Материалдар / Логикалық ойлауды үйрету

Логикалық ойлауды үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық ойлауды үйрету. Педагогикалық қолдау
Авторы:
26 Қараша 2024
633
3 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд

ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmb

2 слайд
БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

2 слайд

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры,

3 слайд
ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

3 слайд

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымд

4 слайд
Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

4 слайд

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыста

5 слайд
ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

5 слайд

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

6 слайд
«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

6 слайд

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

7 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

7 слайд

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтард

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу

Министірлікпен келісілген курстар тізімі