Материалдар / Мамандық әлемінде психологиялық сабақ1 сынып

Мамандық әлемінде психологиялық сабақ1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал психологқа,сынып жетекшіге керек, бұл сабақтың ,презентацияның көмегі оқушылардың мамандық таңдауға ықпалы зор. Бұл жерде дидактикалық материалдың,жаттығулардың, ойындардың ,көмегімен оқушылардың мамандық туралы түсініктерін кеңейту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2018
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мамандық әлеміне саяхат

1 слайд
Мамандық әлеміне саяхат

1 слайд

Мамандық әлеміне саяхат

Мақсаты: Оқушыларды мамандық түсінігімен таныстыру. Жуан және жіңішке сұрақтарға жауап беру. Күтілетін нәтиже : мамандық турал

2 слайд
Мақсаты: Оқушыларды мамандық түсінігімен таныстыру. Жуан және жіңішке сұрақтарға жауап беру. Күтілетін нәтиже : мамандық туралы түсінігімен танысады.Сұрақтарға жауап береді.

2 слайд

Мақсаты: Оқушыларды мамандық түсінігімен таныстыру. Жуан және жіңішке сұрақтарға жауап беру. Күтілетін нәтиже : мамандық туралы түсінігімен танысады.Сұрақтарға жауап береді.

Әдіс : көрнекілік , жаттығулар,дидактикалық ойындар,жұмбақтар. Көрнекіліктер: слайд, плакат, мамандықтар туралы суреттер.

3 слайд
  Әдіс : көрнекілік , жаттығулар,дидактикалық ойындар,жұмбақтар. Көрнекіліктер: слайд, плакат, мамандықтар туралы суреттер.

3 слайд

  Әдіс : көрнекілік , жаттығулар,дидактикалық ойындар,жұмбақтар. Көрнекіліктер: слайд, плакат, мамандықтар туралы суреттер.

• Сәлемдесу. • Сәлеметсіңдерме балалар,мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Барлығымыз бірге тұрып ,бір- біріміздің қолымызда

4 слайд
• Сәлемдесу. • Сәлеметсіңдерме балалар,мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Барлығымыз бірге тұрып ,бір- біріміздің қолымыздан алып ,енді бір -бірімізге қарап күлейік.

4 слайд

• Сәлемдесу. • Сәлеметсіңдерме балалар,мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Барлығымыз бірге тұрып ,бір- біріміздің қолымыздан алып ,енді бір -бірімізге қарап күлейік.

Сабақтың барысы: Балалар сендер мектепке оқуға келдіңдер,не үшін оқу керек?

5 слайд
Сабақтың барысы: Балалар сендер мектепке оқуға келдіңдер,не үшін оқу керек?

5 слайд

Сабақтың барысы: Балалар сендер мектепке оқуға келдіңдер,не үшін оқу керек?

Негізгі бөлім . Мамандық дегеніміз не?

6 слайд
Негізгі бөлім . Мамандық дегеніміз не? 

6 слайд

Негізгі бөлім . Мамандық дегеніміз не? 

Мамандық –ол жұмыстың,іс әрекеттің түрі, адамнан тек қажетті дайындықты,білімді,іскерлікті талап ететін жұмыстың түрі.

7 слайд
Мамандық –ол жұмыстың,іс әрекеттің түрі, адамнан тек қажетті дайындықты,білімді,іскерлікті талап ететін жұмыстың түрі.

7 слайд

Мамандық –ол жұмыстың,іс әрекеттің түрі, адамнан тек қажетті дайындықты,білімді,іскерлікті талап ететін жұмыстың түрі.

Саяхатқа шығамыз

8 слайд
Саяхатқа шығамыз

8 слайд

Саяхатқа шығамыз

-Әлемде неше мамандықтың түрлерін білесіңдер? Кандай мамандықтарды білесіңдер? (балалар мамандықтардың әр түрлерін атап

9 слайд
-Әлемде неше мамандықтың түрлерін білесіңдер? Кандай мамандықтарды білесіңдер? (балалар мамандықтардың әр түрлерін атап шығады)

9 слайд

-Әлемде неше мамандықтың түрлерін білесіңдер? Кандай мамандықтарды білесіңдер? (балалар мамандықтардың әр түрлерін атап шығады)

«Барлық жұмыс жақсы» Ойыны Балалар кезекпен, адамдардың әр түрлі мамандықтар бейнеленген суреттерді алады.Суреттер адамдард

10 слайд
«Барлық жұмыс жақсы» Ойыны Балалар кезекпен, адамдардың әр түрлі мамандықтар бейнеленген суреттерді алады.Суреттер адамдардың қандай мамандық түрі бейнеленген соны анықтап, пантомимика арқылы көрсетеді.Қалған барлық оқушылар қай мамандықты жасырғаны туралы ойлап табу қажет.

10 слайд

«Барлық жұмыс жақсы» Ойыны Балалар кезекпен, адамдардың әр түрлі мамандықтар бейнеленген суреттерді алады.Суреттер адамдардың қандай мамандық түрі бейнеленген соны анықтап, пантомимика арқылы көрсетеді.Қалған барлық оқушылар қай мамандықты жасырғаны туралы ойлап табу қажет.

11 слайд

11 слайд

• Келесі суреттерге мұқият қарап, қандай мамандықты көріп тұрсыңдар? Бұл мамандық туралы не білесіңдер ?

12 слайд
• Келесі суреттерге мұқият қарап, қандай мамандықты көріп тұрсыңдар? Бұл мамандық туралы не білесіңдер ?

12 слайд

• Келесі суреттерге мұқият қарап, қандай мамандықты көріп тұрсыңдар? Бұл мамандық туралы не білесіңдер ?

Жоспар бойынша сенің ата-анаңның мамандығы жайлы айтып бер. 1.Анаңның аты кім? ______________ 2. Анаң кім болып жұмыс істейд

13 слайд
Жоспар бойынша сенің ата-анаңның мамандығы жайлы айтып бер. 1.Анаңның аты кім? ______________ 2. Анаң кім болып жұмыс істейді?_______ . 3. Сенің анаң жұмыста немен айналысады? _______ . 4.Әкеңнің аты кім?______ . 5. Әкең кім болып жұмыс істейді?_______ . 6. Сенің әкең жұмыста немен айналысады ? _______ .

13 слайд

Жоспар бойынша сенің ата-анаңның мамандығы жайлы айтып бер. 1.Анаңның аты кім? ______________ 2. Анаң кім болып жұмыс істейді?_______ . 3. Сенің анаң жұмыста немен айналысады? _______ . 4.Әкеңнің аты кім?______ . 5. Әкең кім болып жұмыс істейді?_______ . 6. Сенің әкең жұмыста немен айналысады ? _______ .

Дидактикалық ойын. « Ақылды саусақтар». Мақсаты: Ұсақ қол моториканы дамыту, сөздерді қимылмен сәйкестендіруді үйрету. Бі

14 слайд
Дидактикалық ойын. « Ақылды саусақтар». Мақсаты: Ұсақ қол моториканы дамыту, сөздерді қимылмен сәйкестендіруді үйрету.   Біз саусағымызды жаттықтырамыз Мына саусақ-құрылысшы Және сөздерді де жаттаймыз, Мына саусақ етікші Саусақтардың барлығы тұрды ! Мына саусақ –суретші, Барлықтарына жұсықа бару керек. Барлық мамандықтар керек Мына саусақ-жүргізуші Барлық мамандықтар қажет Мына саусақ- мұғалім.

14 слайд

Дидактикалық ойын. « Ақылды саусақтар». Мақсаты: Ұсақ қол моториканы дамыту, сөздерді қимылмен сәйкестендіруді үйрету.   Біз саусағымызды жаттықтырамыз Мына саусақ-құрылысшы Және сөздерді де жаттаймыз, Мына саусақ етікші Саусақтардың барлығы тұрды ! Мына саусақ –суретші, Барлықтарына жұсықа бару керек. Барлық мамандықтар керек Мына саусақ-жүргізуші Барлық мамандықтар қажет Мына саусақ- мұғалім.

«Мамандықтарды ата» ойыны . Балықты аулайды_ ___________ . Жерді қазады_ ____________ . Орманды шабады_ _______________ . Си

15 слайд
«Мамандықтарды ата» ойыны . Балықты аулайды_ ___________ . Жерді қазады_ ____________ . Орманды шабады_ _______________ . Сиырды сауады_ _______________ . Атқа күтімді жасайды_ _______ . Пешті қалайды_ _____________ .  

15 слайд

«Мамандықтарды ата» ойыны . Балықты аулайды_ ___________ . Жерді қазады_ ____________ . Орманды шабады_ _______________ . Сиырды сауады_ _______________ . Атқа күтімді жасайды_ _______ . Пешті қалайды_ _____________ .  

«Кім не істеп жатыр?» ойыны Төмендегі берілген мамандықтар туралы, бұл мамандықтардың адамдары немен айналысады сол

16 слайд
«Кім не істеп жатыр?» ойыны Төмендегі берілген мамандықтар туралы, бұл мамандықтардың адамдары немен айналысады сол туралы үш сөзден тұратын сөйлем құрастырып айтып шығуың керек. мысал . Дәрігер адамдарды емдейді. Кітапханашы______ . Саяхатанушы______ . Құрылысшы______ . Шаштараз______ Мұғалім_______ . Сауыншы ______ . Жүргізуші______ . Кондутор_______ .

16 слайд

«Кім не істеп жатыр?» ойыны Төмендегі берілген мамандықтар туралы, бұл мамандықтардың адамдары немен айналысады сол туралы үш сөзден тұратын сөйлем құрастырып айтып шығуың керек. мысал . Дәрігер адамдарды емдейді. Кітапханашы______ . Саяхатанушы______ . Құрылысшы______ . Шаштараз______ Мұғалім_______ . Сауыншы ______ . Жүргізуші______ . Кондутор_______ .

17 слайд

17 слайд

Жұмбақты шеш. Кім барлық қақпаны, терезелерді, есіктерді, коридорды бояп шығады? (Бояушы). Кім сіздерге ірімшікті

18 слайд
Жұмбақты шеш. Кім барлық қақпаны, терезелерді, есіктерді, коридорды бояп шығады? (Бояушы). Кім сіздерге ірімшікті, нанды етті сатады? (Сатушы). Кім таза анық сөйлеуді үйретеді? (Логопед) . Кім билетті тексереді, билеті жоқтарды шығарып тастайды? (Контролер). Кім (Тігінші). Кім өрт сөндіруге келеді , өрті, адамдарды құтқарады (Өрт сөндіруші). Кім барлық аурудан емдейді и знает, және кімге не қажет екенін біледі? (дәрігер) КІм балаларды жазуға оқуға,табиғатты сүюге, қарттарды сыйлауға үйретеді? (мұғалім).

18 слайд

Жұмбақты шеш. Кім барлық қақпаны, терезелерді, есіктерді, коридорды бояп шығады? (Бояушы). Кім сіздерге ірімшікті, нанды етті сатады? (Сатушы). Кім таза анық сөйлеуді үйретеді? (Логопед) . Кім билетті тексереді, билеті жоқтарды шығарып тастайды? (Контролер). Кім (Тігінші). Кім өрт сөндіруге келеді , өрті, адамдарды құтқарады (Өрт сөндіруші). Кім барлық аурудан емдейді и знает, және кімге не қажет екенін біледі? (дәрігер) КІм балаларды жазуға оқуға,табиғатты сүюге, қарттарды сыйлауға үйретеді? (мұғалім).

Дидактикалық ойын. «Бір сөзбен аяқта». Тәрбиеші барлық балаларға көңіл бөледі. Бұл тәрбиеші …….. (қандай?) 1) Сатушы саты

19 слайд
Дидактикалық ойын. «Бір сөзбен аяқта». Тәрбиеші барлық балаларға көңіл бөледі. Бұл тәрбиеші …….. (қандай?) 1) Сатушы сатып алушылармен мейірімді амандасады. Бұл сатушы ……… (қандай?) 2) Дәрігер бәрін біледі . Дәрігер жақсы емдейді. Барлық науқастар тез жазылып кетеді. Бұл дәрігер …… (қандай?) 3) Медбике барлығын істей алады : укол салады, қан қысымын өлшейді, дене қызуын өлшейді.Бұл медбике …… (қандай?) 4) Мұғалім өзінің оқушыларын жақсы көреді. Ол оларға жақсы қарайды. Бұл мұғалім ………(қандай?)

19 слайд

Дидактикалық ойын. «Бір сөзбен аяқта». Тәрбиеші барлық балаларға көңіл бөледі. Бұл тәрбиеші …….. (қандай?) 1) Сатушы сатып алушылармен мейірімді амандасады. Бұл сатушы ……… (қандай?) 2) Дәрігер бәрін біледі . Дәрігер жақсы емдейді. Барлық науқастар тез жазылып кетеді. Бұл дәрігер …… (қандай?) 3) Медбике барлығын істей алады : укол салады, қан қысымын өлшейді, дене қызуын өлшейді.Бұл медбике …… (қандай?) 4) Мұғалім өзінің оқушыларын жақсы көреді. Ол оларға жақсы қарайды. Бұл мұғалім ………(қандай?)

«Менің мамандығымды тап». ойыны Суреттерге мұқият қарап шық. Әр түрлі мамандықтарға қажетті заттар б

20 слайд
«Менің мамандығымды тап». ойыны Суреттерге мұқият қарап шық. Әр түрлі мамандықтарға қажетті заттар бейнеленген.Арнайы мамандыққа арналған суреттерді таңдап алып өз таңдауыңды түсіндір. Мысал. Мен пышақ,тақтайды, ожауды алдым. Менің мамандығым- аспазшы . 1. _ 2. _ 3. __ 4__ 5. _

20 слайд

«Менің мамандығымды тап». ойыны Суреттерге мұқият қарап шық. Әр түрлі мамандықтарға қажетті заттар бейнеленген.Арнайы мамандыққа арналған суреттерді таңдап алып өз таңдауыңды түсіндір. Мысал. Мен пышақ,тақтайды, ожауды алдым. Менің мамандығым- аспазшы . 1. _ 2. _ 3. __ 4__ 5. _

21 слайд

21 слайд

«Не кімге керек?» ойыны Әр түрлі мамандықтардың атын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап бер. Мысал. К

22 слайд
«Не кімге керек?» ойыны Әр түрлі мамандықтардың атын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап бер. Мысал. Көлік кімге керек? – Көлік жүргізушіге керек. Балға кімге керек? ____________ Микрофон кімге керек? ____________ Кирпіш кімге керек? __________ Таразы кімге керек? _______________ Велосипед кімге керек? ______________ Стетоскоп кімге керек ?____________________ Кітап кімге керек ? ______________________  

22 слайд

«Не кімге керек?» ойыны Әр түрлі мамандықтардың атын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап бер. Мысал. Көлік кімге керек? – Көлік жүргізушіге керек. Балға кімге керек? ____________ Микрофон кімге керек? ____________ Кирпіш кімге керек? __________ Таразы кімге керек? _______________ Велосипед кімге керек? ______________ Стетоскоп кімге керек ?____________________ Кітап кімге керек ? ______________________  

Дидактикалық ойын . «Сұраққа жауап бер». Мақсаты: Балаларды сұраққа жауап беруге үйрету 1) Мұғалім қай жерде жұм

23 слайд
Дидактикалық ойын . «Сұраққа жауап бер». Мақсаты: Балаларды сұраққа жауап беруге үйрету 1) Мұғалім қай жерде жұмыс істейді? 2) Сатушы қайда жұмыс істейді? 3) Аспазшы қайда жұмыс істейді? 4) Медбике қайда жұмыс істейді? 5) Гдешаштараз қайда жұмыс істейді ? 6) Дәрігер қайда жұмыс істейді ?

23 слайд

Дидактикалық ойын . «Сұраққа жауап бер». Мақсаты: Балаларды сұраққа жауап беруге үйрету 1) Мұғалім қай жерде жұмыс істейді? 2) Сатушы қайда жұмыс істейді? 3) Аспазшы қайда жұмыс істейді? 4) Медбике қайда жұмыс істейді? 5) Гдешаштараз қайда жұмыс істейді ? 6) Дәрігер қайда жұмыс істейді ?

Топпен жұмыс Балалар суреттерді алады. Сурет бойынша қандай мамандықтар берілген анықтап шығу, әр мамандыққа

24 слайд
Топпен жұмыс Балалар суреттерді алады. Сурет бойынша қандай мамандықтар берілген анықтап шығу, әр мамандыққа қажетті қаситеттерді айтып шығу.

24 слайд

Топпен жұмыс Балалар суреттерді алады. Сурет бойынша қандай мамандықтар берілген анықтап шығу, әр мамандыққа қажетті қаситеттерді айтып шығу.

• Ветеринар: мейірімді болу керек, жануарларды жақсы көруі керек, жауапкершілікті болу керек, сыпайы, еңбекқор, жануарларды қ

25 слайд
• Ветеринар: мейірімді болу керек, жануарларды жақсы көруі керек, жауапкершілікті болу керек, сыпайы, еңбекқор, жануарларды қалай және немен емдеу керек екенін білу керек. • Почташы: зейінді, жауапкершілікті, мейірімді , ақкөңіл,еңбекқор… • Мұғалім: мейірімді, әділ, балаларды жақсы көруі керек, , қамқоршы, ақылды, еңбекқор, сыпайы, өзінің пәнін жақсы білуі керек… • Сағатшы: еңбекқор, сыпайы, зейінді… • Сақшы : батыр, жауапкершілігі мол, мейірімді, әділ, өз өзіне сенімді,мықты.

25 слайд

• Ветеринар: мейірімді болу керек, жануарларды жақсы көруі керек, жауапкершілікті болу керек, сыпайы, еңбекқор, жануарларды қалай және немен емдеу керек екенін білу керек. • Почташы: зейінді, жауапкершілікті, мейірімді , ақкөңіл,еңбекқор… • Мұғалім: мейірімді, әділ, балаларды жақсы көруі керек, , қамқоршы, ақылды, еңбекқор, сыпайы, өзінің пәнін жақсы білуі керек… • Сағатшы: еңбекқор, сыпайы, зейінді… • Сақшы : батыр, жауапкершілігі мол, мейірімді, әділ, өз өзіне сенімді,мықты.

Жаттығу «Дұрыс емес орналасқан». Сөйлемдерді тыңдап,қатесін түзе. - Етікші киім тігеді, ал тігінші аяқ киім тігеді. -С

26 слайд
Жаттығу «Дұрыс емес орналасқан». Сөйлемдерді тыңдап,қатесін түзе. - Етікші киім тігеді, ал тігінші аяқ киім тігеді. -Сатушы кітаптарды береді, ал кітапханашы кітаптарды сатады. -мұғалім ауруларды емдейді, ал дәрігер балаларды оқытады. - Музыкант хоккей ойнайды, ал хокейші пианинада ойнайды.  

26 слайд

Жаттығу «Дұрыс емес орналасқан». Сөйлемдерді тыңдап,қатесін түзе. - Етікші киім тігеді, ал тігінші аяқ киім тігеді. -Сатушы кітаптарды береді, ал кітапханашы кітаптарды сатады. -мұғалім ауруларды емдейді, ал дәрігер балаларды оқытады. - Музыкант хоккей ойнайды, ал хокейші пианинада ойнайды.  

Әңгімені мұқият тыңда. Мамандықтың барлығы не үшін қажет екендігін түсіндір Бір кезде Арман мен Айжан өскен кезде кім бо

27 слайд
Әңгімені мұқият тыңда. Мамандықтың барлығы не үшін қажет екендігін түсіндір Бір кезде Арман мен Айжан өскен кезде кім болатынын ,екеуі армандап жатты. -Мен дәрігер боламын –д еді Айжан . Өйткені дәрігер –ең маңызды мамандық өйткені ол………. (адамдарды емдейді) -Ал мен құрылысшы боламын . Құрылысшы дәрігерден де маңызды ғой өйткені ол…….. ( емхананы салады )-деп Арман әпкесіне айтты. - Жоқ , аспазшы құрылысшыдан да маңызды ғой . Егерде ол ……. (Аспазшы тамақ пісірме се, онда құрылысшы жұмыс істемей қалады)- деп Айжан жауап берді. - Онда аспазшыдан гө рі сатушы маңызды сияқты Е герде ол …… ( егер ол азық түлікті сатпаса , онда спазшы тамақ әзірлей алмайды гой ), -деп ойланып Арман жауап берді. - - Ал егерде сатушы ауырып қалса, азық түлікті сата алмайды гой онда не болар еді -Оын дәрігер емдейді …- деп Арман сенімді жауап берді. -Сонда ең маңызды кім екен?-деп Айжан таңқалды Бұл жұмбақты жұмыстан келген анам шешіп берді. Ең маңызды мамандық жоқ. Мамандықты барлығы бірдей қажетті өйткені…….. (барлығы адамдарға пайда әкеледі. )-деп анасы жауап берді.

27 слайд

Әңгімені мұқият тыңда. Мамандықтың барлығы не үшін қажет екендігін түсіндір Бір кезде Арман мен Айжан өскен кезде кім болатынын ,екеуі армандап жатты. -Мен дәрігер боламын –д еді Айжан . Өйткені дәрігер –ең маңызды мамандық өйткені ол………. (адамдарды емдейді) -Ал мен құрылысшы боламын . Құрылысшы дәрігерден де маңызды ғой өйткені ол…….. ( емхананы салады )-деп Арман әпкесіне айтты. - Жоқ , аспазшы құрылысшыдан да маңызды ғой . Егерде ол ……. (Аспазшы тамақ пісірме се, онда құрылысшы жұмыс істемей қалады)- деп Айжан жауап берді. - Онда аспазшыдан гө рі сатушы маңызды сияқты Е герде ол …… ( егер ол азық түлікті сатпаса , онда спазшы тамақ әзірлей алмайды гой ), -деп ойланып Арман жауап берді. - - Ал егерде сатушы ауырып қалса, азық түлікті сата алмайды гой онда не болар еді -Оын дәрігер емдейді …- деп Арман сенімді жауап берді. -Сонда ең маңызды кім екен?-деп Айжан таңқалды Бұл жұмбақты жұмыстан келген анам шешіп берді. Ең маңызды мамандық жоқ. Мамандықты барлығы бірдей қажетті өйткені…….. (барлығы адамдарға пайда әкеледі. )-деп анасы жауап берді.

Жоспар бойынша кез-келген мамандықты айтып шық Әңгіме жоспары 1. Бұл қандай мамандық? 2.Осы мамандықтағы адамдар арнайы ки

28 слайд
Жоспар бойынша кез-келген мамандықты айтып шық Әңгіме жоспары 1. Бұл қандай мамандық? 2.Осы мамандықтағы адамдар арнайы киім киеді ме?ол қандай киімдер? 3. Осы мамандыққа қатысты барлық қажетті заттарды айтып шығу 4. Бұл мамандық ерлердікі ме жоқ әлде әйелдердікі ме жоқ әлде жалпы мамандық па? 5. Бұл мамандықтағы адамдар далада жұмыс істей ме әлде арнайы жерде? 6. Бұл мамандықтардағы адамдар немен айналысады? Әңгіме

28 слайд

Жоспар бойынша кез-келген мамандықты айтып шық Әңгіме жоспары 1. Бұл қандай мамандық? 2.Осы мамандықтағы адамдар арнайы киім киеді ме?ол қандай киімдер? 3. Осы мамандыққа қатысты барлық қажетті заттарды айтып шығу 4. Бұл мамандық ерлердікі ме жоқ әлде әйелдердікі ме жоқ әлде жалпы мамандық па? 5. Бұл мамандықтағы адамдар далада жұмыс істей ме әлде арнайы жерде? 6. Бұл мамандықтардағы адамдар немен айналысады? Әңгіме

Қорытынды кезең -Сонымен, барлық мамандықтарда мынадай қасиеттер білім, жауапкершілік, еңбекқорлық, өте маңызд

29 слайд
Қорытынды кезең -Сонымен, барлық мамандықтарда мынадай қасиеттер білім, жауапкершілік, еңбекқорлық, өте маңызды.Бұл қасиеттер қоғамда әрдайым бағаланады.

29 слайд

Қорытынды кезең -Сонымен, барлық мамандықтарда мынадай қасиеттер білім, жауапкершілік, еңбекқорлық, өте маңызды.Бұл қасиеттер қоғамда әрдайым бағаланады.

7. Үйге тапсырма Ата-аналарыңның кішкентай кезіндегі армандаған мамандықтары болды ма,казіргі кезде сол мамандықт

30 слайд
7. Үйге тапсырма Ата-аналарыңның кішкентай кезіндегі армандаған мамандықтары болды ма,казіргі кезде сол мамандықтары бойынша жұмыс істей ме, ата –аналарыңнан анықтап келу ? Ата аналарыңның мамандықтары жайлы айтып беру. Кері байланыс.

30 слайд

7. Үйге тапсырма Ата-аналарыңның кішкентай кезіндегі армандаған мамандықтары болды ма,казіргі кезде сол мамандықтары бойынша жұмыс істей ме, ата –аналарыңнан анықтап келу ? Ата аналарыңның мамандықтары жайлы айтып беру. Кері байланыс.

Ал енді балалар өз жұмыстарыңды өздерің бағалаңдар.Мен сендерге сөйлемдерді айтамын, сендерге ұнаған сөйлемдерге шапалақтаң

31 слайд
Ал енді балалар өз жұмыстарыңды өздерің бағалаңдар.Мен сендерге сөйлемдерді айтамын, сендерге ұнаған сөйлемдерге шапалақтаңдар. - маған жұмыс істеуге оңай әрі қызықты болды - кішкене қиналдым - маған өте қиын болды

31 слайд

Ал енді балалар өз жұмыстарыңды өздерің бағалаңдар.Мен сендерге сөйлемдерді айтамын, сендерге ұнаған сөйлемдерге шапалақтаңдар. - маған жұмыс істеуге оңай әрі қызықты болды - кішкене қиналдым - маған өте қиын болды

жарайсыңдар !!!

32 слайд
жарайсыңдар !!!

32 слайд

жарайсыңдар !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ