Материалдар / Lesson Study - оқу мен оқытудың дамыту құралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Lesson Study - оқу мен оқытудың дамыту құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақты зерттеу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ө Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі • Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: • Оқушының проблемалар мен м

1 слайд
Ө Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі • Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: • Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы: • Проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауыLESSON STUDY- ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ

1 слайд

Ө Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі • Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: • Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы: • Проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауыLESSON STUDY- ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ

тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтарОқылымдар пікірталастар

2 слайд
тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтарОқылымдар пікірталастар

2 слайд

тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтарОқылымдар пікірталастар

Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтыны

3 слайд
Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтынына көбірек аназар аударады Тәжірибе арқылы нақтылыққа үйренеді Бағалаудың тың тәсілдерін қолданады Оқушыны тыңдау арқылы қажет деректер жинақтайды LS- кәсіби дамудың тиімді тәсілі

3 слайд

Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтынына көбірек аназар аударады Тәжірибе арқылы нақтылыққа үйренеді Бағалаудың тың тәсілдерін қолданады Оқушыны тыңдау арқылы қажет деректер жинақтайды LS- кәсіби дамудың тиімді тәсілі

Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола аладыОсы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлем

4 слайд
Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола аладыОсы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлемде ақпарат өндіре алатын орын Кәсіпқойларға қызмет етуге тура келетін жұмыс жағдайы СЫНЫП

4 слайд

Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола аладыОсы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлемде ақпарат өндіре алатын орын Кәсіпқойларға қызмет етуге тура келетін жұмыс жағдайы СЫНЫП

Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маманБағалаушы МҰҒАЛІМ

5 слайд
Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маманБағалаушы МҰҒАЛІМ

5 слайд

Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маманБағалаушы МҰҒАЛІМ

Т әжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Б ірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтиж

6 слайд
Т әжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Б ірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтижені бағалау L E S S O N S T U D Y

6 слайд

Т әжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Б ірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтижені бағалау L E S S O N S T U D Y

L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс

7 слайд
L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау L.S • Мақсатқа сай жоспарлау

7 слайд

L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау L.S • Мақсатқа сай жоспарлау

L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау

8 слайд
L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау L.S • Lesson study өткізу L.S • Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау

8 слайд

L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау L.S • Lesson study өткізу L.S • Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау

4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес

9 слайд
4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес , сәйкес еместігін анықтау2. Оқушының ынтасына сай критерийлер құрастыру 3 . Әр кезеңдегі іс әрекетті және жауаптарды білгілеу1. Нақты кімдерді бақылауға алатынын белгілеу lБақылаушының іс-әрекеті

9 слайд

4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес , сәйкес еместігін анықтау2. Оқушының ынтасына сай критерийлер құрастыру 3 . Әр кезеңдегі іс әрекетті және жауаптарды білгілеу1. Нақты кімдерді бақылауға алатынын белгілеу lБақылаушының іс-әрекеті

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

12 слайд
Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

12 слайд

Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА?КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛ

13 слайд
ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА?КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?

13 слайд

ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА?КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?