Материалдар / Логарифмдік функция
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логарифмдік функция

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифм.Ондық және натурал логарифм және логарифмдік өрнектерді түрлендіру, олардың мәнін есептеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2022
466
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
БҚО , Тасқала ауданы, «Тасқала колледжі» КММ Валиева Жадыра Бакытжановна 11-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Логарифмді

1 слайд
БҚО , Тасқала ауданы, «Тасқала колледжі» КММ Валиева Жадыра Бакытжановна 11-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Логарифмдік функция Сабақтың тақырыбы : Логарифм.Ондық және натурал логарифм және логарифмдік өрнектерді түрлендіру, олардың мәнін есептеу.

Сабақтың мақсатыC абақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Логарифмдік өрнектерді түрлендіре алады Логарифмдер және оның қас

2 слайд
Сабақтың мақсатыC абақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : Логарифмдік өрнектерді түрлендіре алады Логарифмдер және оның қасиеттері туралы түсінік беру Логарифм қасиеттерін түсіндіре отырып, ой өрістерін дамыту Адамгершілікке баулу.

Психологиялық ахуал Конверттегі сұрақ Галереяны аралау “ Ойлан- жұптас- бөліс”Сәйкестендіру« SMS» Белсенді оқыту әдістері: С

3 слайд
Психологиялық ахуал Конверттегі сұрақ Галереяны аралау “ Ойлан- жұптас- бөліс”Сәйкестендіру« SMS» Белсенді оқыту әдістері: Саралау тәсілі

ЖОО-ның орташа жылдық ақысы 500.000 теңге деп есептейік, ай сайынғы тамақ үшін 10.000 теңге, түскі ас + жол ақы 500*30=15.000 т

4 слайд
ЖОО-ның орташа жылдық ақысы 500.000 теңге деп есептейік, ай сайынғы тамақ үшін 10.000 теңге, түскі ас + жол ақы 500*30=15.000 теңге. Жалдамалы пәтерге 20.000 теңге деп есептейік. Жылына қанша ақша жұмсалады? Жылына жалпы 500.000+100.000+150.000+200.000=950.000 теңге 4 жыл ақылы оқуға 3,8 млн теңге ақша кетеді екен. Егер грантта оқитын болсақ, ай сайын стипендия 20.000*12=240.000 тг жылына келіп тұрған ақша. Ақылы оқитындардың ақшасы сенің өз қалтаңда қалады. Сұрақ: Қай жағдай сіздерге тиімді? Бұған қол жеткізуге бола ма? Ол үшін сіздерге не қажет? Психологиялық ахуал «Өмірдегі қарапайым есеп» ой қозғау

Кон вертегі сұрақ 1. Көрсеткіштік теңдеу деген не? 2. Көрсеткіштік теңдеудің қасиеттерін ата. 3. Ауызша есепте: 4. Теңдеуді шеш

5 слайд
Кон вертегі сұрақ 1. Көрсеткіштік теңдеу деген не? 2. Көрсеткіштік теңдеудің қасиеттерін ата. 3. Ауызша есепте: 4. Теңдеуді шеш: 2 x +2 x+1 =12  3 х =81 

Жаңа сабақ түсіндіру Мақсаты: Жаңа сабақты ұжым болып талдау кезінде логарифмдік функцияның қасиеттерін біртіндеп талдау арқ

6 слайд
Жаңа сабақ түсіндіру Мақсаты: Жаңа сабақты ұжым болып талдау кезінде логарифмдік функцияның қасиеттерін біртіндеп талдау арқылы нәтижеге жету. Белсенді оқыту әдісі: Галереяны аралау Берілген оң санның берілген негіздегі логарифмі деп осы негіздің берілген санға тең дәреже көрсеткішін айтады, яғни b>0 санының а (а>0,а≠1) негізіндегі логарифмі деп (1) теңдігін қанағаттандыратын с санын айтады. Оны былай белгілейді: және бұл «негізі а бойынша логарифм b »деп немесе «негізі а- ға тең логарифм b »деп оқылады. Сонымен анықтама бойынша (1) теңдіктен (2) теңдігін аламыз.(2) теңдікті логарифмнің негізгі теңбе-теңдігі деп атайды.

Логарифмдік функцияның қасиеттері

7 слайд
Логарифмдік функцияның қасиеттері

“ Ойлан-жұптас-бөліс” 1 мысал. Өрнектерінің мәнін табу керек. 1) ; 2) Шешуі . 1) 81 = 3 4 ,онда анықтама бо

8 слайд
“ Ойлан-жұптас-бөліс” 1 мысал. Өрнектерінің мәнін табу керек. 1) ; 2) Шешуі . 1) 81 = 3 4 ,онда анықтама бойынша =4 : 2) 0,125= =2 -3 ,олай болса, = -3 Санның логарифмінің негізі 10-ға тең болса,онда логарифмді санның ондық логарифмі деп атайды және lgb арқылы белгіленеді. Мысалы: log 10 5=lg5. Санның логарифмінің негізі е≈ 2,718281828...саны болса,онда логарифм санның натурал логарифмі деп аталады. Мысалы: =ln5.

Сәй кестенд іру

9 слайд
Сәй кестенд іру

Топтық жұмыс Саралау тәсілі: Математикалық сауаттылық А деңгейі: Балалар тағамындағы қанттың орташа тәуелділік мөлшері 50

10 слайд
Топтық жұмыс Саралау тәсілі: Математикалық сауаттылық А деңгейі: Балалар тағамындағы қанттың орташа тәуелділік мөлшері 50 грамнан аспау керек.Егер Алмат бір күнде 1 л кока-колаісше (өндірушінің көсеткіші бойынша 100 мде 10,6 г қантбар деп есептесек), ол қанша прцентке мөлшерден артық қант қолданған? В деңгейі: С деңгейі :

БАҒАЛАУ ӘДІСІ МадақтауҚол шапалақтау Екі жұлдыз, бір тілек

11 слайд
БАҒАЛАУ ӘДІСІ МадақтауҚол шапалақтау Екі жұлдыз, бір тілек

« SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қы

12 слайд
« SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама (SMS) жазу ұсынылады Кері байланс: