Материалдар / Логикалық ойлауды үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Логикалық ойлауды үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық ойлауды үйрету. Педагогикалық қолдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
331
2 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд

ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmb

2 слайд
БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

2 слайд

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры,

3 слайд
ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

3 слайд

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымд

4 слайд
Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

4 слайд

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыста

5 слайд
ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

5 слайд

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

6 слайд
«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

6 слайд

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

7 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

7 слайд

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтард

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу