Материалдар / Лагорифм тарауын қайталау.
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Лагорифм тарауын қайталау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалы.
Авторы:
15 Ақпан 2019
377
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық

1 слайд
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

1 слайд

Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас б

2 слайд
Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

2 слайд

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «

3 слайд
““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

3 слайд

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

1 3 21 2 3 1

4 слайд
1 3 21 2 3 1

4 слайд

1 3 21 2 3 1

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше ре

5 слайд
дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

5 слайд

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

11 loglog aa 1 1 loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa x · y x · y 11 22 33 33 44 loglog aa a a loglog e

8 слайд
11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

8 слайд

11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

І тәсілге есептер шығару

9 слайд
І тәсілге есептер шығару

9 слайд

І тәсілге есептер шығару

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 ,

10 слайд
Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

10 слайд

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

11 слайд
3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

11 слайд

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 2

12 слайд
5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

12 слайд

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

13 слайд
• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

13 слайд

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

Рефлексия.Рефлексия.

14 слайд
Рефлексия.Рефлексия.

14 слайд

Рефлексия.Рефлексия.

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

15 слайд
Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

15 слайд

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі