Логикалық ойлауды үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН:
СЫНЫП:
ЛОГИКАЛЫҚ
ОЙЛАУДЫ
ҮЙРЕТУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
2 слайд
БАҚША АҒАШТАРЫ
Ыбырай Алтынсарин
https://youtu.be/W_KzpECYqKY?
si=2xyW7HKBJhVSwp2S
https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2
2 слайд
БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2
3 слайд
ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ
ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ
Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры,
қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген
есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын
деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының
қолайсыздығына байланысты
деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер
межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер
сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда
температура туралы жазба қашан жасалды?
3 слайд
ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?
4 слайд
Ақпаратты
түсіну
және
бағалау,
оның
дұрыстығы
н тексеру
Себеп-
салдарлық
байланыста
рды
зерттеу
Нақты
ұғымдар
мен
конструкци
ялармен
жұмыс істеу
Пайымдауд
ағы
жүйелілік
Қорытынды
құра білу
және оны
өзіңізге
және
айналаңыз
дағыларға
негіздеу
Маңыздын
ы маңызды
еместенбөл
у,
ЛОГИКАЛЫҚ
ОЙЛАУДЫҢАРТ
ЫҚШЫЛЫҚТАР
Ы:
4 слайд
Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:
5 слайд
ЖҰПТА ЖҰМЫС
ІСТЕУ
Ақпаратты талдау:
балалар ақпаратты
түсінуді, негізгі
фактілерді
бөлуді,себеп-салдарлық
байланыстарды
анықтауды және
маңыздысын маңызды
емес нәрседен бөлуді
үйренеді.
Салыстыру немесе
бағалау: балалар
мәселеге қатысты
әртүрлі шешімдерді
немесе тәсілдерді
талдай отырып, оларды
әртүрлі критерийлер
бойынша салыстырып,
олардың тиімділігін
немесе құндылығын
бағалайды.
Білім синтезі:балалар
логикалық әдістермен
ойлау үлгілерін қолдана
отырып, жаңа идеялар
табу немесе
мәселелердішешу үшін
алғанбілімдері мен
тәжірибелерін біріктіре
алады.
Мәселелерді шешу:
балалар мәселелерді
анықтау және талдау,
ықтимал себептерді
анықтау және оларды
шешу стратегияларын
әзірлеуарқылы күрделі
мәселелерді шешуге
жүйелі түрде
қарастыруды үйренеді.
Дедукция және индукция:
балалар жалпы
алғышарттардан нақты
пайымдауларды шығару
үшін дедуктивті ойлауды,
сондай-ақ нақты
бақылауларға негізделген
жалпы қорытындыларды
қалыптастыру үшін
индуктивті ойлауды қолдану
қабілетін дамытады.
Болжау: балалар қолда бар
деректер мен тәжірибе
негізінде болашақ оқиғалар
мен олардың салдарын
болжауды үйренеді. Болжау
балаларға өз әрекеттерін
жоспарлауға және алдын
алу шараларын қабылдауға
көмектеседі.
5 слайд
ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.
6 слайд
«СУРЕТТЕГІ
ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»
6 слайд
«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»
7 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ»
жаттығуы.
7 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Баланың логикасы мен ойлауын
дамытумен үйде айналысу.
Ауызша ойындар ойнау
Отбасында үстелойындарын ойнау
Жұмбақтарды, ребустарды, бас
қатырғыштарды шешуге деген
қызығушылықты ояту.
«Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда?
Қашан?» және т. б.
интеллектуалды ойындарға қатысу
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу