Мамандығым мақтанышым.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАМАНДЫҒЫМ – МАҚТАНЫШЫМ!
1 слайд
МАМАНДЫҒЫМ – МАҚТАНЫШЫМ!
2 слайд
Біреу бала кезінде ғарышкер болуды, біреу
ұшқыш, ал біреу аспаз болуды
армандайды...
Дұрыс таңдауың – сенің жарқын
болашағыңның кепілі. Сенің жарқын
болашағың – еліңнің кемел келешегі.
2 слайд
Біреу бала кезінде ғарышкер болуды, біреу ұшқыш, ал біреу аспаз болуды армандайды... Дұрыс таңдауың – сенің жарқын болашағыңның кепілі. Сенің жарқын болашағың – еліңнің кемел келешегі.
3 слайд
«Адам екі түрлі жағдайда қателеспеуі керек: бірі –
жар таңдағанда, екіншісі – мамандық
таңдағанда»...
«Мамандық» сөзі латын сөзінен шыққан, «жұрт
алдында сөйлеу, жариялау» деген мағынанын
береді.
Заман өзгерген сайын, адам да жетіліп, нарықты
қарым-қатынас пайда болды. Қоғам дамып,
дүниеге түрлі жұмыстар, сәйкесінше мамандықтар
келді.
3 слайд
«Адам екі түрлі жағдайда қателеспеуі керек: бірі – жар таңдағанда, екіншісі – мамандық таңдағанда»... «Мамандық» сөзі латын сөзінен шыққан, «жұрт алдында сөйлеу, жариялау» деген мағынанын береді. Заман өзгерген сайын, адам да жетіліп, нарықты қарым-қатынас пайда болды. Қоғам дамып, дүниеге түрлі жұмыстар, сәйкесінше мамандықтар келді.
4 слайд
Кез келген іс мамандық емес. Еңбектің мамандық
деп аталуының өзіндік шарттары бар:
1. Маман атануыңыз үшін білім алып,
қолыңызға сол саланың дипломын, куәлігін,
аттестаты не сертификатын алуыңыз керек.
2. Еңбегіңізге ақы төлену қажеттілігі.
4 слайд
Кез келген іс мамандық емес. Еңбектің мамандық деп аталуының өзіндік шарттары бар: 1. Маман атануыңыз үшін білім алып, қолыңызға сол саланың дипломын, куәлігін, аттестаты не сертификатын алуыңыз керек. 2. Еңбегіңізге ақы төлену қажеттілігі.
5 слайд
ӨЗ ІСІНІҢ НАҒЫЗ МАМАНЫ АТАНУ
ЕКІНІҢ БІРІНІҢ ЕНШІСІНЕ
БҰЙЫРМАҒАН. ОЛ ҮШІН ЕҢ
АЛДЫМЕН МАМАНДЫҒЫҢЫЗҒА
ДЕГЕН МАХАББАТ КЕРЕК.
МАХАББАТПЕН ІСТЕЛГЕН ЖҰМЫС
ҚАНА НӘТИЖЕ БЕРМЕК. БҰЛ
ЖАҒДАЙДА АДАМ ЖҰМЫСҚА
ЕРЕКШЕ ҚҰЛШЫНЫСПЕН КІРІСІП,
ЖҰМЫСЫНАН ЛӘЗЗАТ АЛАДЫ.
5 слайд
ӨЗ ІСІНІҢ НАҒЫЗ МАМАНЫ АТАНУ ЕКІНІҢ БІРІНІҢ ЕНШІСІНЕ БҰЙЫРМАҒАН. ОЛ ҮШІН ЕҢ АЛДЫМЕН МАМАНДЫҒЫҢЫЗҒА ДЕГЕН МАХАББАТ КЕРЕК. МАХАББАТПЕН ІСТЕЛГЕН ЖҰМЫС ҚАНА НӘТИЖЕ БЕРМЕК. БҰЛ ЖАҒДАЙДА АДАМ ЖҰМЫСҚА ЕРЕКШЕ ҚҰЛШЫНЫСПЕН КІРІСІП, ЖҰМЫСЫНАН ЛӘЗЗАТ АЛАДЫ.
6 слайд
Барша талапты жастың жолында
кездесетіндей мен де арман қуып оқуға
түсіп, Аграрлық университеттің студенті
атандым.
Мен Ветеринария факультетінің 1-курс
студентімін. Мамандығым – мал дәрігері.
6 слайд
Барша талапты жастың жолында кездесетіндей мен де арман қуып оқуға түсіп, Аграрлық университеттің студенті атандым. Мен Ветеринария факультетінің 1-курс студентімін. Мамандығым – мал дәрігері.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ
8 слайд
МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ
9 слайд
ВЕТЕРИНАРИЯ ФАКУЛЬТЕТІ – ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
АГРАРЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТҰҢҒЫШ АШЫЛҒАН
БӨЛІМШЕСІ. ФАКУЛЬТЕТТІҢ ТАРИХЫ 1929 ЖЫЛДАН
БАСТАУ АЛАДЫ, СОЛ ЖЫЛЫ АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК
ВЕТЕРИНАРИЯ ИНСТИТУТЫ АШЫЛДЫ, КЕЙІННЕН
АЛМАТЫ ЗООВЕТЕРИНАРЛЫҚ ИНСТИТУТЫ БОЛЫП
ҚАЙТАДАН ҚҰРЫЛДЫ ЖӘНЕ СОҢЫНАН ҚАЙТА
ӨЗГЕРІП ҚҰРЫЛҒАН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ҚҰРАМЫНА ЕНДІ (1996 Ж.). 2001
ЖЫЛЫ УНИВЕРСИТЕТКЕ ЕЛБАСЫНЫҢ
ЖАРЛЫҒЫМЕН ҰЛТТЫҚ МӘРТЕБЕ БЕРІЛДІ.
9 слайд
ВЕТЕРИНАРИЯ ФАКУЛЬТЕТІ – ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АГРАРЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТҰҢҒЫШ АШЫЛҒАН БӨЛІМШЕСІ. ФАКУЛЬТЕТТІҢ ТАРИХЫ 1929 ЖЫЛДАН БАСТАУ АЛАДЫ, СОЛ ЖЫЛЫ АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК ВЕТЕРИНАРИЯ ИНСТИТУТЫ АШЫЛДЫ, КЕЙІННЕН АЛМАТЫ ЗООВЕТЕРИНАРЛЫҚ ИНСТИТУТЫ БОЛЫП ҚАЙТАДАН ҚҰРЫЛДЫ ЖӘНЕ СОҢЫНАН ҚАЙТА ӨЗГЕРІП ҚҰРЫЛҒАН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ҚҰРАМЫНА ЕНДІ (1996 Ж.). 2001 ЖЫЛЫ УНИВЕРСИТЕТКЕ ЕЛБАСЫНЫҢ ЖАРЛЫҒЫМЕН ҰЛТТЫҚ МӘРТЕБЕ БЕРІЛДІ.
10 слайд
ФАКУЛЬТЕТТЕ ӘР ЖЫЛДАРЫ ӘЛЕМГЕ ӘЙГІЛІ
ПРОФЕССОРЛАР: А.Я.ЛУКИН, В.В.АВЕРБУРГ,
Б.А.ДОМБРОВСКИЙ, С.Н.ВЫШЕЛЕССКИЙ,
Н.П.ОРЛОВ, С.А.АМАНЖОЛОВ, Н.Р.СЕМУШКИН,
Я.И.КЛЕЙНБОК, Ф.М. МҰХАМЕДҒАЛИЕВ, Н.О.
БАЗАНОВА, З.К. ҚОЖАБЕКОВТЕР ЖҰМЫС
ІСТЕГЕН, ОЛАРДЫҢ АТТАРЫ ӨЗ
ЗАМАНЫНДАҒЫ ОТАНДЫҚ ВЕТЕРИНАРИЯ
ҒЫЛЫМЫНЫҢ ДӘРЕЖЕСІН АЙҚЫНДАҒАН.
ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ ВЕТЕРИНАРИЯНЫҢ
ДАМУЫНДАҒЫ ФАКУЛЬТЕТТІҢ АТҚАРЫП
ЖҮРГЕН РӨЛІ ОРАСАН ЗОР.
10 слайд
ФАКУЛЬТЕТТЕ ӘР ЖЫЛДАРЫ ӘЛЕМГЕ ӘЙГІЛІ ПРОФЕССОРЛАР: А.Я.ЛУКИН, В.В.АВЕРБУРГ, Б.А.ДОМБРОВСКИЙ, С.Н.ВЫШЕЛЕССКИЙ, Н.П.ОРЛОВ, С.А.АМАНЖОЛОВ, Н.Р.СЕМУШКИН, Я.И.КЛЕЙНБОК, Ф.М. МҰХАМЕДҒАЛИЕВ, Н.О. БАЗАНОВА, З.К. ҚОЖАБЕКОВТЕР ЖҰМЫС ІСТЕГЕН, ОЛАРДЫҢ АТТАРЫ ӨЗ ЗАМАНЫНДАҒЫ ОТАНДЫҚ ВЕТЕРИНАРИЯ ҒЫЛЫМЫНЫҢ ДӘРЕЖЕСІН АЙҚЫНДАҒАН. ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ ВЕТЕРИНАРИЯНЫҢ ДАМУЫНДАҒЫ ФАКУЛЬТЕТТІҢ АТҚАРЫП ЖҮРГЕН РӨЛІ ОРАСАН ЗОР.
11 слайд
АБЫРОЙЛЫЛАРДЫҢ БІРІГЕЙІ РЕТІНДЕ
ФАКУЛЬТЕТ АГРАРЛЫҚ СЕКТОРДЫҢ МАЛ
ШАРУАШЫЛЫҒЫ, ВЕТЕРИНАРИЯСЫ,
АЗЫҚ-ТҮЛІК ӨНІМДЕРІНІҢ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ТАҒАМ
ҚАУІПСІЗДІГІ САЛАЛАРЫНА БІЛІКТІЛІГІ
ЖОҒАРЫ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫ
ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ.
11 слайд
АБЫРОЙЛЫЛАРДЫҢ БІРІГЕЙІ РЕТІНДЕ ФАКУЛЬТЕТ АГРАРЛЫҚ СЕКТОРДЫҢ МАЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ, ВЕТЕРИНАРИЯСЫ, АЗЫҚ-ТҮЛІК ӨНІМДЕРІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ТАҒАМ ҚАУІПСІЗДІГІ САЛАЛАРЫНА БІЛІКТІЛІГІ ЖОҒАРЫ МАМАНДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ.
12 слайд
Ветеринария факультеті ғалымдары
зертханаларда жануарлардың сальмонеллезіне,
пастереллезіне және құтырығына қарсы
вакциналар; бруцеллезге, туберкулезгее,
трипаносомоздарға, анаплазмозға,
токсоплазмозға диагностикумдар, барлығы 30-
дан астам биологиялық дәрі-дәрмектерді
ветеринариялық тәжірибеге кеңінен енгізді және
ценурозға қарсы вакцинаны шығару бағытында
табысты жұмыстар жүргізуде. 8 ғылыми-
өндірістік зертханалар мен «Айболит»
ветеринариялық клиникасы бар.
12 слайд
Ветеринария факультеті ғалымдары зертханаларда жануарлардың сальмонеллезіне, пастереллезіне және құтырығына қарсы вакциналар; бруцеллезге, туберкулезгее, трипаносомоздарға, анаплазмозға, токсоплазмозға диагностикумдар, барлығы 30- дан астам биологиялық дәрі-дәрмектерді ветеринариялық тәжірибеге кеңінен енгізді және ценурозға қарсы вакцинаны шығару бағытында табысты жұмыстар жүргізуде. 8 ғылыми- өндірістік зертханалар мен «Айболит» ветеринариялық клиникасы бар.
13 слайд
Факультет халықаралық білім беру және
ғылыми-зерттеу бағдарламаларымен,
жобаларымен, оқытушы кадрлармен
алмасуда және студенттердің
академиялық мобильділігін жетілдіруде
шетелдік жетекші университеттерімен,
ғылыми-зерттеу институттарымен
табысты қарым-қатынас орнатқан
(АҚШ, Германия, Жапония,
Ұлыбритания, Франция, ҚХР,
Нидерланды, Израиль, Корея, Канада,
Польша, Ресей және т.б. мемлекеттер).
13 слайд
Факультет халықаралық білім беру және ғылыми-зерттеу бағдарламаларымен, жобаларымен, оқытушы кадрлармен алмасуда және студенттердің академиялық мобильділігін жетілдіруде шетелдік жетекші университеттерімен, ғылыми-зерттеу институттарымен табысты қарым-қатынас орнатқан (АҚШ, Германия, Жапония, Ұлыбритания, Франция, ҚХР, Нидерланды, Израиль, Корея, Канада, Польша, Ресей және т.б. мемлекеттер).
14 слайд
Қазақ елі қашанда аграрлы мемлекет.
Алайда, елімізге 12 мыңға жуық мал
дәрігері жетіспейді. Сондықтан, бүгінде
мал дәрігерлерін дайындау мәселесіне ден
қойылып отыр. Жоғары оқу орындары мен
колледждерде осы мамандық бойынша
грант көлемін ұлғайту қолға алынып келеді.
Сондай-ақ, алдағы жылы мал дәрігерлерінің
жалақысын көбейту көзделген.
14 слайд
Қазақ елі қашанда аграрлы мемлекет. Алайда, елімізге 12 мыңға жуық мал дәрігері жетіспейді. Сондықтан, бүгінде мал дәрігерлерін дайындау мәселесіне ден қойылып отыр. Жоғары оқу орындары мен колледждерде осы мамандық бойынша грант көлемін ұлғайту қолға алынып келеді. Сондай-ақ, алдағы жылы мал дәрігерлерінің жалақысын көбейту көзделген.
15 слайд
Жылына елімізде 500-600 жас ветеринар
мамандығын алады. Соның 15-20 пайызы
ғана ауылға барады. Көбісі қалада қалып
қояды. Ресми мәліметтер бойынша,
бүгінде отандық ветеринария
саласындағы жұмыс орындарының 13
пайызы әлі де бос тұр. Кейбір ауылдық
жерлерде мал дәрігері мүлдем болмаса,
басқа елді мекендерде бір мал дәрігері
бірнеше адамның жұмысын атқарады.
15 слайд
Жылына елімізде 500-600 жас ветеринар мамандығын алады. Соның 15-20 пайызы ғана ауылға барады. Көбісі қалада қалып қояды. Ресми мәліметтер бойынша, бүгінде отандық ветеринария саласындағы жұмыс орындарының 13 пайызы әлі де бос тұр. Кейбір ауылдық жерлерде мал дәрігері мүлдем болмаса, басқа елді мекендерде бір мал дәрігері бірнеше адамның жұмысын атқарады.
16 слайд
«Белгілі болғандай, биылғы жылдан бастап
«Дипломмен ауылға» бағдарламасындағы бес
мамандық қатарына мал дәрігерлері қосылды.
16 слайд
«Белгілі болғандай, биылғы жылдан бастап «Дипломмен ауылға» бағдарламасындағы бес мамандық қатарына мал дәрігерлері қосылды.
17 слайд
ҚР Ауылшаруашылығы министрлігінің
мәліметтерінше, соңғы үш жылда «Дипломмен
ауылға» бағдарламасы бойынша ауылдық жерлерге 20
мыңнан астам маман келді. Олардың 75 пайызы - білім
саласының, 20 пайызы - денсаулық саласының, қалған
5 пайызы - мәдениет, әлеуметтік қорғау және спорт
салаларының мамандары. Алдынғы жылмен
салыстырғанда, ауылда жұмыс істеуге ниет
білдіргендердің саны шамамен үш есеге өсті. Алдағы
үш жылда ауылдық жерлерге тағы 16 мыңнан астам
жас маман аттанады деп күтілуде.
17 слайд
ҚР Ауылшаруашылығы министрлігінің мәліметтерінше, соңғы үш жылда «Дипломмен ауылға» бағдарламасы бойынша ауылдық жерлерге 20 мыңнан астам маман келді. Олардың 75 пайызы - білім саласының, 20 пайызы - денсаулық саласының, қалған 5 пайызы - мәдениет, әлеуметтік қорғау және спорт салаларының мамандары. Алдынғы жылмен салыстырғанда, ауылда жұмыс істеуге ниет білдіргендердің саны шамамен үш есеге өсті. Алдағы үш жылда ауылдық жерлерге тағы 16 мыңнан астам жас маман аттанады деп күтілуде.
18 слайд
УАҚЫТ ТАЛАБЫНА САЙ АУЫЛДЫ, СОНЫҢ
ІШІНДЕ МАЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТАМЫЗ
ДЕСЕК, АЛДЫМЕН МАЛ ДӘРІГЕРІН ДАЯРЛАУ,
ОНЫҢ МӘРТЕБЕСІН КӨТЕРУ, МАЛ ДӘРІГЕРІ
ҚЫЗМЕТІНІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫН
НЫҒАЙТУ, ВЕТЕРИНАРЛЫҚ ЗЕРТХАНАЛАРДЫ
АШУ МӘСЕЛЕСІ НАЗАРДАН ТЫС ҚАЛМАУЫ
ТИІС. ЖОҒАРЫДА АЙТЫЛҒАН МӘСЕЛЕЛЕР
ШЕШІЛМЕЙ, БҰЛ ТАҚЫРЫП КҮН ТӘРТІБІНЕН
ТҮСПЕЙТІНІ СӨЗСІЗ.
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АГРАРЛЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІНЕН ЖЫЛДА 250 ЖАС
ВЕТЕРИНАР МАМАНДЫҒЫН АЛЫП ШЫҚСА,
ОНЫҢ 80%-Ы МЕМЛЕКЕТТІК ГРАНТПЕН
ОҚЫҒАНДАР ЕКЕН.
18 слайд
УАҚЫТ ТАЛАБЫНА САЙ АУЫЛДЫ, СОНЫҢ ІШІНДЕ МАЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТАМЫЗ ДЕСЕК, АЛДЫМЕН МАЛ ДӘРІГЕРІН ДАЯРЛАУ, ОНЫҢ МӘРТЕБЕСІН КӨТЕРУ, МАЛ ДӘРІГЕРІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫН НЫҒАЙТУ, ВЕТЕРИНАРЛЫҚ ЗЕРТХАНАЛАРДЫ АШУ МӘСЕЛЕСІ НАЗАРДАН ТЫС ҚАЛМАУЫ ТИІС. ЖОҒАРЫДА АЙТЫЛҒАН МӘСЕЛЕЛЕР ШЕШІЛМЕЙ, БҰЛ ТАҚЫРЫП КҮН ТӘРТІБІНЕН ТҮСПЕЙТІНІ СӨЗСІЗ. ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АГРАРЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІНЕН ЖЫЛДА 250 ЖАС ВЕТЕРИНАР МАМАНДЫҒЫН АЛЫП ШЫҚСА, ОНЫҢ 80%-Ы МЕМЛЕКЕТТІК ГРАНТПЕН ОҚЫҒАНДАР ЕКЕН.
19 слайд
Заманның талабына сай қазіргі кезде түрлі
мамандықтар кездеседі. Әр мамандықтың өз
қиындығы мен қызығы болатыны сөзсіз.
Сондықтан да мамандықты жүрегіңмен
қалап, қыр-сырын түсіне білсең
мамандығыңның білгір иесі болу қиын емес
деп ойлаймын.
Ал негізіне келгенде «Ең қиын мамандық –
адам болып қалу»...
19 слайд
Заманның талабына сай қазіргі кезде түрлі мамандықтар кездеседі. Әр мамандықтың өз қиындығы мен қызығы болатыны сөзсіз. Сондықтан да мамандықты жүрегіңмен қалап, қыр-сырын түсіне білсең мамандығыңның білгір иесі болу қиын емес деп ойлаймын. Ал негізіне келгенде «Ең қиын мамандық – адам болып қалу»...
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!