттің имамы: «Математика зекетті есептегенде, жоғарыға есеп бергенде қажет маған. Яғни, қарапайым арифметиканы ғана қолданамын» деді . Жанармай құюшы : «Математика бізге құйылған литрды есептеу мен ақша санауда керек.

13 слайд

Ауылдық амбулатория дәрігері: « Біз, математиканы , көбінесе, дәрілік препараттардың қажетті мөлшерін өлшегенде, науқас салмағына шаққандағы пропорция, процент ұғымдарымен және статистикалық деректерді есептегенде қолданамыз. К.Мыңбаев ауылдық мешіттің имамы: «Математика зекетті есептегенде, жоғарыға есеп бергенде қажет маған. Яғни, қарапайым арифметиканы ғана қолданамын» деді . Жанармай құюшы : «Математика бізге құйылған литрды есептеу мен ақша санауда керек.

математика ҚұрылысшыларҚұрылысшылар Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін

14 слайд
математика ҚұрылысшыларҚұрылысшылар Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты есептей білу керек.Яғни математикадағы есептей білу керек.Яғни математикадағы масштабты жақсы түсініп, оны практикада масштабты жақсы түсініп, оны практикада қолдана білуіміз қажет.қолдана білуіміз қажет. Осы мысалдар арқылы Осы мысалдар арқылы біз математиканың әр саладағы қажетін дәлелдеп біз математиканың әр саладағы қажетін дәлелдеп көрсеттік.көрсеттік.математика

14 слайд

математика ҚұрылысшыларҚұрылысшылар Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты есептей білу керек.Яғни математикадағы есептей білу керек.Яғни математикадағы масштабты жақсы түсініп, оны практикада масштабты жақсы түсініп, оны практикада қолдана білуіміз қажет.қолдана білуіміз қажет. Осы мысалдар арқылы Осы мысалдар арқылы біз математиканың әр саладағы қажетін дәлелдеп біз математиканың әр саладағы қажетін дәлелдеп көрсеттік.көрсеттік.математика

математика Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де математика қолданылады.математика

15 слайд
математика Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де математика қолданылады.математика қолданылады.математика

15 слайд

математика Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де Музыкада, поэзияда ырғақты есептеу де математика қолданылады.математика қолданылады.математика

Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика қажет?қажет? деген с

16 слайд
Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика қажет?қажет? деген сұраққа жауап беріп көрейік деген сұраққа жауап беріп көрейік ойлау қабілеттерімізді ойлау қабілеттерімізді дамытады дамытады талдау, шегеру, болжау талдау, шегеру, болжау дағдыларын қалыптастырадыдағдыларын қалыптастырадыабстрактілі ойлауды жақсартады жадыны дамытып, жадыны дамытып, есте сақтау қасиетін есте сақтау қасиетін арттырадыарттырады .. ойлау жылдамдығын ойлау жылдамдығын арттырадыарттырады

16 слайд

Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика Енді неліктен өмірдің түрлі салаларында математика қажет?қажет? деген сұраққа жауап беріп көрейік деген сұраққа жауап беріп көрейік ойлау қабілеттерімізді ойлау қабілеттерімізді дамытады дамытады талдау, шегеру, болжау талдау, шегеру, болжау дағдыларын қалыптастырадыдағдыларын қалыптастырадыабстрактілі ойлауды жақсартады жадыны дамытып, жадыны дамытып, есте сақтау қасиетін есте сақтау қасиетін арттырадыарттырады .. ойлау жылдамдығын ойлау жылдамдығын арттырадыарттырады

Қорытынды: Бұл жобаның құндылығы сол , ол болашақ ұрпақтың бойында Бұл жобаның құнды

17 слайд
Қорытынды: Бұл жобаның құндылығы сол , ол болашақ ұрпақтың бойында Бұл жобаның құндылығы сол , ол болашақ ұрпақтың бойында математика пәніне деген қызығушылықты тудырады, математиканы математика пәніне деген қызығушылықты тудырады, математиканы терең білуге ұмтылтады.терең білуге ұмтылтады. логикалық ойды , интеллектіні дамытуға, интербелсенді қарым-логикалық ойды , интеллектіні дамытуға, интербелсенді қарым- қатынасты жасауғакөмектеседі.қатынасты жасауғакөмектеседі. Егер де сурет салуға, түрлі сызба бағдарламаларымен  жұмыс Егер де сурет салуға, түрлі сызба бағдарламаларымен  жұмыс жасауға икеміңіз болса, ауыл көркін келтіретін әсем де биік, мықты жасауға икеміңіз болса, ауыл көркін келтіретін әсем де биік, мықты ғимараттар салғыңыз келсе, кірпіш қалап, арманыңыздағы  үйіңізді ғимараттар салғыңыз келсе, кірпіш қалап, арманыңыздағы  үйіңізді өз қолыңызбен тұрғызғыңыз келсе, өзгеріп жатқан заманның өз қолыңызбен тұрғызғыңыз келсе, өзгеріп жатқан заманның ағымымен жүргіңіз келсе, біліміңізді өмірде тиімді жолмен ағымымен жүргіңіз келсе, біліміңізді өмірде тиімді жолмен қолданғыңыз келсе, өз қажеттілігін ешқашан жоймайтын, қолданғыңыз келсе, өз қажеттілігін ешқашан жоймайтын, қызықты да  қиын математика ғылымын жақсы меңгеруге қызықты да  қиын математика ғылымын жақсы меңгеруге ұмтылыңыз.ұмтылыңыз.

17 слайд

Қорытынды: Бұл жобаның құндылығы сол , ол болашақ ұрпақтың бойында Бұл жобаның құндылығы сол , ол болашақ ұрпақтың бойында математика пәніне деген қызығушылықты тудырады, математиканы математика пәніне деген қызығушылықты тудырады, математиканы терең білуге ұмтылтады.терең білуге ұмтылтады. логикалық ойды , интеллектіні дамытуға, интербелсенді қарым-логикалық ойды , интеллектіні дамытуға, интербелсенді қарым- қатынасты жасауғакөмектеседі.қатынасты жасауғакөмектеседі. Егер де сурет салуға, түрлі сызба бағдарламаларымен  жұмыс Егер де сурет салуға, түрлі сызба бағдарламаларымен  жұмыс жасауға икеміңіз болса, ауыл көркін келтіретін әсем де биік, мықты жасауға икеміңіз болса, ауыл көркін келтіретін әсем де биік, мықты ғимараттар салғыңыз келсе, кірпіш қалап, арманыңыздағы  үйіңізді ғимараттар салғыңыз келсе, кірпіш қалап, арманыңыздағы  үйіңізді өз қолыңызбен тұрғызғыңыз келсе, өзгеріп жатқан заманның өз қолыңызбен тұрғызғыңыз келсе, өзгеріп жатқан заманның ағымымен жүргіңіз келсе, біліміңізді өмірде тиімді жолмен ағымымен жүргіңіз келсе, біліміңізді өмірде тиімді жолмен қолданғыңыз келсе, өз қажеттілігін ешқашан жоймайтын, қолданғыңыз келсе, өз қажеттілігін ешқашан жоймайтын, қызықты да  қиын математика ғылымын жақсы меңгеруге қызықты да  қиын математика ғылымын жақсы меңгеруге ұмтылыңыз.ұмтылыңыз.

Тек математика ғана «ғылымдар патшасы» болып табылады. Осы саладағы адамның білімі арқылы өмірге қажетті шешімін тапа

18 слайд
Тек математика ғана «ғылымдар патшасы» болып табылады. Осы саладағы адамның білімі арқылы өмірге қажетті шешімін тапапй жүрген мәселелерді шешуге болады.

18 слайд

Тек математика ғана «ғылымдар патшасы» болып табылады. Осы саладағы адамның білімі арқылы өмірге қажетті шешімін тапапй жүрген мәселелерді шешуге болады.

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ