Материалдар / Линза. Линзаның оптикалық күші. Линза. Линзаның оптикалық күші. Линзада кескін алу.Көз-оптикалық жүйе.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Линза. Линзаның оптикалық күші. Линза. Линзаның оптикалық күші. Линзада кескін алу.Көз-оптикалық жүйе.

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сабаққа бір модульді қолдану мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
803
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мақсатым : Сабақта түрлі тәсілдерді пайдаланып, оқушылардың бір-бірін бағалауды үйрету.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1 слайд
Мақсатым : Сабақта түрлі тәсілдерді пайдаланып, оқушылардың бір-бірін бағалауды үйрету.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ОҚО Мақтарал ауданы, Мақталы ауылы “№34 А.Чехов атындағы ЖОМ” физика пән мұғалімі Бакиров Ғалым жанЛ и н з а . Л и н з а н ы ң о п т и к а л ы қ к ү ш і . О п т и к а л ы қ а с п а п т а рЛ и н з а д а к е с к і н а л у . К ө з - о п т и к а л ы қ ж ү й е .Сабақтың тақырыбы :

№ Сабақ тақырыбы Оқып үйренудегі негізгі мақсат Оқытуда қолданған әдіс- тәсілдер Оқып үйренудегі нәтиже Үйрену мақсатындаба

2 слайд
№ Сабақ тақырыбы Оқып үйренудегі негізгі мақсат Оқытуда қолданған әдіс- тәсілдер Оқып үйренудегі нәтиже Үйрену мақсатындабаға ны қоса алғанда қоса алғанда бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы 7 модульдердің кіріктірілуі Негізгі дереккөздер 1 Линзалар. Линзалардың оптикалық күші Слайд 4 Жарықтың шағылу, сыну заңдарын еске түсіріп, дөңес, ойыс линзалардың пайдалану жолдарын үйрету Жұппен, топпен, жеке жұмыс. Линзалардың түрін, қайда қолданатынын және формуласын білу. Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау. Оқушыларға топтық, жұптық тапсырмалар беру арқылы. Сыни тұрғыдан ойлау. АКТ-ны пайдалану. Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Бағалау және оқытуды бағалау. Көшбасшылық . Электронды оқулық. Слайд. Лазер. Линзалар. Плакат . Оқулық 8 сынып. 2 Линзада кескін алу. Слайд 5 Линзаларды пайдалана отырып кескін алуды, кескінді жинауды және шашыратуды үйрету. Жеке жұмыс. Топпен жұмыс. Кескіндердің түрін, линзалармен жұмыс жасауды түсіне білу. Бағалау шкаласы бойынша өзін- өзі бағалау және топтарды бағалау. Топтарға сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар қойып, ой тастау арқылы сабаққа тарту. Талантты және дарынды балаларды оқыту. АКТ-ны пайдалану. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқу үшін бағалау оқуды бағалау. Слайд. Лазер және линзалар. Үлестірмелі қағаздар. Маркер. Микроскоп. 3 Көз оптикалық жүйе. Слайд 6 Көздің құрылысын, көру торламасының ауытқуын линзалар көмегімен түзетуді үйрету. Жұппен, топпен жұмыс. Сұрақ – жауап. Блум таксономиясы. Көзді ультракүлгін сәулелерден қорғауды уйрету. Топтық бағалау. Жеке бағалау. Мұғалімнің бағалауы. Барлық оқушыларға топта өз ойларын жеткізе білуге арналған сұрақтар қою. Сыни тұрғыдан ойлау. АКТ-ны пайдалану. Оқытуды бағалау. Оқытудағы көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Слайд. Power Point. Ламинатталған парақтар. Линзалар мен лазер. Плакат. 4 Оптикалық аспаптар. Слайд 7 Линзалардың көмегімен шын кескін алуды үйрету. Микроскоп, фотоаппарат, колейдоскоппен кескін алу жолдарын уйрету. Диалог. Сұрақ – жауап. Блум таксономиясы. Проекциялық аспаптармен жұмыс жасауға үйрету. Топтық бағалау. Жеке бағалау. Аспаптармен жұмыс жасату арқылы сабаққа тарту. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқудағы жаңа тәсілдер. АКТ-ны пайдалану. Оқытуды бағалау. Көшбасшылық. Плакат. Оптикалық аспаптар. Микроскоп, лупа, дүрбі, фотоаппарат.

Тиімділігі Сабақта уақыттың үнемделуі. Бағалауда сыныптағы барлық оқушылардың қамтылуы. Нәтижесі Оқушылар өздерін, топты және

3 слайд
Тиімділігі Сабақта уақыттың үнемделуі. Бағалауда сыныптағы барлық оқушылардың қамтылуы. Нәтижесі Оқушылар өздерін, топты және бір-бірін бағалауды үйренеді.

Бармаққа сілтеме арқылы бағалау

4 слайд
Бармаққа сілтеме арқылы бағалау

Смайлик арқылы бағалау

5 слайд
Смайлик арқылы бағалау

Кері байланыс арқылы бағалау

6 слайд
Кері байланыс арқылы бағалау

Стикермен бағалау

7 слайд
Стикермен бағалау