Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

#2 слайд
Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

2 слайд

Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

№11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

#3 слайд
№11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

3 слайд

№11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

#4 слайд
Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

4 слайд

Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмca

#5 слайд
Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды. Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5 км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының жылдaмдығын тaбыңдap. ҚБ «Мадақтау» әдісі Дecкpиптop: -мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды; - бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады; - бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; - ММЖ табады -алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды; -алынған теңдеудің түбірлерін табады; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -жауабын тексереді

5 слайд

Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды. Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5 км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының жылдaмдығын тaбыңдap. ҚБ «Мадақтау» әдісі Дecкpиптop: -мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды; - бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады; - бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; - ММЖ табады -алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды; -алынған теңдеудің түбірлерін табады; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -жауабын тексереді

Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрасты

#6 слайд
Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру арқылы пирамида қабырғаларының ұзындықтарын тап. ҚБ «Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді; -квадрат теңдеулерді шешеді; -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады; -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

6 слайд

Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру арқылы пирамида қабырғаларының ұзындықтарын тап. ҚБ «Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді; -квадрат теңдеулерді шешеді; -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады; -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

Топтық жұмыс №1. Теңдеуді шешіңіз: №2. Теңдеуді шешіңіз: №3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын

#7 слайд
Топтық жұмыс №1. Теңдеуді шешіңіз: №2. Теңдеуді шешіңіз: №3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолданып,бағалайды. Дескриптор: -жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады; -алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды; -теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -бастапқы айнымалыға көшеді; -пайда болған теңдеуді шешеді.

7 слайд

Топтық жұмыс №1. Теңдеуді шешіңіз: №2. Теңдеуді шешіңіз: №3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолданып,бағалайды. Дескриптор: -жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады; -алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды; -теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -бастапқы айнымалыға көшеді; -пайда болған теңдеуді шешеді.

Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалар

#8 слайд
Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары . Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрастыр және оны шеш. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді -квадрат теңдеулерді шешеді -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі

8 слайд

Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары . Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрастыр және оны шеш. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді -квадрат теңдеулерді шешеді -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі

бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім …қызықты болды …қиын болды мен…тапсырмаларын орындадым мен …түсіндім енд

#9 слайд
бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім …қызықты болды …қиын болды мен…тапсырмаларын орындадым мен …түсіндім енді мен … жасай аламын мен … екенін сездім мен … алдым мен … үйрендім менде … шықты мен жасай ... алдым мен ... көмектесе аламын мені … таңғалдырды Рефлексия

9 слайд

бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім …қызықты болды …қиын болды мен…тапсырмаларын орындадым мен …түсіндім енді мен … жасай аламын мен … екенін сездім мен … алдым мен … үйрендім менде … шықты мен жасай ... алдым мен ... көмектесе аламын мені … таңғалдырды Рефлексия

Файл форматы:
pptx
28.01.2019
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі