Материалдар / “Маған өмір керек, мен өмірге керекпін ”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Маған өмір керек, мен өмірге керекпін ”

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2021
856
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТРЕНИНГІ“ Қаратау” орта мектебі “ Маған өмір керек, мен өмірге керекпін ”

1 слайд
ТРЕНИНГІ“ Қаратау” орта мектебі “ Маған өмір керек, мен өмірге керекпін ”

1 слайд

ТРЕНИНГІ“ Қаратау” орта мектебі “ Маған өмір керек, мен өмірге керекпін ”

Мақсаты: 1. Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым- қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру. 2. Түрлі мә

2 слайд
Мақсаты: 1. Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым- қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру. 2. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру, олардың алдын алу. 3. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. 4. Қайырымдылыққа, білімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: 1. Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым- қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру. 2. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру, олардың алдын алу. 3. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. 4. Қайырымдылыққа, білімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.

«Өмір деген – бұйым емес қолдағы, Өмір дейтін – ұлы бекет жолдағы». /М.Мақатаев/ «Өмір — теңіз, өтіп кетем демеңіз, Із

3 слайд
«Өмір деген – бұйым емес қолдағы, Өмір дейтін – ұлы бекет жолдағы». /М.Мақатаев/ «Өмір — теңіз, өтіп кетем демеңіз, Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз» /Рудаки./ «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» /Дж.Неру/

3 слайд

«Өмір деген – бұйым емес қолдағы, Өмір дейтін – ұлы бекет жолдағы». /М.Мақатаев/ «Өмір — теңіз, өтіп кетем демеңіз, Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз» /Рудаки./ «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» /Дж.Неру/

Бүгінгі тренингімізді Тұманбай Молдағалиев ағамыздың өлеңімен ашқым келіп отыр. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырла

4 слайд
Бүгінгі тренингімізді Тұманбай Молдағалиев ағамыздың өлеңімен ашқым келіп отыр. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса,ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса,шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.  

4 слайд

Бүгінгі тренингімізді Тұманбай Молдағалиев ағамыздың өлеңімен ашқым келіп отыр. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап жөнелтеді әр күнін. Сәл қайғырса,ол ұғына түседі, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын. Адам күліп қарсы алады таң нұрын, Адам жырлап ұзартады әр күнін. Сәл қуанса,шығарады ол естен, Дүниенің кеңдігі мен тарлығын.  

«Екі бақа» аңыз әңгіме. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі, шыға алмайтынына көзі жетіп, қарсыла

5 слайд
«Екі бақа» аңыз әңгіме. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі, шыға алмайтынына көзі жетіп, қарсыласпай өліп қалады. Ал екіншісі, шыға алмайтынына көзі жетіп тұрса да, арпалысқанының бәрі бекер сияқты көрінсе де, секіре береді. Бірақ, аяғында қаймақ, әлгі бақаның секіргенінен қоюланып, майға айналады. Әлгі бақа сөйтіп, секіріп шыныдан шығып кетеді.

5 слайд

«Екі бақа» аңыз әңгіме. Сарайда тұрған шыныдағы қаймаққа екі бақа түсіп кетеді. Біреуі, шыға алмайтынына көзі жетіп, қарсыласпай өліп қалады. Ал екіншісі, шыға алмайтынына көзі жетіп тұрса да, арпалысқанының бәрі бекер сияқты көрінсе де, секіре береді. Бірақ, аяғында қаймақ, әлгі бақаның секіргенінен қоюланып, майға айналады. Әлгі бақа сөйтіп, секіріп шыныдан шығып кетеді.

М.Мақатаевтің өлеңінен үзінді. Шыда,шыда! Шыдай түс, шыда тағы! Шыдамдыны мына өмір ұнатады. Үміттің құлан иек құла таңы, Әйтеуі

6 слайд
М.Мақатаевтің өлеңінен үзінді. Шыда,шыда! Шыдай түс, шыда тағы! Шыдамдыны мына өмір ұнатады. Үміттің құлан иек құла таңы, Әйтеуір бір атады, бір атады... Өкінбе, өкпелеме бүгініңе, Өмір, өмір!   Өкінбе, өкпелеме бүгініңе, Өмір, өмір Болмайды түңілуге, Мәңгі сені жазбаған сүрінуге, Қайта тұрып, қақың бар жүгіруге.

6 слайд

М.Мақатаевтің өлеңінен үзінді. Шыда,шыда! Шыдай түс, шыда тағы! Шыдамдыны мына өмір ұнатады. Үміттің құлан иек құла таңы, Әйтеуір бір атады, бір атады... Өкінбе, өкпелеме бүгініңе, Өмір, өмір!   Өкінбе, өкпелеме бүгініңе, Өмір, өмір Болмайды түңілуге, Мәңгі сені жазбаған сүрінуге, Қайта тұрып, қақың бар жүгіруге.

 Өмір дегенді қалай түсінесіңдер?  Өмірдің мәні неде деп ойлайсыңдар?  Өмір адамға несімен қымбат? Пікірталас сұрақтары

7 слайд
 Өмір дегенді қалай түсінесіңдер?  Өмірдің мәні неде деп ойлайсыңдар?  Өмір адамға несімен қымбат? Пікірталас сұрақтары

7 слайд

 Өмір дегенді қалай түсінесіңдер?  Өмірдің мәні неде деп ойлайсыңдар?  Өмір адамға несімен қымбат? Пікірталас сұрақтары

Өмір дегеніміз – адам баласының туған күнінен бастап, осы күнге дейінгі жүрген жолы. Өмір былайша алып қарағанда төрт-ақ әріпт

8 слайд
Өмір дегеніміз – адам баласының туған күнінен бастап, осы күнге дейінгі жүрген жолы. Өмір былайша алып қарағанда төрт-ақ әріптен тұратын сөз. Алайда осынау сөзге қаншама ұғым сыйып жатыр десеңізші. Оның әрбір мезеті сынақтан тұрады. Қиындық пен қуаныш кезектесіп жетіп отырады. Бір ағамыз: “Өмір – сырын білгізбейтін тентек ат секілді, қай жағыңнан келіп тебетінін білмей де қаласың” деген екен.Иә, шынында да солай. Басқаша алып қарағанда өмір шеті де, шегі де көрінбейтін үлкен теңіз тәрізді. Ал, біз сол теңізде ақырын жүзген қайықпыз Олай болса,Өмір адамға бірақ рет беріледі. Осы қамшының сабындай қысқа ғана өмірде бір-бірімізбен тек сыйласып өткенге не жетсін.

8 слайд

Өмір дегеніміз – адам баласының туған күнінен бастап, осы күнге дейінгі жүрген жолы. Өмір былайша алып қарағанда төрт-ақ әріптен тұратын сөз. Алайда осынау сөзге қаншама ұғым сыйып жатыр десеңізші. Оның әрбір мезеті сынақтан тұрады. Қиындық пен қуаныш кезектесіп жетіп отырады. Бір ағамыз: “Өмір – сырын білгізбейтін тентек ат секілді, қай жағыңнан келіп тебетінін білмей де қаласың” деген екен.Иә, шынында да солай. Басқаша алып қарағанда өмір шеті де, шегі де көрінбейтін үлкен теңіз тәрізді. Ал, біз сол теңізде ақырын жүзген қайықпыз Олай болса,Өмір адамға бірақ рет беріледі. Осы қамшының сабындай қысқа ғана өмірде бір-бірімізбен тек сыйласып өткенге не жетсін.

«Жағымсыз қасиеттен арылу» жаттығуы Тренингке қатысушыларға ақ парақ беріледі, парақты қаламсаппен ортасын бөліп сыза

9 слайд
«Жағымсыз қасиеттен арылу» жаттығуы Тренингке қатысушыларға ақ парақ беріледі, парақты қаламсаппен ортасын бөліп сызады да бірінші жағына өзінің бойындағы жағымсыз қасиеттерді жазады, екінші жағына адам бойында (өзінің, достарының, ата-анасының, т.б) кездесетін жағымды қасиеттерді тізіп жазады. Парақты ортасынан жыртып бөліп алады да жағымсыз қасиеті жазылған жағын қоқыс жәшігіне мыжып, лақтырып тастайды. Алжағымды мінез жазылған жағын өздеріне қалдырады.

9 слайд

«Жағымсыз қасиеттен арылу» жаттығуы Тренингке қатысушыларға ақ парақ беріледі, парақты қаламсаппен ортасын бөліп сызады да бірінші жағына өзінің бойындағы жағымсыз қасиеттерді жазады, екінші жағына адам бойында (өзінің, достарының, ата-анасының, т.б) кездесетін жағымды қасиеттерді тізіп жазады. Парақты ортасынан жыртып бөліп алады да жағымсыз қасиеті жазылған жағын қоқыс жәшігіне мыжып, лақтырып тастайды. Алжағымды мінез жазылған жағын өздеріне қалдырады.

«Бес құндылық» жаттығуы. Қатысушылар алдарындағы жапсырма қағазға өздерінің өмірдегі ең құнды бес дүниелерін жазады, о

10 слайд
«Бес құндылық» жаттығуы. Қатысушылар алдарындағы жапсырма қағазға өздерінің өмірдегі ең құнды бес дүниелерін жазады, оған жақсылап қарап алуын және бүктеуін сұраймын. Ұсыныс: Сендер өздеріңнің ең қымбат бес дүниелеріңді жаздыңдар, енді оны жәй ғана жерге лақтырып тастаңдар. Рефлекция: 1. Осы жаттығу барысында не сезіндің , құндылықтарыңды лақтыру оңайға түсті ме ? 2. Б ү гінгі тренингтен ал ғ ан әсерің, білімің сендерге келешекте қ ажет деп ойлайсы ң дар ма ? Ендеше осы құнды дүниелерімізді еш уақытта жоғалтып алмайық!

10 слайд

«Бес құндылық» жаттығуы. Қатысушылар алдарындағы жапсырма қағазға өздерінің өмірдегі ең құнды бес дүниелерін жазады, оған жақсылап қарап алуын және бүктеуін сұраймын. Ұсыныс: Сендер өздеріңнің ең қымбат бес дүниелеріңді жаздыңдар, енді оны жәй ғана жерге лақтырып тастаңдар. Рефлекция: 1. Осы жаттығу барысында не сезіндің , құндылықтарыңды лақтыру оңайға түсті ме ? 2. Б ү гінгі тренингтен ал ғ ан әсерің, білімің сендерге келешекте қ ажет деп ойлайсы ң дар ма ? Ендеше осы құнды дүниелерімізді еш уақытта жоғалтып алмайық!

Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқ

11 слайд
Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқару мен ар-намысты қорғау-ол да бақыттың бір шыңы. Ештеңеге мойымай, өзіңе сенімді болсаң, міне сол бақыт. қ иындықты жеңсен-бақыт. Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқару мен ар-намысты қорғау-ол да бақыттың бір шыңы. Ештеңеге мойымай, өзіңе сенімді болсаң, міне сол бақыт. қ иындықты жеңсен-бақыт.

11 слайд

Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқару мен ар-намысты қорғау-ол да бақыттың бір шыңы. Ештеңеге мойымай, өзіңе сенімді болсаң, міне сол бақыт. қ иындықты жеңсен-бақыт. Өмірдің кедір-бұдыр жерлері толып жатыр. Олар әр адым сайын ұшырасады. Оларды именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін адал атқару мен ар-намысты қорғау-ол да бақыттың бір шыңы. Ештеңеге мойымай, өзіңе сенімді болсаң, міне сол бақыт. қ иындықты жеңсен-бақыт.

 Өмір жолы көшкен керуен соқпағы тәрізді. Оның бұлтарысы да, жазығы да көп. Асуы қиын асқарымен қатар, төмен қарай құлдырап

12 слайд
 Өмір жолы көшкен керуен соқпағы тәрізді. Оның бұлтарысы да, жазығы да көп. Асуы қиын асқарымен қатар, төмен қарай құлдырап өтер ылдиы да болады. Керуен жолы кейде ұзақ, кейде қысқа келеді. Бірақ қауіп-қатерсіз, қиындықсыз болмайды. Ойламаған жерден жел тұрып, сұрапыл дауыл соғады, қалы ң жауын нөсерлей құйып, бұрын суы толарсақтан келер тайыз жыра, кенет сарылдай аққан, өткел бермес, долы өзенге айналады, көшті бөгейді. Бұндай бөгеттен тек шаршамайтын, талмайтын керуен ғана өте алады. Тоқтамай көшіп өзінің деген жеріне жетеді. І. Есенберлин. «Ұлылырдан ұлағат»

12 слайд

 Өмір жолы көшкен керуен соқпағы тәрізді. Оның бұлтарысы да, жазығы да көп. Асуы қиын асқарымен қатар, төмен қарай құлдырап өтер ылдиы да болады. Керуен жолы кейде ұзақ, кейде қысқа келеді. Бірақ қауіп-қатерсіз, қиындықсыз болмайды. Ойламаған жерден жел тұрып, сұрапыл дауыл соғады, қалы ң жауын нөсерлей құйып, бұрын суы толарсақтан келер тайыз жыра, кенет сарылдай аққан, өткел бермес, долы өзенге айналады, көшті бөгейді. Бұндай бөгеттен тек шаршамайтын, талмайтын керуен ғана өте алады. Тоқтамай көшіп өзінің деген жеріне жетеді. І. Есенберлин. «Ұлылырдан ұлағат»

 Көз алдымнан өзіме сонша таныс жиырма жылдық өмірім өтті. Біріне-бірі жалғасып келіп, біріне-бірі айқасып жатқан әдемі шақ,

13 слайд
 Көз алдымнан өзіме сонша таныс жиырма жылдық өмірім өтті. Біріне-бірі жалғасып келіп, біріне-бірі айқасып жатқан әдемі шақ, қымбат күндер жүрегіңді жүз бұрап, сол күйінде қайтадан есіңе түседі. Бір тізбегі – сегіз жылдық бақытты шағың, бала кезің; одан соң оқумен өткен он жылың, одан кейін – армия, майдан. Шынын айтқанда менің өмірім – қазақтың жас жігітінің өмірі жаңа ғана басталды. Б. Бұлқышев «Ұлылырдан ұлағат»

13 слайд

 Көз алдымнан өзіме сонша таныс жиырма жылдық өмірім өтті. Біріне-бірі жалғасып келіп, біріне-бірі айқасып жатқан әдемі шақ, қымбат күндер жүрегіңді жүз бұрап, сол күйінде қайтадан есіңе түседі. Бір тізбегі – сегіз жылдық бақытты шағың, бала кезің; одан соң оқумен өткен он жылың, одан кейін – армия, майдан. Шынын айтқанда менің өмірім – қазақтың жас жігітінің өмірі жаңа ғана басталды. Б. Бұлқышев «Ұлылырдан ұлағат»

Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтау 1. Өмір мен үшін ... 2. Өмірдің мәні, ол ... 3. Бақытты өмір, мен үшін ... 4. «Өмір – бағасы жоқ

14 слайд
Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтау 1. Өмір мен үшін ... 2. Өмірдің мәні, ол ... 3. Бақытты өмір, мен үшін ... 4. «Өмір – бағасы жоқ сый» - дегенді мен ... 5. Қызықты өмір сүру үшін, мен ... 6. Өмір деген сөздің мағанасын, мен ....

14 слайд

Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтау 1. Өмір мен үшін ... 2. Өмірдің мәні, ол ... 3. Бақытты өмір, мен үшін ... 4. «Өмір – бағасы жоқ сый» - дегенді мен ... 5. Қызықты өмір сүру үшін, мен ... 6. Өмір деген сөздің мағанасын, мен ....

«Жүректен- жүрекке» Міне, өмір, бақыт дегеннің не екенін манадан талдадық олай болса: «Адам боп оңай туғанмен, Адам боп қал

15 слайд
«Жүректен- жүрекке» Міне, өмір, бақыт дегеннің не екенін манадан талдадық олай болса: «Адам боп оңай туғанмен, Адам боп қалу көп қиын» деп Қадір Мырзалиев атамыз айтқандай оқушылар бүгінгі кештен не түйгендеріңізді және осы күнге тілектеріңізді тыңдағым келіп тұр.

15 слайд

«Жүректен- жүрекке» Міне, өмір, бақыт дегеннің не екенін манадан талдадық олай болса: «Адам боп оңай туғанмен, Адам боп қалу көп қиын» деп Қадір Мырзалиев атамыз айтқандай оқушылар бүгінгі кештен не түйгендеріңізді және осы күнге тілектеріңізді тыңдағым келіп тұр.

Оқушылар мына ұранмен сіздерді өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәріміз бір

16 слайд
Оқушылар мына ұранмен сіздерді өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәріміз біргеміз! «Адамды өмір үйретеді, үйретпесе күйретеді» - дегендей «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» дегім келеді. Біз бақыттымыз, себебі біз тәуелсіз мемлекетте өмір сүреміз.

16 слайд

Оқушылар мына ұранмен сіздерді өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәріміз біргеміз! «Адамды өмір үйретеді, үйретпесе күйретеді» - дегендей «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» дегім келеді. Біз бақыттымыз, себебі біз тәуелсіз мемлекетте өмір сүреміз.

Тренинг ережесі: - Тыңдау әдебін сақтау ; - Өз пікірін ашық білдір у ; - Ашық, көңілді болу; - Белсенділік таныту; - Сы

17 слайд
Тренинг ережесі: - Тыңдау әдебін сақтау ; - Өз пікірін ашық білдір у ; - Ашық, көңілді болу; - Белсенділік таныту; - Сыйластықта болу; - «Мен»принципін ұстану; - «Мұнда және қазір» болу .

17 слайд

Тренинг ережесі: - Тыңдау әдебін сақтау ; - Өз пікірін ашық білдір у ; - Ашық, көңілді болу; - Белсенділік таныту; - Сыйластықта болу; - «Мен»принципін ұстану; - «Мұнда және қазір» болу .

Тренинг қатысушыларына өмір жайлы өлең оқу. Өмір жайлы сұрай берме сен менен Өмірді мен жете зерттеп көрмегем Өмір жайлы біл

18 слайд
Тренинг қатысушыларына өмір жайлы өлең оқу.   Өмір жайлы сұрай берме сен менен  Өмірді мен жете зерттеп көрмегем  Өмір жайлы білгің келсе қартқа бар  Қан майданнан жалғыз ұлы келмеген.   Өмір жайлы не түсінем мен деген,  Өмір жайлы сұрай берме сен менен  Біреу жылап, біреу неге көңілді  Содан барып сұрарсың сен өмірді  Сонда ғана түсінесің өмірді.  

18 слайд

Тренинг қатысушыларына өмір жайлы өлең оқу.   Өмір жайлы сұрай берме сен менен  Өмірді мен жете зерттеп көрмегем  Өмір жайлы білгің келсе қартқа бар  Қан майданнан жалғыз ұлы келмеген.   Өмір жайлы не түсінем мен деген,  Өмір жайлы сұрай берме сен менен  Біреу жылап, біреу неге көңілді  Содан барып сұрарсың сен өмірді  Сонда ғана түсінесің өмірді.  

Тренингке қатысушылармен «Танысу» жаттығуы Ең алдымен таныспас бұрын шеңбер жасалған орындыққа отырайық. Қолымдағы допты оқуш

19 слайд
Тренингке қатысушылармен «Танысу» жаттығуы Ең алдымен таныспас бұрын  шеңбер жасалған орындыққа отырайық. Қолымдағы допты оқушыға беріп  есімдерін ататқыза отырып өз  бойындағы есімінің бірінші әрібінен басталатын қасиетін кезекпен айтады. Мысалы, Мен шуақты Шапағат пын. Келесі оқушы жалғастырады, Сіз шуақты Шапағат болсаңыз, Мен … . Бұл жаттығудың мақсаты, оқушыларға келесі тапсырмаларға ы ж дағатты жауап беруіне қолайлы жағдай жасау үшін орындалады.

19 слайд

Тренингке қатысушылармен «Танысу» жаттығуы Ең алдымен таныспас бұрын  шеңбер жасалған орындыққа отырайық. Қолымдағы допты оқушыға беріп  есімдерін ататқыза отырып өз  бойындағы есімінің бірінші әрібінен басталатын қасиетін кезекпен айтады. Мысалы, Мен шуақты Шапағат пын. Келесі оқушы жалғастырады, Сіз шуақты Шапағат болсаңыз, Мен … . Бұл жаттығудың мақсаты, оқушыларға келесі тапсырмаларға ы ж дағатты жауап беруіне қолайлы жағдай жасау үшін орындалады.

Өміршендік ережесі. Әр адамның ережесі-өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығыңды тіктеп, жарқын кө

20 слайд
Өміршендік ережесі. Әр адамның ережесі-өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығыңды тіктеп, жарқын көңілмен іштей табысқа  жетуге талаптанып, Өміршеңдік ережелерін айтайық.   Хормен  

20 слайд

Өміршендік ережесі. Әр адамның ережесі-өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығыңды тіктеп, жарқын көңілмен іштей табысқа  жетуге талаптанып, Өміршеңдік ережелерін айтайық.   Хормен  

Жігер деген – Мен Күш деген – Мен Махаббат деген – Мен Кешірім деген – Мен Құдірет деген – Мен Жасөспірімдік деген – Мен Жастық

21 слайд
Жігер деген – Мен Күш деген – Мен Махаббат деген – Мен Кешірім деген – Мен Құдірет деген – Мен Жасөспірімдік деген – Мен Жастық шақ деген – Мен Денсаулық деген – Мен Адалдық деген – Мен Жарқындылық деген – Мен Бар ғажайып деген – Мен Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.

21 слайд

Жігер деген – Мен Күш деген – Мен Махаббат деген – Мен Кешірім деген – Мен Құдірет деген – Мен Жасөспірімдік деген – Мен Жастық шақ деген – Мен Денсаулық деген – Мен Адалдық деген – Мен Жарқындылық деген – Мен Бар ғажайып деген – Мен Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.

Тренинг жоспары: 1. Кіріспе сөз. 2. «Ойланып көрейік» жаттығуы. 3. «Менің өмірім...» жаттығуы. 4. «Айдар тағу» жаттығуы. 5. «Кү

22 слайд
Тренинг жоспары: 1. Кіріспе сөз. 2. «Ойланып көрейік» жаттығуы. 3. «Менің өмірім...» жаттығуы. 4. «Айдар тағу» жаттығуы. 5. «Күлкі «К» витамині» тренингі. 6. Қорытынды.

22 слайд

Тренинг жоспары: 1. Кіріспе сөз. 2. «Ойланып көрейік» жаттығуы. 3. «Менің өмірім...» жаттығуы. 4. «Айдар тағу» жаттығуы. 5. «Күлкі «К» витамині» тренингі. 6. Қорытынды.

23 слайд

23 слайд

Ашық сабақтарЖақсы болу – өзіңнен, Жаман болу – өзіңнен. Өзіңді-өзің ая да, Өзің үйрен, өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, “ Ме

24 слайд
Ашық сабақтарЖақсы болу – өзіңнен, Жаман болу – өзіңнен. Өзіңді-өзің ая да, Өзің үйрен, өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, “ Мен қандаймын?” деп ойла. Өзіңді-өзің қолыңа ал, Өзіңсің – ақыл айнасы. Тиеді саған мәні бар Өзіңді танудың пайдасы. Өзіңді тану

24 слайд

Ашық сабақтарЖақсы болу – өзіңнен, Жаман болу – өзіңнен. Өзіңді-өзің ая да, Өзің үйрен, өзіңнен. Жақсылық көрсең біреуден, “ Мен қандаймын?” деп ойла. Өзіңді-өзің қолыңа ал, Өзіңсің – ақыл айнасы. Тиеді саған мәні бар Өзіңді танудың пайдасы. Өзіңді тану

МАҚСАТЫ: Оқушыларға өмір ұғымын түсіндіре отырып, өмірде кездесетін әртүрлі жағдайлар туралы ақпарат беру. Өмірге деген бейімді

25 слайд
МАҚСАТЫ: Оқушыларға өмір ұғымын түсіндіре отырып, өмірде кездесетін әртүрлі жағдайлар туралы ақпарат беру. Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым- қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру, олардың алдын алу. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. Адамның өмірі өз қолында екенін түсіндіріп, өмірді сүюге дағдыландыру.

25 слайд

МАҚСАТЫ: Оқушыларға өмір ұғымын түсіндіре отырып, өмірде кездесетін әртүрлі жағдайлар туралы ақпарат беру. Өмірге деген бейімділік, табандылық қарым- қатынаста болуын қалыптастыру, өмірдің құндылығын сезіндіру. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру, олардың алдын алу. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. Адамның өмірі өз қолында екенін түсіндіріп, өмірді сүюге дағдыландыру.

Әрбір адам - өмірге келген қонақ. Өмір өте мәнді, мағыналы, мазмұнды өтуі үшін «қамшының ғана сабындай қысқа өмірде «адамдард

26 слайд
Әрбір адам - өмірге келген қонақ. Өмір өте мәнді, мағыналы, мазмұнды өтуі үшін «қамшының ғана сабындай қысқа өмірде «адамдардың бір - бірімен сыйластықта болғанына не жетсін! Адам өмірінің үміттен тұратынын ұмытпайық. Әркім келешегіне үміттене қарайды. Ел-жұртқа әңгіме болып, өз қадірін кетіргеннен басқа.

26 слайд

Әрбір адам - өмірге келген қонақ. Өмір өте мәнді, мағыналы, мазмұнды өтуі үшін «қамшының ғана сабындай қысқа өмірде «адамдардың бір - бірімен сыйластықта болғанына не жетсін! Адам өмірінің үміттен тұратынын ұмытпайық. Әркім келешегіне үміттене қарайды. Ел-жұртқа әңгіме болып, өз қадірін кетіргеннен басқа.

Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда. Бүг

27 слайд
Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда. Бүгін, тренинг барысында өзіміз сүріп жатқан өмірді танимыз, өзімізді танимыз деп ойлаймын. Тренинг барысында 2 топ қатысады. Әр сыныптан оқушыдан. Ал, қалған қатыспайтын оқушылар көрермен және қатысып отырған топтарды бағалаушы болып есептеледі. Тренинг соңында осы 2 топ ішінен жоғары белсенділік танытқан топ анықталып, мадақталады.

27 слайд

Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда. Бүгін, тренинг барысында өзіміз сүріп жатқан өмірді танимыз, өзімізді танимыз деп ойлаймын. Тренинг барысында 2 топ қатысады. Әр сыныптан оқушыдан. Ал, қалған қатыспайтын оқушылар көрермен және қатысып отырған топтарды бағалаушы болып есептеледі. Тренинг соңында осы 2 топ ішінен жоғары белсенділік танытқан топ анықталып, мадақталады.

“ Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ ” « Б ірлік болған жерде, тірлік болад

28 слайд
“ Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ ” « Б ірлік болған жерде, тірлік болады »

28 слайд

“ Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ ” « Б ірлік болған жерде, тірлік болады »

Жан – жағымызға мұқият қарасақ, айналамызда күйбең тіршілік жүріп жатыр. Адамдар еңбек етуде, жұмысқа бара жатады, жұмыстан қа

29 слайд
Жан – жағымызға мұқият қарасақ, айналамызда күйбең тіршілік жүріп жатыр. Адамдар еңбек етуде, жұмысқа бара жатады, жұмыстан қайтып жатады. Демалады, қонаққа барады, алға қойған мақсаттарына жетіп, басқа бір мақсаттар қойып жатады. Кейбіреулер болса қайғы - мұңды бастарынан өткеріп жатады. Ал, кейбіреулер не үшін өмір сүріп жүргендерін, қиындықтардан қалай құтылу керектігін білмей өмірден түңіліп жатады. Бұл - өмір. Қалтарыстары мен қиындықтары көп осынау өмірде адамдар бір – біріне және өздеріне мейіріммен қарап, ізгі ниетпен жақсылық жасай білу керек. Сол қиындықтарды жеңу жолдарын іздеп, алға қойған мақсаттарына жете білулері әркімнің өзіне байланысты екен.

29 слайд

Жан – жағымызға мұқият қарасақ, айналамызда күйбең тіршілік жүріп жатыр. Адамдар еңбек етуде, жұмысқа бара жатады, жұмыстан қайтып жатады. Демалады, қонаққа барады, алға қойған мақсаттарына жетіп, басқа бір мақсаттар қойып жатады. Кейбіреулер болса қайғы - мұңды бастарынан өткеріп жатады. Ал, кейбіреулер не үшін өмір сүріп жүргендерін, қиындықтардан қалай құтылу керектігін білмей өмірден түңіліп жатады. Бұл - өмір. Қалтарыстары мен қиындықтары көп осынау өмірде адамдар бір – біріне және өздеріне мейіріммен қарап, ізгі ниетпен жақсылық жасай білу керек. Сол қиындықтарды жеңу жолдарын іздеп, алға қойған мақсаттарына жете білулері әркімнің өзіне байланысты екен.

«Ойланып көрейік» жаттығуы. Мақсаты: Өмір туралы ұғымдарын дамыту. Адам не үшін өмір сүреді? Өмірден өз орнын табу деген не? Өм

30 слайд
«Ойланып көрейік» жаттығуы. Мақсаты: Өмір туралы ұғымдарын дамыту. Адам не үшін өмір сүреді? Өмірден өз орнын табу деген не? Өмірде үлкен табысқа жету үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек?

30 слайд

«Ойланып көрейік» жаттығуы. Мақсаты: Өмір туралы ұғымдарын дамыту. Адам не үшін өмір сүреді? Өмірден өз орнын табу деген не? Өмірде үлкен табысқа жету үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек?

31 слайд

31 слайд

«Менің өмірім...» жаттығуы. Бұл жаттығу сұрақ - жауап түрінде өтеді. Яғни, біздің сүріп жатқан өмірімізге қатыст

32 слайд
«Менің өмірім...» жаттығуы. Бұл жаттығу сұрақ - жауап түрінде өтеді. Яғни, біздің сүріп жатқан өмірімізге қатысты сұрақтар. Мәселен, күнделікті қарап жүрген киноларымызға, қызығушылық танытатын компьютерлік ойындарымыз жөнінде болмақ. Сұрақтар: 1. Қандай теле сериалдарды білесің? 2. Қандай компьютерлік ойындарды білесің? 3. Сәнге айналып жатқан ұялы телефондар мен оның түрлері. 4. Компьютердің түрлері. 5. Қазіргі өмірде қандай затсыз өмір сүре алмаймын деп ойлайсың?

32 слайд

«Менің өмірім...» жаттығуы. Бұл жаттығу сұрақ - жауап түрінде өтеді. Яғни, біздің сүріп жатқан өмірімізге қатысты сұрақтар. Мәселен, күнделікті қарап жүрген киноларымызға, қызығушылық танытатын компьютерлік ойындарымыз жөнінде болмақ. Сұрақтар: 1. Қандай теле сериалдарды білесің? 2. Қандай компьютерлік ойындарды білесің? 3. Сәнге айналып жатқан ұялы телефондар мен оның түрлері. 4. Компьютердің түрлері. 5. Қазіргі өмірде қандай затсыз өмір сүре алмаймын деп ойлайсың?

33 слайд

33 слайд

«Айдар тағу» жаттығуы. Біз сіздерге айдар таққымыз келіп отыр, яғни өз өнерлеріңізді көрсетулеріңізд

34 слайд
«Айдар тағу» жаттығуы. Біз сіздерге айдар таққымыз келіп отыр, яғни өз өнерлеріңізді көрсетулеріңізді сұраймыз. Қазақта «Өнерлі болсаң, өнерің тасысын» деген сөз бар. Сондай - ақ, қазіргі таңда жастардың бойынан біздер күтпеген, біздер білмейтін өнер түрлері кездесіп жатады. Сол сияқты сіздерден де сондай бір біздер көрмеген, білмейтін өнерлеріңіз болса, ортаға салсаңыздар

34 слайд

«Айдар тағу» жаттығуы. Біз сіздерге айдар таққымыз келіп отыр, яғни өз өнерлеріңізді көрсетулеріңізді сұраймыз. Қазақта «Өнерлі болсаң, өнерің тасысын» деген сөз бар. Сондай - ақ, қазіргі таңда жастардың бойынан біздер күтпеген, біздер білмейтін өнер түрлері кездесіп жатады. Сол сияқты сіздерден де сондай бір біздер көрмеген, білмейтін өнерлеріңіз болса, ортаға салсаңыздар

«Күлкі «К» витамині» тренингі. Бұл тренингте 2 топ « Өмір тамаша! ..» тақырыбында 3 әзілден көрсетеді.

35 слайд
«Күлкі «К» витамині» тренингі. Бұл тренингте 2 топ « Өмір тамаша! ..» тақырыбында 3 әзілден көрсетеді.

35 слайд

«Күлкі «К» витамині» тренингі. Бұл тренингте 2 топ « Өмір тамаша! ..» тақырыбында 3 әзілден көрсетеді.

36 слайд

36 слайд

Бала тәрбиесі арлы бала Адам тіл Тәрбие басы өзгеден сый дәметпе Әдеп басы алғыс орады Өзіңді-өзің сыйламасаң тағалы ат

37 слайд
Бала тәрбиесі арлы бала Адам тіл Тәрбие басы өзгеден сый дәметпе Әдеп басы алғыс орады Өзіңді-өзің сыйламасаң тағалы атпен тең. Жақсылық еккен кіші сені сыйлайды Үлкенді сен сыйласаң тәртіппен өскен тал артық Тәрбиелі адам тал бесік Әдепсіз өскен адамнан әдебімен көрікті Әдепті бала бесіктен

37 слайд

Бала тәрбиесі арлы бала Адам тіл Тәрбие басы өзгеден сый дәметпе Әдеп басы алғыс орады Өзіңді-өзің сыйламасаң тағалы атпен тең. Жақсылық еккен кіші сені сыйлайды Үлкенді сен сыйласаң тәртіппен өскен тал артық Тәрбиелі адам тал бесік Әдепсіз өскен адамнан әдебімен көрікті Әдепті бала бесіктен

 Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланға

38 слайд
 Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланған кезде абай бол!  Өзіңе бейтаныс жасөспірімдердің топтасып тұрған жерлерінен айналып өт. Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланған кезде абай бол!  Өзіңе бейтаныс жасөспірімдердің топтасып тұрған жерлерінен айналып өт.

38 слайд

 Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланған кезде абай бол!  Өзіңе бейтаныс жасөспірімдердің топтасып тұрған жерлерінен айналып өт. Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланған кезде абай бол!  Өзіңе бейтаныс жасөспірімдердің топтасып тұрған жерлерінен айналып өт.

Олай болса мен сіздерді мына ұранмен өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәрімі

39 слайд
Олай болса мен сіздерді мына ұранмен өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәріміз біргеміз! Сөз соңында «Адамды өмір үйретеді, үйретпесе күйретеді» - дегендей «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» дегім келеді. Біз бақыттымыз, себебі біз тәуелсіз мемлекетте өмір сүреміз. Келесі кездескенше сау болыңыздар! Уақыттарыңызды бөліп, дөңгелек үстелге қатысқандарыңызға рахмет.

39 слайд

Олай болса мен сіздерді мына ұранмен өмір сүруге шақырамын Барлығы қосылып: Біз өмірді сүйеміз! Бақытты өмір сүреміз! Біз бәріміз біргеміз! Сөз соңында «Адамды өмір үйретеді, үйретпесе күйретеді» - дегендей «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» дегім келеді. Біз бақыттымыз, себебі біз тәуелсіз мемлекетте өмір сүреміз. Келесі кездескенше сау болыңыздар! Уақыттарыңызды бөліп, дөңгелек үстелге қатысқандарыңызға рахмет.

Қорытынды. Мен өмірді сүйемін! Өмір мені қолдайды! Өмірім өз қолымда! – деген өлең жолымен бүгінгі тренинг - сабақты аяқтағым

40 слайд
Қорытынды. Мен өмірді сүйемін! Өмір мені қолдайды! Өмірім өз қолымда! – деген өлең жолымен бүгінгі тренинг - сабақты аяқтағым келіп отыр. сау болыңыздар!

40 слайд

Қорытынды. Мен өмірді сүйемін! Өмір мені қолдайды! Өмірім өз қолымда! – деген өлең жолымен бүгінгі тренинг - сабақты аяқтағым келіп отыр. сау болыңыздар!

«Аяқталма...

41 слайд
«Аяқталма...

41 слайд

«Аяқталма...