Материалдар / Лагорифм тарауын қайталау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лагорифм тарауын қайталау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
350
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық

1 слайд
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

1 слайд

Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас б

2 слайд
Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

2 слайд

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «

3 слайд
““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

3 слайд

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

1 3 21 2 3 1

4 слайд
1 3 21 2 3 1

4 слайд

1 3 21 2 3 1

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше ре

5 слайд
дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

5 слайд

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

11 loglog aa 1 1 loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa x · y x · y 11 22 33 33 44 loglog aa a a loglog e

8 слайд
11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

8 слайд

11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

І тәсілге есептер шығару

9 слайд
І тәсілге есептер шығару

9 слайд

І тәсілге есептер шығару

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 ,

10 слайд
Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

10 слайд

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

11 слайд
3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

11 слайд

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 2

12 слайд
5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

12 слайд

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

13 слайд
• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

13 слайд

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

Рефлексия.Рефлексия.

14 слайд
Рефлексия.Рефлексия.

14 слайд

Рефлексия.Рефлексия.

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

15 слайд
Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

15 слайд

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!