Материалдар / М. Ауезов мақала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М. Ауезов мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
М. Ауезов мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2019
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды облысы,Абай ауданы,Топар кенті Абай атындағы мектептің бастауыш сынып мұғалімі:Құрманхан Гүлбәршін

1 слайд
Қарағанды облысы,Абай ауданы,Топар кенті Абай атындағы мектептің бастауыш сынып мұғалімі:Құрманхан Гүлбәршін

1 слайд

Қарағанды облысы,Абай ауданы,Топар кенті Абай атындағы мектептің бастауыш сынып мұғалімі:Құрманхан Гүлбәршін

Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру • Өнеріміз өрге жүзер өнерде, • Білімдіміз ойда оқу біздерде. • Мақсатымыз өнерлі

2 слайд
Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру • Өнеріміз өрге жүзер өнерде, • Білімдіміз ойда оқу біздерде. • Мақсатымыз өнерлі боп жақсы оқу, • Өнер, білім тең таразы біздерге

2 слайд

Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру • Өнеріміз өрге жүзер өнерде, • Білімдіміз ойда оқу біздерде. • Мақсатымыз өнерлі боп жақсы оқу, • Өнер, білім тең таразы біздерге

Үй тапсырмасы Өткенге шолу “ Ой қозғау” АКТ-ны қолдану

3 слайд
Үй тапсырмасы Өткенге шолу “ Ой қозғау” АКТ-ны қолдану Шоқан Уалиханов (1835-1865) Туған жері: Қостанай облысы Сарыкөл ауданындағы Күнтимес ордасы Қызметі: шығыстанушы, тарихшы, фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы

3 слайд

Үй тапсырмасы Өткенге шолу “ Ой қозғау” АКТ-ны қолдану Шоқан Уалиханов (1835-1865) Туған жері: Қостанай облысы Сарыкөл ауданындағы Күнтимес ордасы Қызметі: шығыстанушы, тарихшы, фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы

Сабақтың барысы : • I .Ұйымдастыру кезеңі • 1 .Үй тапсырмасын сұрау • II .Ой тастау • III .Қызығушылықты ояту • IV .Мағынаны тан

4 слайд
Сабақтың барысы : • I .Ұйымдастыру кезеңі • 1 .Үй тапсырмасын сұрау • II .Ой тастау • III .Қызығушылықты ояту • IV .Мағынаны тану • 1 .Сергіту сәті • 2 .Ой қозғау • V .Бағалау • VI .Кері байланыс. Үй тапсырмасы

4 слайд

Сабақтың барысы : • I .Ұйымдастыру кезеңі • 1 .Үй тапсырмасын сұрау • II .Ой тастау • III .Қызығушылықты ояту • IV .Мағынаны тану • 1 .Сергіту сәті • 2 .Ой қозғау • V .Бағалау • VI .Кері байланыс. Үй тапсырмасы

“ Ой тастау”

5 слайд
“ Ой тастау”

5 слайд

“ Ой тастау”

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Мақсаты:Мақсаты: • Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле отырып, мәтіннен негіз

8 слайд
Мақсаты:Мақсаты: • Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайдыотырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды Оқыту нәтижелері:Оқыту нәтижелері:  Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,  Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасадыСыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады  Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және ауызша түрде жеткізе біледіауызша түрде жеткізе біледі

8 слайд

Мақсаты:Мақсаты: • Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайдыотырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды Оқыту нәтижелері:Оқыту нәтижелері:  Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,  Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасадыСыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады  Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және ауызша түрде жеткізе біледіауызша түрде жеткізе біледі

Ой шақыру Мұхтар Әуезов (1897 - 1961) Ұлы жазушы, драматург, ғұлама ғалым, педагог, қоғам қайраткері Топқа бөлу 1-құлыншақтар

9 слайд
Ой шақыру Мұхтар Әуезов (1897 - 1961) Ұлы жазушы, драматург, ғұлама ғалым, педагог, қоғам қайраткері Топқа бөлу 1-құлыншақтар 2-ботақандар 3-бұзауқандар 4-қошақандар

9 слайд

Ой шақыру Мұхтар Әуезов (1897 - 1961) Ұлы жазушы, драматург, ғұлама ғалым, педагог, қоғам қайраткері Топқа бөлу 1-құлыншақтар 2-ботақандар 3-бұзауқандар 4-қошақандар

Мағынаны тану Мәтінмен жұмыс • “ Құлыншақтар” тобы. 121 б. Көктем ... 123 б. ...түсірді. • “ Бота

10 слайд
Мағынаны тану Мәтінмен жұмыс • “ Құлыншақтар” тобы. 121 б. Көктем ... 123 б. ...түсірді. • “ Ботақандар” тобы. 123 б. Киіз үйден ... 123 б. ...Мағауияға. • “ Қошақандар” тобы . 123 б. Бұрын ... 124 б. ...басты. • “ Бұзауқандар“ тобы. 124 б. Жиналғандар ... 125 б. ...ашты.

10 слайд

Мағынаны тану Мәтінмен жұмыс • “ Құлыншақтар” тобы. 121 б. Көктем ... 123 б. ...түсірді. • “ Ботақандар” тобы. 123 б. Киіз үйден ... 123 б. ...Мағауияға. • “ Қошақандар” тобы . 123 б. Бұрын ... 124 б. ...басты. • “ Бұзауқандар“ тобы. 124 б. Жиналғандар ... 125 б. ...ашты.

Сөздік жұмысы Тастүлек – төрт жастағы бүркіт. Қаусырыну – киімнің екі бойын бір- біріне айқастыра қымтау. Мініс ат – мінуг

11 слайд
Сөздік жұмысы Тастүлек – төрт жастағы бүркіт. Қаусырыну – киімнің екі бойын бір- біріне айқастыра қымтау. Мініс ат – мінуге жарайтын ат. Желбегей – жеңін кимей, жамыла салған сырт киім.

11 слайд

Сөздік жұмысы Тастүлек – төрт жастағы бүркіт. Қаусырыну – киімнің екі бойын бір- біріне айқастыра қымтау. Мініс ат – мінуге жарайтын ат. Желбегей – жеңін кимей, жамыла салған сырт киім.

Топ оқушылары: Шағын эссе жазып оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.

12 слайд
Топ оқушылары: Шағын эссе жазып оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.

12 слайд

Топ оқушылары: Шағын эссе жазып оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.

• “ Құлыншақтар” тобы. Мәтін бойынша сурет сал • “ Ботақандар” тобы. Бала Мұхтарға сипаттама бер • “

13 слайд
• “ Құлыншақтар” тобы. Мәтін бойынша сурет сал • “ Ботақандар” тобы. Бала Мұхтарға сипаттама бер • “ Қошақандар” тобы . Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан • “ Бұзауқандар“ тобы. Мақал-мәтелдерді жалғастыр 1. Еңбек етсең ерінбей, ... 2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, ... 3.Жақсыдан үйрен, ...

13 слайд

• “ Құлыншақтар” тобы. Мәтін бойынша сурет сал • “ Ботақандар” тобы. Бала Мұхтарға сипаттама бер • “ Қошақандар” тобы . Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан • “ Бұзауқандар“ тобы. Мақал-мәтелдерді жалғастыр 1. Еңбек етсең ерінбей, ... 2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, ... 3.Жақсыдан үйрен, ...

Қорытынды:

14 слайд
Қорытынды:

14 слайд

Қорытынды:

Оқушылар өзін-өзі бағалайды . ” Екі жұлдыз ,бір тілек” арқылы өз тілектерін ,ұсыныстарын жазады. Кері байланысқа сабақта не ұн

15 слайд
Оқушылар өзін-өзі бағалайды . ” Екі жұлдыз ,бір тілек” арқылы өз тілектерін ,ұсыныстарын жазады. Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді, келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге жазып жапсырады.

15 слайд

Оқушылар өзін-өзі бағалайды . ” Екі жұлдыз ,бір тілек” арқылы өз тілектерін ,ұсыныстарын жазады. Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді, келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге жазып жапсырады.

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау М.Әуезов туралы мәлімет жинау

16 слайд
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау М.Әуезов туралы мәлімет жинау

16 слайд

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау М.Әуезов туралы мәлімет жинау