ЛЭПБУК-ерекше білім беруді қажет ететін балалардың жалпы сөйлеу тілін дамытуда тиімді әдіс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ САРҚАН
АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» ММ САНАТОРЛЫҚ
ТОБЫМЕН «БАЛДЫРҒАН» БӨБЕКЖАЙ-БАҚШАСЫ»
МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ
КӘСІПОРНЫ
ЛЭПБУК - ерекше білім беруді қажет ететін балалардың жалпы сөйлеу тілін дамытуда тиімді әдіс
(Шебер сынып)
Педагог-логопед: Ж.С. Байганышева
1 слайд
«ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ САРҚАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» ММ САНАТОРЛЫҚ ТОБЫМЕН «БАЛДЫРҒАН» БӨБЕКЖАЙ-БАҚШАСЫ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ ЛЭПБУК - ерекше білім беруді қажет ететін балалардың жалпы сөйлеу тілін дамытуда тиімді әдіс (Шебер сынып) Педагог-логопед: Ж.С. Байганышева
2 слайд
•
Мақсаты
•
Педагогтарға заманауи «Лэпбук» әдісі
жайлы мағлумат беру;
•
Заманауи технологияны тиімді қолдану
әдісімен бөлісу ;
•
Тәжірибе алмасу.
2 слайд
• Мақсаты • Педагогтарға заманауи «Лэпбук» әдісі жайлы мағлумат беру; • Заманауи технологияны тиімді қолдану әдісімен бөлісу ; • Тәжірибе алмасу.
3 слайд
Лэпбукты құруды неден бастауға болады?
•
Лэпбуктың тақырыбын алдын-ала анықтау;
•
Тақырыпты кез келген лексикалық
тақырыптарға сай алу, ерекше білімді қажект
ететін балалардың қажеттілігіне қарай
(Отбасы, жиһаздар, жыл мезгілі, балықтар,
ертегілер, және т.с.с.);
•
Лэпбукқа жоспар құру, тақырыпшаларды
қамту;
(5-7-тармақтан құрауға болады, бірақ бұл жерде
жалпы шектеу жоқ);
•
Әрбір тақырыпқа лайықты лэпбук дайындау.
3 слайд
Лэпбукты құруды неден бастауға болады? • Лэпбуктың тақырыбын алдын-ала анықтау; • Тақырыпты кез келген лексикалық тақырыптарға сай алу, ерекше білімді қажект ететін балалардың қажеттілігіне қарай (Отбасы, жиһаздар, жыл мезгілі, балықтар, ертегілер, және т.с.с.); • Лэпбукқа жоспар құру, тақырыпшаларды қамту; (5-7-тармақтан құрауға болады, бірақ бұл жерде жалпы шектеу жоқ); • Әрбір тақырыпқа лайықты лэпбук дайындау.
4 слайд
Лэпбук – жаңа оқыту құралы. Алғаш рет лэпбукты
америкалықтар құра бастады. Лэпбук (lapbook) – ағылшын
тілінен тура аударғанда (lap-тізе, book-кітап) деген
мағынаны білдіреді. Лэпбук – бұл қалташалары, есігі,
терезелері бар жинамалы кітапша, жылжымалы
бөлшектерден құралған, оған бір тақырыптың
материалдары орналастырылады. Лэпбук- сөйлеу тілін
дамытуда балалармен белгілі бір тақырыпты бекітуге
арналған тамаша тәсіл және кітаптың мазмұнын ұғыну
арқылы, зерттеу жұмысын жүргізу, оның барысында бала
ізденіс жасайды, ақпаратты сұрыптап және талдайды.
4 слайд
Лэпбук – жаңа оқыту құралы. Алғаш рет лэпбукты америкалықтар құра бастады. Лэпбук (lapbook) – ағылшын тілінен тура аударғанда (lap-тізе, book-кітап) деген мағынаны білдіреді. Лэпбук – бұл қалташалары, есігі, терезелері бар жинамалы кітапша, жылжымалы бөлшектерден құралған, оған бір тақырыптың материалдары орналастырылады. Лэпбук- сөйлеу тілін дамытуда балалармен белгілі бір тақырыпты бекітуге арналған тамаша тәсіл және кітаптың мазмұнын ұғыну арқылы, зерттеу жұмысын жүргізу, оның барысында бала ізденіс жасайды, ақпаратты сұрыптап және талдайды.
5 слайд
І –қалташа
Дайындық кезеңі
5 слайд
І –қалташа Дайындық кезеңі
6 слайд
ІІ-қалташа
Артикуляциялық жаттығу
жымию нан жаю
бегемот тіс тазалау
шелпекренжулі мысық футбол
6 слайд
ІІ-қалташа Артикуляциялық жаттығу жымию нан жаю бегемот тіс тазалау шелпекренжулі мысық футбол
7 слайд
ІІІ-қалташа
Тыныс алу жаттығулары
7 слайд
ІІІ-қалташа Тыныс алу жаттығулары
8 слайд
І V -қалташа
«С» дыбысы ашық және тұйық буында
*Берілген дыбысты ашық буында қайталау;
*Берілген дыбысты тұйық буында қайталау;
*Берілген дыбыстар дауысты ма дауыссыз дыбыс екенің анықтау;
* Берілген дыбыстар қай түсті жолақпен жүргізгенің анықтау.
8 слайд
І V -қалташа «С» дыбысы ашық және тұйық буында *Берілген дыбысты ашық буында қайталау; *Берілген дыбысты тұйық буында қайталау; *Берілген дыбыстар дауысты ма дауыссыз дыбыс екенің анықтау; * Берілген дыбыстар қай түсті жолақпен жүргізгенің анықтау.
9 слайд
V -қалташа
Буын ұйқасында
•
Ғажайып қалташа
•
Сиқырлы кілемше
9 слайд
V -қалташа Буын ұйқасында • Ғажайып қалташа • Сиқырлы кілемше
10 слайд
V І-қалташа
С әріпін құрастыру
10 слайд
V І-қалташа С әріпін құрастыру
11 слайд
«С» дыбысын сөздерде айту
11 слайд
«С» дыбысын сөздерде айту
12 слайд
Фонематикалық есту қабілетін дамыту
•
Берілген дыбысты естісе, қолмен шапалақтау;
•
Атауында берілген дыбыс бар суретті таңдау;
•
Берілген дыбысты сөзде анықту;
•
Аталған сөздерді, дыбыстық талдау жасау;
•
Кеспе сөздерді, суретпен сәйкестендіру.
•
(глобальды оқыты)
12 слайд
Фонематикалық есту қабілетін дамыту • Берілген дыбысты естісе, қолмен шапалақтау; • Атауында берілген дыбыс бар суретті таңдау; • Берілген дыбысты сөзде анықту; • Аталған сөздерді, дыбыстық талдау жасау; • Кеспе сөздерді, суретпен сәйкестендіру. • (глобальды оқыты)
13 слайд
13 слайд
14 слайд
V ІІ-қалташа
Қима суреттерді құрастыру
Мысық,сиыр,жолбарыс
;
есек қима суреттері
14 слайд
V ІІ-қалташа Қима суреттерді құрастыру Мысық,сиыр,жолбарыс ; есек қима суреттері
15 слайд
Асқат қасқа ат мінді,
Мақсат басқа ат мінді.
15 слайд
Асқат қасқа ат мінді, Мақсат басқа ат мінді.
16 слайд
V ІІІ-қалташа
«Сабынды жаңарту» іс-тәжірибесі
16 слайд
V ІІІ-қалташа «Сабынды жаңарту» іс-тәжірибесі
17 слайд
Мысық пен тышқан
•
Сюжетті сурет бойынша әңгімелеу;
•
Суреттерді сандар бойынша
орналастыру.
17 слайд
Мысық пен тышқан • Сюжетті сурет бойынша әңгімелеу; • Суреттерді сандар бойынша орналастыру.
18 слайд
Қорытынды
Жұмыс нәтижесі тиімді болуы үшін ерекше білімді қажет ететін
балалардың сөйлеу тілін дамыту барысында, лэпбук арқылы баланың
қызығушылығын, сабаққа белсенділігін арттырып, өз бетінше жұмыстар
жасату арқылы және саусақтың нәзік қозағалысын қалыптасыру
бойынша түрлі әдіс –тәсілдер мен қабылдаулар міндетті түрде
пайдаланылуы қажет. Жұмысымның нәтижесі ретінде түрлі жұмыстар
атқару барысында ЕББҚ бар балалардың қызығушылығының артқанын
сонымен қатар сабаққа деген ынтасын байқадым. Көрнекті ғалым -
Мария Монтессори: «Жұмыс жасамас бұрын баланы үйретудің амалын
табу, қайталама жаттығулар арқылы қозғалыстар дайындау қажет деп
айтқан. Міне, сондықтан да шығармашылық процесстен, өзім жасаған
істі, әр жұмысты немесе әр қимылды жоғары қызығушылықпен жасауға
үйретемін. Бұдан әрі де түрлі қызметке деген қызығушлықты
қалыптастыратын ерекше білімді қажет етететін балалардың жалпы
сөйлеу тілін және ұсақ қол моторикасын дамытуға жалпы өз ортамызға
қосуға септігін тигізетін жаңа әдістемелік қабылдаулар іздеcтіру
жұмысын жалғастырамын.
18 слайд
Қорытынды Жұмыс нәтижесі тиімді болуы үшін ерекше білімді қажет ететін балалардың сөйлеу тілін дамыту барысында, лэпбук арқылы баланың қызығушылығын, сабаққа белсенділігін арттырып, өз бетінше жұмыстар жасату арқылы және саусақтың нәзік қозағалысын қалыптасыру бойынша түрлі әдіс –тәсілдер мен қабылдаулар міндетті түрде пайдаланылуы қажет. Жұмысымның нәтижесі ретінде түрлі жұмыстар атқару барысында ЕББҚ бар балалардың қызығушылығының артқанын сонымен қатар сабаққа деген ынтасын байқадым. Көрнекті ғалым - Мария Монтессори: «Жұмыс жасамас бұрын баланы үйретудің амалын табу, қайталама жаттығулар арқылы қозғалыстар дайындау қажет деп айтқан. Міне, сондықтан да шығармашылық процесстен, өзім жасаған істі, әр жұмысты немесе әр қимылды жоғары қызығушылықпен жасауға үйретемін. Бұдан әрі де түрлі қызметке деген қызығушлықты қалыптастыратын ерекше білімді қажет етететін балалардың жалпы сөйлеу тілін және ұсақ қол моторикасын дамытуға жалпы өз ортамызға қосуға септігін тигізетін жаңа әдістемелік қабылдаулар іздеcтіру жұмысын жалғастырамын.
19 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
19 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!