Материалдар / «LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

«LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
«LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі презентация
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі Міндеттері: Жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; Шыға

1 слайд
«LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі Міндеттері: Жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; Шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту; Шығармашылықпен құрастыруға баулу; Мақсаты: Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту. Қиялдауын, қоршаған әлемді бейнелі қабылдауын қалыптастыру, өзінің түсініктерін, ойларын сезімдерін көркем түрде жеткізе білуге үйрету.

1 слайд

«LEGO» бөлшектерінен текемет жасау әдісі Міндеттері: Жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; Шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту; Шығармашылықпен құрастыруға баулу; Мақсаты: Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту. Қиялдауын, қоршаған әлемді бейнелі қабылдауын қалыптастыру, өзінің түсініктерін, ойларын сезімдерін көркем түрде жеткізе білуге үйрету.

«LEGO education конструкторы» Құрастырғыш ойыншықтардың басты мақсаты баланың әртүрлі заттарды қайта-қайта құрауға үйретеді. Б

2 слайд
«LEGO education конструкторы» Құрастырғыш ойыншықтардың басты мақсаты баланың әртүрлі заттарды қайта-қайта құрауға үйретеді. Бала өзі құрастырған кейбір заттарды тіпті көпке дейін ойыншық ретінде қолданады. Лего құрастырғыш ойын -соңғы жылдарда өте танымал. Бүгінгі таңда құрастырғыштардың түрлері өте көп. Бөлшектер 100 -ге, 1000- ға жетіп тіпті одан да асып түседі. Дайын болған құрастырғышты балаларға көрсететін боламыз . Балалар үлгі бойынша құрастырғышты құрауы қажет, және құрастырып отырып түстерді таниды. Бұдан бөлек балалардың қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасып пішіндерді ажыратуды үйренеді. Құрастырғыш ойы- балалардың шығармашылық қабілетін, сөздік қорын, көз қарасын қалыптастырып жетілдіреді. Лего құрастырғыш ойын- балалардың ой-өрісін яғни шығармашылығын арттыра түседі.. Лего құрастырғыш балаларға арналған өте қарапайым ойын түрі. Құрастырғышпен жұмыс істеудің пайдасы ұсақ маторика мен сөйлеу бір-бірімен тығыз байланысты. Себебі осы әрекеттерге жауап беретін ми аймағы жақын орналасқан. Сондықтан көбінесе дұрыс сөйлей алмайтын бала түймесін қалай алмайтын және бәтеңкесінің бауын байлай алмайтын болып келеді . Ойын барысында балалар логикалық түрде ойлануға дағдыланады, яғни қай бөлшекті қайсысы мен байданыстырамын немесе бір бөлшек жетпей қалса не істеймін, қайсысы мен алмастыруға болады деген сияқты түсініктер қалыптастыратын болады.

2 слайд

«LEGO education конструкторы» Құрастырғыш ойыншықтардың басты мақсаты баланың әртүрлі заттарды қайта-қайта құрауға үйретеді. Бала өзі құрастырған кейбір заттарды тіпті көпке дейін ойыншық ретінде қолданады. Лего құрастырғыш ойын -соңғы жылдарда өте танымал. Бүгінгі таңда құрастырғыштардың түрлері өте көп. Бөлшектер 100 -ге, 1000- ға жетіп тіпті одан да асып түседі. Дайын болған құрастырғышты балаларға көрсететін боламыз . Балалар үлгі бойынша құрастырғышты құрауы қажет, және құрастырып отырып түстерді таниды. Бұдан бөлек балалардың қарапайым математикалық ұғымдары қалыптасып пішіндерді ажыратуды үйренеді. Құрастырғыш ойы- балалардың шығармашылық қабілетін, сөздік қорын, көз қарасын қалыптастырып жетілдіреді. Лего құрастырғыш ойын- балалардың ой-өрісін яғни шығармашылығын арттыра түседі.. Лего құрастырғыш балаларға арналған өте қарапайым ойын түрі. Құрастырғышпен жұмыс істеудің пайдасы ұсақ маторика мен сөйлеу бір-бірімен тығыз байланысты. Себебі осы әрекеттерге жауап беретін ми аймағы жақын орналасқан. Сондықтан көбінесе дұрыс сөйлей алмайтын бала түймесін қалай алмайтын және бәтеңкесінің бауын байлай алмайтын болып келеді . Ойын барысында балалар логикалық түрде ойлануға дағдыланады, яғни қай бөлшекті қайсысы мен байданыстырамын немесе бір бөлшек жетпей қалса не істеймін, қайсысы мен алмастыруға болады деген сияқты түсініктер қалыптастыратын болады.

LEGO education конструкторы» Баланың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру мақсатында лего-құрастырғыштарды пайдалануға болады.

3 слайд
LEGO education конструкторы» Баланың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру мақсатында лего-құрастырғыштарды пайдалануға болады. Біз ойын барысында балаларға текемет, алаша және де басқа ою түрлерін құрастыруды үйретіп жатырмыз Лего құрастырғыш пен қарапайым математиканы да игеруге болады. Яғни бөлшектерді санау, теңдей етіп бөлу, белгілерімен бөлшектерді жинап санау, қосу, азайту, бөлу, көбейту деген сияқты қарапайым амалдарды ойын түрінде біртіндеп игере алады. Демек құрастырғыштың да математикаға пайдасы бар. Лего құрастырғыштардан қазіргі таңда мен әртүрлі әдістемелік құралдар әзірлеймін және дидактикалық ойындар өткізуге пайдаланамын. Осыған орай менің мақсатым балалардың сөйлеуін, сөздік қорын, қарым-қатынасын дамытуға, шығармашылық қабілетін , қызығушылықтарын арттыруға, бала үшін қолайлы эмоция сыйлауға тырысамын.

3 слайд

LEGO education конструкторы» Баланың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру мақсатында лего-құрастырғыштарды пайдалануға болады. Біз ойын барысында балаларға текемет, алаша және де басқа ою түрлерін құрастыруды үйретіп жатырмыз Лего құрастырғыш пен қарапайым математиканы да игеруге болады. Яғни бөлшектерді санау, теңдей етіп бөлу, белгілерімен бөлшектерді жинап санау, қосу, азайту, бөлу, көбейту деген сияқты қарапайым амалдарды ойын түрінде біртіндеп игере алады. Демек құрастырғыштың да математикаға пайдасы бар. Лего құрастырғыштардан қазіргі таңда мен әртүрлі әдістемелік құралдар әзірлеймін және дидактикалық ойындар өткізуге пайдаланамын. Осыған орай менің мақсатым балалардың сөйлеуін, сөздік қорын, қарым-қатынасын дамытуға, шығармашылық қабілетін , қызығушылықтарын арттыруға, бала үшін қолайлы эмоция сыйлауға тырысамын.

«LEGO education конструкторы» Балалардың LEGO конструкторларын қолдану процесінде: 1.Психикалық процестердің дамуы: - жад ("Ест

4 слайд
«LEGO education конструкторы» Балалардың LEGO конструкторларын қолдану процесінде: 1.Психикалық процестердің дамуы: - жад ("Есте сақта және жина" дидактикалық ойыны); -назар аудар («Не өзгерді?" дидактикалық ойыны); 2. Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту: -түс («Жылан" дидактикалық ойыны); - форма («Егіздер" дидактикалық ойыны); - шамасы («Түрлі-түсті мұнара", «Мұнаралар" дидактикалық ойындары); 3.Коммуникативтік дағдыларды дамыту: – дидактикалық ойындар"Артқа", "шағын жобалар", "менің моделімді тап", "фантастика"; 4. Шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс--әрекетін дамытуға қажетті білімді пысықтау (текше, кірпіш, блок, пластина); 5. Әлеуметтік-эмоцианалды дағдыларын дамыту: – "жол ережелерімен танысу", -"сәулет стильдерімен танысу және ғимараттарды салу"дидактикалық ойындары.

4 слайд

«LEGO education конструкторы» Балалардың LEGO конструкторларын қолдану процесінде: 1.Психикалық процестердің дамуы: - жад ("Есте сақта және жина" дидактикалық ойыны); -назар аудар («Не өзгерді?" дидактикалық ойыны); 2. Танымдық және зияткерлік дағдыларын дамыту: -түс («Жылан" дидактикалық ойыны); - форма («Егіздер" дидактикалық ойыны); - шамасы («Түрлі-түсті мұнара", «Мұнаралар" дидактикалық ойындары); 3.Коммуникативтік дағдыларды дамыту: – дидактикалық ойындар"Артқа", "шағын жобалар", "менің моделімді тап", "фантастика"; 4. Шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс--әрекетін дамытуға қажетті білімді пысықтау (текше, кірпіш, блок, пластина); 5. Әлеуметтік-эмоцианалды дағдыларын дамыту: – "жол ережелерімен танысу", -"сәулет стильдерімен танысу және ғимараттарды салу"дидактикалық ойындары.

-қарапайымнан күрделіге қарай; - балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру; -балалардың шығармашылық дағдыларын д

5 слайд
-қарапайымнан күрделіге қарай; - балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру; -балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған -тиімді әдістер мен мақсатты әрекеттерді қолдану; -мәселелерді шешудің кешенділігі-әр түрлі қызмет түрлеріндегі сындарлы мәселелерді шешу: ойын, танымдық, сөйлеу «LEGO education конструкторы» Балалардың жобалық іс-шараларға және балалардың шығармашылық жұмыстарының көрмелеріне қатысуы ұлгілік оқу бағдарламасын іске асыру болып табылады.

5 слайд

-қарапайымнан күрделіге қарай; - балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру; -балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған -тиімді әдістер мен мақсатты әрекеттерді қолдану; -мәселелерді шешудің кешенділігі-әр түрлі қызмет түрлеріндегі сындарлы мәселелерді шешу: ойын, танымдық, сөйлеу «LEGO education конструкторы» Балалардың жобалық іс-шараларға және балалардың шығармашылық жұмыстарының көрмелеріне қатысуы ұлгілік оқу бағдарламасын іске асыру болып табылады.

Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылықпен құрастыруға баулу формалары Үлгі бойынша құрастыру- балаларға құрылы

6 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылықпен құрастыруға баулу формалары Үлгі бойынша құрастыру- балаларға құрылыс материалдарының бөлшектерінен жасалған құрылымдардың үлгілері ұсынылады. Бұл форма балаларға дайын білімді, тәсілдерді тікелей беруді қамтамасыз етеді.Мұндай құрастыру қиын шығармашылықтың дамуымен тікелей байланысты. Модельдік құрастыру балаларға үлгі ретінде модель ұсынылады, баладан оның жеке элементтерінің контурын жасырады. Балаларға белгілі бір тапсырма ұсынылады, бірақ оны шешудің жолы берілмейді. Мұндай міндеттерді мектеп жасына дейінгі балаларға қою өте тиімді олардың ойлауын белсендіру құралы. Шарттар бойынша жобалау бұл жағдайда жобалау міндеттері арқылы шарттар проблемалық сипатқа ие, өйткені оларды шешудің жолдары жоқ. Мұндай құрастыру процесінде балаларда шеберлік қалыптасады. Бұл форма оқытуда шығармашылықтың дамуына үлкен ықпал етеді. Қарапайым сызбалар мен көрнекі сызбалар бойынша жобалау бөлшектерден тұратын іс- әрекеттің модельдеу сипаты құрылыс материалы сыртқы және жеке функционалды қайта жасалады. Дизайн бойынша құрастыру үлкен мүмкіндіктерге ие балалардың шығармашылығын дамыту және олардың тәуелсіздігін көрсету, балалар өздері не және қалай құрастырылатынын шешеді. Бұл форма оқу құралы емес дизайн жасау үшін балаларға тек дербес және шығармашылық мүмкіндік береді Тақырып бойынша құрастыру балаларға құрылымдардың жалпы тақырыбы ұсынылады, және олар өздері нақты ғимараттардың дизайнын жасайды, материалды таңдайды және орындайды.

6 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылықпен құрастыруға баулу формалары Үлгі бойынша құрастыру- балаларға құрылыс материалдарының бөлшектерінен жасалған құрылымдардың үлгілері ұсынылады. Бұл форма балаларға дайын білімді, тәсілдерді тікелей беруді қамтамасыз етеді.Мұндай құрастыру қиын шығармашылықтың дамуымен тікелей байланысты. Модельдік құрастыру балаларға үлгі ретінде модель ұсынылады, баладан оның жеке элементтерінің контурын жасырады. Балаларға белгілі бір тапсырма ұсынылады, бірақ оны шешудің жолы берілмейді. Мұндай міндеттерді мектеп жасына дейінгі балаларға қою өте тиімді олардың ойлауын белсендіру құралы. Шарттар бойынша жобалау бұл жағдайда жобалау міндеттері арқылы шарттар проблемалық сипатқа ие, өйткені оларды шешудің жолдары жоқ. Мұндай құрастыру процесінде балаларда шеберлік қалыптасады. Бұл форма оқытуда шығармашылықтың дамуына үлкен ықпал етеді. Қарапайым сызбалар мен көрнекі сызбалар бойынша жобалау бөлшектерден тұратын іс- әрекеттің модельдеу сипаты құрылыс материалы сыртқы және жеке функционалды қайта жасалады. Дизайн бойынша құрастыру үлкен мүмкіндіктерге ие балалардың шығармашылығын дамыту және олардың тәуелсіздігін көрсету, балалар өздері не және қалай құрастырылатынын шешеді. Бұл форма оқу құралы емес дизайн жасау үшін балаларға тек дербес және шығармашылық мүмкіндік береді Тақырып бойынша құрастыру балаларға құрылымдардың жалпы тақырыбы ұсынылады, және олар өздері нақты ғимараттардың дизайнын жасайды, материалды таңдайды және орындайды.

«Ою-өрнектер» арқылы топқа бөлу әдісі Топтарға бөлінуі 1 2 3 Топқа бөлу. 1-топ «Үшбұрышты ою» 2-топ «Төртбұрышты ою» 3-топ «Ш

7 слайд
«Ою-өрнектер» арқылы топқа бөлу әдісі Топтарға бөлінуі 1 2 3 Топқа бөлу. 1-топ «Үшбұрышты ою» 2-топ «Төртбұрышты ою» 3-топ «Шеңберлі ою» 1 2 3

7 слайд

«Ою-өрнектер» арқылы топқа бөлу әдісі Топтарға бөлінуі 1 2 3 Топқа бөлу. 1-топ «Үшбұрышты ою» 2-топ «Төртбұрышты ою» 3-топ «Шеңберлі ою» 1 2 3

Шығармашылықпен құрастыруға баулу «Үшбұрышты ою» тобы Ілмек тәріздес және жұлдызша оюы мен әсемделген текемет құрастыру. «Тө

8 слайд
Шығармашылықпен құрастыруға баулу «Үшбұрышты ою» тобы Ілмек тәріздес және жұлдызша оюы мен әсемделген текемет құрастыру. «Төртбұрышты ою» тобы Ортасында қызғалдақ бейнеленген екі жағын қошқар мүйізді оюмен көмкерген текеметті констуктор бөлшектерінен құрастыру «Шеңберлі ою» тобы Этно ою - өрнекті текемет құрастыру 1 2 3

8 слайд

Шығармашылықпен құрастыруға баулу «Үшбұрышты ою» тобы Ілмек тәріздес және жұлдызша оюы мен әсемделген текемет құрастыру. «Төртбұрышты ою» тобы Ортасында қызғалдақ бейнеленген екі жағын қошқар мүйізді оюмен көмкерген текеметті констуктор бөлшектерінен құрастыру «Шеңберлі ою» тобы Этно ою - өрнекті текемет құрастыру 1 2 3

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 1

9 слайд
Шығармашылықпен құрастыруға баулу 1

9 слайд

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 1

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 2

10 слайд
Шығармашылықпен құрастыруға баулу 2

10 слайд

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 2

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 3

11 слайд
Шығармашылықпен құрастыруға баулу 3

11 слайд

Шығармашылықпен құрастыруға баулу 3

- баланың ақыл-ойы дамиды; -шығармашылық қиялы дамиды; -көрнекілікке сүйене отырып және құрастыратын материалды өз бетінше та

12 слайд
- баланың ақыл-ойы дамиды; -шығармашылық қиялы дамиды; -көрнекілікке сүйене отырып және құрастыратын материалды өз бетінше таңдайды; - ұсынылған тақырыпқа, өз бетінше ойдан құрастырады; - құрдастарымен бірлесіп, шығармашылықпен құрастырады; - ұжымдық құрастыруға бейімделеді; - құрылыс бөлшектеріне ұқыптылықпен қарайды; - ойнап болған соң оларды жинайды және орнына қояды - құрастыру барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды - еңбекке тәрбиеленеді, мақсатқа жетуге тырысады; - бала дос болу, құрметтеу, бөлісу, көмектесуге тәрбиеленеді. Баланың шығармашылық дағдыларын қалыптастыруда LEGO конструкторын қолдануда КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР

12 слайд

- баланың ақыл-ойы дамиды; -шығармашылық қиялы дамиды; -көрнекілікке сүйене отырып және құрастыратын материалды өз бетінше таңдайды; - ұсынылған тақырыпқа, өз бетінше ойдан құрастырады; - құрдастарымен бірлесіп, шығармашылықпен құрастырады; - ұжымдық құрастыруға бейімделеді; - құрылыс бөлшектеріне ұқыптылықпен қарайды; - ойнап болған соң оларды жинайды және орнына қояды - құрастыру барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды - еңбекке тәрбиеленеді, мақсатқа жетуге тырысады; - бала дос болу, құрметтеу, бөлісу, көмектесуге тәрбиеленеді. Баланың шығармашылық дағдыларын қалыптастыруда LEGO конструкторын қолдануда КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР

Министірлікпен келісілген курстар тізімі