"Мамандық таңдау өз қалауым"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал»!
Мақсаты: оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша
психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
-
Мамандық таңдауда негізгі шарттарымен таныстыру;
-
Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек
қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға
жетелеу;
1 слайд
«Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал»! Мақсаты: оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету. Міндеттері: - Мамандық таңдауда негізгі шарттарымен таныстыру; - Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу;
2 слайд
Нұсқау: Оқушылар мамандықтар әлемі туралы түсінік беріп, мамандық типтері бойынша
жоба қорғап, қаланы қозғалысқа түсіру қажет.
Зұлым күш иесі Өскемен қаласының (жергілікті жердегі өндірістік қаланы атау қажет)
халқын ұйқылы-ояу етіп, сиқырлап тастаған. Енді осы қалаға жан бітіру үшін, адамдарды
ояту үшін «өмір отын» жағу қажет. Ол үшін 5 топ «Адам- табиғат», «Адам- адам», «Адам-
техника», «Адам -белгілер жүйесі», «Адам –көркем бейнелер» мамандық типтерінің қаланы
ояту үшін атқаратын қызметіне байланысты сипаттама бере отырып, осы мамандық иелерінің
қоғамға қажеттілігін түсіндіріп, қаланы оятуы керек. Ұйқыдағы қала ( жоба қорғау )
2 слайд
Нұсқау: Оқушылар мамандықтар әлемі туралы түсінік беріп, мамандық типтері бойынша жоба қорғап, қаланы қозғалысқа түсіру қажет. Зұлым күш иесі Өскемен қаласының (жергілікті жердегі өндірістік қаланы атау қажет) халқын ұйқылы-ояу етіп, сиқырлап тастаған. Енді осы қалаға жан бітіру үшін, адамдарды ояту үшін «өмір отын» жағу қажет. Ол үшін 5 топ «Адам- табиғат», «Адам- адам», «Адам- техника», «Адам -белгілер жүйесі», «Адам –көркем бейнелер» мамандық типтерінің қаланы ояту үшін атқаратын қызметіне байланысты сипаттама бере отырып, осы мамандық иелерінің қоғамға қажеттілігін түсіндіріп, қаланы оятуы керек. Ұйқыдағы қала ( жоба қорғау )
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзікелісетін, келіспейтін тұжырымдарды
таңдап алып, пікірлерін ортаға салады.
-
Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады.
-
Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына байланысты.
-
Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты.
-
Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады.
-
Қартайғанда да мамандық таңдауға болады.
-
Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек.
-
Ақша болса, мамандық қажет емес.
-
Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет
-
Мамандық таңдаудағы басты өлшем –қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі.
-
Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым анықтайды.
-
Мамандық таңдау - күнкөріс қамы.
Келісемін, келіспеймін. Дәлелде...
4 слайд
Бұл тапсырманы орындау үшін оқушылар өзікелісетін, келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, пікірлерін ортаға салады. - Мамандық бір-ақ рет және біржола таңдалады. - Мамандық таңдау қалтаның қалың болуына байланысты. - Мамандық таңдау адамның қабілетіне, бейімділігіне тікелей байланысты. - Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады. - Қартайғанда да мамандық таңдауға болады. - Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек. - Ақша болса, мамандық қажет емес. - Мамандық таңдауда психологтың көмегі қажет - Мамандық таңдаудағы басты өлшем –қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі. - Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым анықтайды. - Мамандық таңдау - күнкөріс қамы. Келісемін, келіспеймін. Дәлелде...
5 слайд
Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық
иесін анықтауы тиіс.
1. Жұмыс құралы: техника, транспорт:
2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету
3. Еңбектің орындалуы: отырып;
4. Еңбектегі қарым қатынас ортасы: адамдармен;
5. Еңбектегі жауапкершілік: өмір және денсаулық;
6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс;
7. Жұмыстың ауыртпалылығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың
жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық;
8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес;
9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары
білім. (Жауабы: таксист ) Бұл қай мамандық? ( ойын )
5 слайд
Бұл ойында оқушылар төмендегі берілген сипаттамаға сәйкес белгілі бір мамандық иесін анықтауы тиіс. 1. Жұмыс құралы: техника, транспорт: 2. Еңбектің мақсаты: қызмет көрсету 3. Еңбектің орындалуы: отырып; 4. Еңбектегі қарым қатынас ортасы: адамдармен; 5. Еңбектегі жауапкершілік: өмір және денсаулық; 6. Жұмыстың ерекшелігі: күнделікті табыс; 7. Жұмыстың ауыртпалылығы: жүйке қызметінің бұзылуы, әр түрлі аурулардың жұғуы, заң бұзушылық, төменгі сатыдағы мамандық; 8. Жұмыс уақыты: нақты уақыты көрсетілмеген, ешкімге тәуелді емес; 9. Сол жұмысқа қажетті білімнің деңгейі: орта білім, арнаулы орта білім, жоғары білім. (Жауабы: таксист ) Бұл қай мамандық? ( ойын )
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Таңдаған мамандығын туралы білесің бе?
Мақсаты: оқушының мамандық туралы жоспарын
айқындау.
Нұсқау: Берілген сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп жауап
беру қажет.
1. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы
білесің бе?
2. Болашақ мамандығыңа қоятын талаптарды, еңбек ақысы
туралы білесің бе?
3. Таңдаған мамандығыңды қай оқу орны дайындайды?
4. Таңдаған мамандығыңа жеке қасиетің, қабілетің сай
келе ме?
5. Таңдап отырған мамандығыңа білімің сай келе ме?
6. Таңдаған мамандығыңды игеруге мектептегі пәндердің
қайсысы қажет екендігін білесің бе?
8 слайд
Таңдаған мамандығын туралы білесің бе? Мақсаты: оқушының мамандық туралы жоспарын айқындау. Нұсқау: Берілген сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп жауап беру қажет. 1. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Болашақ мамандығыңа қоятын талаптарды, еңбек ақысы туралы білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қай оқу орны дайындайды? 4. Таңдаған мамандығыңа жеке қасиетің, қабілетің сай келе ме? 5. Таңдап отырған мамандығыңа білімің сай келе ме? 6. Таңдаған мамандығыңды игеруге мектептегі пәндердің қайсысы қажет екендігін білесің бе?
9 слайд
Оқу, білім – жанған шырақ, ойласаң.
Үйренерсің, іздеп көрсең, қоймасаң.
Қу өнерді, бу беліңді, жігер сал.
Пайда аларсың, қаужанарсың, оймасаң.
Жүсіпбек Аймауытов
9 слайд
Оқу, білім – жанған шырақ, ойласаң. Үйренерсің, іздеп көрсең, қоймасаң. Қу өнерді, бу беліңді, жігер сал. Пайда аларсың, қаужанарсың, оймасаң. Жүсіпбек Аймауытов