Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер
Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеулер

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Теңдеулерді шешу
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулерді шешу
#2 слайд
Оқу мақсаты
8.2.2.7 Квадрат теңдеуге
келтірілетін квадрат теңдеуді
шешу
:
2 слайд
Оқу мақсаты 8.2.2.7 Квадрат теңдеуге келтірілетін квадрат теңдеуді шешу :
#3 слайд
№11.4 есепті «Kahoot» ойыны
арқылы үй тапсырмасын тексеру
3 слайд
№11.4 есепті «Kahoot» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеру
#4 слайд
Ауызша сұрақ
“ Кубизм” әдісі арқылы
4 слайд
Ауызша сұрақ “ Кубизм” әдісі арқылы
#5 слайд
Жеке жұмыс
Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км
жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл
жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды.
Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5
км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының
жылдaмдығын тaбыңдap.
ҚБ «Мадақтау» әдісі
Дecкpиптop:
-мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды;
- бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады;
- бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді;
- ММЖ табады
-алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды;
-алынған теңдеудің түбірлерін табады;
-табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін
мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді;
-жауабын тексереді
5 слайд
Жеке жұмыс Eciл өзeнiндe кaтep өзeн aғыcымeн 14 км жүpгeн coң, өзeн aғыcынa қapcы 9 км жoл жүpiп, бapлық жoлғa 5 caғaт жұмcaды. Eгep кaтepдiң тұнық cудaғы жылдaмдығы 5 км/caғ бoлca, oндa өзeн aғыcының жылдaмдығын тaбыңдap. ҚБ «Мадақтау» әдісі Дecкpиптop: -мәтiндi eceптiң aлгopитмын құpacтыpaды; - бөлшeк-paциoнaл тeңдeудi құрастырады; - бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді; - ММЖ табады -алынған теңдеуді шешу тәсілін таңдайды; -алынған теңдеудің түбірлерін табады; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -жауабын тексереді
#6 слайд
Жұптық жұмыс
Сары арқа пирамидасының бір жағының
периметрі 40 м тең , қабырғалары
.
Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру
арқылы пирамида қабырғаларының
ұзындықтарын тап.
ҚБ «Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды.
Дескриптор:
-үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды;
-квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды;
-жаңа айнымалы енгізеді;
-квадрат теңдеулерді шешеді;
-алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады;
-табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің
түбірін анықталады.
6 слайд
Жұптық жұмыс Сары арқа пирамидасының бір жағының периметрі 40 м тең , қабырғалары . Келтірілген квадрат теңдеу құрастыру арқылы пирамида қабырғаларының ұзындықтарын тап. ҚБ «Өзін өзі бағалау » әдісімен оқушылар өзін өзі бағалайды. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрайды; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді; -квадрат теңдеулерді шешеді; -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады; -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады.
#7 слайд
Топтық жұмыс
№1. Теңдеуді шешіңіз:
№2. Теңдеуді шешіңіз:
№3. Теңдеуді шешіңіз:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын
қолданып,бағалайды.
Дескриптор:
-жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады;
-алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды;
-теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді;
-табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін
мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді;
-бастапқы айнымалыға көшеді;
-пайда болған теңдеуді шешеді.
7 слайд
Топтық жұмыс №1. Теңдеуді шешіңіз: №2. Теңдеуді шешіңіз: №3. Теңдеуді шешіңіз: ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясын қолданып,бағалайды. Дескриптор: -жаңа айнымалыеңгізу әдісін қолданады; -алынған теңдеуді шешу әдісін таңдайды; -теңдеуді жаңа айнымалыға қатысты шешеді; -табылған түбірлердің бастапқы теңдеудің ---мүмкін мәндер жиынын қанағаттандыратынын тексереді; -бастапқы айнымалыға көшеді; -пайда болған теңдеуді шешеді.
#8 слайд
Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп
Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім»
сарайының бір жағының периметрі 75 метрге
тең. Қабырғалары
.
Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі
мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана
отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу
құрастыр және оны шеш.
Дескриптор:
-үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады;
-квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды;
-жаңа айнымалы енгізеді
-квадрат теңдеулерді шешеді
-алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады.
-табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің
түбірін анықталады
ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі
8 слайд
Жалпы сыныпқа ұсынылатын есеп Астанадағы «Бейбітшілік пен Келісім» сарайының бір жағының периметрі 75 метрге тең. Қабырғалары . Бейбітшілік пен Келісім сарайының периметрі мен қабырғаларының өлшемдерін пайдалана отырып, квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрастыр және оны шеш. Дескриптор: -үшбұрыштың периметрін пайдаланып өрнек құрады; -квадрат теңдеуге келтірілген теңдеу құрайды; -жаңа айнымалы енгізеді -квадрат теңдеулерді шешеді -алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табады. -табылған түбірлерге тексеру жүргізіп берілген теңдеудің түбірін анықталады ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі
#9 слайд
бббб
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
бүгін мен … білдім
…қызықты болды
…қиын болды
мен…тапсырмаларын орындадым
мен …түсіндім
енді мен … жасай аламын
мен … екенін сездім
мен … алдым
мен … үйрендім
менде … шықты
мен жасай ... алдым
мен ... көмектесе аламын
мені … таңғалдырды
Рефлексия
9 слайд
бббб «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бүгін мен … білдім …қызықты болды …қиын болды мен…тапсырмаларын орындадым мен …түсіндім енді мен … жасай аламын мен … екенін сездім мен … алдым мен … үйрендім менде … шықты мен жасай ... алдым мен ... көмектесе аламын мені … таңғалдырды Рефлексия
шағым қалдыра аласыз













