Мәліметтерді сұрыптау және сүзу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С.СЕЙФУЛЛИН АТЫНДАҒЫ №74 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН
МЕКТЕПТІҢ
ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ
АХМЕТОВА АЛИЯ МАРАТОВНА
Тарау тақырыбы:
Мәліметтер қоры
Сабақтың тақырыбы:
Мәліметтерді сұрыптау
және сүзу
1 слайд
С.СЕЙФУЛЛИН АТЫНДАҒЫ №74 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТІҢ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АХМЕТОВА АЛИЯ МАРАТОВНА Тарау тақырыбы: Мәліметтер қоры Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді сұрыптау және сүзу
2 слайд
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: мәліметтерді іздеу,
сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге
асыра алу .
Көпшілігі : әртүрлі типтегі
көрсеткіштерді сүзгілеу
ерекшеліктерін орындай алу.
Кейбірі: мәліметтерді іздеу мен
ауыстыруды, берілген шарттар
бойынша мәліметтерді іріктеуді,
мәліметтерге сұрыптау жүргізе алу
және дәлелдеп көрсету. Оқу мақсатты
9.2.2.3 - мәліметтерді іздеуді, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге
асыру;
Бағалау критерийі
•
MS Excel бағдарламасында
мәліметтерді іздеу, сұрыптау
және сүзгілеуді жүзеге асырады.
•
Әртүрлі типтегі көрсеткіштерді
сүзгілеу ерекшеліктерін
орындайды.
•
Мәліметтерді іздейді және
ауыстырады, берілген шарттар
бойынша мәліметтерді іріктейді,
мәліметтерге сұрыптау жүргізе
алады.
Құндылықтарға баулу: Оқушылардың
шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлау және қарым – қатынас жасау
қабілетін арттыру.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары Барлығы: мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыра алу . Көпшілігі : әртүрлі типтегі көрсеткіштерді сүзгілеу ерекшеліктерін орындай алу. Кейбірі: мәліметтерді іздеу мен ауыстыруды, берілген шарттар бойынша мәліметтерді іріктеуді, мәліметтерге сұрыптау жүргізе алу және дәлелдеп көрсету. Оқу мақсатты 9.2.2.3 - мәліметтерді іздеуді, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру; Бағалау критерийі • MS Excel бағдарламасында мәліметтерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асырады. • Әртүрлі типтегі көрсеткіштерді сүзгілеу ерекшеліктерін орындайды. • Мәліметтерді іздейді және ауыстырады, берілген шарттар бойынша мәліметтерді іріктейді, мәліметтерге сұрыптау жүргізе алады. Құндылықтарға баулу: Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау және қарым – қатынас жасау қабілетін арттыру.
3 слайд
Сабақтың
белсенді
әдістері
Әдемі ойлай
және демала біл
The hat
бағдарламасы
Ассоциативті
қатар«Барлық
оқушылармен
жұмыс» "Жасырын
сөздер" ойыны«Практикалық
жұмыс»
"Әлем елдері"
мәліметтер қорын
құру. Кесте
мынандай
өрістерден тұрады:
Елдер, Астанасы,
Дүние бөлігі,
Халқы, Ауданы.
Дескриптор :
•
Кесте құрады
•
Мәліметтерді сұрыптайды
•
Мәліметтерді сүзгілейді «2 шындық,
1 өтірік»
әдісі
3 слайд
Сабақтың белсенді әдістері Әдемі ойлай және демала біл The hat бағдарламасы Ассоциативті қатар«Барлық оқушылармен жұмыс» "Жасырын сөздер" ойыны«Практикалық жұмыс» "Әлем елдері" мәліметтер қорын құру. Кесте мынандай өрістерден тұрады: Елдер, Астанасы, Дүние бөлігі, Халқы, Ауданы. Дескриптор : • Кесте құрады • Мәліметтерді сұрыптайды • Мәліметтерді сүзгілейді «2 шындық, 1 өтірік» әдісі
4 слайд
C АРАЛАУ ӘДІСІ
1. Сұраптау не үшін қолданылады?
2. Бірнеше өріс бойынша бір
мезетте сұрыптау пайдалануға
болама?
Дескриптор:
•
Сұраптау не үшін қолданылатынын
біледі.
•
Бірнеше өрістерді сүзгілеуге
болатын анықтайды. «Кім жылдам?» әдісі “ INSERT ” әдісі
Тақырыпты ашуға екі топқа
сұрыптау және сүзу туралы постер
қорғау. Кітап және интернет желісін
пайдаланады
Дескриптор:
•
Сұраптау не үшін қолданылатынын
біледі.
•
Қандай мәліметтерді сұрыптауға
болатынын анықтайды.
•
Қандай жағдайда "Бапталатын
сұрыптау" пайдаланылатыны тралы
түсінік бар.
•
Мәліметтерді сүзгілеу не үшін
қолданылатынын біледі.
•
Бірнеше өрістерді сүзгілеуге
болатын анықтайды.Қарқын тәсілі Дереккөздер тәсіліСаралау дегеніміз-оқу үдерісін
оқушылардың ə ртүрлі топтарына,
жеке қабілеттерін ескеру мақсатында
түрлі жағдайларды жасау.
4 слайд
C АРАЛАУ ӘДІСІ 1. Сұраптау не үшін қолданылады? 2. Бірнеше өріс бойынша бір мезетте сұрыптау пайдалануға болама? Дескриптор: • Сұраптау не үшін қолданылатынын біледі. • Бірнеше өрістерді сүзгілеуге болатын анықтайды. «Кім жылдам?» әдісі “ INSERT ” әдісі Тақырыпты ашуға екі топқа сұрыптау және сүзу туралы постер қорғау. Кітап және интернет желісін пайдаланады Дескриптор: • Сұраптау не үшін қолданылатынын біледі. • Қандай мәліметтерді сұрыптауға болатынын анықтайды. • Қандай жағдайда "Бапталатын сұрыптау" пайдаланылатыны тралы түсінік бар. • Мәліметтерді сүзгілеу не үшін қолданылатынын біледі. • Бірнеше өрістерді сүзгілеуге болатын анықтайды.Қарқын тәсілі Дереккөздер тәсіліСаралау дегеніміз-оқу үдерісін оқушылардың ə ртүрлі топтарына, жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрлі жағдайларды жасау.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау
«Бас бармақ»
тәсілі
«Бағдаршам»
әдісімен өзін-өзі
бағалау
«Күлегештер» арқылы«Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байдланысҚалыптастырушы бағалау мұғалімге
оқушылардың оқуда мақсатқа жетуін
қадағалап отыруына мүмкіндік береді және
оқу үдерісіне дер кезінде өзгертулер мен
түзетулер енгізуге, ал оқушыға барынша
жауапкершілікті болуға көмектеседі.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» тәсілі «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау «Күлегештер» арқылы«Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байдланысҚалыптастырушы бағалау мұғалімге оқушылардың оқуда мақсатқа жетуін қадағалап отыруына мүмкіндік береді және оқу үдерісіне дер кезінде өзгертулер мен түзетулер енгізуге, ал оқушыға барынша жауапкершілікті болуға көмектеседі.
6 слайд
6 слайд