Мамандығым мақтанышым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылармен амандасу
1 слайд
Оқушылармен амандасу
2 слайд
Өткен тақырыпқа
сұрақ:Алдыңғы сабақта қандай тақырыппен
таныстыңдар?
(Үлкенге құрмет)
Үлкенге құрмет дегенді қалай түсінесіңдер?
Қандай әнмен таныстыңдар?
2 слайд
Өткен тақырыпқа сұрақ:Алдыңғы сабақта қандай тақырыппен таныстыңдар? (Үлкенге құрмет) Үлкенге құрмет дегенді қалай түсінесіңдер? Қандай әнмен таныстыңдар?
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
1.«Мамандық» деген сөзді қалай
түсінесің?
2.Болашақта таңдаған мамандығың сүйікті
ісіңе айналу үшін не істеу керек?
3. Мамандықты таңдауды4-сыныптан
бастағаның дұрыс деп ойлайсың ба?
5 слайд
1.«Мамандық» деген сөзді қалай түсінесің? 2.Болашақта таңдаған мамандығың сүйікті ісіңе айналу үшін не істеу керек? 3. Мамандықты таңдауды4-сыныптан бастағаның дұрыс деп ойлайсың ба?
6 слайд
Жаңа сабақ
6 слайд
Жаңа сабақ
7 слайд
«Мамандығым-
мақтанышым»* Са бақтың
тақырыбы:
7 слайд
«Мамандығым- мақтанышым»* Са бақтың тақырыбы:
8 слайд
Тапсырмалар орындау
8 слайд
Тапсырмалар орындау
9 слайд
Жұптық жұмыс
9 слайд
Жұптық жұмыс
10 слайд
Адам – адам (бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы
адамдар болып табылады. Кәсіптер: дәрігер, мұғалім,
психолог, шаштаразшы, менеджержәне т.б.)
Адам –белгі жүйесі (кәсіптер: аудармашы, сызушы,
инженер, бағдарламашы және т.б.)
Адам – техника (кәсіптер: ағаш шебері, инженер механик,
сәулетші,құрылысшы, техник-металлург, компьютер
құраушы, және т.б. )
Адам – табиғат (бұл мамандары өлі және тірі табиғат
процестерімен, құбылыстарымен жұмыс жасайды)
Адам – көркем бейне (бұл жерде негізгі, жетекші еңбек
құралы – шығармашылық бейне, оны құру әдістері.
Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант, дизайнер, тас қасаушы,
әдеби қызметкер).
10 слайд
Адам – адам (бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы адамдар болып табылады. Кәсіптер: дәрігер, мұғалім, психолог, шаштаразшы, менеджержәне т.б.) Адам –белгі жүйесі (кәсіптер: аудармашы, сызушы, инженер, бағдарламашы және т.б.) Адам – техника (кәсіптер: ағаш шебері, инженер механик, сәулетші,құрылысшы, техник-металлург, компьютер құраушы, және т.б. ) Адам – табиғат (бұл мамандары өлі және тірі табиғат процестерімен, құбылыстарымен жұмыс жасайды) Адам – көркем бейне (бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы – шығармашылық бейне, оны құру әдістері. Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант, дизайнер, тас қасаушы, әдеби қызметкер).
11 слайд
* Топтық жұмыс
2-тапсырма: 2-тапсырма.
Шығармашылық. «Мамандықты тап»
ойыны.
Сөздік: агроном, аудармашы, ə нші,
балықшы, д ə рігер, құрылысшы, с ə улетші,
суретші, шаштараз
11 слайд
* Топтық жұмыс 2-тапсырма: 2-тапсырма. Шығармашылық. «Мамандықты тап» ойыны. Сөздік: агроном, аудармашы, ə нші, балықшы, д ə рігер, құрылысшы, с ə улетші, суретші, шаштараз
12 слайд
Сергіту сәті
12 слайд
Сергіту сәті
13 слайд
Күн шықты (қолымызды
жоғары көтереміз)
Жаңбыр жауды (қолымызбен
шапалақтаймыз)
Бұршақ жауды (аяғымызды
топылдатамыз)
Түн болды (отырамыз).
13 слайд
Күн шықты (қолымызды жоғары көтереміз) Жаңбыр жауды (қолымызбен шапалақтаймыз) Бұршақ жауды (аяғымызды топылдатамыз) Түн болды (отырамыз).
14 слайд
3-тапсырма:Жеке жұмыс
Ұшақты ұштыратын кім? Шқушы
Нан пісіретін кім? Шнабыайу
Ғарышқа ұшатын кім? Ағышркре
Етік тігетін кім? Ішкеті
Музыка жазатын кім? Мдошыбары
Пойыз жүргізетін кім? Шимтанис
14 слайд
3-тапсырма:Жеке жұмыс Ұшақты ұштыратын кім? Шқушы Нан пісіретін кім? Шнабыайу Ғарышқа ұшатын кім? Ағышркре Етік тігетін кім? Ішкеті Музыка жазатын кім? Мдошыбары Пойыз жүргізетін кім? Шимтанис
15 слайд
Ұшақты ұштыратын
кім? Шқушы ( ұшқыш )
Нан пісіретін кім? Шнабыайу ( наубайшы )
Ғарышқа ұшатын кім? Ағышркре ( ғарышкер )
Етік тігетін кім? Ішкеті ( етікші )
Музыка жазатын кім? Мдошыбары
( домбырашы )
Пойыз жүргізетін кім? Шимтанис
( машинист )
15 слайд
Ұшақты ұштыратын кім? Шқушы ( ұшқыш ) Нан пісіретін кім? Шнабыайу ( наубайшы ) Ғарышқа ұшатын кім? Ағышркре ( ғарышкер ) Етік тігетін кім? Ішкеті ( етікші ) Музыка жазатын кім? Мдошыбары ( домбырашы ) Пойыз жүргізетін кім? Шимтанис ( машинист )
16 слайд
4-тапсырма:
« Келісемін, келіспеймін, дәлелде»
Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар
өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап
алып, пікірлерін ортаға салады.
1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады.
2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына
байланысты.
3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне,
бейімділігіне тікелей байланысты.
4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп
мамандық таңдауға болады.
5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады.
16 слайд
4-тапсырма: « Келісемін, келіспеймін, дәлелде» Нұсқау: Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзі келісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. 1. Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. 2. Мамандық таңдау қалтаның қалыңдығына байланысты. 3. Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. 4. Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. 5. Қартайғанда да мамандық таңдауға болады.
17 слайд
6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына
түсу керек.
7. Ақша болса, мамандық қажет емес.
8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі
қажет.
9. Мамандық таңдаудағы басты өлшем –
қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі.
10. Таңдайтын мамандығымды болашақ
табысым айқындайды.
11. Мамандық таңдау – күнкөріс қамы.
17 слайд
6. Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. 7. Ақша болса, мамандық қажет емес. 8. Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет. 9. Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі. 10. Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым айқындайды. 11. Мамандық таңдау – күнкөріс қамы.
18 слайд
18 слайд
19 слайд
1 . М а м а н д ы қ д е ге н д і қ а л а й
т ү с і н е с і н ?
2.Болашақта таңдаған мамандығың
сүйікті ісіңе айналу үшін не істеу
керек?
19 слайд
1 . М а м а н д ы қ д е ге н д і қ а л а й т ү с і н е с і н ? 2.Болашақта таңдаған мамандығың сүйікті ісіңе айналу үшін не істеу керек?
20 слайд
5-тапсырма. Ə нді үйрену.
«Мамандығым– мақтанышым»
өлеңін жазған: А. Асылбек,
ə нін жазған: Н. Хинков-Айтбаева
20 слайд
5-тапсырма. Ə нді үйрену. «Мамандығым– мақтанышым» өлеңін жазған: А. Асылбек, ə нін жазған: Н. Хинков-Айтбаева
21 слайд
Мамандығым-мақтаным
Әнін жазған: Н.Хинков Айтбаева.
1.Қызу іске қараңыз.
Ғимираттар саламыз,
Қанат жайып күн сайын
Құлпырады қаламыз
-Бұл кім?
-Құрылысшы!
Қайырмасы:
Талап күшті замандық,
Қажет барлық мамандық.
2.Емдеушіміз қуатты
Көңіліміз шуақты.
Түрлі аурудан сақтаймыз.
Елімізді тұрақты
-Бұл кім?
-Дәрігер!
21 слайд
Мамандығым-мақтаным Әнін жазған: Н.Хинков Айтбаева. 1.Қызу іске қараңыз. Ғимираттар саламыз, Қанат жайып күн сайын Құлпырады қаламыз -Бұл кім? -Құрылысшы! Қайырмасы: Талап күшті замандық, Қажет барлық мамандық. 2.Емдеушіміз қуатты Көңіліміз шуақты. Түрлі аурудан сақтаймыз. Елімізді тұрақты -Бұл кім? -Дәрігер!
22 слайд
Ә н н і ң о р ы н д а л у е р е к ш е л і к т е р і н
с и п а т т а
Б ұ л ә н н е т у р а л ы ?
22 слайд
Ә н н і ң о р ы н д а л у е р е к ш е л і к т е р і н с и п а т т а Б ұ л ә н н е т у р а л ы ?
23 слайд
Қ а н д а й т а қ ы р ы п п е н т а н ы с т ы қ ?
Қ а н д а й ә н м е н т а н ы с т ы қ ?
23 слайд
Қ а н д а й т а қ ы р ы п п е н т а н ы с т ы қ ? Қ а н д а й ә н м е н т а н ы с т ы қ ?
24 слайд
Ү й т а п с ы р м а с ы : « М а м а н д ы ғ ы м -
м а қ т а н ы м » ә н і н ж а т т а п к е л у .
24 слайд
Ү й т а п с ы р м а с ы : « М а м а н д ы ғ ы м - м а қ т а н ы м » ә н і н ж а т т а п к е л у .
25 слайд
Сау болыңдар!
25 слайд
Сау болыңдар!