«Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» дебат




1 слайд
ДЕБАТ
ТАҚЫРЫБЫ :
«Латын
әліпбине
көшу –
рухани
жаңғыру
талабы ма»
1 слайд
ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

2 слайд
• Екі жақты
позицияда
оқушылардың сөз
жарасымдарына
қатыстыру
барысында оларды
объективтілік, пікір
алуындағы
елжандылық,
принципшілдік
қасиеттерге
тәрбиелеу;
Мақсаты
:
2 слайд
• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу; Мақсаты :

3 слайд
ТАҚЫРЫБЫ :
«Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма»
Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып
қажетті
ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге,
дәлелдеуге,
бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу.
Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп ,
фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру.
Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке
тәрбиелеу.
3 слайд
ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып қажетті ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге, дәлелдеуге, бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу. Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп , фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру. Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке тәрбиелеу.
![ Ойын тәртібі:[өңдеу] 1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 о Ойын тәртібі:[өңдеу] 1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 о](https://api.ust.kz/storage/files/materials/pptx/image/2018/november/d16/1542381381-4.jpeg)
4 слайд
Ойын тәртібі:[өңдеу]
1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты
таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут.
1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут.
2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл,
аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6
минут.
2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут.
3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың
аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут.
3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3
минут.
4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне
қарсы ребатл. 5 минут.
4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут.
5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының
неге ұту қажет екенін айту.
6 ойыншы - Анализ.
4 слайд
Ойын тәртібі:[өңдеу] 1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл, аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6 минут. 2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут. 3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне қарсы ребатл. 5 минут. 4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының неге ұту қажет екенін айту. 6 ойыншы - Анализ.

5 слайд
Поппер Карл
Карл Поппердің дебат
форматы - парламенттік
дебаттардың бір түрі.
Жаңадан ойнап бастаған
ойыншыларға ыңғайлы
болып саналады. Формат
Карл Поппердің есімімен
аталған.
Ойында екі, ақтаушы және
жақтаушы, команда
ойнайды. Форматтың басқа
форматтардан негізгі
айырмашылығы - бастапқы
екі спикерге сөздерінен соң
қарама қарсы командадан
сұрақ қойылады.
Аналитиктер сұрақтардан
бос.
Поппер Карл
Дүниеге
келгені:
1902 ж.
шілденің 28
(111 жас)
Вена
Қайтыс
болғаны
:
1994 ж.
қыркүйектің 17
5 слайд
Поппер Карл Карл Поппердің дебат форматы - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайлы болып саналады. Формат Карл Поппердің есімімен аталған. Ойында екі, ақтаушы және жақтаушы, команда ойнайды. Форматтың басқа форматтардан негізгі айырмашылығы - бастапқы екі спикерге сөздерінен соң қарама қарсы командадан сұрақ қойылады. Аналитиктер сұрақтардан бос. Поппер Карл Дүниеге келгені: 1902 ж. шілденің 28 (111 жас) Вена Қайтыс болғаны : 1994 ж. қыркүйектің 17

6 слайд
Дебат
Жақтаушы
Даттаушы
1.спикер (6мин) 1.спикер
(6мин)
2 спикер (5мин) 2 спикер (
5мин)
3мин
3спикер (5мин) 3спикер
(5мин)
3мин
6 слайд
Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (6мин) 2 спикер (5мин) 2 спикер ( 5мин) 3мин 3спикер (5мин) 3спикер (5мин) 3мин

7 слайд
Бағалау парағы
№ жақтаушы
С
ө
й
л
е
у
м
ә
н
е
р
і
Ө
з
і
н
–
ө
з
і
а
у
д
и
т
о
р
и
я
д
а
ұ
с
т
а
у
ы
ә
д
е
п
т
і
л
і
г
і
А
р
г
у
м
е
н
т
т
е
р
,
к
р
и
т
т
е
р
и
я
л
а
р
ы Қ
а
й
н
а
р
к
ө
з
д
е
р
і
Д
а
у
ы
с
ы
р
ғ
а
ғ
а
даттауш
ы
С
ө
й
л
е
у
м
ә
н
е
р
і
Ө
з
і
н
–
ө
з
і
а
у
д
и
т
о
р
и
я
д
а
ұ
с
т
а
у
ы
ә
д
е
п
т
і
л
і
г
і
А
р
г
у
м
е
н
т
т
е
р
,
к
р
и
т
т
е
р
и
я
л
а
р
ы Қ
а
й
н
а
р
к
ө
з
д
е
р
і
Д
а
у
ы
с
ы
р
ғ
а
ғ
а
1
спикер
2спике
р
3спике
р
7 слайд
Бағалау парағы № жақтаушы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а даттауш ы С ө й л е у м ә н е р і Ө з і н – ө з і а у д и т о р и я д а ұ с т а у ы ә д е п т і л і г і А р г у м е н т т е р , к р и т т е р и я л а р ы Қ а й н а р к ө з д е р і Д а у ы с ы р ғ а ғ а 1 спикер 2спике р 3спике р

8 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет
Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры
оқушыға деген құрмет сезімінде
жатыр.
Р.Эмерсон
8 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон