1 слайд
Амалдардың орындалу ережесін пайдаланып, көбейту мен қосу амалдарының қасиеттеріне есептер шығару.
Көпшілігі: жақшаны орынды қою арқылы дұрыс теңдік алу
есептерін шығару.
Кейбіреуі: Гаусс әдісі арқылы есептерді шығару.
Тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі
5.1.2.3. Санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану;
SMART :
Шектелген
уақыт:
40 мин Қолжетімді:
Топпен,
жұппен, жеке
жұмыс Өлшеулі:
Әр тапсырма
ҚБ мен
өлшенеді
2 слайд
Сабақтың басы
Критерийалды бағалау:
кері байланыс,бағдаршамСаралау әдісі.
ЖіктеуБелсенді оқу әдістері
«Шаттық шеңбері»
Саралау- жіктеу бойынша
оқушылар аралас топ құру.
Топта деңгейлері әртүрлі
оқушылар топтастырылған.
Тақырыптық материалдық
теориялық түсіну деңгейін
бақылау мақсатынды
алынды. Қалыптастырушы
бағалау:
Интербелсенді тақтадан
тапсырма көрінеді .
Өзара бағалау.
Дәптерлерін көршісімен
алмастырып тексереді.
«Бас бармақ» әдісі.
Смайликтардің жоғары,
тура көмегімен бағаланады«Шаттық шеңбері»
Бір-біріне жағымды
тілектер айтқызу
арқылы сынып
оқушыларына
психологиялық ахуал
туғызу.
Геометриялық
фигуралар арқылы
топқа бөлу. «Үшбұрыш,
төртбұрыш, дөңгелек»
5 оқушыдан үш топқа
бөлінді.
Топ басшысы
сайланады.
Жұмыстың түрлері: ұжымдық, топтық.
3 слайд
Сабақтың ортасы
Критерийалды бағалау:
кері байланыс,бағдаршам
Саралау әдісі.
Қарқынды және тапсырма
бойынша саралау. Белсенді оқу әдістері.
“ 555” стратегиясы, Сергіту
сәті- математикалық жаттығу.
.
Дескриптор
А деңгей: амалдар ретін
сақтап, санды өрнектің мәнін
табуды біледі.
В деңгей: амалдар қасиетін
қолданып, әріпті өрнектің
мәнін табады .
С деңгей: тура теңдік
шығатындай санды дұрыс таба
алады ҚБ. Жеке оқушының
топтағы жұмысы
бағаланады. Шектелген
уақытта тапсырманы
орындау тоқтатылады,
тапсырмаларын слайдтағы
дұрыс жауаптармен
салыстырып, өзін-өзі
тексереді. “А деңгейге” әр
есепке 1 ұпайдан, барлығы
-3 ұпай, “В деңгейге” 2
ұпайдан, барлығы -6 ұпай,
“С деңгейге” 3 ұпайдан,
барлығы -9 ұпай.
Нәтижесін топ басшысы
бағалау парағына жазады .
«Бағдаршам» әдісі.
Кері байланыс
“ 555” - Топтарға 5
тапсырмадан тұратын
парақшалар таратылады.
Топта отырған 5 оқушы бір
тапсырмадан келісіп бөліп
алады. Оларға 5 мин уақыт
беріледі.
“ Сергіту сәті” -
математикалық жаттығу.
Мақсаты: Оқушыларға
қимыл қозғалыстарын жасату .
1 жаттығу: (орнынан тұрып)
дұрыс жауап болса, «оң қол
жоғары», қате жауап болса,
«сол қол жоғары» көтереді.
80 – 4 = 76 (оң)
90 + 8 = 108(сол)
57 + 7 = 67(сол)
Жұмыстың түрлері: жеке, ұжымдық,
топтық.
4 слайд
Сабақтың соңы
Критерийалды бағалау:
рефлексия ,кері
байланысСаралау әдісі.
Дереккөз саралау. Белсенді оқу әдістері.
“ кластер “ , “табыс ағашы”
әдістері
Үйге тапсырма.
Ұпайы төмен оқушылар : А
деңгей №50(1,2) , №51(1,2)
оқулық
Ұпайы орташа оқушылар: В
деңгей №56 (1-3)
Гаусс әлісімен шығар в) 1+ 2 +
3+4+5+ ...+100; оқулық 37 бет
Ұпайы жоғары оқушылар:
С деңгей : 1. Мәтін есептер
шарты арқылы «жақшамен
санды өрнек құрастыру»,
амалдар ретін сақтай отырып
мәнін табу тапсырмасы
беріледі . карточка
2. Карл Гаусс (1777-1855)
туралы реферат жазу. Бағалау парағы
жиналады.
Шкаласы 0-24 ұпай, 25-30
ұпай, 31-40 ұпай, 41-50
ұпай
Сабақ соңында кері
байланыс жасалады
«Кластер» әдісі
Табыс ағашы.
Жасыл алма: Маған сабақ
ұнады. Тақырыпты
білемін.
Сары алма: Тақырыпты
түсіндім, бірақ әлі білгім
келеді.
Қызыл алма: Сабақ маған
түсініксіз.: ............
Жұмыстың түрлері: жеке, ұжымдық.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз