Lesson Stady зерттеу сабағы
Lesson Stady зерттеу сабағы

#1 слайд
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын
Мұхтар Арын атындағы №24«Экономика және
бизнес» арнаулы лицейі
7 «Ә» сыныбы
Информатика пәні мұғалімі: Муканова Айзада
1 слайд
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы №24«Экономика және бизнес» арнаулы лицейі 7 «Ә» сыныбы Информатика пәні мұғалімі: Муканова Айзада
#2 слайд
«Сұраққа жетіп ал
әдісі» ҚАЙТАЛАУ - БІЛІМ АНАСЫ
2 слайд
«Сұраққа жетіп ал әдісі» ҚАЙТАЛАУ - БІЛІМ АНАСЫ
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай
алатын мәндерді, олармен орындауға болатын
амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды. ДЕРЕКТЕР ТИПІ
5 слайд
Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын деректер типі деп атайды. ДЕРЕКТЕР ТИПІ
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ
Бүтін типтегі сандардың қосындысы, айрмасы,
көбейтіндісі және дәрежесінің мәндері бүтін тип болады.
Ал бөліндісі нақты болады. a=5; b= 2 деп қарастырып
көрейік: с = 2+5=7 (бүтін), x=5-2=3 (бүтін) , y=
5*2=10 (бүтін) , t=5**2=25, z= 5/2=2,5 (нақты).
Егер бүтін типтегі санға нақты типтегі санды “+” , “-”,
“*”, “/” амалдарын қолдансақ оның нәтижесі нақты тип
болады. Мысалы, a=2+1,5=3,5; b= 2-1,5=0,5; c= 2*1,5=3;
d=2/1,5=1, (3)
Бұл жерде көбейтіндіде бүтін сан шыққанымен, программа
жалпы жағдайды қамтиды да, сіз бүтін деп берсеңіз
программаны тестілеуге жібергенде типте қателік бар деп
тұрады. 1,5 орнына 1,3 алып көрейік. Онда нәтиже 2,6
шығады. Атап айтқанда нақты сандардың қамтитын сандар
көлемі бүтін санан көп болады.
8 слайд
ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ Бүтін типтегі сандардың қосындысы, айрмасы, көбейтіндісі және дәрежесінің мәндері бүтін тип болады. Ал бөліндісі нақты болады. a=5; b= 2 деп қарастырып көрейік: с = 2+5=7 (бүтін), x=5-2=3 (бүтін) , y= 5*2=10 (бүтін) , t=5**2=25, z= 5/2=2,5 (нақты). Егер бүтін типтегі санға нақты типтегі санды “+” , “-”, “*”, “/” амалдарын қолдансақ оның нәтижесі нақты тип болады. Мысалы, a=2+1,5=3,5; b= 2-1,5=0,5; c= 2*1,5=3; d=2/1,5=1, (3) Бұл жерде көбейтіндіде бүтін сан шыққанымен, программа жалпы жағдайды қамтиды да, сіз бүтін деп берсеңіз программаны тестілеуге жібергенде типте қателік бар деп тұрады. 1,5 орнына 1,3 алып көрейік. Онда нәтиже 2,6 шығады. Атап айтқанда нақты сандардың қамтитын сандар көлемі бүтін санан көп болады.
#9 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 1 топ
S= A+B+C ӨРНЕГІНДЕ S МӘНІ НАҚТЫ БОЛАДЫ?
Х = 5*У + 2*Z ӨРНЕГІНДЕ Х, Z САНДАРЫНЫҢ ТИПІ БҮТІН БОЛСА,
ОНДА Х ҚАНДАЙ ТИПТЕ БОЛАДЫ.
ЕГЕР У НАҚТЫ ТИП БОЛСА ШЕ? 2. Төмендегі берілген деректердің типін
анықтаңыздар.
9 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 1 топ S= A+B+C ӨРНЕГІНДЕ S МӘНІ НАҚТЫ БОЛАДЫ? Х = 5*У + 2*Z ӨРНЕГІНДЕ Х, Z САНДАРЫНЫҢ ТИПІ БҮТІН БОЛСА, ОНДА Х ҚАНДАЙ ТИПТЕ БОЛАДЫ. ЕГЕР У НАҚТЫ ТИП БОЛСА ШЕ? 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
1.Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 2 топ
2. Төмендегі берілген деректердің типін
анықтаңыздар.X= a//c мұндағы х типі бүтін
х, у нақты сандар, ал с саны бүтін болса
үш саның көбейтіндісі р мәні қандай типте
болады?
11 слайд
1.Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 2 топ 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.X= a//c мұндағы х типі бүтін х, у нақты сандар, ал с саны бүтін болса үш саның көбейтіндісі р мәні қандай типте болады?
#12 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 3ТОП
2. Төмендегі берілген деректердің типін
анықтаңыздар.D= a*b/c нәтижесі d бүтін
Арман с = 2,5 , х =5 типтері
12 слайд
1. Төмендегі қай тұжырым ақиқат, жалған? 3ТОП 2. Төмендегі берілген деректердің типін анықтаңыздар.D= a*b/c нәтижесі d бүтін Арман с = 2,5 , х =5 типтері
#13 слайд
Бүтін сан Нақты сан
Символдық жол Логикалық Сәйкестендір тапсырмасы
13 слайд
Бүтін сан Нақты сан Символдық жол Логикалық Сәйкестендір тапсырмасы
#14 слайд
Кері байланыс «Нысана »
Сары түсті шеңбер «бұл
тақырып маған өте
қызық болды».
Қызыл түсті шеңбер
«маған бәрі түсінікті».
Көк түсті шеңбер «маған
көмек қажет».
14 слайд
Кері байланыс «Нысана » Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды». Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті». Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет».
#15 слайд
Рефлексия
МЫҚТЫ
ЖАҒЫ
(+) МҮМКІНД
ІКТЕР
(!)
ҰСЫНЫС
ТАР
(?)ЗЕРДЕЛЕУ
КЕРЕК
(...)
15 слайд
Рефлексия МЫҚТЫ ЖАҒЫ (+) МҮМКІНД ІКТЕР (!) ҰСЫНЫС ТАР (?)ЗЕРДЕЛЕУ КЕРЕК (...)
#16 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













