Lesson Study - Сабақты зерттеу: мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсіл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектеп - гимназиясы”
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2021 – 2022 оқу жылыТа қырыбы: Жақын арадағы
даму аймағы арқылы оқушы
білімін жетілдірудің
жолдары”
1 слайд
“ Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектеп - гимназиясы” коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2021 – 2022 оқу жылыТа қырыбы: Жақын арадағы даму аймағы арқылы оқушы білімін жетілдірудің жолдары”
2 слайд
Мақсаты: Жақын арадағы
даму аймағы арқылы оқушы
білімін жетілдіру жолдары”
элементтері сабақтың өн
бойынан көрініс табуына
ықпал ету;
2 слайд
Мақсаты: Жақын арадағы даму аймағы арқылы оқушы білімін жетілдіру жолдары” элементтері сабақтың өн бойынан көрініс табуына ықпал ету;
3 слайд
Орыстың көрнекті ғалымы
Лев Семенович Выготский
психология ғылымында
ерекше орын алатын бала
дамуының жақын
арадағы даму
аймағы теориясын ұсынды
/ ЖАДА /.
3 слайд
Орыстың көрнекті ғалымы Лев Семенович Выготский психология ғылымында ерекше орын алатын бала дамуының жақын арадағы даму аймағы теориясын ұсынды / ЖАДА /.
4 слайд
Л.Выготский бойынша, ЖАДА – оқушының өз бетінше
шешкен міндеттердің көмегімен анықталған өзекті даму
деңгейі мен үлкендердің басшылығымен және анағұрлым
қабілетті жолдастарымен бірігіп шешілген міндеттер
арқылы анықталатын болжамды даму деңгейі арасындағы
қашықтық. Негізінде, бұл түсінік адам өз бетімен игере
немесе көрсете алмайтын, бірақ біреудің көмегімен
үйренуге болатын барлық білімдер мен дағдыларды
қамтиды. Ғалымның пікірі бойынша, оқушылар нақты
мақсаттарды көздеген, көбірек білетін қайраткер жандар
мен құрдастарымен қарым-қатынас нәтижесінде ойлау
және сөйлеу дағдыларын дамытады.
Дамудың жақын арадағы аймағы – оқушы тапсырманы
өз бетінше орындай алмаса да, кішігірім көмек
арқылы орындаумен сипатталады.
4 слайд
Л.Выготский бойынша, ЖАДА – оқушының өз бетінше шешкен міндеттердің көмегімен анықталған өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен және анағұрлым қабілетті жолдастарымен бірігіп шешілген міндеттер арқылы анықталатын болжамды даму деңгейі арасындағы қашықтық. Негізінде, бұл түсінік адам өз бетімен игере немесе көрсете алмайтын, бірақ біреудің көмегімен үйренуге болатын барлық білімдер мен дағдыларды қамтиды. Ғалымның пікірі бойынша, оқушылар нақты мақсаттарды көздеген, көбірек білетін қайраткер жандар мен құрдастарымен қарым-қатынас нәтижесінде ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытады. Дамудың жақын арадағы аймағы – оқушы тапсырманы өз бетінше орындай алмаса да, кішігірім көмек арқылы орындаумен сипатталады.
5 слайд
Қолдау көрсететін адам
“РЕФЛЕКСИВТІ АГЕНТ”
ретінде жұмыс жасайды
5 слайд
Қолдау көрсететін адам “РЕФЛЕКСИВТІ АГЕНТ” ретінде жұмыс жасайды
6 слайд
Көпіршелер.
ЖАДА бойынша қолдау көрсетіп, біреудің
көмегінсіз орындай алмайтын тапсырманы
орындауға мүмкіндік беру үшін оқушыға
ұсынылатын интерактивті мүмкіндіктерді
америкалық педагог-психолог Жером Брунер
«Көпіршелер тұрғызу» деп атаған.
«Көпіршелер тұрғызу» ұғымының метафоралық
түрде қолданылуы астарында жетекшінің
оқушыларды біртіндеп тапсырманы орындауды
аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін, үнемі
ұлғайып артып отыратын қолдауы деген
түсінік жатыр. Жетекшінің оқушы жетістігіне деген
реакциясы да қолдау ретінде қарастырылады.
Көпіршелер – тапсырманы орындауда оң нәтижеге
жетуі үшін оқушыға көмек ретінде берілетін
интерактивті мүмкіндіктер жиынтығы.
6 слайд
Көпіршелер. ЖАДА бойынша қолдау көрсетіп, біреудің көмегінсіз орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру үшін оқушыға ұсынылатын интерактивті мүмкіндіктерді америкалық педагог-психолог Жером Брунер «Көпіршелер тұрғызу» деп атаған. «Көпіршелер тұрғызу» ұғымының метафоралық түрде қолданылуы астарында жетекшінің оқушыларды біртіндеп тапсырманы орындауды аяқтауға «итермелеуінде» көрініс беретін, үнемі ұлғайып артып отыратын қолдауы деген түсінік жатыр. Жетекшінің оқушы жетістігіне деген реакциясы да қолдау ретінде қарастырылады. Көпіршелер – тапсырманы орындауда оң нәтижеге жетуі үшін оқушыға көмек ретінде берілетін интерактивті мүмкіндіктер жиынтығы.
7 слайд
ЖАДА -да жұмыс баланың психикасын, оның жан дүниесінің
дамуын, ақыл-ой деңгейін өрістетіп, оны жетілдіруде шама-
шарқы жетерлік оқу-білім алуға, оны өздігінен ойлантып-
толғантуға, әрбір зат пен құбылыстың мазмұн-мағынасын
пайымдап білуіне жетектеп отырады. Бала психологиясында
білуге, өз мүмкіндігіне жол ашуға, келе-келе дарындылыққа
ұмтылу дағдылары қалыптасады.
ЖАДА -да көмек алып нәтижеге жеткен балада жаңа бір
мүмкіндік әлемі ашылады. Мұны сезінген бала психологиясы
даму аймағына мақсатты түрде бойлай береді. Өйткені, ол өзі
алғашқы қадамнан-ақ білім шыңын бағындырмаса да, ЖАДА
арқылы алынбас асу қалмайтынын түсінеді. Ал оның нәтижеге
жетуіне көмектесетін көпіршелер мұғалім тарапынан зор
жауапкершілікпен, шебер дәлдікпен ұсынылуы керек. Бала
мұғалім ұсынған көпіршелерден көздегеніне жететін
баспалдақ тұрғызып алады. Әрбір көпірше баланың біліміне
білім қосуға, биікке жетелей түсуге құрылуы қажет. Біздің
педагог ретіндегі ЖАД А-ны қолданудағы басты
ұстанымымыз – осы болуы шарт.
7 слайд
ЖАДА -да жұмыс баланың психикасын, оның жан дүниесінің дамуын, ақыл-ой деңгейін өрістетіп, оны жетілдіруде шама- шарқы жетерлік оқу-білім алуға, оны өздігінен ойлантып- толғантуға, әрбір зат пен құбылыстың мазмұн-мағынасын пайымдап білуіне жетектеп отырады. Бала психологиясында білуге, өз мүмкіндігіне жол ашуға, келе-келе дарындылыққа ұмтылу дағдылары қалыптасады. ЖАДА -да көмек алып нәтижеге жеткен балада жаңа бір мүмкіндік әлемі ашылады. Мұны сезінген бала психологиясы даму аймағына мақсатты түрде бойлай береді. Өйткені, ол өзі алғашқы қадамнан-ақ білім шыңын бағындырмаса да, ЖАДА арқылы алынбас асу қалмайтынын түсінеді. Ал оның нәтижеге жетуіне көмектесетін көпіршелер мұғалім тарапынан зор жауапкершілікпен, шебер дәлдікпен ұсынылуы керек. Бала мұғалім ұсынған көпіршелерден көздегеніне жететін баспалдақ тұрғызып алады. Әрбір көпірше баланың біліміне білім қосуға, биікке жетелей түсуге құрылуы қажет. Біздің педагог ретіндегі ЖАД А-ны қолданудағы басты ұстанымымыз – осы болуы шарт.