Lesson Study - оқу мен оқытудың дамыту құралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ө Өздігінен реттелетін оқудың
үш элементі
•
Тапсырманың жұмыс барысында
өздігінен бағытталушығы:
•
Оқушының проблемалар мен
мақсаттарды өздігінен айқындауы:
•
Проблеманы шешу мен мақсатқа жету
үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауыLESSON STUDY-
ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ
ҚҰРАЛЫ
1 слайд
Ө Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі • Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: • Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы: • Проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауыLESSON STUDY- ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ
2 слайд
тренингтер
семинарлар
диспуттар
ашық сабақтарОқылымдар пікірталастар
2 слайд
тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтарОқылымдар пікірталастар
3 слайд
Әріптестер
арасында
ынтымақтастық
орнайды
Мұғалімдердің
кәсіби
қоғамдастығын
құруға ықпал
етеді
Оқушының қалай
ойлайтынына
көбірек аназар
аударады
Тәжірибе
арқылы
нақтылыққа
үйренеді Бағалаудың тың
тәсілдерін
қолданады Оқушыны
тыңдау арқылы
қажет деректер
жинақтайды LS- кәсіби
дамудың
тиімді
тәсілі
3 слайд
Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтынына көбірек аназар аударады Тәжірибе арқылы нақтылыққа үйренеді Бағалаудың тың тәсілдерін қолданады Оқушыны тыңдау арқылы қажет деректер жинақтайды LS- кәсіби дамудың тиімді тәсілі
4 слайд
Осы
қиындытан
шыға алу
арқылы жақсы
педагог бола
аладыОсы ауқымды
ақпараттың
мұғалімге жету
жолы да үлкен Үлкен көлемде
ақпарат өндіре
алатын орын
Кәсіпқойларға
қызмет етуге
тура келетін
жұмыс
жағдайы СЫНЫП
4 слайд
Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола аладыОсы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлемде ақпарат өндіре алатын орын Кәсіпқойларға қызмет етуге тура келетін жұмыс жағдайы СЫНЫП
5 слайд
Бақылаушы
Оқу үдерісіне
жауапты
Жеке маманБағалаушы
МҰҒАЛІМ
5 слайд
Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маманБағалаушы МҰҒАЛІМ
6 слайд
Т әжірибелі мұғалім мен
жас маман
Бірлесіп жоспарлау,
қадағалау
Б ірлесіп өткен оқу үдерісін
салыстыру, талдау
Нақты нәтижені
бағалау L
E
S
S
O
N
S
T
U
D
Y
6 слайд
Т әжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Б ірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтижені бағалау L E S S O N S T U D Y
7 слайд
L.S •
Нақты басымдықты анықтау
L.S •
Шешу жолдарын қарастыру
L.S •
Топ құру, жетекші сайлау
L.S •
Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау
L.S •
Мақсатқа сай жоспарлау
7 слайд
L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау L.S • Мақсатқа сай жоспарлау
8 слайд
L.S •
Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу
L.S •
Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау
L.S •
Бірлесіп сабақ жоспарын жасау
L.S •
Lesson study өткізу
L.S •
Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау
8 слайд
L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау L.S • Lesson study өткізу L.S • Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау
9 слайд
4. Уақытты
белгілеу,
оқушының
жауабының
уақытын жазып
отыру 5.Дәлелдерді
жинақтау 6.Алдын ала
қойылған
критерийге
сәйкес , сәйкес
еместігін
анықтау2. Оқушының
ынтасына сай
критерийлер
құрастыру 3 . Әр кезеңдегі
іс әрекетті және
жауаптарды
білгілеу1. Нақты
кімдерді
бақылауға
алатынын
белгілеу lБақылаушының іс-әрекеті
9 слайд
4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес , сәйкес еместігін анықтау2. Оқушының ынтасына сай критерийлер құрастыру 3 . Әр кезеңдегі іс әрекетті және жауаптарды білгілеу1. Нақты кімдерді бақылауға алатынын белгілеу lБақылаушының іс-әрекеті
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Нәтижені
анықтау
Сұхбаттасу
(кері байланыс)
12 слайд
Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)
13 слайд
ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ?
ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА?
ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА?КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ?
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?
13 слайд
ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА?КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?