Материалдар / «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» дебат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» дебат

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін жастарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
258
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

1 слайд
ДЕБАТ ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу – рухани жаңғыру талабы ма»

• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандылы

2 слайд
• Екі жақты позицияда оқушылардың сөз жарасымдарына қатыстыру барысында оларды объективтілік, пікір алуындағы елжандылық, принципшілдік қасиеттерге тәрбиелеу; Мақсаты :

ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма» 

3 слайд
ТАҚЫРЫБЫ : «Латын әліпбине көшу –рухани жаңғыру талабы ма»         Білімділік : Оқушылардың тақырыпты басшылыққа ала отырып қажетті  ақпаратты сұрыптап алуға, өз ойын еркін жеткізуге, дәлелдеуге,  бір- біріннің пікірін тыңдауға,қортынды жасауға баулу.     Дамытушылық : Пікірсайыс тудыра отырып, өз ойларын дәлелдеп ,  фактілерге сүйене айтуға дағдыландыру.       Тәрбиелігі : Оқушыларды Отан сүйгіштікке, достыққа , адамгершілікке  тәрбиелеу.

 Ойын тәртібі:[ өңдеу ]  1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 о

4 слайд
 Ойын тәртібі:[ өңдеу ]  1 ойыншы - Дефиниция, қалыптасқан жағдай, құндылықты таныстыру. Аргументтерді жариялау. 6 минут. 1 ойыншыға оппозицияның 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 2 ойыншы - Дефинициялармен келісу немесе келіспеуі. Ребатл, аргументтерге қарсы пікір және өзінің аргументтерін енгізу. 6 минут. 2 ойыншыға үкіметтің 3 мүшесінен сұрақ қойылады. 3 минут. 3 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсыластың аргументтеріне қарсы ребатл жасау. 5 минут. 3 ойыншыға оппозицияның 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 4 ойыншы - Өз аргументтерін жақтау және қарсылас аргументтеріне қарсы ребатл. 5 минут. 4 ойыншыға үкіметтің 1 спикерінен сұрақтар қойылады. 3 минут. 5 ойыншы - Анализ, қарсыласу нүктелерін көрсету, өз командасының неге ұту қажет екенін айту. 6 ойыншы - Анализ.

Поппер Карл  Карл Поппердің дебат форматы - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайлы

5 слайд
Поппер Карл  Карл Поппердің дебат форматы  - парламенттік дебаттардың бір түрі. Жаңадан ойнап бастаған ойыншыларға ыңғайлы болып саналады. Формат Карл Поппердің есімімен аталған. Ойында екі, ақтаушы және жақтаушы, команда ойнайды. Форматтың басқа форматтардан негізгі айырмашылығы - бастапқы екі спикерге сөздерінен соң қарама қарсы командадан сұрақ қойылады. Аналитиктер сұрақтардан бос. Поппер Карл Дүниеге келгені: 1902  ж.  шілденің 28 (111 жас) Вена Қайтыс болғаны : 1994  ж.  қыркүйектің 17

Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (6

6 слайд
Дебат Жақтаушы Даттаушы 1.спикер (6мин) 1.спикер (6мин) 2 спикер (5мин) 2 спикер ( 5мин) 3 мин 3спикер (5мин) 3спикер (5мин) 3мин

Бағалау парағы № жақтаушыСөйлеу мәнері Өзін –өзі аудиторияда ұстауы әдептілігі Аргументтер,криттериялар ы Қайнар көздері

7 слайд
Бағалау парағы № жақтаушыСөйлеу мәнері Өзін –өзі аудиторияда ұстауы әдептілігі Аргументтер,криттериялар ы Қайнар көздері Дауыс ырғаға даттауш ы Сөйлеу мәнері Өзін –өзі аудиторияда ұстауы әдептілігі Аргументтер,криттериялар ы Қайнар көздері Дауыс ырғаға 1 спикер 2спике р 3спике р

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон

8 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет Ойдағыдай тәрбиелеудің сыры оқушыға деген құрмет сезімінде жатыр. Р.Эмерсон