Материалдар / Квадраттық функция және оның графигі ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадраттық функция және оның графигі ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу Көпшілігі: Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтау және талдау Кейбірі: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2019
1206
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Амалдардың орындалу ережесін пайдаланып, көбейту мен қосу амалдарының қасиеттеріне есептер шығару. Көпшілігі: жақшаны орынд

1 слайд
Амалдардың орындалу ережесін пайдаланып, көбейту мен қосу амалдарының қасиеттеріне есептер шығару. Көпшілігі: жақшаны орынды қою арқылы дұрыс теңдік алу есептерін шығару. Кейбіреуі: Гаусс әдісі арқылы есептерді шығару. Тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі 5.1.2.3. Санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; SMART : Шектелген уақыт: 40 мин Қолжетімді: Топпен, жұппен, жеке жұмыс Өлшеулі: Әр тапсырма ҚБ мен өлшенеді

Сабақтың басы Критерийалды бағалау: кері байланыс,бағдаршамСаралау әдісі. ЖіктеуБелсенді оқу әдістері «Шаттық шеңбері» Сарала

2 слайд
Сабақтың басы Критерийалды бағалау: кері байланыс,бағдаршамСаралау әдісі. ЖіктеуБелсенді оқу әдістері «Шаттық шеңбері» Саралау- жіктеу бойынша оқушылар аралас топ құру. Топта деңгейлері әртүрлі оқушылар топтастырылған. Тақырыптық материалдық теориялық түсіну деңгейін бақылау мақсатынды алынды. Қалыптастырушы бағалау: Интербелсенді тақтадан тапсырма көрінеді . Өзара бағалау. Дәптерлерін көршісімен алмастырып тексереді. «Бас бармақ» әдісі. Смайликтардің жоғары, тура көмегімен бағаланады«Шаттық шеңбері» Бір-біріне жағымды тілектер айтқызу арқылы сынып оқушыларына психологиялық ахуал туғызу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. «Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек» 5 оқушыдан үш топқа бөлінді. Топ басшысы сайланады. Жұмыстың түрлері: ұжымдық, топтық.

Сабақтың ортасы Критерийалды бағалау: кері байланыс,бағдаршам Саралау әдісі. Қарқынды және тапсырма бойынша саралау. Белсенді

3 слайд
Сабақтың ортасы Критерийалды бағалау: кері байланыс,бағдаршам Саралау әдісі. Қарқынды және тапсырма бойынша саралау. Белсенді оқу әдістері. “ 555” стратегиясы, Сергіту сәті- математикалық жаттығу. . Дескриптор А деңгей: амалдар ретін сақтап, санды өрнектің мәнін табуды біледі. В деңгей: амалдар қасиетін қолданып, әріпті өрнектің мәнін табады . С деңгей: тура теңдік шығатындай санды дұрыс таба алады ҚБ. Жеке оқушының топтағы жұмысы бағаланады. Шектелген уақытта тапсырманы орындау тоқтатылады, тапсырмаларын слайдтағы дұрыс жауаптармен салыстырып, өзін-өзі тексереді. “А деңгейге” әр есепке 1 ұпайдан, барлығы -3 ұпай, “В деңгейге” 2 ұпайдан, барлығы -6 ұпай, “С деңгейге” 3 ұпайдан, барлығы -9 ұпай. Нәтижесін топ басшысы бағалау парағына жазады . «Бағдаршам» әдісі. Кері байланыс “ 555” - Топтарға 5 тапсырмадан тұратын парақшалар таратылады. Топта отырған 5 оқушы бір тапсырмадан келісіп бөліп алады. Оларға 5 мин уақыт беріледі. “ Сергіту сәті” - математикалық жаттығу. Мақсаты: Оқушыларға қимыл қозғалыстарын жасату . 1 жаттығу: (орнынан тұрып) дұрыс жауап болса, «оң қол жоғары», қате жауап болса, «сол қол жоғары» көтереді. 80 – 4 = 76 (оң) 90 + 8 = 108(сол) 57 + 7 = 67(сол) Жұмыстың түрлері: жеке, ұжымдық, топтық.

Сабақтың соңы Критерийалды бағалау: рефлексия ,кері байланысСаралау әдісі. Дереккөз саралау. Белсенді оқу әдістері. “ кластер

4 слайд
Сабақтың соңы Критерийалды бағалау: рефлексия ,кері байланысСаралау әдісі. Дереккөз саралау. Белсенді оқу әдістері. “ кластер “ , “табыс ағашы” әдістері Үйге тапсырма. Ұпайы төмен оқушылар : А деңгей №50(1,2) , №51(1,2) оқулық Ұпайы орташа оқушылар: В деңгей №56 (1-3) Гаусс әлісімен шығар в) 1+ 2 + 3+4+5+ ...+100; оқулық 37 бет Ұпайы жоғары оқушылар: С деңгей : 1. Мәтін есептер шарты арқылы «жақшамен санды өрнек құрастыру», амалдар ретін сақтай отырып мәнін табу тапсырмасы беріледі . карточка 2. Карл Гаусс (1777-1855) туралы реферат жазу. Бағалау парағы жиналады. Шкаласы 0-24 ұпай, 25-30 ұпай, 31-40 ұпай, 41-50 ұпай Сабақ соңында кері байланыс жасалады «Кластер» әдісі Табыс ағашы. Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты білемін. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ әлі білгім келеді. Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.: ............ Жұмыстың түрлері: жеке, ұжымдық.