Логикалық ойлауды үйрету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логикалық ойлауды үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық ойлауды үйрету. Педагогикалық қолдау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

#1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

1 слайд

ДАЙЫНДАҒАН: СЫНЫП: ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫ ҮЙРЕТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmb

#2 слайд
БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

2 слайд

БАҚША АҒАШТАРЫ Ыбырай Алтынсарин https://youtu.be/W_KzpECYqKY? si=2xyW7HKBJhVSwp2S https://youtu.be/W_KzpECYqKY?si=yDmZ_OmFWPmbjAQ2

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры,

#3 слайд
ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

3 слайд

ПРОФЕССОР Ш. СҰЛТАНБЕКОВТЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ЕСЕБІ Қазақстан-Британ техникалық университетінің профессоры, қазақстандық ғалым Шыңғыс Сұлтанбеков әзірлеген есепті шешудіұсынамын. Таудың басында әр 15 минут сайын деректерді жіберетін метеостанция орналасқан. Алайда, ауа-райының қолайсыздығына байланысты деректер кідіріспен жіберіледі және температура туралы мәліметтер межелі жерге 45 минуттан кейін жетеді. Егер межелі жерде деректер сағат 12:00-де алынса, онда метеостанцияда температура туралы жазба қашан жасалды?

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымд

#4 слайд
Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

4 слайд

Ақпаратты түсіну және бағалау, оның дұрыстығы н тексеру Себеп- салдарлық байланыста рды зерттеу Нақты ұғымдар мен конструкци ялармен жұмыс істеу Пайымдауд ағы жүйелілік Қорытынды құра білу және оны өзіңізге және айналаңыз дағыларға негіздеу Маңыздын ы маңызды еместенбөл у, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУДЫҢАРТ ЫҚШЫЛЫҚТАР Ы:

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыста

#5 слайд
ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

5 слайд

ЖҰПТА ЖҰМЫС ІСТЕУ Ақпаратты талдау: балалар ақпаратты түсінуді, негізгі фактілерді бөлуді,себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және маңыздысын маңызды емес нәрседен бөлуді үйренеді. Салыстыру немесе бағалау: балалар мәселеге қатысты әртүрлі шешімдерді немесе тәсілдерді талдай отырып, оларды әртүрлі критерийлер бойынша салыстырып, олардың тиімділігін немесе құндылығын бағалайды. Білім синтезі:балалар логикалық әдістермен ойлау үлгілерін қолдана отырып, жаңа идеялар табу немесе мәселелердішешу үшін алғанбілімдері мен тәжірибелерін біріктіре алады. Мәселелерді шешу: балалар мәселелерді анықтау және талдау, ықтимал себептерді анықтау және оларды шешу стратегияларын әзірлеуарқылы күрделі мәселелерді шешуге жүйелі түрде қарастыруды үйренеді. Дедукция және индукция: балалар жалпы алғышарттардан нақты пайымдауларды шығару үшін дедуктивті ойлауды, сондай-ақ нақты бақылауларға негізделген жалпы қорытындыларды қалыптастыру үшін индуктивті ойлауды қолдану қабілетін дамытады. Болжау: балалар қолда бар деректер мен тәжірибе негізінде болашақ оқиғалар мен олардың салдарын болжауды үйренеді. Болжау балаларға өз әрекеттерін жоспарлауға және алдын алу шараларын қабылдауға көмектеседі.

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

#6 слайд
«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

6 слайд

«СУРЕТТЕГІ ҮШБҰРЫШТАРДЫ САНА»

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

#7 слайд
«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

7 слайд

«Арқаннан жасалған тұзақ» жаттығуы.

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтард

#8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Баланың логикасы мен ойлауын дамытумен үйде айналысу. Ауызша ойындар ойнау Отбасында үстелойындарын ойнау Жұмбақтарды, ребустарды, бас қатырғыштарды шешуге деген қызығушылықты ояту. «Брейн-ринг», «Пікірталас», «Не? Қайда? Қашан?» және т. б. интеллектуалды ойындарға қатысу

Файл форматы:
pptx
26.11.2024
856
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі