Квадрат теңсіздікті шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңсіздікті шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңсіздіктерді шешу жолдарын үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сарыағаш қаласы, №6 Ж.Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Математика пән мұға

#1 слайд
Сарыағаш қаласы, №6 Ж.Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Математика пән мұғалімі: Омаралиева Тоты Турдановна Сыныбы: 8 Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздікті шешу

1 слайд

Сарыағаш қаласы, №6 Ж.Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Математика пән мұғалімі: Омаралиева Тоты Турдановна Сыныбы: 8 Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздікті шешу

8.4 А Теңсіздіктер 8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу Оқушылар квадрат теңсіздіктер, квадрат теңсіздіктерді шешу ұғымдарын

#2 слайд
8.4 А Теңсіздіктер 8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу Оқушылар квадрат теңсіздіктер, квадрат теңсіздіктерді шешу ұғымдарын меңгереді Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не жоқтығын анықтайды Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. Теңсіздіктің сан аралықтағы шешім(дер)ін табады Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигі арқылы шығарады. Күрделі есептерді квадрат теңсіздік түріне келтіріп, графигін салады

2 слайд

8.4 А Теңсіздіктер 8.2.2.8 Квадрат теңсіздіктерді шешу Оқушылар квадрат теңсіздіктер, квадрат теңсіздіктерді шешу ұғымдарын меңгереді Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не жоқтығын анықтайды Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. Теңсіздіктің сан аралықтағы шешім(дер)ін табады Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигі арқылы шығарады. Күрделі есептерді квадрат теңсіздік түріне келтіріп, графигін салады

Оқушылар: -квадрат теңсіздіктерді шешу үшін сәйкес квадрат функция графигінің ОХ осіне қатысты орналасу ерекшеліктерін сипат

#3 слайд
Оқушылар: -квадрат теңсіздіктерді шешу үшін сәйкес квадрат функция графигінің ОХ осіне қатысты орналасу ерекшеліктерін сипаттайды; -квадрат теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешуді тұжырымдайды. Тілдік мақсаттар Лексика және терминология -квадрат теңсіздік; -функция графигі; -парабола; -квадрат үшмүше. Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер -квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигінің көмегімен шешу үшін ... қажет; -парабола ОХ осімен қиылысса ... табу керек.

3 слайд

Оқушылар: -квадрат теңсіздіктерді шешу үшін сәйкес квадрат функция графигінің ОХ осіне қатысты орналасу ерекшеліктерін сипаттайды; -квадрат теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешуді тұжырымдайды. Тілдік мақсаттар Лексика және терминология -квадрат теңсіздік; -функция графигі; -парабола; -квадрат үшмүше. Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер -квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигінің көмегімен шешу үшін ... қажет; -парабола ОХ осімен қиылысса ... табу керек.

Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қ

#4 слайд
Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытыңды тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлай білу Құндылықтарды дарыту - Квадраттық функцияның графигі парабола болатының, квадрат үшмүшеліктің түбірін табуды біледі. - Берілген мәндерді сан аралықтарында көрсете алады(бірігу мен қиылысу). Бастапқы білім

4 слайд

Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытыңды тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін сыйлай білу Құндылықтарды дарыту - Квадраттық функцияның графигі парабола болатының, квадрат үшмүшеліктің түбірін табуды біледі. - Берілген мәндерді сан аралықтарында көрсете алады(бірігу мен қиылысу). Бастапқы білім

«Кім жылдам» әдісі арқылы термин сөздер жарысын ұйымдастырамын. «Иллюстрация» әдісі арқылы оқушыларға плакатта сызбалар ұс

#5 слайд
«Кім жылдам» әдісі арқылы термин сөздер жарысын ұйымдастырамын. «Иллюстрация» әдісі арқылы оқушыларға плакатта сызбалар ұсынып алдыңғы білімді жаңғырту жұмыстарын жүргіземін. «Галереяға саяхат» тәсілі арқылы оқушыларға тапсырма беремін постер қорғау арқылы тапсырманы орындап, қорғап шығады. «Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты бекітемін. Сабақта қолданылатын әдістер

5 слайд

«Кім жылдам» әдісі арқылы термин сөздер жарысын ұйымдастырамын. «Иллюстрация» әдісі арқылы оқушыларға плакатта сызбалар ұсынып алдыңғы білімді жаңғырту жұмыстарын жүргіземін. «Галереяға саяхат» тәсілі арқылы оқушыларға тапсырма беремін постер қорғау арқылы тапсырманы орындап, қорғап шығады. «Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты бекітемін. Сабақта қолданылатын әдістер

Топтық жұмыс. «Галереяға саяхат» тәсілінде берілетін есептер Критерийлер Дескриптор -Квадарт үшмүшелігінің түбірлерін аны

#6 слайд
Топтық жұмыс. «Галереяға саяхат» тәсілінде берілетін есептер Критерийлер Дескриптор -Квадарт үшмүшелігінің түбірлерін анықтайды -Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. -Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімдерін табады - Квадрат үшмүшелігінің дискриминантын табады - Квадраттық үшмүшенің түбірлерін анықтайды - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады - Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады - Квадраттық үшмүшенің түбірін анықтайды - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады -Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не жоқтығын анықтайды -Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. -Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімін табады - Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады

6 слайд

Топтық жұмыс. «Галереяға саяхат» тәсілінде берілетін есептер Критерийлер Дескриптор -Квадарт үшмүшелігінің түбірлерін анықтайды -Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. -Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімдерін табады - Квадрат үшмүшелігінің дискриминантын табады - Квадраттық үшмүшенің түбірлерін анықтайды - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады - Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады - Квадраттық үшмүшенің түбірін анықтайды - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады -Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не жоқтығын анықтайды -Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі графигін салады. -Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімін табады - Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады - Графиктің бағытын анықтап салады -Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады

«Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты бекітуде қолданамын. Оқуш

#7 слайд
«Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты бекітуде қолданамын. Оқушылар топта өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды орындап талқылайды. Саралау

7 слайд

«Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты бекітуде қолданамын. Оқушылар топта өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды орындап талқылайды. Саралау

Сабақтың әрбір кезеңі өткен соң жұмысты бағалау үдерісін жүргіземін.Өзара бағалау, Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс) ар

#8 слайд
Сабақтың әрбір кезеңі өткен соң жұмысты бағалау үдерісін жүргіземін.Өзара бағалау, Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс) арқылы оқушыларды жаттығуларды жақсы орындағаны үшін жеке мақтап кері байланыс орнатамын. Топта әр топ бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды Бағалау

8 слайд

Сабақтың әрбір кезеңі өткен соң жұмысты бағалау үдерісін жүргіземін.Өзара бағалау, Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс) арқылы оқушыларды жаттығуларды жақсы орындағаны үшін жеке мақтап кері байланыс орнатамын. Топта әр топ бір-бірін «бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды Бағалау

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
20.11.2018
320
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі