Материалдар / Lesson Study - оқу мен оқытудың дамыту құралы

Lesson Study - оқу мен оқытудың дамыту құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақты зерттеу үшін
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ӨӨздігінен реттелетін оқудың үш элементі •Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: •Оқушының проблемалар мен мақс

1 слайд
ӨӨздігінен реттелетін оқудың үш элементі •Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: •Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы: •Проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауы LESSON STUDY- ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ

1 слайд

ӨӨздігінен реттелетін оқудың үш элементі •Тапсырманың жұмыс барысында өздігінен бағытталушығы: •Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы: •Проблеманы шешу мен мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауы LESSON STUDY- ОҚУ МЕН ОҚЫТУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ

тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтар Оқылымдар пікірталастар

2 слайд
тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтар Оқылымдар пікірталастар

2 слайд

тренингтер семинарлар диспуттар ашық сабақтар Оқылымдар пікірталастар

Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтын

3 слайд
Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтынына көбірек аназар аударады Тәжірибе арқылы нақтылыққа үйренеді Бағалаудың тың тәсілдерін қолданады Оқушыны тыңдау арқылы қажет деректер жинақтайды LS-кәсіби дамудың тиімді тәсілі

3 слайд

Әріптестер арасында ынтымақтастық орнайды Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығын құруға ықпал етеді Оқушының қалай ойлайтынына көбірек аназар аударады Тәжірибе арқылы нақтылыққа үйренеді Бағалаудың тың тәсілдерін қолданады Оқушыны тыңдау арқылы қажет деректер жинақтайды LS-кәсіби дамудың тиімді тәсілі

Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола алады Осы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен

4 слайд
Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола алады Осы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлемде ақпарат өндіре алатын орын Кәсіпқойларға қызмет етуге тура келетін жұмыс жағдайы СЫНЫП

4 слайд

Осы қиындытан шыға алу арқылы жақсы педагог бола алады Осы ауқымды ақпараттың мұғалімге жету жолы да үлкен Үлкен көлемде ақпарат өндіре алатын орын Кәсіпқойларға қызмет етуге тура келетін жұмыс жағдайы СЫНЫП

Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маман Бағалаушы МҰҒАЛІМ

5 слайд
Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маман Бағалаушы МҰҒАЛІМ

5 слайд

Бақылаушы Оқу үдерісіне жауапты Жеке маман Бағалаушы МҰҒАЛІМ

Тәжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Бірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәти

6 слайд
Тәжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Бірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтижені бағалау L E S S O N S T U D Y

6 слайд

Тәжірибелі мұғалім мен жас маман Бірлесіп жоспарлау, қадағалау Бірлесіп өткен оқу үдерісін салыстыру, талдау Нақты нәтижені бағалау L E S S O N S T U D Y

L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар ж

7 слайд
L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау L.S • Мақсатқа сай жоспарлау

7 слайд

L.S • Нақты басымдықты анықтау L.S • Шешу жолдарын қарастыру L.S • Топ құру, жетекші сайлау L.S • Басымдық аясында топтар жұмыс жоспарын жасау L.S • Мақсатқа сай жоспарлау

L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жас

8 слайд
L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау L.S • Lesson study өткізу L.S • Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау

8 слайд

L.S • Сыныпты таңдау, сауалнама жүргізу L.S • Оқушыны және оқушының аясындағы топты анықтау L.S • Бірлесіп сабақ жоспарын жасау L.S • Lesson study өткізу L.S • Сабақты талдау, ілгерілеушілікті анықтау

4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәй

9 слайд
4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес , сәйкес еместігін анықтау 2. Оқушының ынтасына сай критерийлер құрастыру 3.Әр кезеңдегі іс әрекетті және жауаптарды білгілеу 1. Нақты кімдерді бақылауға алатынын белгілеу l Бақылаушының іс-әрекеті

9 слайд

4. Уақытты белгілеу, оқушының жауабының уақытын жазып отыру 5.Дәлелдерді жинақтау 6.Алдын ала қойылған критерийге сәйкес , сәйкес еместігін анықтау 2. Оқушының ынтасына сай критерийлер құрастыру 3.Әр кезеңдегі іс әрекетті және жауаптарды білгілеу 1. Нақты кімдерді бақылауға алатынын белгілеу l Бақылаушының іс-әрекеті

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

12 слайд
Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

12 слайд

Нәтижені анықтау Сұхбаттасу (кері байланыс)

ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА? КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БО

13 слайд
ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА? КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?

13 слайд

ПАЙДАЛЫ ТҰСТАРЫ ҚАНДАЙ? ҰНАҒАН КЕЗЕҢДЕРІ АТАЙ АЛАСЫЗ БА? ҚЫЗЫҚ, ҚИЫН, ҚҰНДЫ ТҰСТАРЫН АТАЙ АЛАСЫЗ БА? КЕЛЕСІДЕ НЕНІ ӨЗГЕРТУГЕ БОЛАДЫ? ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ӘСЕРІ КАЛАЙ БОЛДЫ?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі