Материалдар / «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» дебат

«Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» дебат

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін жастарға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
16 Қараша 2018
470
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

1 слайд
ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

1 слайд

ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандыл

2 слайд
• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу; Мақсаты :

2 слайд

• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу; Мақсаты :

ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» 

3 слайд
ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма»         Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып қажетті  ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге, дәлелдеуге,  бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу.     Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп ,  фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру.       Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке  тәрбиелеу.

3 слайд

ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма»         Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып қажетті  ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге, дәлелдеуге,  бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу.     Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп ,  фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру.       Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке  тәрбиелеу.

 Ойын тәртібі:[өңдеу]  1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 о

4 слайд
 Ойын тәртібі:[өңдеу]  1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл, аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6 минут. 2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут. 3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне қарсы ребатл. 5 минут. 4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының неге ұту қажет екенін айту. 6 ойыншы - Анализ.

4 слайд

 Ойын тәртібі:[өңдеу]  1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл, аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6 минут. 2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут. 3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне қарсы ребатл. 5 минут. 4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының неге ұту қажет екенін айту. 6 ойыншы - Анализ.

Поппер Карл  Карл Поппердің дебат форматы - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайл

5 слайд
Поппер Карл  Карл Поппердің дебат форматы  - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайлы болып саналады. Формат Карл Поппердің есімімен аталған. Ойында екі, ақтаушы және жақтаушы, команда ойнайды. Форматтың басқа форматтардан негізгі айырмашылығы - бастапқы екі спикерге сөздерінен соң қарама қарсы командадан сұрақ қойылады. Аналитиктер сұрақтардан бос. Поппер Карл Дүниеге келгені: 1902 ж.  шілденің 28 (111 жас) Вена Қайтыс болғаны : 1994 ж.  қыркүйектің 17

5 слайд

Поппер Карл  Карл Поппердің дебат форматы  - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайлы болып саналады. Формат Карл Поппердің есімімен аталған. Ойында екі, ақтаушы және жақтаушы, команда ойнайды. Форматтың басқа форматтардан негізгі айырмашылығы - бастапқы екі спикерге сөздерінен соң қарама қарсы командадан сұрақ қойылады. Аналитиктер сұрақтардан бос. Поппер Карл Дүниеге келгені: 1902 ж.  шілденің 28 (111 жас) Вена Қайтыс болғаны : 1994 ж.  қыркүйектің 17

Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (

6 слайд
Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (6мин) 2 спикер (5мин) 2 спикер ( 5мин) 3мин 3спикер (5мин) 3спикер (5мин) 3мин

6 слайд

Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (6мин) 2 спикер (5мин) 2 спикер ( 5мин) 3мин 3спикер (5мин) 3спикер (5мин) 3мин

Бағалау парағы № жақтаушы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і

7 слайд
Бағалау парағы № жақтаушы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а даттауш ы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а 1 спикер 2спике р 3спике р

7 слайд

Бағалау парағы № жақтаушы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а даттауш ы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а 1 спикер 2спике р 3спике р

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон

8 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон

8 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон

Министірлікпен келісілген курстар тізімі