курс презентация
курс презентация

#1 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
ЕББҚ 1 оқушы бар. Оқушының ерекшелігі:
алаңғасарлық – тапсырманы аяғына дейін жеткізе
алмайды, тез зейінің жоғалтады, тез алаңдайды.
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
1 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала ЕББҚ 1 оқушы бар. Оқушының ерекшелігі: алаңғасарлық – тапсырманы аяғына дейін жеткізе алмайды, тез зейінің жоғалтады, тез алаңдайды. Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
#2 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
Бөлім: Есепті шығару жолдары
Бөлімше: Шамалар және өлшем бірліктер
Сабақтың тақырыбы: Қағаз ақша
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.1.3.6
1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше
төлем жасау
Сабақтың мақсаты: -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000
теңгелік купюраларды ажыратады.
-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды
пайдаланып түрліше төлем жасайды.
Сабақтың мақсаты Smart форматында, ойлау
дағдыларының деңгейіне сәйкес тұжырымдалған: Білу,
түсіну, қолдану
2 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала Бөлім: Есепті шығару жолдары Бөлімше: Шамалар және өлшем бірліктер Сабақтың тақырыбы: Қағаз ақша Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.1.3.6 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау Сабақтың мақсаты: -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды ажыратады. -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды пайдаланып түрліше төлем жасайды. Сабақтың мақсаты Smart форматында, ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес тұжырымдалған: Білу, түсіну, қолдану
#3 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАР
Ұйымдастыру кезең
Ұжымдық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі
- 100 санын есе артыр (300)
- 303 санын 2 есе артыр (606)
- 202 санын 4 есе артыр (808)
- 105 санын 6 есе артыр (630)
- 401 санын 2 есе артыр (802)
- Оқушылар, сендер ойыншықты қайдан
аласындар?
- Оны тегін алдыңдар ма? Қалай алдыңдар?
- Ақшаны қайдан алады деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс, ақша еңбекпен келеді.
Бүгінгі сабағымыздың да тақырыбы «Қағаз
ақша».
Бүгін сабақта біз танып, біліп, ұсақтап, берілген
соманың құрамын білетін боламыз.
Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен 1000 теңгелік,
2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралардың
суретін алғызу арқылы жүреді.
Ұжымдық жұмыс
1-тапсырма «Әмиянға салайық» әдісі арқылы жүзеге асады.
Ойлау дағдысы: білу, түсіну
Бағалау критерийі: -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік
ақшаларды ажыратады.
Нұсқаулық: оқушыларға ақшаларды таратып беремін. Таныс қағаз
ақшаларды жасыл әмиянға, таныс емес ақшаларды қызыл әмиянға
салады.Таныс емес ақшаларды әмияннан шығарады. Сол
купюралар туралы мәлімет беріледі.
Дескриптор:
- Таныс қағаз ақшаларды жасыл әмиянға жинайды
- Таныс емес қағаз ақшаларды қызыл әмиянға жинайды.
-Таныс емес ақшалар туралы өз ойларын білдіреді.
ЕББҚ: (Есте сақтау қабілеті төмен оқушы)
«Таныдым, танымадым» әдісі
Суреттен өзіне таныс ақшалардың астын сызады. Таныс емес
ақшаларды көрсетеді.
Дескриптор: Таныс ақша мен таныс емес ақшаны көрсетеді.
ҚБ Ауызша мадақтау
3 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАР Ұйымдастыру кезең Ұжымдық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі - 100 санын есе артыр (300) - 303 санын 2 есе артыр (606) - 202 санын 4 есе артыр (808) - 105 санын 6 есе артыр (630) - 401 санын 2 есе артыр (802) - Оқушылар, сендер ойыншықты қайдан аласындар? - Оны тегін алдыңдар ма? Қалай алдыңдар? - Ақшаны қайдан алады деп ойлайсыңдар? - Дұрыс, ақша еңбекпен келеді. Бүгінгі сабағымыздың да тақырыбы «Қағаз ақша». Бүгін сабақта біз танып, біліп, ұсақтап, берілген соманың құрамын білетін боламыз. Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралардың суретін алғызу арқылы жүреді. Ұжымдық жұмыс 1-тапсырма «Әмиянға салайық» әдісі арқылы жүзеге асады. Ойлау дағдысы: білу, түсіну Бағалау критерийі: -1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажыратады. Нұсқаулық: оқушыларға ақшаларды таратып беремін. Таныс қағаз ақшаларды жасыл әмиянға, таныс емес ақшаларды қызыл әмиянға салады.Таныс емес ақшаларды әмияннан шығарады. Сол купюралар туралы мәлімет беріледі. Дескриптор: - Таныс қағаз ақшаларды жасыл әмиянға жинайды - Таныс емес қағаз ақшаларды қызыл әмиянға жинайды. -Таныс емес ақшалар туралы өз ойларын білдіреді. ЕББҚ: (Есте сақтау қабілеті төмен оқушы) «Таныдым, танымадым» әдісі Суреттен өзіне таныс ақшалардың астын сызады. Таныс емес ақшаларды көрсетеді. Дескриптор: Таныс ақша мен таныс емес ақшаны көрсетеді. ҚБ Ауызша мадақтау
#4 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
Топтық жұмыс:
2-тапсырма «Жинақтау» әдісі арқылы жүзеге асады.
Ойлау дағдысы: қолдану
Бағалау критерийі: - 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000
теңгелік купюраларды пайдаланып түрліше төлем
жасайды.
Нұсқаулық: Көрсетілген купюрларды әртүрлі тәсілмен
қалай жинауға болады?
Тапсырманы қима қағаздардың көмегімен орындайды.
1 топ - «1000 теңгелік»
2000 теңге;
9000 теңге;
2 топ - «2000 теңгелік»
3000 теңге
8000 теңге
3 топ - «5000 теңгелік»
4000 теңге
10000 теңге
Дискриптор:
- Берілген купюрларды жинақтайды
Сергіту сәті
Бейне көрсетілім «Теңге қалай пайда болды?»
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАР
Бес мың теңге
Бес жүз теңге
Мың теңге
Екі мың теңге
ЕББҚ: Көрсетілген купюрларды
атауларымен сәйкестердір.
Дискриптор: Көрсетілген
купюрларды атауларымен
сәйкестендіреді.
Мұғалімнің бағалауы
смайликтер!
4 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала Топтық жұмыс: 2-тапсырма «Жинақтау» әдісі арқылы жүзеге асады. Ойлау дағдысы: қолдану Бағалау критерийі: - 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды пайдаланып түрліше төлем жасайды. Нұсқаулық: Көрсетілген купюрларды әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы қима қағаздардың көмегімен орындайды. 1 топ - «1000 теңгелік» 2000 теңге; 9000 теңге; 2 топ - «2000 теңгелік» 3000 теңге 8000 теңге 3 топ - «5000 теңгелік» 4000 теңге 10000 теңге Дискриптор: - Берілген купюрларды жинақтайды Сергіту сәті Бейне көрсетілім «Теңге қалай пайда болды?» ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ТАПСЫРМАЛАР Бес мың теңге Бес жүз теңге Мың теңге Екі мың теңге ЕББҚ: Көрсетілген купюрларды атауларымен сәйкестердір. Дискриптор: Көрсетілген купюрларды атауларымен сәйкестендіреді. Мұғалімнің бағалауы смайликтер!
#5 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
Жеке жұмыс:
3-тапсырма: «Дүкен» әдісі
Ойлау дағдысы: қолдану
Бағалау критерийі: - 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды
пайдаланып түрліше төлем жасайды.
Нұсқаулық: Әр түрлі қағаз ақшалар (1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңге, 10000
теңге) беріліп, дүкеннен кем дегенде 3 зат алып, қайтарымын есептеу
тапсырылады.
Дискриптор:
- қағаз ақшаларды пайдаланады;
- түрліше төлем жасайды;
- қайтарымды есептейді.
ЕББҚ:
«Таңдау сенде» әдісі бойынша жүргізіледі.
-Дүкендегі екі сөреден екі ойыншық түрін таңда. Төлемді қалай жасар едің?
Қарқынды оқушыға:
Ойлау дағдысы: қолдану
Әдіс: «Ойлан, тап!»
-Сенде 20000 теңге бар. Сөредегі барлық ойыншықты сатып алсаң, қанша
төлем жасайсың? Дүкенші саған қанша теңге қайтаруы керек?
ҚБ 1-10 балл
аралығында
бағалаймын
5 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала Жеке жұмыс: 3-тапсырма: «Дүкен» әдісі Ойлау дағдысы: қолдану Бағалау критерийі: - 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюраларды пайдаланып түрліше төлем жасайды. Нұсқаулық: Әр түрлі қағаз ақшалар (1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңге, 10000 теңге) беріліп, дүкеннен кем дегенде 3 зат алып, қайтарымын есептеу тапсырылады. Дискриптор: - қағаз ақшаларды пайдаланады; - түрліше төлем жасайды; - қайтарымды есептейді. ЕББҚ: «Таңдау сенде» әдісі бойынша жүргізіледі. -Дүкендегі екі сөреден екі ойыншық түрін таңда. Төлемді қалай жасар едің? Қарқынды оқушыға: Ойлау дағдысы: қолдану Әдіс: «Ойлан, тап!» -Сенде 20000 теңге бар. Сөредегі барлық ойыншықты сатып алсаң, қанша төлем жасайсың? Дүкенші саған қанша теңге қайтаруы керек? ҚБ 1-10 балл аралығында бағалаймын
#6 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нурлыбаева Динара Нурбатыровна
Пән: математика
Сынып: 3
Сыныптағы оқушының саны: 15
10 ұл бал және 5 қыз бала
Кері байланыс: «Білім
әмияны» әдісі бойынша үш
баспалдақ арқылы өтеді.
Функционалдық сауаттылық: сабақтың өн бойында жүріп отырды,
өйткені оқушыларға әр тапсырмада
6 слайд
Жетісу облысы, Қаратал ауданы, Көкдала орталау мектебі Бастауыш сынып мұғалімі: Нурлыбаева Динара Нурбатыровна Пән: математика Сынып: 3 Сыныптағы оқушының саны: 15 10 ұл бал және 5 қыз бала Кері байланыс: «Білім әмияны» әдісі бойынша үш баспалдақ арқылы өтеді. Функционалдық сауаттылық: сабақтың өн бойында жүріп отырды, өйткені оқушыларға әр тапсырмада
шағым қалдыра аласыз













