Курстық жұмыс: Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Курстық жұмыс
Алматы, 2020ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Алматы қаласы Білім басқармасы
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік
колледжі
Тақырыбы: Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа
педагогикалық технологияларын қолдану.
Пәні: Шетел тілін оқыту әдістемесі.
Студент: Али Нұргүл
Курс: 4
Мамандық: 0111000 «Негізгі орта
білім беру»
Біліктілік: 0111083 «Шетел тілі
мұғалімі»
Топ : 42 «Ш»
Ғылыми жетекші : Бегазова М.Ж.
1 слайд
Курстық жұмыс Алматы, 2020ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Алматы қаласы Білім басқармасы № 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Тақырыбы: Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану. Пәні: Шетел тілін оқыту әдістемесі. Студент: Али Нұргүл Курс: 4 Мамандық: 0111000 «Негізгі орта білім беру» Біліктілік: 0111083 «Шетел тілі мұғалімі» Топ : 42 «Ш» Ғылыми жетекші : Бегазова М.Ж.
2 слайд
МАЗМҰНЫ
Ағылшын тілі сабағында қазіргі заманғы оқыту технологиясын
қолданудың әдістері1 Оқыту технологиялары.
1
Жаңа педагогикалық технологиялар1.1
Қазіргі заманғы жаңа оқыту әдістерінің құрылымы мен түрлері
1.2
Қолданылған әдебиеттер тізімі .Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың сөздік қорын, дұрыс оқу,
сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға ықпал жасау.1.1
Шет тілін оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қолдану арқылы оқушының
сабаққа деген қызығушылығын арттыру.1.2 КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
ҚОРЫТЫНДЫ
2 слайд
МАЗМҰНЫ Ағылшын тілі сабағында қазіргі заманғы оқыту технологиясын қолданудың әдістері1 Оқыту технологиялары. 1 Жаңа педагогикалық технологиялар1.1 Қазіргі заманғы жаңа оқыту әдістерінің құрылымы мен түрлері 1.2 Қолданылған әдебиеттер тізімі .Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың сөздік қорын, дұрыс оқу, сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға ықпал жасау.1.1 Шет тілін оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қолдану арқылы оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру.1.2 КІРІСПЕ НЕГІЗГІ БӨЛІМ ҚОРЫТЫНДЫ
3 слайд
Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты
Қазіргі таңда еліміздің білім жүйесінде оқыту процесін
тың идеяларға негізделген жаңа мазмұнмен қамтамасыз ету міндеті
тұр. Орта білім берудің басты мақсаты — әлеуметтік,
экономикалық, қоғамдық – саяси өмірге белсенді араласуға дайын,
құзыретті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету болып отыр. Осы
мақсатқа жету үшін педагог алдымен білім мазмұнының даму
тенденцияларымен оқу процесін ұйымдастыруда қолданылатын
білім берудің жаңа технологияларын білу керек.
Зерттеу нысаны: Орта мектептегі шетел тілін оқытудағы қазіргі
заманғы әдіс тәсілдерін қарастыру.
Зерттеу пәні: Шетел тілін оқыту әдістемесі. Зерттеу жұмысының өзектілігі:
Шет тілін оқытудағы қазіргі
заманғы әдістер.
3 слайд
Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты Қазіргі таңда еліміздің білім жүйесінде оқыту процесін тың идеяларға негізделген жаңа мазмұнмен қамтамасыз ету міндеті тұр. Орта білім берудің басты мақсаты — әлеуметтік, экономикалық, қоғамдық – саяси өмірге белсенді араласуға дайын, құзыретті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету болып отыр. Осы мақсатқа жету үшін педагог алдымен білім мазмұнының даму тенденцияларымен оқу процесін ұйымдастыруда қолданылатын білім берудің жаңа технологияларын білу керек. Зерттеу нысаны: Орта мектептегі шетел тілін оқытудағы қазіргі заманғы әдіс тәсілдерін қарастыру. Зерттеу пәні: Шетел тілін оқыту әдістемесі. Зерттеу жұмысының өзектілігі: Шет тілін оқытудағы қазіргі заманғы әдістер.
4 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: – шетел тiлдерiн
белсенді оқытуда қазіргі заманғы технологияны
қолдану жүйесiндегi тiл дамытудың бiрден-бiр
маңызды түрi болып табылатын оқудың мағынасын, мазмұнын және
ролiн анықтау.
Зерттеу жұмысының міндеттері:
Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру ;
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойлау,
дағдыларын қалыптастыру;
Оқушылардың өз бетімен білім алуына көмектесу.
Зерттеу әдістері: Алға қойылған мақсаттарды ойдағыдай шешу
үшін төмендегідей әдістемелер қолданылды:
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу;
- анкеталық сұрақ- жауап;
- педагогикалық бақылау .
4 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: – шетел тiлдерiн белсенді оқытуда қазіргі заманғы технологияны қолдану жүйесiндегi тiл дамытудың бiрден-бiр маңызды түрi болып табылатын оқудың мағынасын, мазмұнын және ролiн анықтау. Зерттеу жұмысының міндеттері: Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру ; Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойлау, дағдыларын қалыптастыру; Оқушылардың өз бетімен білім алуына көмектесу. Зерттеу әдістері: Алға қойылған мақсаттарды ойдағыдай шешу үшін төмендегідей әдістемелер қолданылды: - ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу; - анкеталық сұрақ- жауап; - педагогикалық бақылау .
5 слайд
Курстық зерттеу жұмысының
базасы: №76 ЖББ мектеп.
Курстық жұмыстың құрылымы:
Курстық жұмыстың құрылымы
мақсатқа сай кiрiспеден, екі
тараудан және қорытындыдан,
әдебиеттер тізімінен тұрады.
Жалпы жұмыс көзі 30 бет.
5 слайд
Курстық зерттеу жұмысының базасы: №76 ЖББ мектеп. Курстық жұмыстың құрылымы: Курстық жұмыстың құрылымы мақсатқа сай кiрiспеден, екі тараудан және қорытындыдан, әдебиеттер тізімінен тұрады. Жалпы жұмыс көзі 30 бет.
6 слайд
КІРІСПЕ
Елбасымыздың Қазақстан халқына жолдауында ХХІ
ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін
қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей
міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік
техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық
және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық
электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы
білім сапасын көрсету. Сонымен қатар тәуелсіз еліміздің болашағы -
жарқын, білімді, парасатты, өз ана тілімен бірге шетел тілі
«ағылшын тілінде» еркін сөйлеп, өз елін, халқын, мәдениетін
шетелге таныстыра алатын үш тілде еркін сөйлейтін азамат болып
шығуы керек деген еді.
6 слайд
КІРІСПЕ Елбасымыздың Қазақстан халқына жолдауында ХХІ ғасырда ақпараттық қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу керектігін атап көрсетті: Компьютерлік техниканы, интернет, телекоммуникациялық желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық электрондық оқулықтарды оқу үрдісіне тиімді пайдалану арқылы білім сапасын көрсету. Сонымен қатар тәуелсіз еліміздің болашағы - жарқын, білімді, парасатты, өз ана тілімен бірге шетел тілі «ағылшын тілінде» еркін сөйлеп, өз елін, халқын, мәдениетін шетелге таныстыра алатын үш тілде еркін сөйлейтін азамат болып шығуы керек деген еді.
7 слайд
Оқыту технологиялары.
Жаңа педагогикалық технологиялар
Жаңа педагогикалық технологиялар – бұл білімнің
басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер және әдістемелердің
оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ
тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының
формалары мен әдістерінің жиынтығы.
7 слайд
Оқыту технологиялары. Жаңа педагогикалық технологиялар Жаңа педагогикалық технологиялар – бұл білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер және әдістемелердің оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының формалары мен әдістерінің жиынтығы.
8 слайд
ЖПТ-ның
тиімділгі Оқытудың
ой – өрісін ,
дүниетаным-
ын
кеңейтеді.
Ақпаратпен
жұмыс істей
алу білімін
қалыптасты
-рады
Қарым-
қатынас
жасау
қабілетін
туғызады.
Оқушыларды
ң танымдық
қызығушылы-
ғын
арттырады.Білім
сапасын
арттыруға
септігін
тигізеді.Білім беруді
ақпараттық
тұрғыдан
қамтамасыз
етеді. Жаңа таным
құралдарын
пайдалануға
және
ұйымдастыру-
ға жағдай
жасайды.
8 слайд
ЖПТ-ның тиімділгі Оқытудың ой – өрісін , дүниетаным- ын кеңейтеді. Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптасты -рады Қарым- қатынас жасау қабілетін туғызады. Оқушыларды ң танымдық қызығушылы- ғын арттырады.Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді.Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыру- ға жағдай жасайды.
9 слайд
Оқыту технологиялары.
Қазіргі заманғы жаңа оқыту әдістерінің құрылымы мен
түрлері
Қазіргі заманның негізгі талабы – ағылшын тілді оқытудың саны
мен сапасына көңіл бөлу. Ағылшын тілі сабақтарының мақсаты –
тіл үйренушілердің сөздік қорын дамыту, оқу техникасын
қалыптастыру, дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға үйрету, сөйлем
құрылысын меңгерту, ағылшын тіліне тән дыбыстарды айтып, сөз
ішінен ажырата білуді үйрету. Тіл үйренушілердің білімін арттыру
үшін сабақта оқытудың жаңа технологияларын қолдана білу
керек.
9 слайд
Оқыту технологиялары. Қазіргі заманғы жаңа оқыту әдістерінің құрылымы мен түрлері Қазіргі заманның негізгі талабы – ағылшын тілді оқытудың саны мен сапасына көңіл бөлу. Ағылшын тілі сабақтарының мақсаты – тіл үйренушілердің сөздік қорын дамыту, оқу техникасын қалыптастыру, дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға үйрету, сөйлем құрылысын меңгерту, ағылшын тіліне тән дыбыстарды айтып, сөз ішінен ажырата білуді үйрету. Тіл үйренушілердің білімін арттыру үшін сабақта оқытудың жаңа технологияларын қолдана білу керек.
10 слайд
Ағылшын тілі сабағында қазіргі
заманғы оқыту технологиясын
қолданудың әдістері
Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың сөздік қорын,
дұрыс оқу, сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға
ықпал жасау.
Шетел тілі сабақтарында ақпараттық технологияларды
пайдаланудың мақсаты - компьютерлік технологияларды қолдану
арқылы ағылшын тілін үйретудің тиімділігін жоғарылату.
10 слайд
Ағылшын тілі сабағында қазіргі заманғы оқыту технологиясын қолданудың әдістері Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың сөздік қорын, дұрыс оқу, сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға ықпал жасау. Шетел тілі сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдаланудың мақсаты - компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ағылшын тілін үйретудің тиімділігін жоғарылату.
11 слайд
Ағылшын тілі сабақтарында төмендегідей компьютерлік оқыту
бағдарламаларын пайдалануға болады. Олар: Project teaching,
student team learning: team rewards and individual accountability,
Jigsaw, Learning together, Step by step, Professor Higgins, English
Platinum, Hangman, Lex, Self English, Irregular verbs, Albion, BX Language
acquisition, English Practice, ActivStudio, Bridge to English жэне т.б. Аталмыш
бағдарламалар оқушылардың есте сақтау қабілетін, сөздік қорын, дұрыс оқу,
сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға жәрдемдеседі.
11 слайд
Ағылшын тілі сабақтарында төмендегідей компьютерлік оқыту бағдарламаларын пайдалануға болады. Олар: Project teaching, student team learning: team rewards and individual accountability, Jigsaw, Learning together, Step by step, Professor Higgins, English Platinum, Hangman, Lex, Self English, Irregular verbs, Albion, BX Language acquisition, English Practice, ActivStudio, Bridge to English жэне т.б. Аталмыш бағдарламалар оқушылардың есте сақтау қабілетін, сөздік қорын, дұрыс оқу, сауатты жазу мен аудару қабілеттерін дамытуға жәрдемдеседі.
12 слайд
Аталмыш бағдарламаларды бірнеше топқа бөлуге болады.
Мысалы, оқушылардың сөздік қорын, диалогтық сөйлеуін
дамытуда Hangman, Lex, Self English, English Practice, BX
Language acquisition, Triple play plus in English,
бағдарламаларын, лексиканы үйретуде Triple play plus in English, English on
holidays сауатты, көркем жазуға үйретуде Bridge to English, ActivStudio
бағдарламаларын пайдаланып, сабақтың тиімділігін арттыруға болады.
English Practice бағдарламасын сөздік
қорды дамытуда қолдану English Practice
бағдарламасы
оқушыларға ағылшын
тілін оқытуда
қолданудың тиімділігі
орасан зор. Себебі бұл
бағдарламаны қосқан
бетте тапсырмалар
белгіді бір категориялар
бойынша бөлінген.
Жазуға, оқуға, өз білімін
тексеріп көруге арналған
тест тапсырмалары,
сонымен қатар жаңа
сөздер бөлімдері бар.
12 слайд
Аталмыш бағдарламаларды бірнеше топқа бөлуге болады. Мысалы, оқушылардың сөздік қорын, диалогтық сөйлеуін дамытуда Hangman, Lex, Self English, English Practice, BX Language acquisition, Triple play plus in English, бағдарламаларын, лексиканы үйретуде Triple play plus in English, English on holidays сауатты, көркем жазуға үйретуде Bridge to English, ActivStudio бағдарламаларын пайдаланып, сабақтың тиімділігін арттыруға болады. English Practice бағдарламасын сөздік қорды дамытуда қолдану English Practice бағдарламасы оқушыларға ағылшын тілін оқытуда қолданудың тиімділігі орасан зор. Себебі бұл бағдарламаны қосқан бетте тапсырмалар белгіді бір категориялар бойынша бөлінген. Жазуға, оқуға, өз білімін тексеріп көруге арналған тест тапсырмалары, сонымен қатар жаңа сөздер бөлімдері бар.
13 слайд
Bridge to English бағдарламасы ағылшын тілінде дұрыс оқуға,
жазуға, сөздерді дұрыс айтуға және тыңдау барысында еркін
түсінуге көмектесетін бағдарлама болып табылады. Bridge to English
Грамматиканы үйрену үшін
арнайы 20 сабақ бар.
Оқушыға жазу және оқуға
мүмкіндіктер
қарастырылған. Лексиканы
оқыту барысында жаңа
сөздердің дұрыс
дыбысталуын тыңдауға
болады.
13 слайд
Bridge to English бағдарламасы ағылшын тілінде дұрыс оқуға, жазуға, сөздерді дұрыс айтуға және тыңдау барысында еркін түсінуге көмектесетін бағдарлама болып табылады. Bridge to English Грамматиканы үйрену үшін арнайы 20 сабақ бар. Оқушыға жазу және оқуға мүмкіндіктер қарастырылған. Лексиканы оқыту барысында жаңа сөздердің дұрыс дыбысталуын тыңдауға болады.
14 слайд
Quizlet
Quizlet-бұл онлайн карточка генераторы
бағдарламасы. Онда визуалды, мәтіндік және
дыбыстық тіректі пайдалана отырып, кез келген пән
бойынша карточкалар жасауға болады.
Бағдарламаның басты мақсаты -ең аз қысқа мерзімде білім
алушы материалды меңгереді және берік бекіту-тілдік
материалды автоматтандыру. Оқушылар үшін ыңғайлы және
оңтайлы болып табылатын уақытта лексикалық бірліктерді
меңгеруге мүмкіндігі бар.
14 слайд
Quizlet Quizlet-бұл онлайн карточка генераторы бағдарламасы. Онда визуалды, мәтіндік және дыбыстық тіректі пайдалана отырып, кез келген пән бойынша карточкалар жасауға болады. Бағдарламаның басты мақсаты -ең аз қысқа мерзімде білім алушы материалды меңгереді және берік бекіту-тілдік материалды автоматтандыру. Оқушылар үшін ыңғайлы және оңтайлы болып табылатын уақытта лексикалық бірліктерді меңгеруге мүмкіндігі бар.
15 слайд
Kahoot! - бұл бізге бейне және аудио материалдарды
пайдалана отырып пікірталастар, викториналар, сауалнамалар
жасауға мүмкіндік беретін тегін қызмет. Сонымен қатар сайтта үлкен дайын
материалдар кітапханасы бар.
15 слайд
Kahoot! - бұл бізге бейне және аудио материалдарды пайдалана отырып пікірталастар, викториналар, сауалнамалар жасауға мүмкіндік беретін тегін қызмет. Сонымен қатар сайтта үлкен дайын материалдар кітапханасы бар.
16 слайд
Ағылшын тілі сабағында қазіргі
заманғы оқыту технологиясын
қолданудың әдістері
Шет тілін оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қолдану арқылы оқушының
сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Пікірталас түрінде интерактивті ойындардың келесі түрлерін атап көрсетуге
болады:
1. Round table- ортақ мәселені шешуге арналған ұжымдық ойын.
2. Scientific debate- оқу дауы - әр түрлі бағыттағы оқушылар өз пікірін
басқаларға қарама-қарсы қорғайтын диалог.
3. Competition in small groups- оқушыларды белсенділікке итермелейтін
мотивациялық ойын.
4. Situation - тез жауап беру және қиялдау қабілетін дамытатын ойын.
5. Judicial sitting- рөлдерді бөлу және конструктивтік жауаптар іздеу ойын.
6. Training- шынайылыққа жақын түрлі әлеуметтік жағдайларды модельдеу
және талқылау процесінде дағдыларды жетілдіру бойынша шағын топпен
жұмыс жасаудың әр түрлі нысандарын қолдана отырып оқыту нысаны.
7. Debriefing- алдыңғы жұмыстың нәтижелерін талдау және талқылау,
жинақталған тәжірибені құрылымдау.
16 слайд
Ағылшын тілі сабағында қазіргі заманғы оқыту технологиясын қолданудың әдістері Шет тілін оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қолдану арқылы оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Пікірталас түрінде интерактивті ойындардың келесі түрлерін атап көрсетуге болады: 1. Round table- ортақ мәселені шешуге арналған ұжымдық ойын. 2. Scientific debate- оқу дауы - әр түрлі бағыттағы оқушылар өз пікірін басқаларға қарама-қарсы қорғайтын диалог. 3. Competition in small groups- оқушыларды белсенділікке итермелейтін мотивациялық ойын. 4. Situation - тез жауап беру және қиялдау қабілетін дамытатын ойын. 5. Judicial sitting- рөлдерді бөлу және конструктивтік жауаптар іздеу ойын. 6. Training- шынайылыққа жақын түрлі әлеуметтік жағдайларды модельдеу және талқылау процесінде дағдыларды жетілдіру бойынша шағын топпен жұмыс жасаудың әр түрлі нысандарын қолдана отырып оқыту нысаны. 7. Debriefing- алдыңғы жұмыстың нәтижелерін талдау және талқылау, жинақталған тәжірибені құрылымдау.
17 слайд
Практика кезінде жаңа педагогикалық
технологиялардың қолданылу барысы
17 слайд
Практика кезінде жаңа педагогикалық технологиялардың қолданылу барысы
18 слайд
Практика кезінде жаңа педагогикалық
технологиялардың қолданылу барысы
18 слайд
Практика кезінде жаңа педагогикалық технологиялардың қолданылу барысы
19 слайд
Практика барысында қолданылған әдіс-
тәсілдер
19 слайд
Практика барысында қолданылған әдіс- тәсілдер
20 слайд
Практика барысында қолданылған әдіс-
тәсілдер
20 слайд
Практика барысында қолданылған әдіс- тәсілдер
21 слайд
№ 76 және №115 мектепте практика жүзінде 9Б,1 А және 5А
сыныптарына Ағылшын тілі сабағында жаңа айтып кеткен жаңа
педагогикалық технологиялардан Kahoot!, Quizlet, Bridge to
English, Duolingo, Activ Studio және т.б. бағдарламаларды
қолданған болатынмын, қолданудың нәтижесінде :
Америкалық ұстаз Линданың «Оқытудың бұрынғы әдіс - тәсілдері –бүгінгі
әдістеріміздің ата –анасы » дегеніндей, жаңа технологияларды меңгеру – бүгінгі күннің
өзекті мәселесі. Заман талабына сай технологияларды қолдану ауқымы, түрлері өзгеріп
отырады. Бірақ, ең басты технологияларды тиімді, жүйелі қолдану керек.
Ұлы ағартушы Ы.Алтынсарин: «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені
жақсы мұғалім - мектептің жүрегі» деген екен. Онда «мектептің жүрегі» болумен қатар,
жаңа егемен еліміздің ұрпағын жаңа білім нәрін сусындатып, саналы тәрбие, сапалы білім
беретін білімді, білікті ұстаз болайық.
балалар лексиканы оқып үйренді
сөйлеу ырғағы дұрысталды
диалог, монолог және рөлдік ойындармен жұмыс жасап үйренді
диктант және кішігірім эссе жазуды үйренді
грамматикалық құрылымдарды түсініп, оқушылардың есте сақтау қабілеті
дамыды. ҚОРЫТЫНДЫ
21 слайд
№ 76 және №115 мектепте практика жүзінде 9Б,1 А және 5А сыныптарына Ағылшын тілі сабағында жаңа айтып кеткен жаңа педагогикалық технологиялардан Kahoot!, Quizlet, Bridge to English, Duolingo, Activ Studio және т.б. бағдарламаларды қолданған болатынмын, қолданудың нәтижесінде : Америкалық ұстаз Линданың «Оқытудың бұрынғы әдіс - тәсілдері –бүгінгі әдістеріміздің ата –анасы » дегеніндей, жаңа технологияларды меңгеру – бүгінгі күннің өзекті мәселесі. Заман талабына сай технологияларды қолдану ауқымы, түрлері өзгеріп отырады. Бірақ, ең басты технологияларды тиімді, жүйелі қолдану керек. Ұлы ағартушы Ы.Алтынсарин: «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені жақсы мұғалім - мектептің жүрегі» деген екен. Онда «мектептің жүрегі» болумен қатар, жаңа егемен еліміздің ұрпағын жаңа білім нәрін сусындатып, саналы тәрбие, сапалы білім беретін білімді, білікті ұстаз болайық. балалар лексиканы оқып үйренді сөйлеу ырғағы дұрысталды диалог, монолог және рөлдік ойындармен жұмыс жасап үйренді диктант және кішігірім эссе жазуды үйренді грамматикалық құрылымдарды түсініп, оқушылардың есте сақтау қабілеті дамыды. ҚОРЫТЫНДЫ
22 слайд
Қолданылған әдебиеттер тізімі .
1. Аяпова Т.Т, Ұқбаев Д.Б. «Ағылшын тiлi» (жалпы 6iлiм беретiн
мектептiң 5-сыныбына арналған оқулық) – Алматы «Атамұра» 2011.
2 . Губарева Т.Ю. «Книга для чтения на английском языке» (стихи,
сказки, рассказы) – М.: «Лист». 2012г . – 128 с.
3. Молдаханова М.М., Жуматаева Г., Баймахова А. Оқытудың жаңа технологияларын
педагогикалық процесте пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктері
4. № 1, 2012 «Иностранные языки в школе».
5.Қазақ тiлi терминдерiнiң салалық ғылыми түсiндiрме сөздiгi «Педагогика және
психология» - Алматы; Мектеп – 2012.
6.Қоянбаев Ж.Б, Қоянбаев Р.М. «Педагогика» – Астана; 2014.
7 . Ляховицкий М.В. «Методика преподавания иностранного языка» - М.: Высшая школа,
2015 .
8 . Маева Т.С. «Некоторые приемы обучения чтению» № 5, 2013 «Иностранные языки в
школе».
9 . Под редакцией Бухбиндер В.А. «Основы методики преподавания иностранных языков» -
Киев.; Высшая школа, 2010 .
10 . Рогова Г.В, Рабинович Ф, Сахарова Т.Е. «Методика обучения иностранному языку в
средней школе» - М.: Просвещение, 2015 .
11 . Ныязбекова К.С. Оқыту технологиялары.
12 . С hristine Nuttal «Teaching reading and skills in foreign language». – Heinemann, 2012 .
22 слайд
Қолданылған әдебиеттер тізімі . 1. Аяпова Т.Т, Ұқбаев Д.Б. «Ағылшын тiлi» (жалпы 6iлiм беретiн мектептiң 5-сыныбына арналған оқулық) – Алматы «Атамұра» 2011. 2 . Губарева Т.Ю. «Книга для чтения на английском языке» (стихи, сказки, рассказы) – М.: «Лист». 2012г . – 128 с. 3. Молдаханова М.М., Жуматаева Г., Баймахова А. Оқытудың жаңа технологияларын педагогикалық процесте пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктері 4. № 1, 2012 «Иностранные языки в школе». 5.Қазақ тiлi терминдерiнiң салалық ғылыми түсiндiрме сөздiгi «Педагогика және психология» - Алматы; Мектеп – 2012. 6.Қоянбаев Ж.Б, Қоянбаев Р.М. «Педагогика» – Астана; 2014. 7 . Ляховицкий М.В. «Методика преподавания иностранного языка» - М.: Высшая школа, 2015 . 8 . Маева Т.С. «Некоторые приемы обучения чтению» № 5, 2013 «Иностранные языки в школе». 9 . Под редакцией Бухбиндер В.А. «Основы методики преподавания иностранных языков» - Киев.; Высшая школа, 2010 . 10 . Рогова Г.В, Рабинович Ф, Сахарова Т.Е. «Методика обучения иностранному языку в средней школе» - М.: Просвещение, 2015 . 11 . Ныязбекова К.С. Оқыту технологиялары. 12 . С hristine Nuttal «Teaching reading and skills in foreign language». – Heinemann, 2012 .
23 слайд
Қолданылған әдебиеттер тізімі .
13 . Ке n Wilson, James Taylor «Prospects» (Students book) – Heinemann, 2014 .
14 . Пассов.Е.И, «Орта мектептегі шет тілінің сабағы», Москва
15. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы студентті дамыту құралы ретінде. -
Алматы, 2012
16.Президенттің халыққа жолдауы «Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің
жаңа саяси бағыты.
17.Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасы.
18.Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған
мемелекеттік бағдарламасы.
19. Қазақстан Республикасы «Тілдердің үштұғырлылығы» мемлекеттік мәдени жобасы.
20.Г. Ботағарина, «Ағылшын тілін оқытудағы бүгінгі белес», Білім, 70-бет, №3, 2016 ж..
21.Ағылшын тілі мектепте. 2012 №5. 2010 №1. 3.
22. Г. Исаева, Шет тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың кейбір
ерекшеліктері. «Жаңа тұрпатты мұғалім дайындаудың өзекті мәселелері» атты республикалық
ғылыми конференцияның материалдары. Мектептегі шет тілі, 2013ж.
23. Филиппов В.Н. «Английский язык»: (Интенсивный курс): Учебник для б класса
общеобразоват. Учреждений. – М.: Просвещение, 2013 – 320 с.
24. М. Мақсұтқанова, Интерактивті тақта. Оқыту-тәрбиелеу технологиясы, 2010ж.
Просвещение,2012-жыл, 12 бет.
23 слайд
Қолданылған әдебиеттер тізімі . 13 . Ке n Wilson, James Taylor «Prospects» (Students book) – Heinemann, 2014 . 14 . Пассов.Е.И, «Орта мектептегі шет тілінің сабағы», Москва 15. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы студентті дамыту құралы ретінде. - Алматы, 2012 16.Президенттің халыққа жолдауы «Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты. 17.Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. 18.Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған мемелекеттік бағдарламасы. 19. Қазақстан Республикасы «Тілдердің үштұғырлылығы» мемлекеттік мәдени жобасы. 20.Г. Ботағарина, «Ағылшын тілін оқытудағы бүгінгі белес», Білім, 70-бет, №3, 2016 ж.. 21.Ағылшын тілі мектепте. 2012 №5. 2010 №1. 3. 22. Г. Исаева, Шет тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың кейбір ерекшеліктері. «Жаңа тұрпатты мұғалім дайындаудың өзекті мәселелері» атты республикалық ғылыми конференцияның материалдары. Мектептегі шет тілі, 2013ж. 23. Филиппов В.Н. «Английский язык»: (Интенсивный курс): Учебник для б класса общеобразоват. Учреждений. – М.: Просвещение, 2013 – 320 с. 24. М. Мақсұтқанова, Интерактивті тақта. Оқыту-тәрбиелеу технологиясы, 2010ж. Просвещение,2012-жыл, 12 бет.
24 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
24 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!