1 слайд
ДЕБАТ
ТАҚЫРЫБЫ :
«Латын
әліпбине
көшу –
рухани
жаңғыру
талабы ма»
2 слайд
• Екі жақты
позицияда
оқушылардың сөз
жарасымдарына
қатыстыру
барысында оларды
объективтілік, пікір
алуындағы
елжандылық,
принципшілдік
қасиеттерге
тәрбиелеу; Мақсаты
:
3 слайд
ТАҚЫРЫБЫ :
«Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма»
Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып
қажетті
ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге,
дәлелдеуге,
бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу.
Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп ,
фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру.
Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке
тәрбиелеу.
4 слайд
Ойын тәртібі:[ өңдеу ]
1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты
таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут.
1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут.
2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл,
аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6
минут.
2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут.
3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың
аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут.
3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3
минут.
4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне
қарсы ребатл. 5 минут.
4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут.
5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының
неге ұту қажет екенін айту.
6 ойыншы - Анализ.
5 слайд
Поппер Карл
Карл Поппердің дебат
форматы - парламенттік
дебаттардың бір түрі.
Жаңадан ойнап бастаған
ойыншыларға ыңғайлы
болып саналады. Формат
Карл Поппердің есімімен
аталған.
Ойында екі, ақтаушы және
жақтаушы, команда
ойнайды. Форматтың басқа
форматтардан негізгі
айырмашылығы - бастапқы
екі спикерге сөздерінен соң
қарама қарсы командадан
сұрақ қойылады.
Аналитиктер сұрақтардан
бос. Поппер Карл
Дүниеге
келгені: 1902 ж.
шілденің 28
(111 жас)
Вена
Қайтыс
болғаны
: 1994 ж.
қыркүйектің 17
6 слайд
Дебат
Жақтаушы
Даттаушы
1.спикер (6мин) 1.спикер
(6мин)
2 спикер (5мин) 2 спикер (
5мин)
3 мин
3спикер (5мин) 3спикер
(5мин) 3мин
7 слайд
Бағалау парағы
№ жақтаушыСөйлеу мәнері
Өзін –өзі аудиторияда
ұстауы
әдептілігі
Аргументтер,криттериялар
ы Қайнар көздері
Дауыс ырғаға даттауш
ы
Сөйлеу мәнері
Өзін –өзі аудиторияда
ұстауы
әдептілігі
Аргументтер,криттериялар
ы Қайнар көздері
Дауыс ырғаға
1
спикер
2спике
р
3спике
р
8 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет
Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры
оқушыға деген құрмет сезімінде
жатыр.
Р.Эмерсон
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз