Lesson Stady зерттеу сабағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Lesson Stady зерттеу сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Лессон Стади сабағының презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24«Экономика және бизнес» арнаулы лицейі 7 «Ә» сыныбы Инф

#1 слайд
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24«Экономика және бизнес» арнаулы лицейі 7 «Ә» сыныбы Информатика пәні мұғалімі: Муканова Айзада

1 слайд

Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24«Экономика және бизнес» арнаулы лицейі 7 «Ә» сыныбы Информатика пәні мұғалімі: Муканова Айзада

«Сұраққа жетіп ал әдісі» ҚАЙТАЛАУ - БІЛІМ АНАСЫ

#2 слайд
«Сұраққа жетіп ал әдісі» ҚАЙТАЛАУ - БІЛІМ АНАСЫ

2 слайд

«Сұраққа жетіп ал әдісі» ҚАЙТАЛАУ - БІЛІМ АНАСЫ

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын деректер тип

#5 слайд
Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды. ДЕРЕКТЕР ТИПІ

5 слайд

Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды. ДЕРЕКТЕР ТИПІ

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ  Бүтін типтегі сандардың қосындысы, айрмасы, көбейтіндісі және дәрежесінің мәндері бүтін тип болады. Ал

#8 слайд
ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ  Бүтін типтегі сандардың қосындысы, айрмасы, көбейтіндісі және дәрежесінің мәндері бүтін тип болады. Ал бөліндісі нақты болады. a=5; b= 2 деп қарастырып көрейік: с = 2+5=7 (бүтін), x=5-2=3 (бүтін) , y= 5*2=10 (бүтін) , t=5**2=25, z= 5/2=2,5 (нақты).  Егер бүтін типтегі санға нақты типтегі санды “+” , “-”, “*”, “/” амалдарын қолдансақ оның нәтижесі нақты тип болады. Мысалы, a=2+1,5=3,5; b= 2-1,5=0,5; c= 2*1,5=3; d=2/1,5=1, (3) Бұл жерде көбейтіндіде бүтін сан шыққанымен, программа жалпы жағдайды қамтиды да, сіз бүтін деп берсеңіз программаны тестілеуге жібергенде типте қателік бар деп тұрады. 1,5 орнына 1,3 алып көрейік. Онда нәтиже 2,6 шығады. Атап айтқанда нақты сандардың қамтитын сандар көлемі бүтін санан көп болады.

8 слайд

ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ  Бүтін типтегі сандардың қосындысы, айрмасы, көбейтіндісі және дәрежесінің мәндері бүтін тип болады. Ал бөліндісі нақты болады. a=5; b= 2 деп қарастырып көрейік: с = 2+5=7 (бүтін), x=5-2=3 (бүтін) , y= 5*2=10 (бүтін) , t=5**2=25, z= 5/2=2,5 (нақты).  Егер бүтін типтегі санға нақты типтегі санды “+” , “-”, “*”, “/” амалдарын қолдансақ оның нәтижесі нақты тип болады. Мысалы, a=2+1,5=3,5; b= 2-1,5=0,5; c= 2*1,5=3; d=2/1,5=1, (3) Бұл жерде көбейтіндіде бүтін сан шыққанымен, программа жалпы жағдайды қамтиды да, сіз бүтін деп берсеңіз программаны тестілеуге жібергенде типте қателік бар деп тұрады. 1,5 орнына 1,3 алып көрейік. Онда нәтиже 2,6 шығады. Атап айтқанда нақты сандардың қамтитын сандар көлемі бүтін санан көп болады.

1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 1 топ S= A+B+C ӨРНЕГІНДЕ S МӘНІ НАҚТЫ БОЛАДЫ? Х = 5*У + 2*Z ӨРНЕГІНДЕ Х, Z

#9 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 1 топ S= A+B+C ӨРНЕГІНДЕ S МӘНІ НАҚТЫ БОЛАДЫ? Х = 5*У + 2*Z ӨРНЕГІНДЕ Х, Z САНДАРЫНЫҢ ТИПІ БҮТІН БОЛСА, ОНДА Х ҚАНДАЙ ТИПТЕ БОЛАДЫ. ЕГЕР У НАҚТЫ ТИП БОЛСА ШЕ? 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.

9 слайд

1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 1 топ S= A+B+C ӨРНЕГІНДЕ S МӘНІ НАҚТЫ БОЛАДЫ? Х = 5*У + 2*Z ӨРНЕГІНДЕ Х, Z САНДАРЫНЫҢ ТИПІ БҮТІН БОЛСА, ОНДА Х ҚАНДАЙ ТИПТЕ БОЛАДЫ. ЕГЕР У НАҚТЫ ТИП БОЛСА ШЕ? 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.

#10 слайд

10 слайд

1.Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 2 топ 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.X= a//c мұндағы х типі б

#11 слайд
1.Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 2 топ 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.X= a//c мұндағы х типі бүтін х, у нақты сандар, ал с саны бүтін болса үш саның көбейтіндісі р мәні қандай типте болады?

11 слайд

1.Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 2 топ 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.X= a//c мұндағы х типі бүтін х, у нақты сандар, ал с саны бүтін болса үш саның көбейтіндісі р мәні қандай типте болады?

1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 3ТОП 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.D= a*b/c нәтижесі d бүт

#12 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 3ТОП 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.D= a*b/c нәтижесі d бүтін Арман с = 2,5 , х =5 типтері

12 слайд

1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 3ТОП 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.D= a*b/c нәтижесі d бүтін Арман с = 2,5 , х =5 типтері

Бүтін сан Нақты сан Символдық жол Логикалық Сәйкестендір тапсырмасы

#13 слайд
Бүтін сан Нақты сан Символдық жол Логикалық Сәйкестендір тапсырмасы

13 слайд

Бүтін сан Нақты сан Символдық жол Логикалық Сәйкестендір тапсырмасы

Кері байланыс «Нысана » Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды». Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінік

#14 слайд
Кері байланыс «Нысана » Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды». Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті». Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет».

14 слайд

Кері байланыс «Нысана » Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды». Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті». Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет».

Рефлексия МЫҚТЫ ЖАҒЫ (+) МҮМКІНД ІКТЕР (!) ҰСЫНЫС ТАР (?)ЗЕРДЕЛЕУ КЕРЕК (...)

#15 слайд
Рефлексия МЫҚТЫ ЖАҒЫ (+) МҮМКІНД ІКТЕР (!) ҰСЫНЫС ТАР (?)ЗЕРДЕЛЕУ КЕРЕК (...)

15 слайд

Рефлексия МЫҚТЫ ЖАҒЫ (+) МҮМКІНД ІКТЕР (!) ҰСЫНЫС ТАР (?)ЗЕРДЕЛЕУ КЕРЕК (...)

Назарларыңызға рахмет!

#16 слайд
Назарларыңызға рахмет!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
15.06.2023
358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі