1 слайд
Сарыағаш қаласы,
№ 6 Ж.Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Математика пән мұғалімі:
Омаралиева Тоты Турдановна
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңсіздікті шешу
2 слайд
8.4 А Теңсіздіктер
8.2.2.8 Квадрат
теңсіздіктерді шешу
Оқушылар квадрат теңсіздіктер, квадрат
теңсіздіктерді шешу ұғымдарын меңгередіҰзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Осы сабақта қол
жеткізетін оқу мақсаты
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийі Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не
жоқтығын анықтайды
Квадраттық функцияға сәйкес схемалық түрдегі
графигін салады.
Теңсіздіктің сан аралықтағы шешім(дер)ін табады Квадрат теңсіздікті квадрат функцияның графигі
арқылы шығарады.
Күрделі есептерді квадрат теңсіздік түріне
келтіріп, графигін салады
3 слайд
Оқушылар:
-квадрат теңсіздіктерді шешу үшін сәйкес
квадрат функция графигінің ОХ осіне қатысты
орналасу ерекшеліктерін сипаттайды;
-квадрат теңсіздіктерді графиктік тәсілмен
шешуді тұжырымдайды.
Тілдік
мақсаттар Лексика және терминология
-квадрат теңсіздік;
-функция графигі;
-парабола;
-квадрат үшмүше.
Диалогқа/жазылымға қатысты
тіркестер
-квадрат теңсіздікті квадрат функцияның
графигінің көмегімен шешу үшін ... қажет;
-парабола ОХ осімен қиылысса ... табу керек.
4 слайд
Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау
дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және
жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою
және шешім қабылдау, өз және топтың
жұмысының сапасына жауапты болу, өз
уақытыңды тиімді ұйымдастыру, сабақтарда
көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін
сыйлай білуҚұндылықтарды
дарыту
- Квадраттық функцияның графигі
парабола болатының, квадрат
үшмүшеліктің түбірін табуды біледі.
- Берілген мәндерді сан аралықтарында
көрсете алады(бірігу мен қиылысу).Бастапқы білім
5 слайд
«Кім жылдам» әдісі арқылы термин сөздер жарысын
ұйымдастырамын.
«Иллюстрация» әдісі арқылы оқушыларға плакатта
сызбалар ұсынып алдыңғы білімді жаңғырту
жұмыстарын жүргіземін.
«Галереяға саяхат» тәсілі арқылы оқушыларға тапсырма
беремін постер қорғау арқылы тапсырманы орындап,
қорғап шығады.
«Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне жеңілден
күрделіге қарай тапсырмалар беруі арқылы сабақты
бекітемін. Сабақта қолданылатын әдістер
6 слайд
Топтық жұмыс. « Галереяға саяхат » тәсілінде
берілетін есептер
Критерийлер Дескриптор
-Квадарт үшмүшелігінің түбірлерін
анықтайды
-Квадраттық функцияға сәйкес схемалық
түрдегі графигін салады.
-Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімдерін
табады - Квадрат үшмүшелігінің дискриминантын табады
- Квадраттық үшмүшенің түбірлерін анықтайды
- Графиктің бағытын анықтап салады
-Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады
- Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады
- Квадраттық үшмүшенің түбірін анықтайды
- Графиктің бағытын анықтап салады
-Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады
-Квадарт үшмүшелігінің түбірлерінің бар не
жоқтығын анықтайды
-Квадраттық функцияға сәйкес схемалық
түрдегі графигін салады.
-Теңсіздіктің сан аралықтағы шешімін
табады - Квадарт үшмүшелігінің дискриминантын табады
- Графиктің бағытын анықтап салады
-Квадрат теңсіздіктің шешімін жазады
7 слайд
«Веер» әдісі арқылы топта бір-бірлеріне
жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар беруі
арқылы сабақты бекітуде қолданамын.
Оқушылар топта өз деңгейлеріне қарай
тапсырмаларды орындап талқылайды. Саралау
8 слайд
Сабақтың әрбір кезеңі өткен соң жұмысты
бағалау үдерісін жүргіземін.Өзара бағалау,
Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс)
арқылы оқушыларды жаттығуларды жақсы
орындағаны үшін жеке мақтап кері байланыс
орнатамын. Топта әр топ бір-бірін «бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды Бағалау
9 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз