Материалдар / Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер

Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
286
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу

Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

2 слайд
Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

2 слайд

Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :

№ 11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

3 слайд
№ 11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

3 слайд

№ 11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру

Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

4 слайд
Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

4 слайд

Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы

Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa

5 слайд
Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды. Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5 км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының жылдaмдығын тaбыңдap. ҚБ « Мадақтау » әдісі Дecкpиптo p: - мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды; - бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады; - бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; - ММЖ табады -алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды; -алынған теңдеудің түбірлерін табады; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -жауабын тексереді

5 слайд

Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды. Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5 км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының жылдaмдығын тaбыңдap. ҚБ « Мадақтау » әдісі Дecкpиптo p: - мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды; - бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады; - бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; - ММЖ табады -алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды; -алынған теңдеудің түбірлерін табады; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -жауабын тексереді

Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құраст

6 слайд
Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру арқылы пирамида қабырғаларының ұзындықтарын тап. ҚБ « Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды. Дескриптор : - үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды; - квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; - жаңа айнымалы енгізеді; - квадрат теңдеулерді шешеді; - алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады; - табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

6 слайд

Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру арқылы пирамида қабырғаларының ұзындықтарын тап. ҚБ « Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды. Дескриптор : - үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды; - квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; - жаңа айнымалы енгізеді; - квадрат теңдеулерді шешеді; - алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады; - табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.

Топтық жұмыс № 1. Теңдеуді шешіңіз: № 2. Теңдеуді шешіңіз: № 3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ « Екі жұлдыз, бір тілек » стратеги

7 слайд
Топтық жұмыс № 1. Теңдеуді шешіңіз: № 2. Теңдеуді шешіңіз: № 3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ « Екі жұлдыз, бір тілек » стратегиясын қолданып,бағалайды . Дескриптор: -жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады; -алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды; -теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -бастапқы айнымалыға көшеді; -пайда болған теңдеуді шешеді .

7 слайд

Топтық жұмыс № 1. Теңдеуді шешіңіз: № 2. Теңдеуді шешіңіз: № 3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ « Екі жұлдыз, бір тілек » стратегиясын қолданып,бағалайды . Дескриптор: -жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады; -алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды; -теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -бастапқы айнымалыға көшеді; -пайда болған теңдеуді шешеді .

Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары

8 слайд
Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары . Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрастыр және оны шеш. Дескриптор: - үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады; - квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; - жаңа айнымалы енгізеді - квадрат теңдеулерді шешеді - алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. - табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады ҚБ « Температураны өлшеу » әдісі

8 слайд

Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары . Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрастыр және оны шеш. Дескриптор: - үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады; - квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; - жаңа айнымалы енгізеді - квадрат теңдеулерді шешеді - алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. - табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады ҚБ « Температураны өлшеу » әдісі

бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім … қызықты болды … қиын болды мен … тапсырмаларын орындадым мен … түсі

9 слайд
бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім … қызықты болды … қиын болды мен … тапсырмаларын орындадым мен … түсіндім енді мен … жасай аламын мен … екенін сездім мен … алдым мен … үйрендім менде … шықты мен жасай ... алдым мен ... көмектесе аламын мені … таңғалдырды Рефлексия

9 слайд

бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім … қызықты болды … қиын болды мен … тапсырмаларын орындадым мен … түсіндім енді мен … жасай аламын мен … екенін сездім мен … алдым мен … үйрендім менде … шықты мен жасай ... алдым мен ... көмектесе аламын мені … таңғалдырды Рефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ