Лагорифм тарауын қайталау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Лагорифм тарауын қайталау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар мен мұғалімдерге пайдалы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық

#1 слайд
Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

1 слайд

Сіздерге Сіздерге сәттілік тілей сәттілік тілей отырып бүгінгі отырып бүгінгі сабағымызды сабағымызды бастайық.Іске бастайық.Іске сәт!сәт!АрмысызАрмысыз дар , дар , оқушылар! оқушылар!

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас б

#2 слайд
Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

2 слайд

Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта Тиімді жұмыс жасау үшін сыныпта жағымды ахуал туғызужағымды ахуал туғызу Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі Сабағымды бастамас бұрын сіздердің бұгінгі сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңізді білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы білейін деп едім. Ол үшін сабақтың басындағы сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына сіздердің көңіл-күйлеріңізді білдіретін мына смайликтердің бірін таңдаңыздар.смайликтердің бірін таңдаңыздар.

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «

#3 слайд
““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

3 слайд

““ ШапалаШапала қ ”” Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар Егер жұмыс жасауға дайын болсаңыздар менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» менің шапалағыма бірдей қатты «шапалақ» ұрып жауап беріңіздер… ұрып жауап беріңіздер…

1 3 21 2 3 1

#4 слайд
1 3 21 2 3 1

4 слайд

1 3 21 2 3 1

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше ре

#5 слайд
дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

5 слайд

дәреже дәреже амал көбейту2 3 төртбұрыштөртбұрыш шеңбершеңбер үшбұрыш 4 өшіргіш сызғыш қарындаш Бірдей санды бірнеше рет көбейтуден тұрады, Егер оны ықшамдасаң қандай атау болады? Доп емес,дөңгелек емес, ұқсас бірақ достарым, Фигура ол ең негізі ,дәл жауапты қостадым Жоқ өзінде бас та,қас та,мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

11 loglog aa 1 1 loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa x · y x · y 11 22 33 33 44 loglog aa a a loglog e

#8 слайд
11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

8 слайд

11 loglog aa  1 1    loglog aa x-logx-log aa yy 11 22 loglog aa  x · y  x · y     11 22 33    33 44 loglog aa  a  a     loglog ee xx 44 55    00 55 66    66 77    loglog aa x + logx + log aa yy 77 88 ln xln x    00 88 99    lg1lg1    1/n*log1/n*log aa bb 99 1010    1010Сәйкестікті тап Сәйкестікті тап

І тәсілге есептер шығару

#9 слайд
І тәсілге есептер шығару

9 слайд

І тәсілге есептер шығару

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 ,

#10 слайд
Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

10 слайд

Потенциалдауды қолдану арқылы есеп шығару0 ) 25 lg( ) 5 lg( 2     x x Анықталу облысын табамыз:        0 25 , 0 5 2 x x немесе ) ;5( 0 ) 5 )( 5 ( , 0 5           х x x ) 25 lg( ) 5 lg( 2    x x 25 5 2    x x 0 30 2    х x . 5 , 6 2 1    х x ) ;5( 6   ) ;5( 5    Жауабы:6

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

#11 слайд
3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

11 слайд

3-тәсіл Жаңа айнымалы енгізу тәсілі

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 2

#12 слайд
5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

12 слайд

5/6 5/6 - - “Е”“Е” 4 4 -”Х”-”Х” 4-4- ”Р””Р” 3333 -- ”О””О” -3-3 - - “2” “2” 22 - - “О” “О” -2-2 ;2-;2- ”1 “ ”1 “ 1010 -- ”7””7” Практикалық жұмысПрактикалық жұмыс

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

#13 слайд
• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

13 слайд

• Кітаппен жұмысКітаппен жұмыс • ҚорытындылауҚорытындылау Ұйге тапсырма

Рефлексия.Рефлексия.

#14 слайд
Рефлексия.Рефлексия.

14 слайд

Рефлексия.Рефлексия.

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

#15 слайд
Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

15 слайд

Жұмыстарыңызға Жұмыстарыңызға көп рахт!көп рахт!

Файл форматы:
ppt
15.02.2019
409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі