"Lesson Study" Сабақты зерттеу- мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білім жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсіл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Шалкөде орта мектеп мектепке дейінгі
шағын орталығымен” кмм
Орыс тілі мен
әдебиеті пәні
мұғалімі (2- деңгей )
Исабаева Шолпан
Нурилденовна
1 слайд
“ Шалкөде орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” кмм Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі (2- деңгей ) Исабаева Шолпан Нурилденовна
2 слайд
ВЕБИНАР ТАҚЫРЫБЫ:
’’ Lesson Study’’ C абақты зерттеу-
мұғалімдер тәжірибесі саласындағы
білім жетілдіруге бағытталған
педагогикалық тәсіл
2 слайд
ВЕБИНАР ТАҚЫРЫБЫ: ’’ Lesson Study’’ C абақты зерттеу- мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білім жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсіл
3 слайд
Мақсаты:
-
жаңаша педагогикалық аспект Lesson
Study ді меңгеру;
-СТО – ны дамыту;
-
қатысқан педагогтардың кәсіби
деңгейін жетілдіру;
-
мұғалімдер кәсіби бірлестігін
құрастыруға дайындық жүргізу.
3 слайд
Мақсаты: - жаңаша педагогикалық аспект Lesson Study ді меңгеру; -СТО – ны дамыту; - қатысқан педагогтардың кәсіби деңгейін жетілдіру; - мұғалімдер кәсіби бірлестігін құрастыруға дайындық жүргізу.
4 слайд
Lesson study/ зерттеу сабағы
Зерттеу сабағы қарапайым
идея болып табылады. Егер сіз
оқытуды жақсартқыңыз келсе, онда
басқа мұғалімдермен бірге жұмыс
істеу - жоспарлау, бақылау және
сабақ бойынша ой жүгіртудің
қаншалықты маңызды екені анық
емес пе ?
(Lewis, 2002)
4 слайд
Lesson study/ зерттеу сабағы Зерттеу сабағы қарапайым идея болып табылады. Егер сіз оқытуды жақсартқыңыз келсе, онда басқа мұғалімдермен бірге жұмыс істеу - жоспарлау, бақылау және сабақ бойынша ой жүгіртудің қаншалықты маңызды екені анық емес пе ? (Lewis, 2002)
5 слайд
Lesson Study- дің ерекшеліктері
Жеке оқушылардың
қажеттіліктеріне
қарап оқыту Мұғалімдермен біріге
отырып
жұмыс істеу
5 слайд
Lesson Study- дің ерекшеліктері Жеке оқушылардың қажеттіліктеріне қарап оқыту Мұғалімдермен біріге отырып жұмыс істеу
6 слайд
Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70-жылдарында Жапонияда
Lesson Study әдісі деп бастау алып, қазір бізге келіп жетті.
Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Қысқаша ақпарат
Неге?
Қалай?
Не?Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы
бірлеск е н тәсіл болып табылады және де іс-әрекеттегі зерттеу сияқты
бірнеше циклдерді қамтиды. Lesson Study –де ең бастысы “сабақты зерттеу”
немесе “сабақты зерделеу” үдерісі болып табылады. Бұл үдеріс
барысында
ынтымақтастықтағы мұғалімдер оқу сапасын арттыру үшін белгілі бір
тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында
оқушылардың оқу үдерісін зерделейді.
6 слайд
Бұл әрекет ХІХ ғасырдың 70-жылдарында Жапонияда Lesson Study әдісі деп бастау алып, қазір бізге келіп жетті. Мақсаты: Тәжірибені жақсарту және жетілдіру Қысқаша ақпарат Неге? Қалай? Не?Lesson Study мұғалімдерді оқыту және олардың тәжірибесін дамытудағы бірлеск е н тәсіл болып табылады және де іс-әрекеттегі зерттеу сияқты бірнеше циклдерді қамтиды. Lesson Study –де ең бастысы “сабақты зерттеу” немесе “сабақты зерделеу” үдерісі болып табылады. Бұл үдеріс барысында ынтымақтастықтағы мұғалімдер оқу сапасын арттыру үшін белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделейді.
7 слайд
Lesson Study
Жапония Макота Йошида 1870
( басқа тыс жерлерде 2007 ж)
Қытай
АҚШ
Швеция
Ұлыбритания Канада
Сингапур
Гонконг
7 слайд
Lesson Study Жапония Макота Йошида 1870 ( басқа тыс жерлерде 2007 ж) Қытай АҚШ Швеция Ұлыбритания Канада Сингапур Гонконг
8 слайд
Lesson Study тәсілін іске асыру барысы
Бастапқы
кезеңде
бірлесіп
жоспарлауд
ы көздейді
Топтың бір
мүшесі
зерттеу
сабағын
өткізеді
Қалған
мүшелері
қадағалайдыСабақтан
кейін топ
мүшелері
нәтижелері
н жүйелейді
, талдайдыАлынған
нәтижелерді
есепке ала
отырып,
қайта
жоспарлайд
ы
8 слайд
Lesson Study тәсілін іске асыру барысы Бастапқы кезеңде бірлесіп жоспарлауд ы көздейді Топтың бір мүшесі зерттеу сабағын өткізеді Қалған мүшелері қадағалайдыСабақтан кейін топ мүшелері нәтижелері н жүйелейді , талдайдыАлынған нәтижелерді есепке ала отырып, қайта жоспарлайд ы
9 слайд
Сабақты зерттеу оқытуды
жақсартудың кепілі
Біз НЕГЕ оқытудың
әдістерін зерттеп
үйренуіміз керек?
Қалай біз оны істейміз?
Біз сыныпта Не
істеуіміз керек?
9 слайд
Сабақты зерттеу оқытуды жақсартудың кепілі Біз НЕГЕ оқытудың әдістерін зерттеп үйренуіміз керек? Қалай біз оны істейміз? Біз сыныпта Не істеуіміз керек?
10 слайд
Глоссарий
•
Lesson Study: сабақтың сапасын жақсарту үдерісі -
сабақты жоспарлау, сабақтың жоспарын
талқылау , өткізілген сабақты зерттеу ,
сабақтан кейін талқылау
•
Сабақты зерттеу : сабақты Lesson Study аясында
зерттеу
•
Сабақтан соң талқылау : бақылаушылардың
бақылау нәтижесімен бір бірімен алмасу
мақсатында талқылау жүргізу немесе сабақты
жақсарту үшін жаңа идеяларды ойлап
шығару
10 слайд
Глоссарий • Lesson Study: сабақтың сапасын жақсарту үдерісі - сабақты жоспарлау, сабақтың жоспарын талқылау , өткізілген сабақты зерттеу , сабақтан кейін талқылау • Сабақты зерттеу : сабақты Lesson Study аясында зерттеу • Сабақтан соң талқылау : бақылаушылардың бақылау нәтижесімен бір бірімен алмасу мақсатында талқылау жүргізу немесе сабақты жақсарту үшін жаңа идеяларды ойлап шығару
11 слайд
LESSON STUDY БОЙЫНША
БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС ЕРЕЖЕСІ
•
5-6 адамнан тұратын топтарда өзіңіздің кәсіби
мәнмәтініңіздің аясында мынадай сұрақтарды
талқылаңыз.
•
Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен
жұмысына ықпал ететін жағдайлар?
•
Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен
жұмысына бөгет жасайтын кедергілер?
•
Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен
жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз?
•
Өз топтарыңызда зертте у сабағы бойынша бірлескен
жұмыс ережесін жасап, осы ереже жазылған плакат
шығарыңыздар.Lesson Study
бойынша
бірлескен
жұмыс
ережесі
11 слайд
LESSON STUDY БОЙЫНША БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫС ЕРЕЖЕСІ • 5-6 адамнан тұратын топтарда өзіңіздің кәсіби мәнмәтініңіздің аясында мынадай сұрақтарды талқылаңыз. • Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар? • Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына бөгет жасайтын кедергілер? • Зерттеу сабағы бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз? • Өз топтарыңызда зертте у сабағы бойынша бірлескен жұмыс ережесін жасап, осы ереже жазылған плакат шығарыңыздар.Lesson Study бойынша бірлескен жұмыс ережесі
12 слайд
Сабақты зерттеу барысындағы бақылау
•
Бақылау барысында неге көңіл бөлетініңізді алдын
ала келісіңіз
•
Бақылаушылардың көңілін аудару үшін бірнеше
негізгі оқушыларды таңдап алуға болады
•
Әр оқушы қалай үйреніп жатқанын бақылау керек
•
Барлық оқушыларды бақылау үшін тұрып тұрған
жөн
•
Бақылау нәтижелерімен пікір алмасу үшін
бақылауды өзіңіз істейтін буындағы әріптестеріңізбен
өткізген жөн
12 слайд
Сабақты зерттеу барысындағы бақылау • Бақылау барысында неге көңіл бөлетініңізді алдын ала келісіңіз • Бақылаушылардың көңілін аудару үшін бірнеше негізгі оқушыларды таңдап алуға болады • Әр оқушы қалай үйреніп жатқанын бақылау керек • Барлық оқушыларды бақылау үшін тұрып тұрған жөн • Бақылау нәтижелерімен пікір алмасу үшін бақылауды өзіңіз істейтін буындағы әріптестеріңізбен өткізген жөн
13 слайд
Бірінші бастаған сәтте біздің
командада мынадай кемшіліктер
кетті.
1. Lеsson Study- дың жұмыс тақырыбы алдын –
ала таңдалмады.
2. Біз тек сабаққа жаңа әдіс - тәсілді пайдалануды
ғана ойластырдық.
3. Бар ойымыз 3 оқушыда ғана болды.
4. Бақылау парақтарымыз әртүрлі болды.
Сосын биылғы оқу жылында осы кемшіліктерді
жоя отырып жұмыс жасаудамыз .
13 слайд
Бірінші бастаған сәтте біздің командада мынадай кемшіліктер кетті. 1. Lеsson Study- дың жұмыс тақырыбы алдын – ала таңдалмады. 2. Біз тек сабаққа жаңа әдіс - тәсілді пайдалануды ғана ойластырдық. 3. Бар ойымыз 3 оқушыда ғана болды. 4. Бақылау парақтарымыз әртүрлі болды. Сосын биылғы оқу жылында осы кемшіліктерді жоя отырып жұмыс жасаудамыз .
14 слайд
Lеsson Study өткізуші мұғалімдерге мынандай
ұсыныстар берілді:
1. Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған,
оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс;
2. Өз бетімен жұмыс оқушының бар ынтасын салып
жұмыс істейтіндей, қызықты етіп дайындалуы
керек;
3. Алғашқыда қарапайым тапсырмалар алынуы керек;
4. Деңгейлік тапсырмалар көбірек қолданылуы керек;
5. Сыныптағы барлық оқушыға назар аударылуы керек;
6. «4» пен «5» көбею үшін зерттеушілік әңгіме көбірек
болу керек, ол үшін «күрделі сұрақтар» қызықты
әрі сол сабаққа байланысты оқулықтан тыс
алынуы керек;
7. Бағалау тәсілдерін нақты, кеңірек қолдану қажет
14 слайд
Lеsson Study өткізуші мұғалімдерге мынандай ұсыныстар берілді: 1. Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа бағытталған, оқушы орындай алатындай етіп таңдалуы тиіс; 2. Өз бетімен жұмыс оқушының бар ынтасын салып жұмыс істейтіндей, қызықты етіп дайындалуы керек; 3. Алғашқыда қарапайым тапсырмалар алынуы керек; 4. Деңгейлік тапсырмалар көбірек қолданылуы керек; 5. Сыныптағы барлық оқушыға назар аударылуы керек; 6. «4» пен «5» көбею үшін зерттеушілік әңгіме көбірек болу керек, ол үшін «күрделі сұрақтар» қызықты әрі сол сабаққа байланысты оқулықтан тыс алынуы керек; 7. Бағалау тәсілдерін нақты, кеңірек қолдану қажет
15 слайд
Іс-тәжірибе барсында оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдерді қолдану негізінде білім алушыларда
мынадай өзгерістер мен нәтижелер болатынына
көз жеткізілді:
1. Бала алдына мақсат қоюды үйренді;
2. Әр нәрсеге өз көзқарасын қалыптастырды;
3. Бұрынғы білетіндерін салыстырды;
4. Бірігіп жұмыс жасауды, бір-бірімен тіл
табысуды үйренді;
5. Қорытынды жасай алды;
6. Сыни көзқарастары қалыптасты;
7. Белсенді оқушының саны артты.
15 слайд
Іс-тәжірибе барсында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану негізінде білім алушыларда мынадай өзгерістер мен нәтижелер болатынына көз жеткізілді: 1. Бала алдына мақсат қоюды үйренді; 2. Әр нәрсеге өз көзқарасын қалыптастырды; 3. Бұрынғы білетіндерін салыстырды; 4. Бірігіп жұмыс жасауды, бір-бірімен тіл табысуды үйренді; 5. Қорытынды жасай алды; 6. Сыни көзқарастары қалыптасты; 7. Белсенді оқушының саны артты.
16 слайд
16 слайд