Материалдар / Мамандық таңдау - ең маңызды мәселе 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мамандық таңдау - ең маңызды мәселе 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының өзі таңдайтын мамандық туралы ойын бір жүйеге келтіріп, дұрыс таңдау жасауына көмектесу, өз бетінше шешім қабылдап, өзіндік мақсатын айқындай білу қабілеттілігін арттыру, жауапкершілік, міндеттілік, зерттеушілік әрекетін іске асыру мүмкіндіктерін кеңейту, оқушының тұлғалық және өмірлік өзін-өзі тануын қамтамасыз ететін болашақ кәсіби бағдарына сәйкес дербес дамуына жағдай жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
700
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 254 НЕГІЗІ МЕКТЕП МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ – ЕҢ МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕ (8-9 сынып оқушыларымен жүргізілетін педконсилиум) Өтілетін уақытыс

1 слайд
№ 254 НЕГІЗІ МЕКТЕП МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ – ЕҢ МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕ (8-9 сынып оқушыларымен жүргізілетін педконсилиум) Өтілетін уақытысы: 8.ХІ.2011жыл Мектеп директорының бейінді оқыту жөніндегі орынбасары: Пірімқұлова Гүлзат 2011-2012 оқу жылы

МАҚСАТЫ: Оқушының өзі таңдайтын мамандық туралы ойын бір жүйеге келтіріп, дұрыс таңдау жасауына көмектесу

2 слайд
МАҚСАТЫ: Оқушының өзі таңдайтын мамандық туралы ойын бір жүйеге келтіріп, дұрыс таңдау жасауына көмектесу, өз бетінше шешім қабылдап, өзіндік мақсатын айқындай білу қабілеттілігін арттыру, жауапкершілік, міндеттілік, зерттеушілік әрекетін іске асыру мүмкіндіктерін кеңейту, оқушының тұлғалық және өмірлік өзін-өзі тануын қамтамасыз ететін болашақ кәсіби бағдарына сәйкес дербес дамуына жағдай жасау.

МӘҢГІ ЛАУЛАП ЖАНУ ҮШІН ҒАЛАМДА , ҮЛКЕН БАҚЫТ ТАБУ ҮШІН ҒАЛАМДА, ҮЛКЕН БОЛЫП ҚАЛУ ҮШІН ҒАЛАМДА. ҮЛКЕН АРМАН КЕРЕК ЕКЕН АДАМҒА.

3 слайд
МӘҢГІ ЛАУЛАП ЖАНУ ҮШІН ҒАЛАМДА , ҮЛКЕН БАҚЫТ ТАБУ ҮШІН ҒАЛАМДА, ҮЛКЕН БОЛЫП ҚАЛУ ҮШІН ҒАЛАМДА. ҮЛКЕН АРМАН КЕРЕК ЕКЕН АДАМҒА. МҰХТАР ШАХАНОВ

ЖҰМЫС МАҚСАТЫ : ОҚУШЫЛАРҒА ӨЗІНІҢ ҚАБІЛЕТІН, БЕЛГІЛІ БІР КӘСІБИ САЛАҒА БЕЙІМДІЛІГІН АНЫҚТАУЫНА, СО

4 слайд
ЖҰМЫС МАҚСАТЫ : ОҚУШЫЛАРҒА ӨЗІНІҢ ҚАБІЛЕТІН, БЕЛГІЛІ БІР КӘСІБИ САЛАҒА БЕЙІМДІЛІГІН АНЫҚТАУЫНА, СОНЫҢ НЕГІЗІНДЕ ЖОҒАРЫ БУЫНДА ОҚУ БАҒДАРЫН ДҰРЫС ТАҢДАУЫНА КӨМЕК БЕРУ;

Мектеп бітірушілердің алдында тұрған басты мақсат – болашақ мамандығын таңдау.

5 слайд
Мектеп бітірушілердің алдында тұрған басты мақсат – болашақ мамандығын таңдау.

Мамандық таңдау - адам өміріндегі ең негізгі мәселе болып табылады. Себебі, қоғамға кемел де терең біліммен қарулан

6 слайд
Мамандық таңдау - адам өміріндегі ең негізгі мәселе болып табылады. Себебі, қоғамға кемел де терең біліммен қаруланып ғылым мен техниканың сан қырлы тетігін меңгерген, бүкіл әлемдік құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ қажет.

7 слайд

Бүгінгі білімді жас егемен елдің ертеңі болу үшін мамандықты дұрыс таңдағаны жөн. Өйткені, ХХІ ғасырда жұмыс істей

8 слайд
Бүгінгі білімді жас егемен елдің ертеңі болу үшін мамандықты дұрыс таңдағаны жөн. Өйткені, ХХІ ғасырда жұмыс істейтін мамандар Отанның мақсат-мүддесін алдыңғы орынға қоятын мемлекеттік басқару мен өз саласын жетік меңгерген маман болуы қажет.

Негізгі білім беру Мектепалды даярлық сыныбыБастауыш білім беруКТМ Жалпы орта білім беру мектебі Арнаулы орта оқу орны (к

9 слайд
Негізгі білім беру Мектепалды даярлық сыныбыБастауыш білім беруКТМ Жалпы орта білім беру мектебі Арнаулы орта оқу орны (колледждер)

Жаратылыстану- математикалық бағыттағы бағдарлы оқытуҚоғамдық- гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқыту Жалпы орта білім беру

10 слайд
Жаратылыстану- математикалық бағыттағы бағдарлы оқытуҚоғамдық- гуманитарлық бағыттағы бағдарлы оқыту Жалпы орта білім беру мектебі

2- са т ы ( 5- 7с ы н ы пт ар ) 3- са т ы (8 -9 с ы н ы пт ар )

11 слайд
2- са т ы ( 5- 7с ы н ы пт ар ) 3- са т ы (8 -9 с ы н ы пт ар )

БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ • Оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Кәсіби ой- ниеті мен қызығушылығын

12 слайд
БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ • Оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Кәсіби ой- ниеті мен қызығушылығын зерттеу. Күнделік жүргізу.1- саты (1-4 сыныпта р) • Ата- аналарының мамандықтарымен таныстыру. Оқушылардың қабілеттерін зерттеу. Мамандықтар әлемімен және аса зәру деген мамандықтармен таныстыру. Кәсіби білімге дейінгі мүмкіндіктерін сауалнама арқылы анықтау. Оқушыларды ң мүмкіндіктерін арттыру үшін әртүрлі іс- шараларға қатыстыру. 2-саты ( 5-7 сыныпта р) • Мамандық таңдауға деген қызығушылығын арттыру, мамандық таңдаудың мағынасы мен мәнін түсінуге және өзін -өзі дұрыс анықтай білуіне, оқу орындары туралы мәліметтермен ақпараттандыру, мамандық таңдаудағы қателіктерді болдырмау т.б. 3-саты (8-9 сыныпта р) 1 сынып 9 сынып5-7 сынып

БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫ ЕКІ КЕЗЕҢДЕ ЖҮРГІЗЕМІН 1-кезең: ақпараттандыру, яғни жасөспірімдерді мамандықтар әлемімен таныстыру,

13 слайд
БЕЙІНАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫ ЕКІ КЕЗЕҢДЕ ЖҮРГІЗЕМІН 1-кезең: ақпараттандыру, яғни жасөспірімдерді мамандықтар әлемімен таныстыру, жай ғана үстірт емес, әр мамандықтың адамға қоятын нақты талаптарымен тереңдей таныстыру 2-кезең: бейіндік бағдарды анықтау, мұндағы басты мақсат – түрлі қызмет саласындағы тұлғаның қызығушылығы мен қажеттілігін, бейімін анықтау

ОЛ ҮШІН ЕҢ АЛДЫМЕН, ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗ МҮМКІНДІКТЕРІН ТАНУЫНА БАҒЫТ-БАҒДАР БЕРЕМІН оқушының қабілеті мен қызығушылығын, қажеттіліг

14 слайд
ОЛ ҮШІН ЕҢ АЛДЫМЕН, ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗ МҮМКІНДІКТЕРІН ТАНУЫНА БАҒЫТ-БАҒДАР БЕРЕМІН оқушының қабілеті мен қызығушылығын, қажеттілігі мен мүмкіндігін ескере отырып, бейінін анықтауына Адамның өзін-өзі тануы үшін өзіне және айналасындағыларға мәлім және беймәлім қырлары мен қасиеттерін білуіне

ӨЗ БОЛАШАҒЫҢДЫ АНЫҚТАУДА МЫНАДАЙ ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҰСТАН:  Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шетел тілін үйреніп, компьютерде

15 слайд
ӨЗ БОЛАШАҒЫҢДЫ АНЫҚТАУДА МЫНАДАЙ ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҰСТАН:  Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шетел тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игергенің аса пайдалы. Бұлардың кез-келгені мамандыққа қажет болары сөзсіз!  Мектептегі оқу пәндері – нақты мамандық емес екендігін есіңе сақта. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың саған сөзсіз ұнайтынын білдіре бермейді.  Мүмкіндігінше өзің таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура келетін-келмейтіндігі жөнінде дәрігерден кеңес алғаның жөн.

 Мамандық таңдауға байланысты сені, сенің қалаған мамандығыңды толық білмейтін адамдардың ақыл-кеңесіне құлақ салудың қажеті

16 слайд
 Мамандық таңдауға байланысты сені, сенің қалаған мамандығыңды толық білмейтін адамдардың ақыл-кеңесіне құлақ салудың қажеті шамалы.  Мамандық таңдауда оның сырт келбетіне, көңілге қонымды жақтарына ғана назар аударудың қажеті жоқ, мүмкіндігінше қалаған мамандығыңның жұмыс мазмұны жөнінде көбірек білуге тырыс.  Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды деген қорытынды жасауға болмайды.

 Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де, бұл сөз қарапайым естілгенмен, көбіне назард

17 слайд
 Саған қолыңнан келетін істі мамандық етіп таңдаған пайдалырақ болмақ. Әйтсе де, бұл сөз қарапайым естілгенмен, көбіне назардан тыс қалып жатады.  Сән қуып, мамандық таңдаудың қажеті жоқ. Сен оқуыңды тамамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін.  Заманауи ағымға қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез келген жағдайда қосалқы таңдаған мамандығың болуы қажет.

 “ Жақсы адам” – бұл мамандық емес. Егер саған адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де таңдауым керек деп жаңсақ қорытын

18 слайд
 “ Жақсы адам” – бұл мамандық емес. Егер саған адам ұнаса, оның меңгерген мамандығын мен де таңдауым керек деп жаңсақ қорытынды жасауға болмайды.  Өзің таңдаған мамандығыңның мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы сұраққа жауап бере алғанда ғана сенің мамандық таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек.  Өзіңмен алдын ала психологиялық жұмыс жүргізбей-ақ, нық қадам жасай беруге болатын бірде-бір мамандықтың жоқ екендігін есіңе сақта!

МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ҚАЗАҚША БАЛАМАСЫ

19 слайд
МАМАНДЫҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ҚАЗАҚША БАЛАМАСЫ

20 слайд

ОҚУШЫҒА МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕҢ МАҢЫЗДЫ ДӘЛЕЛДЕР Мамандық таңдауАта-ананың, отбасының көзқарасы Мұғалімдердің көзқ

21 слайд
ОҚУШЫҒА МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕҢ МАҢЫЗДЫ ДӘЛЕЛДЕР Мамандық таңдауАта-ананың, отбасының көзқарасы Мұғалімдердің көзқарасы Оқушының өз қызығушылығы мен бейімділігі Сыртқы бейнесінің сырттай ұнауы Құрбы- достарының көзқарасы Тәжірибенің болуы Жұмыстың жақын орналасуыОқиғаның әсері

М а м а н д ы қ т ы қ а т е л е с п е й д ұ р ы с т а ң д а у д е г е н і м і з н е ?

22 слайд
М а м а н д ы қ т ы қ а т е л е с п е й д ұ р ы с т а ң д а у д е г е н і м і з н е ?

• дұрыс таңдалмаған мамандық – мамандық иесінің өзіне ғана емес, қоғамға да кері әсерін тигізетінін ұмытпағанымыз жөн.

23 слайд
• дұрыс таңдалмаған мамандық – мамандық иесінің өзіне ғана емес, қоғамға да кері әсерін тигізетінін ұмытпағанымыз жөн.

м а м а н д ы қ т ы д ұ р ы с т а ң д а у ү ш і н н е қ а ж е т ?

24 слайд
м а м а н д ы қ т ы д ұ р ы с т а ң д а у ү ш і н н е қ а ж е т ?

Мамандыққа дұрыс таңдау жасау үшін өзің, өзіңнің қабілеттерің, қызығушылықтарың мен бейімің, міне

25 слайд
Мамандыққа дұрыс таңдау жасау үшін өзің, өзіңнің қабілеттерің, қызығушылықтарың мен бейімің, мінезің мен темпераментің туралы нақты не білуің керек? Ол үшін сауалнама мен тестілерде берілген сұрақтарға нақты жауап беруің керек.

Кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған диагностикалық карта; (7сауалнама) Тоқсандық үлгерімің Баланың қызығушылығын

26 слайд
Кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған диагностикалық карта;  (7сауалнама) Тоқсандық үлгерімің Баланың қызығушылығын анықтау картасы; Бейіндік әдістемесі ; Қызығушылық пен бейімділік картасы Сенің таңдаған мамандығың Мамандықтардың классификаторы және Холландтың «Мамандық таңдау» (4сауалнама) Әдістеме түрлері (8-9 сынып оқушыларынан алынатын сауалнама, тест жұмыстары)

МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕ РІ Бірінші кезең – әртүрлі мамандықта ғы адамдарды бейнелейтін балалар ойыны . Екінші кезең – ө

27 слайд
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕ РІ Бірінші кезең – әртүрлі мамандықта ғы адамдарды бейнелейтін балалар ойыны . Екінші кезең – өтпелі кезеңде бала қиялынан туындайтын керемет мамандықта рды бейнелейтін фантазия.Үшінші кезең – бүкіл өтпелі кезең мен бозбалалық кездің бір бөлігін қамтиды. Осы кезеңде әртүрлі іс-әрекет түрлері өздерінің мүмкіндіктеріне қарай, құндылықтарына сай жинақталады және бағаланады. Төртінші кезеңде - нақты мамандық таңдау жүзеге асырылады. Бұл кезең екі бөлімнен тұрады Болаша қ жұмыст ың деңгейі қандай ? Нақты мамандық ты таңдау

ЕРТЕҢГІ ЕЛДІҢ ИЕСІ – БҮГІНГІ ҰРПАҚ!

28 слайд
ЕРТЕҢГІ ЕЛДІҢ ИЕСІ – БҮГІНГІ ҰРПАҚ!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

29 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!